Публикации

RCDO.KZ » Публикации » Аллельді гендердің әрекеттесуі: толық және толымсыз. Доминанттылық белгілердің пайда болуы

Аллельді гендердің әрекеттесуі: толық және толымсыз. Доминанттылық белгілердің пайда болуы

ya_socials
Опубликовано:
Автор: Dinara87016 227

Қайырлы күн, құрметті әріптестер. 

Мен, Петропавл қаласындағы № 2 орта мектебінің биология пәнінің мұғалімі Бекбулатова Динара Агибайевна, сіздердің алдарыңызға оқу бағдарламасының жаңартылған мазмұныңдағы қысқа мерзімді жоспарымды ұсынамын. 

9.2.4.4. Толық және толымсыз доминанттылықты салыстыру.

  • Барлық оқушылар: Толық және толық емес басымдықтың айырмашылығы мен ұқсастықтарын табады. 
  • Оқушылардың көпшілігі:  Мысалдардың көмегімен аллельді гендерінің әрекеттесу түрлерінің ерекшеліктерін талқылайды.
  • Кейбір оқушылар: Толық және толымсыз доминанттылық мысалынан олардың бір-бірінен қаншалықты ерекшеленетіндігін дәлелдейді.

Сабақ мақсаттарын оқушылардың қажеттеліктерін ескере отырып, пәнінің ерекшеліктеріне бағдарланып, SMART мақсатында жасауға тырыстым.

Оқу мақсатына жету үшін қолданатын белсенді оқу әдістерім: сабақтың басында жұптық жұмыс формасы ретінде «Венн диаграмма» әдісін, сабақтың ортасында – топтық жүмыс формасы ретінде «Галереяны шарлау» әдісін, сабақтың соңында – жеке жұмыс «Генетикалық есеп шығару» әдісін қолдануды жоспарлаймын.

Осы әдістердін ішінен «Галереяны шарлау» әдісін ұсынамын, өйткені ол сабақтың мақсатына жетуге көмектеседі деп жоспарлаймын.

Бұл әдіс тиімді болады деп ойлаймын, себебі жұмыс топтың ішінде жүреді, және оқушылардың өзіндік кері байланыс жасау дағдыларының дамуына, сыныптағы жалпы жұмысқа үлес қосып, қатысқаның сезінуге, оқу үдерісінің белсенді мүшесі болуына, және де құрдастарымен қарым-қатынасының жақсаруына, танымдық, белсенділігінің артуына мүмкіндік береді. Мұғалімнің сабағының оқу мақсатына жетуге, сабағын қызықты ұйымдастыруына және өзінің кәсіби шебердігін шыңдай түсуіне ықпал етеді.

Саралау сабақтың өң бойында жүреді. Тапсырма, дереккөздер, қарқын, диалог және қолдау көрсету мен бағалау деген саралау тәсілдерін қолануды жоспарлаймын.

Жеке бағалау тәсіліне тоқталатын болсам «Білемін, білдім, білгім келеді» тәсілі туралы айтқым келеді. Оқушылардын қажеттеліктеріне қарай бағытталған, олардың ақпаратпен жұмыс істегенде, сын тұрғысынан ойлауын дамыту үшін бұл тәсіл сабақ бойы жүреді.

Сабақтың басында оқушылар өткен сабақтардан білетіндерін кестенің «білемін» бағанына жазады. Сабақтың ортасында «білдім» бағанын толтырады. Сабақтың соңында әрбір оқушы сабақтаң үйренгендігін талқыға салып «білгім келеді» бағанына не білгені келетіндерін жазады. Оны қайдан іздеп оқитындарын «білу үшін жасайтын әрекеттерім» қатарына жазуына болады.

«БББ кестесі» тәсілі оқушының берілген мақсат бойынша не білетінің және нені білгендігін шыңдай отырып, сонымен қатар рефлексиялық есеп жасауға баулиды. Және де осы тәсіл арқылы оқушылардың сабаққа қызығушылығы арттырып, мақсаттарға жетуге ықпал етеді. Бұл тәсіл арқылы мұғалім сабақ бойынша оқушылардың ұсыныстарын жинап, сабақты қорытып, игерген білімді оқушылардың әрі қарай өз бетінше тереңдетуіне бағыттайды.

Сабақтың мақсатына сай мен мынадай бағалау критерийлерін құрастырдым: 

  • Толық және толымсыз доминанттылықты салыстырады. 
  • Аллельді гендердің әрекеттесуін сәйкестендіре отырып, доминанттылық белгілердің пайда болуын есептеу арқылы дәлелдейді.
  • Толық пен толымсыз үстемдіктің нәтижелерін мен маңызындылығын талдайды.

Бірінші бағалау критерий бойынша «Венн диаграмма» әдісін ұсынамын. Оқушылар жұппен жұмыс жасап толық пен толымсыз доминанттылықты салыстырады. 

Осы  тапсырманың дескрипторы:

  • Толық доминаттылықтың айырмашалығын жазады.
  • Толымсыз доминаттылықтың айырмашалығын көрсетеді.
  • Толық және толымсыз доминаттылықтың ұқсастықтарын табады.

Дескриптор оқушылардың қадамын нақтылап, нәтижеге жету жолын анықтайды. 

Бұл тапсырмаға қалыптастырушы бағалаудың «Бес саусақ» әдісі тиімді деп ойлаймын, оқушылар өзін-өзіне баға беріп, кері байланыс жасайды, және оқушыларды алға ілгерілеуді жандандырады. Бұл әдісінің мұғалім үшін пайдалы тұстары – бұл мұғалім мен оқушы қызметін түзету және оқу нәтижесін жақсарту. 

Назарларыңызға рақмет. 

Полная версия материала

Наши олимпиады

Русский языкДля 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Казахский языкДля 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ИнформатикаДля 5-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ФизикаДля 7-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Математика (алгебра)Для 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ХимияДля 7-11 классов, 1-2 курсов Открыть
БиологияДля 7-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ГеографияДля 5-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Английский языкДля 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
История КазахстанаДля 5-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Для дошкольниковДля дошкольников от 4 до 6 лет Открыть

Оставить комментарий

Заполните заявку на участие
Язык участия
Обязательное поле (на номере должен быть WhatsApp)
Введен неправильный код
Поле обязательно для заполнения
Добавить еще ученика?
Вы можете внести от 1 до 5 учеников
Поле обязательно для заполнения
Возраст / Класс / Курс *
Поле обязательно для заполнения
4 года
5 лет
6 лет
7 лет
1 класс
2 класс
3 класс
4 класс
5 класс
6 класс
7 класс
8 класс
9 класс
10 класс
11 класс
1 курс
2 курс
Предмет1 *
Поле обязательно для заполнения
День Победы (1-2 класс)
700 тенге
День Победы (3-4 класс)
700 тенге
День единства народа Казахстана (1-2 класс)
700 тенге
День единства народа Казахстана (3-4 класс)
700 тенге
I love English (4-5 лет)
700 тенге
Братья наши меньшие (4-5 лет)
700 тенге
Будем с буквами дружить (5-6 лет)
700 тенге
В мире животных (4 года)
700 тенге
Весёлые загадки (4 года)
700 тенге
Веселые задачки (5 лет)
700 тенге
Весёлые цифры (4-5 лет)
700 тенге
Весёлый счёт (5 лет)
700 тенге
Времена года (4 года)
700 тенге
Время и возраст (6-7 лет)
700 тенге
Вчера, сегодня, завтра (5 лет)
700 тенге
Дни недели и времена года (5 лет)
700 тенге
Загадки для детей (4-5 лет)
700 тенге
Загадки для детей (6-7 лет)
700 тенге
Занимательная математика (6 лет)
700 тенге
Запутанные буквы (5 лет)
700 тенге
Ищем буквы (5-6 лет)
700 тенге
Логические задачки (4 года)
700 тенге
Математика для дошкольников (6 лет)
700 тенге
Математика для малышей (6 лет)
700 тенге
Начинаем читать (6 лет)
700 тенге
Окружающий мир (4-5 лет)
700 тенге
Основы финансовой грамотности (5-6 лет)
700 тенге
Основы финансовой грамотности (1-2 класс)
700 тенге
Основы финансовой грамотности (3-4 класс)
700 тенге
Правила дорожного движения для малышей (4-5 лет)
700 тенге
Пространство и время (4 года)
700 тенге
Пространство и время (6-7 лет)
700 тенге
Развитие речи (4 года)
700 тенге
Развитие речи (5 лет)
700 тенге
Развитие речи (6 лет)
700 тенге
Моя Родина - Казахстан (4-5 лет)
700 тенге
Моя Родина - Казахстан (1-2 класс)
700 тенге
Моя Родина - Казахстан (3-4 класс)
700 тенге
Независимый Казахстан (1-2 класс)
700 тенге
Независимый Казахстан (3-4 класс)
700 тенге
Самый внимательный (5-6 лет)
700 тенге
Строение тела человека (5-6 лет)
700 тенге
Тесты на внимательность (4-5 лет)
700 тенге
Тесты на внимательность (6-7 лет)
700 тенге
Тесты на логику (4 года)
700 тенге
Тесты на логику (5 лет)
700 тенге
Хочу все знать (4 года)
700 тенге
Хочу все знать (5-6 лет)
700 тенге
Цвета на английском (4-5 лет)
700 тенге
Цифры для малышей (4 года)
700 тенге
Часы (6 лет)
700 тенге
Этикет для малышей (4 года)
700 тенге
Логические задачки для первоклассников
700 тенге
Логические задачки для второклассников
700 тенге
Логические задачки для третьеклассников
700 тенге
Логические задачки для четвероклассников
700 тенге
Казахский язык
700 тенге
Русский язык
700 тенге
Английский язык
700 тенге
История Казахстана
700 тенге
Математика
700 тенге
Алгебра
700 тенге
Физика
700 тенге
Химия
700 тенге
Биология
700 тенге
География
700 тенге
Информатика
700 тенге
Познание мира
700 тенге
Естествознание
700 тенге
Цифровая грамотность
700 тенге
Музыка
700 тенге
Поле обязательно для заполнения
Добавить еще предмет?
Вы можете выбрать от 1 до 5 предметов
К оплате:
0 тенге.
Внимание! Эти данные будут написаны в грамоте!
Проверьте, верно ли вы написали ФИО участников, название учебного заведения и остальные данные. Данные после участия не меняются
Заявка на участие создана. Сейчас откроется страница оплаты