Публикации

RCDO.KZ » Публикации » Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейіңгі саяси ахуал

Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейіңгі саяси ахуал

ya_socials
Опубликовано:
Автор: Dikus902 392
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 
Бірінші дүниежүзілік соғыс
Мектеп: 
Күні: Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 9 Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейіңгі саяси ахуал
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 9.3.2.2 - әлемнің саяси картасындағы өзгерістерді сипаттау арқылы империялардың (Австро – Венгрия, Ресей империясы, Осман империясы) ыдырау себептерін тұжырымдау.
9.3.2.4 – Ұлттар Лигасының қызметі мен Версаль – Вашингтон жүйесін талдау және бағалау.
Бағалау критерийлері  - Фактілер мен үдерістердегі сәйкестікті анықтау.
- Карта туралы ақпаратты ауызша ақпаратқа айналдыру.
- Ұлттар лигасының білім беру мақсаттары мен міндеттерін түсіну.
- Мәтіндегі мәліметтерді  кестелер мен графиктерге түсіру.
- Графикті талдап қорытынды жазу.
Тілдік  мақсаттар Тақырыпқа қатысты академиялық сөздік қорларын дамыту.Мәтінді оқи отырып Ұлттар Лигасының қызметі мен Версаль – Вашингтон жүйесін талдап айтады.
Құндылықтарды дарыту Оқушылардың бойында патриоттық қасиеттерін дамыту. 
Пәнаралық байланыстар География экология пәндерімен байланыс
АКТ қолдану дағдылары Интернет-ресурстарды, планшеттерді пайдалану.
Бастапқы білім  Оқушылар Бірінші дүниежүзілік соғыстың себептері мен оқиғаларын біледі
Сабақ барысы 
Сабақтың жоспарланған кезеңдері  Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет   Ресурстар
Сабақтың басы  І. Ұйымдастыру кезеңіСәлемдесу, сабаққа психологиялық ахуал тудыру.
Оқушыларды смайликтер арқылы топқа бөлу.
Оқушыларды сабақтың тақырыбымен,оқу мақсатымен, бағалау критериімен таныстыру .
Сабақтың ортасы Миға шабуыл әдісі.
1914-1923 жылдар арасындағы саяси картада қандай өзгерістер байқадыңыздар.     
Бірінші дүние жүзілік соғыстан кейінгі  әлемнің саяси картасындағы негізгі өзгерістерді сипаттаңыз.
Дескрипторы:
  • Саяси картадағы өзгерістерді табу;
  • империялардың ыдырауы нәтижесінде пайда болған жаңа мемлекеттердің Еуропа картасында пайда болу себептерін атау.
Деректермен жұмыс
Версаль бейбітшілік шартын зерттеңіз.
  - Келісімнің халықаралық проблемаларды бейбіт жолмен шешуге әсер ету механизмін анықтаңыз.
-Бұл келісім-шарт әділ болды ма? Сіздің пікіріңізді айтыңыз.
Кестені толтыру.
Ұлттар Лигасының мақсаттары
Ұлттар Лигасының мүшелері
Ұлттар лигасы құрылымы
Оқушыларға кестені толтырған соң тақтадан жауабы көрсетіледі.
Кестедегі жауап парақшасымен оқушылар жазған жұмыстарын толықтырады.
Өзін- өзі бағалайды.
Ұлттар Лигасының мақсаттары Ұлттар Лигасының мүшелері Ұлттар лигасы құрылымы
Әлемдегі бейбітшілікті сақтау.
Өмірді жақсарту.
Қаруды қысқарту және шектеу.
Агрессияға қарсы тұру. Құқықтық және төрелікактілері.
Құрылтайшылар - Польша, Чехословакия, Хижас (Мекке және Медина)
Біріншіден, 44 мемлекет ҰЛ мүшесі, кейіннен 52 мемлекет Англия, Франция, Италия және Жапония Кеңестің тұрақты мүшелері болып табылады.
Кеңес (10 мүше) 5 тұрақты: Англия, Франция, АҚШ, Италия және Жапония және 5 тұрақты емес
Ассамблея
Хатшылық
Қарусыздану жөніндегі комиссия
Еңбек Комиссиясы
Әділет комиссиясы
Венн диаграммасы: 
Ұлттар Лигасының табыстары мен сәтсіздіктерін көрсету.
Сабақтың соңы Кері байланыс
«Пайызды баспалдақ» әдісі арқылы бағалау.
Үйге тапсырма: «қызықты микрафон айдары»тақырып бойынша сұрақтар дайындау.
Полная версия материала

Наши олимпиады

Русский языкДля 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Казахский языкДля 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ИнформатикаДля 5-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ФизикаДля 7-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Математика (алгебра)Для 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ХимияДля 7-11 классов, 1-2 курсов Открыть
БиологияДля 7-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ГеографияДля 5-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Английский языкДля 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
История КазахстанаДля 5-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Для дошкольниковДля дошкольников от 4 до 6 лет Открыть

Оставить комментарий

Заполните заявку на участие
Язык участия
Обязательное поле (на номере должен быть WhatsApp)
Введен неправильный код
Поле обязательно для заполнения
Добавить еще ученика?
Вы можете внести от 1 до 5 учеников
Поле обязательно для заполнения
Класс / курс *
Поле обязательно для заполнения
Учащиеся дошкольных учреждений
0 класс
1 класс
2 класс
3 класс
4 класс
5 класс
6 класс
7 класс
8 класс
9 класс
10 класс
11 класс
1 курс
2 курс
Предмет1 *
Поле обязательно для заполнения
Будем с буквами дружить (5-6 лет)
600 тенге
Логика для детей 4 лет
600 тенге
Логика для детей 5 лет
600 тенге
Занимательная математика (5 лет)
600 тенге
I love English (5 лет)
600 тенге
Загадки для детей (4-6 лет)
600 тенге
Загадки для детей (7-8 лет)
600 тенге
Тест на развитие речи (5-6 лет)
600 тенге
Тесты на внимание (4-5 лет)
600 тенге
Тесты на внимание (6-7 лет)
600 тенге
Время и возраст (5-6 лет)
600 тенге
Математика для дошкольников (5 лет)
600 тенге
Правила дорожного движения (5-6 лет)
600 тенге
Окружающий мир (4-5 лет)
600 тенге
Веселые цифры (для 4-5 лет)
600 тенге
Братья наши меньшие (для 4-5 лет)
600 тенге
Ищем буквы (для 5 лет)
600 тенге
Веселые загадки (для 4-5 лет)
600 тенге
Логические задачки для первоклассников
600 тенге
Логические задачки для второклассников
600 тенге
Логические задачки для третьеклассников
600 тенге
Логические задачки для четвероклассников
600 тенге
Казахский язык
600 тенге
Русский язык
600 тенге
Английский язык
600 тенге
Математика (алгебра)
600 тенге
Физика
600 тенге
Химия
600 тенге
Биология
600 тенге
Информатика
600 тенге
Познание мира
600 тенге
Добавить еще предмет?
Вы можете выбрать от 1 до 5 предметов
К оплате:
0 тенге.
Внимание! Эти данные будут написаны в грамоте!
Проверьте, верно ли вы написали ФИО участников, название учебного заведения и остальные данные. Данные после участия не меняются
Заявка на участие создана. Сейчас откроется страница оплаты