Рефлекстік доға: рецептор, сезгіш, аралық, қозғалыс нейрондары, жұмыс мүшесі
Барлығы үшін: Рефлекстік доға: рецептор, сезгіш, аралық, қозғалыс нейрондары, жұмыс мүшесін біледі. Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Көпшілігі үшін: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды, сипаттайды. Кейбіреуі үшін: Рефлекстік доға: рецептор, сезгіш, аралық, қозғалыс нейрондары, жұмыс мүшесі дәлелдейді. Тақырыптың маңызын түсіндіреді.Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||||||||
Оқу мақсатына жетеді, егер -Рефлекстік доға: рецептор, сезгіш, аралық, қозғалыс нейрондары, жұмыс мүшесін біледі. Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. -Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды, сипаттайды. -Рефлекстік доға: рецептор, сезгіш, аралық, қозғалыс нейрондары, жұмыс мүшесін дәлелдейді.Тақырыптың маңызын түсіндіреді.Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||||||||
Пәнге қатысты лексика мен терминология:
Оқытудың тілдік мақсаты: Рефлекстік доға: рецептор, сезгіш, аралық, қозғалыс нейрондары, жұмыс мүшесін біледі. Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. -Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды, сипаттайды. -Рефлекстік доға: рецептор, сезгіш, аралық, қозғалыс нейрондары, жұмыс мүшесін дәлелдейді. Диалог құруға/жазылымға қажетті сөздер топтамасы: Жұлын қайда орналасқан? -Жұлын түбірлері қалай аталады? -Үлкен ми сыңарларының қызмет туралы кім айтады? -Жұлын қандай заттардан тұрады? -Ақ зат дегеніміз не? -Сұр зат дегеніміз не? -Жұлын қандай қызмет атқарады? |
||||||||||||
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||||||||||
Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік:
Құрмет · Топпен және жұппен жұмыс жасаған кезінде өзгенің пікірін тындау, сыйластық орнату. Ашықтық Өз ойын ашық әрі тиянақты, түсінікті түрде жеткізе білу, өз ойын еркін айта алу. |
||||||||||||
Ағылшын тілі- тілдік қор |
||||||||||||
Жұлын.. Ми. Ми бөлімдерініңқұрылысы мен қызметтері: сопақша ми, артқы (ми көпірі, мишық), орталық және аралық ми. Үлкен ми сыңарлары. 7.1.7.4 – орталық жүйке жүйесі бөлімдерінің құрылысы мен қызметтерін салыстыру |