Педагогтың аты - жөні: Дуйсенбаева Мирагүл Мейримханқызы. |
|||
Мерзімі: 29.07.1967ж. |
|||
Тобы: «Гүлдер» Ортаңғы топ |
|||
Білім беру саласы: Коммуникация.Таным.Шығармашылық. |
|||
ҰОҚ: Сөйлеуді дамыту.ҚМҰҚ.Аппликация. |
|||
Тақырыбы: «Айлакер түлкі"орыс халық ертегісі. |
|||
ҰОҚ мақсаты: |
-«Айлакер түлкі» ертегісі туралы мағлұмат беру; -диалогты сөйлеуін, мәдениетін үйрету. |
||
Күтілетін нәтиже: |
«Айлакер түлкі» ертегісін айта алады: -диалогты сөйлеу мәдениетін қолдана алады: -тапсырманы орындайды. |
||
Қолданылатын әдіс-тәсілдер: |
Миға шабуыл, топтастыру әдісі. |
||
Жоспарлау |
|||
ҰОҚ кезеңдері |
Жоспарланған іс- шаралар |
Ресурстар |
|
ҰОҚ басталуы 3-минут |
Психологиялық жағдаят: Балалармен сәлемдесу. –Балалар қараңдаршы, біз ғажайып ертегілер еліне келдік.Ертегілер елі қандай әдемі,бізде кыс мезгілі.Мұнда талдар аппақ көрпеге оранған.үйдың шатырында да аппақ қар сонда бұл қай мыл мезгілі?/балалардың жауабы/ Жылулық шеңбері: -Үлкен ге де сіз, -Кішіге де сізз, -Барша жанды құрметтеп. -Бас иеміз біз. -Сәлеметсіздерма,Здраствуйте, Good morning, гуд монинг /балалар орындарына отырады/. Тәрбиеші балаларға сұрақтар қояды: -Бір жылда неше жыл мезгілі бар? -Қазір жылдың қай мезгілі? -Қыс мезгілінде неше ай бар? -Қыс мезгілінде қандай ерекшеліктер бар? -Қыс мезгілі несімен ұнайды? /Балалардың жауабы/. Слайд көрсету. Абай Құнанбаев :«Қыс»өлеңі. Ақ киімлі денелі,ақ сақалды Соқыр мылқау танымас тірі жанды. Үсті-басы ақ қырау түсі суық Басқан жері сықырлап келіп қалды. (Қыс-зима- winter Қар-снег-snow Тәрбиеші:-Дұрыс балалар,енді сендер қандай ертегі білесіңдер? Балалар: «Қызыл телпек», «Маша мен аю», «Мақтақыз бен мысық», «Үйшік»,«Жеті лақ», «Бауырсақ», «Түлкі мен Қоян» т.б. |
|
|
ҰОҚ негізгі бөлігі 16-минут. |
Ал балалар мен сендерге қызықты және тәрбиелі ертегі көрсеткім келіп тұр. Ертек айлакер түлкі,аңқау ешкі туралы. «Айлакер түлкі»ертегісін балаларға айтып беру,теледидардан көрсету. Балалар түлкінің қулығын көрдіңіздер. Өтірік сөзге алданба. Адалдықты арманда. Жақсылық жаса біреуге. Қамшыдай қысқа өмірде. -Балалар,осы насихат сөздер естеріңде болсын!.Көрдіңдерғой айлакер түлкіге сеніп құдықтың ішінде жылап қалды.(Есік қағылып әуенмен Түлкі кіреді). Түлкі:Ой сәлеметсіңдерме мен сол балабақшаларды аралап жүрген едім. Тәрбиеші:Сәлеметсіңбе Түлкі бикеш,қош келдің қайдан жүрсің? ешкіні құдыққа алдап түсіріп құдыққа тастап кеткенің жарамады. Түлкі:Ия өзімде ұялып тұрмын.Сендерге тапсырмам бар.Тапсырманы орындасаңдар,білімдерің мықты болса ешкіні құдықтан шығуына көмектессеңдер шығарайын. 1-тапсырма: Миға шабуыл. 1ден 5 ке дейін тура кері санау үш тілде. Санамақ білесіібе?(Балалар жауабы) 2-тапсырма: Қыс мезгілі туралы тақпақ,жұмбақ білесіңбе? Далада қар борайды. Ақ мамыққа орайды. Мұз болады қатады. Жып-жылтыр боп жатады. Қыста ғана болады. Ұстасаң қолың тоңады.(Қар) Аяз қысып. Өрнек сызып Терезені торлайды. Қарға омбығып Бет домбығып Сырғанап балалар ойнайды. Бұл қай кезде болады?(Қыс мезгілінде). «Если весело живется» (Сергіту сәті) 3-тапсырма:Шығармашылық жұмыс. 1.Қыс мезгілін өрнектеп бер. 2.Ешкіні құдықтан шығару үшін шар жасап бер.(Балалар жұмысы). Түлкі:Рақмет достарым маған көмектестіңдер,өте білімді екенсіңдер ешкіні мына шармен құдықтан шығарып алайын. Қорытынды: -Балалар Бізге қонаққа кім келді. -неге көмек сұрады? Түлкі-лиса-fock. Ешкі-коза-goat -Балалар оқу-қызметі ұнадыма? Педагог жетекшілігімен жүргізілетін жұмыс. Саралау:Оқу ортасы,қызығушылық мүдде. Бақылау:Жазба жүргізу. Кері байланыс: Смайликтер арқылы Топтастыру Балаларды 2 топқа топтастырамын. 1 топ: «Қыс» көрінісін сипаттау. 2 топ:«Көңілді шарлар» шарларды түсіне қарап бояу. Түлкі бикеш: Балалар рақмет сендерге енді барып ешкіні құдықтан шығуына көмектесейін мына шарларыңді берсем құдықтан ұшып шығады. |
|
|
ҰОҚ қорытынды бөлімі 1-минут |
Балаларды мадақтау, мақтау. Кері байланыс: Жұлдызшалар арқылы. |
||
«Айлакер түлкі" орыс халық ертегісі
Полная версия материала