Публикации

RCDO.KZ » Публикации » Қозғалыстар арқылы ойындар

Қозғалыстар арқылы ойындар

ya_socials
Опубликовано:
Автор: pl,okm0002 362

Бекітемін__________

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Спорттық ойындарды меңгеру үшін қозғалыс ойындар  

Мектеп:  

Күні: 

Мұғалімнің аты-жөні: 

Сынып2 

Қатысқандар саны

Қатыспағандар саны

Сабақ тақырыбы:

Қозғалыстар арқылы ойындар

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

2.2.1.1 - қозғалыс идеяларын, стратегияларын және жоспарларды талқылайды және көрсетеді

2.2.3.1 - түрлі дене жаттығулары орындауда қолайлы  оқыту ортасын құру маңыздылығын мойындай отырып, идеяларды, ресурстар  кеңістік, білімін бекіту

Сабақ мақсаттары

Қарапайым жаттығуларды орындау және қозғалыс ойындар арқылы  тактика мен стратегия элементтерін қолданып, кеңінен пайдалану.            

Бағалау критерийлері

Қарапайым қозғалыс ойындарында тактика мен стратегияны пайдаланады және дене қасиеттерін дамытуға арналған жаттығулардың маңыздылығын анықтайды.            

Тілдік  мақсаттар

Оқушылар:

қозғалу ойындарының қозғалу дағдыларын қалай дамытатынын түсінуді сипаттау және көрсету

Пән лексикасы және терминология

қозғалу дағдылары

әділ ойын, ереже, сайыс, ынтымақтастық, қажеттілікті және басқа адамдардың мүмкіншілігін түсіну 

Талқылауға арналған сұрақтар:

Ойындарда неліктен қауіпсіз орындарды мұқият таңдауымыз қажеттігін айта аласыз ба? 

Біздің ойындарымызда неліктен ережелер бар? 

Ережелерді ұстанудың және топтық ойындарды әділ ойнаудың неліктен маңызды екені туралы айта аласыз ба?

Құндылықтарды дарыту

Салауатты өмір салты маңызынан хабардарлық (дене, ой, қатынас);

Жеке, жұпта және командада жұмыс істеу қабілеті;

Мектеп миссиясын, пайымдауын және жаһандық азаматтықты жүзеге асыру

Салауатты өмір салтына сай қағидаларды енгізе отырып, оқушыларды болашақтың тірегі болатын дені сау, жан-жақты азамат етіп тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыстар

Қазақ тілі, дүние тану, жас өспірімдер физиологиясы

Бастапқы білім 

Бөлімнің басында оқушылар қозғалыс дағдылары спектрін дамытатын қозғалыс ойындарын ойнайды. Допты пайдалану дағдысын дамытатын доппен қозғалыс ойындарын ойнайды. Бөлімнің екінші бөлігінде кеңістіктегі қозғалысты, жұппен және топпен ынтымақтастық пен қарым-қатынасты дамыту бойынша ойындар ойнатылады

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

Уақытты жоспарлау:                                                         

Дайындық  бөлім:  

Спорттық киімдеріне назар аудару.  Сәлемдесу.               

Жаңа    сабақ  түсіндіру, өтілу барысымен таныстыру.                                               Қатардағы  жаттығулар.                                            

Бұрылыстарды біркелкі орындау.                                 

Аяқтың ұшын, өкшесін дұрыс пайдалану.                        

Жүрістегі   жаттығулар.                   

Жаттығуларды біркелкі, дұрыс орындау.                                                                 Жүрістегі жаттығулардан жүгірістегі жаттығуларға көшу. 

Баяу   жеңіл  жүгіру. Арақашықтықты сақтау. Қол кеуденің алдында, аяқтың ұшымен жүгіру. Мұрынмен тыныс алу.  Жүгірістегі  жаттығулар. Бірте - бірте ақырындап  жүріске  көшу. Кең  тыныс алу.                                       

Комплекстік жаттығу №16-18 рет .     

Үлкен, бос ойын кеңістігі.

Мұғалімге ысқырық, секундомер,

тексеру журналы.

Ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар оқушымен жұмыс

1.Белсенділігін дамыту жаттығулары

2.Үй тапсырмасына қатыстыру

3.Сабақта оқушылармен еркін қарым-қатынас жасауына дағдыландыру 

Әдістеме: «Есіңде сақта, құмалақтарды дұрыс орналастыр» Бұл әдістеменің көмегі арқылы зейіннің көлемі анықталады. Құмалақтар салынған 9 тоғызқұмалақ отауы  белгіленіп  алынады. Тапсырманы бастамас бұрын балаға келесі нұсқаулар беріледі: Қазір біз зейіннің көлемін анықтауға арналған ойын ойнаймыз. Мен саған отауларда бірінен соң бірін көрсетемін, сен сол  отауларды жаттап алуын тиіс. Келесіде сен соларға  құмалақтарды кері ретпен салуын тиіс. Ары қарай балаға кезегімен 1-2 сек. Аралығнда отаулар көрсетіледі.15 сек. Уақыт баланың нүктелердің қайда орналасқанын еске түсіру үшін беріледі.

Тоғызқұмалақ нақтасы, құмалақтары

секундомер

Сабақтың ортасы

Қозғалыстар арқылы ойындар

К) Оқушылар дөңгеленіп тұрады. Мұғалім әрбір шеңберге 2-3 доптан бір-бірлеп домалатып жібереді. Доптардың тоқтамауы және шеңберден шықпауы керек, оларды тек қана аяқпен және қолмен итеруге болады. Оқушылар ойын шартын сәтті орындайтын болса, мұғалім қосымша доп санын домалатып жібереді. Доп ортада тоқтап қалатын болса, мұғалім оны алып тастайды. Шеңбердегі доптар саны бойынша рекордты орнатуға әрекет жасау керек.

Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы.

(К) Оқушылар шеңберде тұрып, допты түсіріп алмай, жылдам көршісіне беруге әрекет жасайды. Бір-біріне допты өте жоғары мәнерде лақтыруға немесе шеңберге арқасымен қарап және қолдарын артқа ұстап тұрып беруге болады. Балалардан көздерін жұмып ойнау немесе ойында бір уақытта бірнеше допты пайдалану арқылы жаттығуды қиындатуға болады.

(К) Оқушылар дөңгеленіп тұрады. Жетекші шеңбердің ортасына тұрады және допты мына сөздермен жоғарыға лақтырады: «Допты аспанға!». Басқалары осы уақытта шеңбер ортасынан мүмкіндігінше әрі қарай жүгіруге тырысады. Жүргізуші допты қағып алып, «Тоқта!» деп айқайлайды Басқаларының барлығы тоқтайды, ал жүргізуші орнынан түспей, өзіне ең жақын орналасқан адамға допты лақтырады. «Тигізілген» жеткізушіге айналады. Жеткізуші мүлт кетсе, онда ол шеңбер ортасына қайтадан барады, допты жоғарыға лақтырады, ойын жалғасады.

Мұғалімге нұсқаулық:

Ойын арқылы қозғалыстың дәлдігі, реакцияның жылдамдығы жетілдіріледі. 

Сұрақ: 

   Дәл қозғалыс, зейін қою, жылдам реакция, назар дамытылады.

Сұрақтар : Допты лақтыру динамикасын өзгерте аласыз ба? Жылдамырақ, орташа, дереу, байсалды.

Қатысушылардан осы ойында пайдаланған негізгі қозғалыс дағдыларын сипаттап беруін сұраңыз. Қатысушы жақсы жүгірдім деп ойласа, бас бармағын жоғары қаратуын сұраңыз. Сенімді болмаса, бір-біріне қарайтын саусақтар. Олар жүгірісін жақсарту керек деп ойласа, саусақтарын төмен қаратыңыз.

Әрбір әрекет түріне арналған үлкен, бос кеңістік.  Диаметрі шағын доптар 3-10 дана. 

Әрбір әрекет түріне арналған үлкен, бос кеңістік.  Диаметрі орташа доп.

Сабақтың соңы 

Тыныс алу жаттығуларын жасап, сыныпты сапқа тұрғызу. Бүгінгі сабақты қорытындылап, ескерту жасау.Үй тапсырмасын беру.

Үй тапсырмасы: Қимыл қозғалысты қажет ететін ойындармен шұғылдану.

Үлкен бос кеңістік, ысқырық

Полная версия материала

Наши олимпиады

Русский языкДля 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Казахский языкДля 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ИнформатикаДля 5-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ФизикаДля 7-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Математика (алгебра)Для 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ХимияДля 7-11 классов, 1-2 курсов Открыть
БиологияДля 7-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ГеографияДля 5-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Английский языкДля 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
История КазахстанаДля 5-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Для дошкольниковДля дошкольников от 4 до 6 лет Открыть

Оставить комментарий

Заполните заявку на участие
Язык участия
Обязательное поле (на номере должен быть WhatsApp)
Введен неправильный код
Поле обязательно для заполнения
Добавить еще ученика?
Вы можете внести от 1 до 5 учеников
Поле обязательно для заполнения
Возраст / Класс / Курс *
Поле обязательно для заполнения
4 года
5 лет
6 лет
7 лет
1 класс
2 класс
3 класс
4 класс
5 класс
6 класс
7 класс
8 класс
9 класс
10 класс
11 класс
1 курс
2 курс
Предмет1 *
Поле обязательно для заполнения
I love English (4-5 лет)
600 тенге
Братья наши меньшие (4-5 лет)
600 тенге
Будем с буквами дружить (5-6 лет)
600 тенге
В мире животных (4 года)
600 тенге
Весёлые загадки (4 года)
600 тенге
Веселые задачки (5 лет)
600 тенге
Весёлые цифры (4-5 лет)
600 тенге
Весёлый счёт (5 лет)
600 тенге
Времена года (4 года)
600 тенге
Время и возраст (6-7 лет)
600 тенге
Вчера, сегодня, завтра (5 лет)
600 тенге
Дни недели и времена года (5 лет)
600 тенге
Загадки для детей (4-5 лет)
600 тенге
Загадки для детей (6-7 лет)
600 тенге
Занимательная математика (6 лет)
600 тенге
Запутанные буквы (5 лет)
600 тенге
Ищем буквы (5-6 лет)
600 тенге
Логические задачки (4 года)
600 тенге
Математика для дошкольников (6 лет)
600 тенге
Математика для малышей (6 лет)
600 тенге
Начинаем читать (6 лет)
600 тенге
Окружающий мир (4-5 лет)
600 тенге
Основы финансовой грамотности (5-6 лет)
600 тенге
Основы финансовой грамотности (1-2 класс)
600 тенге
Основы финансовой грамотности (3-4 класс)
600 тенге
Правила дорожного движения для малышей (4-5 лет)
600 тенге
Пространство и время (4 года)
600 тенге
Пространство и время (6-7 лет)
600 тенге
Развитие речи (4 года)
600 тенге
Развитие речи (5 лет)
600 тенге
Развитие речи (6 лет)
600 тенге
Моя Родина - Казахстан (4-5 лет)
600 тенге
Моя Родина - Казахстан (1-2 класс)
600 тенге
Моя Родина - Казахстан (3-4 класс)
600 тенге
Самый внимательный (5-6 лет)
600 тенге
Строение тела человека (5-6 лет)
600 тенге
Тесты на внимательность (4-5 лет)
600 тенге
Тесты на внимательность (6-7 лет)
600 тенге
Тесты на логику (4 года)
600 тенге
Тесты на логику (5 лет)
600 тенге
Хочу все знать (4 года)
600 тенге
Хочу все знать (5-6 лет)
600 тенге
Цвета на английском (4-5 лет)
600 тенге
Цифры для малышей (4 года)
600 тенге
Часы (6 лет)
600 тенге
Этикет для малышей (4 года)
600 тенге
Логические задачки для первоклассников
600 тенге
Логические задачки для второклассников
600 тенге
Логические задачки для третьеклассников
600 тенге
Логические задачки для четвероклассников
600 тенге
Казахский язык
600 тенге
Русский язык
600 тенге
Английский язык
600 тенге
История Казахстана
600 тенге
Математика
600 тенге
Алгебра
600 тенге
Физика
600 тенге
Химия
600 тенге
Биология
600 тенге
География
600 тенге
Информатика
600 тенге
Познание мира
600 тенге
Цифровая грамотность
600 тенге
Поле обязательно для заполнения
Добавить еще предмет?
Вы можете выбрать от 1 до 5 предметов
К оплате:
0 тенге.
Внимание! Эти данные будут написаны в грамоте!
Проверьте, верно ли вы написали ФИО участников, название учебного заведения и остальные данные. Данные после участия не меняются
Заявка на участие создана. Сейчас откроется страница оплаты