Мақсаты:
1. Оқушылар дүниетанымын кеңейту;
2.Жаңаны білуге қызықтыру;
3. Картамен, микроскоппен, карточкалы тапсырмалармен жұмыс жасай білу дағдыларын қалыптастыру;
4. Тез ойлана білуге үйрету;
5. Географияданжәне биологиядан алған білімдерін ортага салу.
Қолданылатын құрал-жабдықтар: Интерактивті тақта , микроскоп, тапсырма карточкалар, тулар, постерлер, түрлі түсті қағаздар мен қаламдар, бағалау парағы
Ойынның жоспары:
·Ұйымдастыру кезеңі
·Кіріспе сөз
- 1-кезең “Кім жылдам? ”
- 2-кезең “Сен білесің бе?”
- 3-кезең “Артығын тап”
- 4-кезең «Интеллектуалды жекпе-жек» капитандар сайысы
- 5-кезең “Адасқан әріптер”
- 6-кезең “Қарақшылар жәшігі”
- 7-кезең “Елтану”
·Қорытынды
·Марапаттау
Ойынның жүру барысы:
І Ұйымдастыру бөліміОқушыларды топтарға болу, белгіленген орындарына отырғызу, әділ-қазылар алқасын белгілеу,барлық қатысушылардың назарын аудару.
Мұғалімнің кіріспе сөзі:Ойынның мақсаты мен шарттарымен, ойынға қатысатын топтар мен әділ- қазылар құрамымен таныстыру.
1 кезең «Кім жылдам» ойынында топтар карточкалары арқылы жауаптарын жылдамдығымен жауап береді
2 кезең « Сен білесің бе?»
Шарты: жасырылған ребустарды шешу. Елдерді немесе материкті анықтау.
3 кезең «Артығын тап».Бұл тапсырмада сөздер болады, артығын анықтап неліктен артық екенін ажыратады, топқа қосымша ұпай алуға болады.
- 1Талапкерлер тобы
- Тянь-Шань, Сахара, Гималай, Анд, Памир, Кавказ.
- Өзен, түбек, теңіз, шығанақ, көл, мұхит.
- Ниагара, Анхель, Енисей, Игуасу, Тугел, Виктория, Йосемит.
- Сахара, Гоби, Калахари, Атлас, Такла-Макан, Атакама, Руб-әл-Хали.
- Миссисипи, Ніл, Амазонка, Гурон, Янцзы, Меконг, Хуанхэ, Юкон.
- Байкал, Балхаш, Танганьика, Беринг, Чад, Жоғарғы көл, Мичиган.
- 2,Білімділер тобы
- Килиманджаро, Фудзияма, Ключи шоқысы, Косцюшко, Этна, Везувий, Гекла.
- Мадагаскар, Хонсю, Сицилия, Отты жер, Пиреней, Багам, Гренландия, Жаңа Зеландия.
- Пиреней, Сомали, Арабия, Аппенин, Гвинея, Үндіқытай, Лабродар.
- Бенгал, Гудзон, Мексика, Панама, Парсы, Карпентарий, Калифорния.
- Гибралтар, Бискай, Беринг, Ла-Манш, Мозамбик, Магеллан, Дрейк.
- Баренц, Балтық, Азов, Охот, Қызыл, Жасыл, Сары, Норвег, Қара, Ақ, Жерорта.
4 кезең ««Интеллектуалды жекпе-жек» капитандар сайысы.»
- Ең ұзын өзен?
- Ең терең шұңғыма?
- Ең тұзды теңіз
- Ең қалың мұз жамылғысы?
- Ең биік шың
- Ең үлкен арал?
- Фонтан түрінде оқтын-оқтын су атқылап тұратын бұлақ.
- Литосфералық тақталар негізін салған кім?
- 5 кезең ғалымдар бейнесі
5 кезең «Адасқан әріптер». Оқушыларға карточкалар беріледі, онда орны ауысқан әріптер арқылы, толықтай берілген сөзді айтып, түсіндіру керек.
6 кезең. Жәшік ішіне жасырылған заттың оқушыларға сипаттамасы беріледі , сол арқылы оның ішінде не бар екенін табу керек. 3 көмек болады ,әрбір көмек алған сайын 1 ұпай шегеріліп отырады
Ойлануға 1 минут, дұрыс жауап 2 ұпай
І топқа:
Қытайда бұл өсімдік дәмдеуіш ретінде жоғары бағаланады. Оның тарихы да қызықты. Қытай әміршісінің сарайында аула сыпырушылардан бастап барлық қызмет көрсетушілер ауыздарынан жағымды иіс шығып тұру үшін бұл дәнді ауыздарына салып жүруі керек болған.
Бірінші көмек: Гүлін көбінесе ер адамдарға сыйлайды
Екінші көмек: Емге де пайдаланады.
Үшінші көмек: Бұл өсімдіктің отаны - Индонезия.
Жауап: лавр ағашы
ІІ топқа:
Грек мифологиясында Аполлон бұл өсімдік жапырағынан гүлдесте
Жасап басына және өзінің саз аспабына әдемілік ретінде тағып жүрген. Содан бері күні бүгінге дейін бұл гүлдесте" даңқ символы" ретінде халықаралық түрлі сайыстағы жеңімпаздардың мойындарына тағылып жүр.
Бірінші көмек: Отаны - Жерорта теңізі жағалауы.
Екінші көмек: Бұл өсімдік Греция мемлекетінің елтаңбасында бейнеленген.
Үшінші көмек: Бұл өсімдік жапырағын дәмдеуіш ретінде тамаққа да пайдаланады..
Жауабы: қалампыр гүлі
7 кезең «Елтану» ойыны
Әрбір топқа тақтада 6-дан елдердін мемлекеттік тулары және сол елдерге қатысты нысандар беріледі. Әрбір топ интерактивті тақтада «ActivInpire» құралдарын пайдалана отырып оларды бір-бірімен сәйкестендіруі керек.
Қорытынды бөлім
Сайыстың қорытындысын шығару;
Әділ қазыларға сөз беру;
Сайысқа қатысушы топтарды марапаттау.