Ұйымдастырылған білім беру қызметінің технологиялық картасы
Оқу бағыттары: Таным.
Бөлім: Жаратылыстану
Тақырыбы: Судың қасиеттері
Мақсаты: Балаларды судың негізгі қасиеттерімен таныстыру.
Міндеттері:
- Балаларды судың қасиеттерімен таныстыру (өз нысандарының жоқтығы, мөлдірлік, сұйықтық сұйық, дәмсіз және иіссіз).
- Біздің өміріміздегі судың мақсаты туралы балалардың білімдерін түсіндіру
Танымдық:
- эксперимент жүргізу барысында балалардың танымдық белсенділігін дамыту;
- мөлдір ыдыстармен жұмыс істеу қабілетін белгілеу: кесе, печенье;
- Бейтаныс шешімдермен жұмыс істеу қабілетін белгілеу.
- интеллектуалдық операцияларды дамыту: салыстыру, синтездеу, талдауға қабілеттілігі;
- Сабақ тақырыбы бойынша зат есімдерімен, сын есімдерімен және етістіктерімен балалардың сөздік қорын белсендіру және байыту, келісілген сөйлеу, ойлау қабілеті, қорытынды жасау;
- тәуелсіз тұжырымдарды тұжырымдау.
Оқу орны:
- суды құрметтеуге үйрету.
- топта жұмыс істеу, келіссөздер жүргізу, әріптестің пікірін ескеру қабілетін дамыту;
Жабдықтар: «Су» тақырыбында жұмбақтар, суреттер, сызбалар бар су тамшылары түріндегі карталар, шелек, мөлдір пластикалық көзілдірік, түрлі секциялардың мөлдір цилиндрлік ыдыстары (тар және кеңірек), коктейльге арналған шоқтар, түрлі шырындар, стакан сүт; «Голдфиш» жұмысын дыбыстау - Р.Шешрин; ақ қағаз парақтары, ескі тіс щеткалары, акварель көк.
Екі тілдегі компонент: Вода - су, жаңбыр - дождь.
Сабақтың барысы
Жылулық шеңбері: (Мен сені досым шақырамын, жақында бізбен бірге тұрып, қуаныш пен жылуды сезініп, біз сізбен бірге боламыз!)
I бөлім. Ойын жағдайына кіріспе
Мұғалім балалардың назарын балабақшаға келгенде, табалдырығында күміс шелек көргеніне назар аударды.
Ол таңқаларлық: олар онда не болып жатқанын көргісі келеді ме? Балалар мұғалімнің сұрағына жауап бергеннен кейін, олар шелек карточкаларынан, жұмбақтармен тамшылардан шығу үшін кезекпен басталады, мұғалім оларды қатты дауыстап оқиды. Мені достарым күтіп жатыр, шақырып,
Мен оларға келемін - қашып кетемін. (Жаңбыр)
Жүн мақта
Бір жерде ауысады
Мақтадан төмен
Бұл жаңбыр жақсырақ. (Бұлтты)
Ағындар, ағындар - ағып кетпейді,
Жүгіріп, жүгіреді - аяқталмайды. (Өзені)
Көктен жаңбыр жауып,
Нанның құлағы өсіп,
Кемелерді жүзу үшін
Желені қайнату үшін,
Қиындықты болдырмау үшін -
Сіз өмір сүре алмайсыз ... (Су)
Оқытушы магниттік тақтаға картиналармен суреттейді (жұмбақтардың жауаптары).
Балалар: біздің жұмбақтар біріктіреді? Балалар.Су жайында!
Балалар: Балалар, сіз қалай ойлайсыз, табиғат суын қайдан таба аласыз?
Балалардың жауаптары
Тәрбиеші: Теңізде және мұхиттарда - тұздалған суда (ағартушы балаларды сөйлеуге тартады: теңіздегі су - мұны мұхиттық мұхит су - океаникалық және т.б.), өзендерде, көлдерде, булақтарда, батпақтарда , (өзен, көл, көктем, батпақты су). Су дегеніміз не (тұздан, теңізден айырмашылығы бар)? Жаңа
Оқытушы: Сіз неге су, жануарлар, өсімдіктер, балықтар қажет деп ойлайсыз?
Балалардың жауаптары
Бөлім II. Тәжірибелік эксперимент
Балалар: Су - планетаның ең ғажайып заттарының бірі. Балалар, су туралы көп нәрсе білеміз, бүгін біз оның кейбір қасиеттерімен танысамыз. Ол үшін зертханалық техниктерге айналып, эксперименттер жүргізеді. Енді зертханаға барайық.
Жағдайат 1: су сұйық, дәмі жоқ, иіссіз
Тәжірибесі 1. Балаларға екі кесе, біреуі суға, екіншісіне бос беріледі. Біреуден суды жұмсақ құйыңыз. Су құйылған ба? Неліктен? Өйткені бұл сұйық. Егер ол сұйықтық болмаса, ол өзендерде және ағындарда ағып кете алмас еді, ол крандан ағып кетпейді.
Су сұйықтық болғандықтан, ол ағып кетуі мүмкін, ол сұйық деп аталады.
Тәжірибе 2. Балаларға сабан арқылы суды көруге кеңес беріңіз. Оның дәмі бар ма? Адамның ішуін қалаған кезде суды ішіп, «дәмді су!» Дейді, бірақ шын мәнінде ол өзінің дәмін сезбейді. Бірақ сіз қанға немесе тұзды суға қоссаңыз, балалар өздерін эксперимент жасайды (содан соң су біз қосқан өнімнің дәмін алады).
Тәжірибесі 3. Суды сіңіретін балалар. Ол қандай иісі бар? Жоқ, мүлде.
Жағдайат 2: су анық және өзінің нысаны жоқ
Тәжірибе 4.
Балалар: үстелде екі көзілдірік, біреуі сумен, екіншісі сүтпен. Мен сөмкені стаканға су құйып, екіншісін сүтке айналдыруды ұсынамын.
- Сіз не байқадыңыз?
Балалар өз пікірін білдіруде: стақан сүтте бисер көрінбейді, бірақ стакан суда ол көрінеді, ол жарқылдайды. Мұғаліммен бірге судың тағы бір қасиетін қалыптастырады: таза су мөлдір.
Тәжірибе 5.
Тәрбиеші: Енді біздің үстелде тұрып жатқан басқа да шыныаяқтарды қолданамыз. Олардың пішініне назар аударыңыз.
Балалардың айтуынша, барлық шыныаяқтардың пішіні әртүрлі: тік бұрышты, дөңгелек, үшбұрыш және т.б.
Тәрбиеші: Бір шыныаяққа су құйып, содан кейін екіншісіне. Судың түрімен не болатынын қараңыз.
Мұғалім суды резеңке қолғапқа құюды ұсынады.
Балалардың жауабы
Балалармен бірге тәрбиеші судың келесі қасиетін қалыптастырады: қатты денелерге қарағанда, судың өзіндік нысаны жоқ, ол құйылатын ыдыс түрін алады.
Тәжірибие 6.
Тәжірибие атауы «Сабын көпіршіктерін ұшыру »
Материалдар: су көзілдірігі, сұйық сабын бар құбырлар, коктейльге арналған түтіктер.
Суды сабынды стаканға су құйыңыз. Коктейль түтігін шыныға түсіріп, сабан арқылы соққы беріңіз. Сіз не көресіз? (сабын көпіршіктері пайда болды).
Әрбір тәжірибеден кейін, тәрбиешілермен қатар, жауаптар үстелде кестедегі символдармен жазылады.
III бөлім. Сергіту сәті «Тамшылар мен бұлттар»
Еденде кесінділер - бұлттар (балалардан біреу аз) салынған. Бұл бұлт. Барлық балалар тамшылар. Жаңбырдың музыкасы ойнап жатқанда, балалар топта еркін жүреді. Музыка тоқтағаннан кейін, әрбір «тамшы» қандай да бір «бұлтты» ұстауы керек. «Тучки» жетіспеген «тамшы» бұлан бітеді.
Бөлім IV
Тәрбиеші: Балалар, енді біз теңізді тартамыз. Біз щеткалармен боямаймыз, бірақ тіс щеткалары бар.
Балалар теңіз (толқындар) сызады. Сабақ барысында тәрбиеші В.Орловтың «Теңізді тартамын» деген өлеңінен үзінді келтіреді:
Мен теңізді тартамын
Көк берді.
Сен осындай теңіз
Тек көрмеді!
Менде бұл бар
Бояу көк,
Кез келген толқын
Өмір сияқты ...
Тәрбиеші: Біздің толқындарымыз кептіріп жатқанда, бүгін біз сыныпта қалай сөйлескенімізді, судың қандай қасиеттерін кездестіргенімізді және біз нобайға баратынымызды қайталаймыз.