Бекітемін__________
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Спорттық ойындарды меңгеру үшін қозғалыс ойындар |
Мектеп: |
||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||
Сынып: 2 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
Сабақ тақырыбы: |
Қозғалыстар арқылы ойындар |
||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
2.2.1.1 - қозғалыс идеяларын, стратегияларын және жоспарларды талқылайды және көрсетеді 2.2.3.1 - түрлі дене жаттығулары орындауда қолайлы оқыту ортасын құру маңыздылығын мойындай отырып, идеяларды, ресурстар кеңістік, білімін бекіту |
||||
Сабақ мақсаттары |
Қарапайым жаттығуларды орындау және қозғалыс ойындар арқылы тактика мен стратегия элементтерін қолданып, кеңінен пайдалану. |
||||
Бағалау критерийлері |
Қарапайым қозғалыс ойындарында тактика мен стратегияны пайдаланады және дене қасиеттерін дамытуға арналған жаттығулардың маңыздылығын анықтайды. |
||||
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар: қозғалу ойындарының қозғалу дағдыларын қалай дамытатынын түсінуді сипаттау және көрсету Пән лексикасы және терминология қозғалу дағдылары әділ ойын, ереже, сайыс, ынтымақтастық, қажеттілікті және басқа адамдардың мүмкіншілігін түсіну Талқылауға арналған сұрақтар: Ойындарда неліктен қауіпсіз орындарды мұқият таңдауымыз қажеттігін айта аласыз ба? Біздің ойындарымызда неліктен ережелер бар? Ережелерді ұстанудың және топтық ойындарды әділ ойнаудың неліктен маңызды екені туралы айта аласыз ба? |
||||
Құндылықтарды дарыту |
Салауатты өмір салты маңызынан хабардарлық (дене, ой, қатынас); Жеке, жұпта және командада жұмыс істеу қабілеті; |
||||
Мектеп миссиясын, пайымдауын және жаһандық азаматтықты жүзеге асыру |
Салауатты өмір салтына сай қағидаларды енгізе отырып, оқушыларды болашақтың тірегі болатын дені сау, жан-жақты азамат етіп тәрбиелеу. |
||||
Пәнаралық байланыстар |
Қазақ тілі, дүние тану, жас өспірімдер физиологиясы |
||||
Бастапқы білім |
Бөлімнің басында оқушылар қозғалыс дағдылары спектрін дамытатын қозғалыс ойындарын ойнайды. Допты пайдалану дағдысын дамытатын доппен қозғалыс ойындарын ойнайды. Бөлімнің екінші бөлігінде кеңістіктегі қозғалысты, жұппен және топпен ынтымақтастық пен қарым-қатынасты дамыту бойынша ойындар ойнатылады |
||||
Сабақ барысы |
|||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||
Сабақтың басы |
Уақытты жоспарлау: Дайындық бөлім: Спорттық киімдеріне назар аудару. Сәлемдесу. Жаңа сабақ түсіндіру, өтілу барысымен таныстыру. Қатардағы жаттығулар. Бұрылыстарды біркелкі орындау. Аяқтың ұшын, өкшесін дұрыс пайдалану. Жүрістегі жаттығулар. Жаттығуларды біркелкі, дұрыс орындау. Жүрістегі жаттығулардан жүгірістегі жаттығуларға көшу. Баяу жеңіл жүгіру. Арақашықтықты сақтау. Қол кеуденің алдында, аяқтың ұшымен жүгіру. Мұрынмен тыныс алу. Жүгірістегі жаттығулар. Бірте - бірте ақырындап жүріске көшу. Кең тыныс алу. Комплекстік жаттығу №16-18 рет . |
Үлкен, бос ойын кеңістігі. Мұғалімге ысқырық, секундомер, тексеру журналы. |
|||
Ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар оқушымен жұмыс |
1.Белсенділігін дамыту жаттығулары 2.Үй тапсырмасына қатыстыру 3.Сабақта оқушылармен еркін қарым-қатынас жасауына дағдыландыру Әдістеме: «Есіңде сақта, құмалақтарды дұрыс орналастыр» Бұл әдістеменің көмегі арқылы зейіннің көлемі анықталады. Құмалақтар салынған 9 тоғызқұмалақ отауы белгіленіп алынады. Тапсырманы бастамас бұрын балаға келесі нұсқаулар беріледі: Қазір біз зейіннің көлемін анықтауға арналған ойын ойнаймыз. Мен саған отауларда бірінен соң бірін көрсетемін, сен сол отауларды жаттап алуын тиіс. Келесіде сен соларға құмалақтарды кері ретпен салуын тиіс. Ары қарай балаға кезегімен 1-2 сек. Аралығнда отаулар көрсетіледі.15 сек. Уақыт баланың нүктелердің қайда орналасқанын еске түсіру үшін беріледі. |
Тоғызқұмалақ нақтасы, құмалақтары секундомер |
|||
Сабақтың ортасы |
Қозғалыстар арқылы ойындар К) Оқушылар дөңгеленіп тұрады. Мұғалім әрбір шеңберге 2-3 доптан бір-бірлеп домалатып жібереді. Доптардың тоқтамауы және шеңберден шықпауы керек, оларды тек қана аяқпен және қолмен итеруге болады. Оқушылар ойын шартын сәтті орындайтын болса, мұғалім қосымша доп санын домалатып жібереді. Доп ортада тоқтап қалатын болса, мұғалім оны алып тастайды. Шеңбердегі доптар саны бойынша рекордты орнатуға әрекет жасау керек. Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы. (К) Оқушылар шеңберде тұрып, допты түсіріп алмай, жылдам көршісіне беруге әрекет жасайды. Бір-біріне допты өте жоғары мәнерде лақтыруға немесе шеңберге арқасымен қарап және қолдарын артқа ұстап тұрып беруге болады. Балалардан көздерін жұмып ойнау немесе ойында бір уақытта бірнеше допты пайдалану арқылы жаттығуды қиындатуға болады. (К) Оқушылар дөңгеленіп тұрады. Жетекші шеңбердің ортасына тұрады және допты мына сөздермен жоғарыға лақтырады: «Допты аспанға!». Басқалары осы уақытта шеңбер ортасынан мүмкіндігінше әрі қарай жүгіруге тырысады. Жүргізуші допты қағып алып, «Тоқта!» деп айқайлайды Басқаларының барлығы тоқтайды, ал жүргізуші орнынан түспей, өзіне ең жақын орналасқан адамға допты лақтырады. «Тигізілген» жеткізушіге айналады. Жеткізуші мүлт кетсе, онда ол шеңбер ортасына қайтадан барады, допты жоғарыға лақтырады, ойын жалғасады. Мұғалімге нұсқаулық: Ойын арқылы қозғалыстың дәлдігі, реакцияның жылдамдығы жетілдіріледі. Сұрақ: Дәл қозғалыс, зейін қою, жылдам реакция, назар дамытылады. Сұрақтар : Допты лақтыру динамикасын өзгерте аласыз ба? Жылдамырақ, орташа, дереу, байсалды. Қатысушылардан осы ойында пайдаланған негізгі қозғалыс дағдыларын сипаттап беруін сұраңыз. Қатысушы жақсы жүгірдім деп ойласа, бас бармағын жоғары қаратуын сұраңыз. Сенімді болмаса, бір-біріне қарайтын саусақтар. Олар жүгірісін жақсарту керек деп ойласа, саусақтарын төмен қаратыңыз. |
Әрбір әрекет түріне арналған үлкен, бос кеңістік. Диаметрі шағын доптар 3-10 дана. Әрбір әрекет түріне арналған үлкен, бос кеңістік. Диаметрі орташа доп. |
|||
Сабақтың соңы |
Тыныс алу жаттығуларын жасап, сыныпты сапқа тұрғызу. Бүгінгі сабақты қорытындылап, ескерту жасау.Үй тапсырмасын беру. Үй тапсырмасы: Қимыл қозғалысты қажет ететін ойындармен шұғылдану. |
Үлкен бос кеңістік, ысқырық |
|||