Бақылау жұмысы математика пәні 1 сынып
Тақырыбы: Артық, кем, тең
Мақсаты: Оқушылардың игерген білім деңгейін анықтау. Білім, білік, дағдыларын тексеру. Есеп шығаруға деген қызығушылықтарын арттыру.
І нұсқа ІІ нұсқа
Амалдарды орында:
2+1 1+1 3+1 2+2
2-1 3-2 3-2 4-2
1+0 2+0 2+1 3+0
Салыстыр:(<,>,=)
3*2 1*0 4*2 1*3
2*0 2*1 2*1 3*2
3*1 3*0 3*4 2*0
Көршілерін жаз:
...8... ...5...
...7... ...4...
...4... ...2...
...3... ...6...
Бақылау жұмысы №2
Тақырыбы: Қосу мен азайту
Мақсаты: Оқушының өткен тақырыптар бойынша игерген білім деңгейлерін анықтау. Қызығушылығы мен белсенділігін байқау
І нұсқа ІІ нұсқа
Амалдарды орында:
3+2 5-4 5-1 4+2 6-2 6-0
4+1 5-2 3+2 5+1 6-1 3+3
5-3 5-5 4-2 6-4 6-6 5-3
Салыстыр: (<,>,=)
4*6 6*3 5*4 4*2
2*5 2*6 3*2 3*5
2*2 5*4 2*3 5*5
Қай сан жетпейді?
0...2...4... 0...2...4...6...
...1...3...5... ...1...3...5...
Бақылау жұмысы №3
Тақырыбы: Кесінді.
Мақсаты: Есепті дұрыс, шапшаң шығару дағдыларын байқау. Кесіндіні дұрыс сызу дағдыларын тексеру.
І нұсқа ІІ нұсқа
Амалдарды орында:
5+5 10-5 8-4 5+4 10-4 8-5
6+3 9-4 7+1 6+2 9-3 7-2
8+2 8-4 7-3 7+2 8+1 8-4
Ұзындықтары 5 см, 4 см 2. Ұзындықтары 6 см, 8 см
кесінділер сыз кесінділер сыз.
Салыстыр: (<,>,=)
10 см * 9см 7 см * 8 см 9 см* 8 см 8 см*10 см
9 см *1 см 8 см * 6 см 10 см * 2 см 7 см * 8 см
Бақылау жұмысы №4
Тақырыбы: Есеп
Мақсаты: Оқушылардың білімдерін меңгеру дағдыларын байқау. Есепке алу, ойланып, дұрыс шығара білу дағдыларын тексеру
І нұсқа ІІ нұсқа
Есептің шешуін тап:
Айнұрдың 4 қарындашы бар болған. Айдостың 9 асығы бар еді. Ол
Анасы дүкеннен 3 қарындаш сатып 3-ін інісіне берді. Айдоста қанша
әперді. Айнұрдың қарындаштары асық қалды?
нешеу болды?
Есепте:
6+3 4+5 9-5 6+2 5+3 10-5
8-3 10-8 6+4 7-3 9-8 4+4
5-3 6-2 7+4 8-3 7-2 6-3
Амалдарды орында:
10+10 40-20 20+10 20+20 30+10 50-20
30+20 30-10 60-30 40+20 40-10 70-30
Ұзындығы 9 см кесінді сыз 4. Ұзындығы 7 см кесінді сыз
Салыстыр: (<,>,=)
5+3 * 10 3 +4 * 5 6 – 3 * 7 5- 5 * 0
4 – 2 * 0 6 – 3 * 3 3 + 4 * 5 2 + 3 * 5
Бақылау жұмысы №5
Тақырыбы: Өрнектер.
Мақсаты:Оқушылардың білім, білік, дағдыларын тексеру. Сөз есепті шығара білуге дағдыларын байқау.
І нұсқа ІІ нұсқа
Амалдарды орында:
2+2 3+1 7+2 6+1
4+2 5+4 5+3 4+6
7-3 6-4 8-3 6-2
10-9 9-4 10-3
Салыстыр (<,>,=)
2+4 * 8 -3 8-4 * 6- 5 4+3*9-4 6-1*8-2
8-3 * 2+4 0+3*8-4 9-2*1+5 0+4*9-0
Бір бағанға тура теңдікті, екінші бағанға тура емес теңсіздікті теріп жаз:
0>3 10>8 7<9 0>5 10>3 6<8
3+1=4 10>6 7<9 3+2=6 9>5 8<9
2+3=5 8>10 4<5 3+3=6 7>9 5<6
8<10 5-4=1 6-3=2 8<9 6-4=2 8-7=2
Өрнек түрінде жаз және оны шығар:
1)а мен 2 санының қосындысын жаз. 1) а мен 3 санының қосындысын
а=4, а=1, а=3 жаз. а=5, а=2, а=7
2) а мен 3 санының айырмасын жаз. 2) а мен 5 санының айырмасын
а=5,а=8, а=6 жаз. а=9, а=8, а=7
Кесінді сыз:
Ұзындығы 3 см, 4 см, 5 см. Ұзындығы 6 см, 2 см, 7 см.
Бақылау жұмысы №6
Мақсаты:Оқушылардың бағдарлама бойынша игерген білім деңгейін анықтау
І нұсқа ІІ нұсқа
Есептің шешуін тап:
Арман дүкеннен 7 кг алма, 2кг Есен 9 алма сатып алды.
алмұрт сатып алды. Арман барлығы Ол 5 алманы досына берді.
Неше кг алма мен алмұрт алған? Есенде қанша алма қалды?
Салыстыр: (<,>,=)
3 дм * 9 дм 5 дм * 4 дм
4 дм * 6 см 6 см * 2 дм
Өрнектерді шығар:
10-8 40+30 90-50 50+40 70+20 70-40
10-5 70+30 60-40 90-30 10-2 10-5
Теңдеулерді шеш:
3+х=7 6-х=5
9-а=1 5+х=9
Қабырғасы 5 см, ал ені 3 см 5. Қабырғасы 2 см шаршы
тік төртбұрыш сыз сыз
Бақылау жұмысы №7
Мақсаты:Оқушылардың бағдарлама бойынша игерген білім деңгейін анықтау. Білім, білік, дағдыарын тексеру
І нұсқа ІІ нұсқа
Есепті шығар:
Жемсауытта 3 қараторғай және 6-уы Табақта 7 алма және одан 3-еуі кем
артық торғай отыр. Жемсауытта алмұрт бар. Табақта қанша алмұрт
барлығы неше торғай отыр? бар?
Амалдарды орында:
10+40 20+10 30+20 20+10 10+30 50+20
40+50 30-10 50+10 60+30 40+10 20+30
Салыстыр: (<,>,=)
6-4*8-2 9-4*7-3 3-2*4-1 5-3*8-7
8-5*7-4 7-4*8-5 2-1*4-2 5-4*9-8
Қабырғалары 5 см, ал ені 4 см 4. Қабырғалары 3 см, 2 см
тік төртбұрыш сыз тік төртбұрыш сыз
Жылдық бақылау жұмысы №7
Тақырыбы: Амалдарды орындау. Теңдеу. Өрнек.
Мақсаты:Оқушылардың жылдық білім, білік, дағдыларын тексеру.
І нұсқа ІІ нұсқа
Амалдарды орында:
30+20 40+10 70-50 30+30 20+50 80-40
80-40 70-20 60-20 90-40 60-30 70-20
Өрнектің мәнін тап:
3+2 4+3 10-5 4+1 5+3 10-5
5+4 6+2 9-4 5+3 4+3 8-2
7+2 8+3 7-5 6+3 8-4 9-3
Салыстыр: (<,>,=)
7+2*5 9-3*6 4+5*7 7+3*6
4+2*5 5-3*7 8-3*4 9-5*4
Теңдеуду шеш:
а+3=9 7+а=10 4+а=6 8-а=5
Өрнектің мәнін тап:
3-а, мұндағы а=0,1,2,3 4+а, мұндағы а=1,4,5,3.