Сабақтың тақырыбы: Тема урока: Theme Үзіліс кезінде демалуға арналған ережелерді сақтаймын Хабарлы сөйлем |
Мұғалімнің аты-жөні: Саргожина.А.Е Күні: 17.11.17 Дата: Date: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
СЫНЫП: 2 Класс: Klass: |
Қатысқан оқушылар саны: 8 |
Қатыспаған оқушылар саны: 8 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
2.1.3.1 - күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу 2.2.4.1 - мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау 2.3.7.1 - сөйлем түрлерін айтылу мақсатына сәйкес тыныс белгілерін (нүкте, сұрақ белгісі, леп белгісі) қою 2.4.2.6 - сөйлемдегі бір-бірімен байланысып тұрған сөздерді табу |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспары |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Басталуы 5 минут |
Сәлемдесу. Сәлеметсіздер ме! Здравстуйте! Hello! Топқа бөлемін : «Билеттер арқылы» топқа бөлінеді. Оқушыларды кассадан билеттер алып, 1,2, вагондарға бөлініп отырады. Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Айна» ойыны. Сынып оқушылары жұп болып бір-біріне қарап қимылдар жасайды. Сынып реттілігін қадағалау. Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын байқау. Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз! Ұйымшыл боламыз десек 2 рет Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз! |
1-топ: «Бақыт» вагоны 2-топ: «Сүйіспеншілік» вагоны . |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жаңа білім 10 минут |
Білу және түсіну 1.Сөйлем дегеніміз не? Сөйлем сөздерден құралады және тиянақты ойды білдіреді. Алғашқы әріп бас әріппен жазылады. 2.Сөйлемнің қандай түрі бар? Сөйлемнің үш түрі бар. Хабарлы сөйлем.сұраулы сөйлем,лепті сөйлем. 1.Вагон: Жаңа сабақты түсіндіру. Слайд қарау. Бірдеңенің жайын хабарлау мақсатымен айтылған сөйлемді хабарлы сөйлем дейді. Хабарлы сөйлем соңына нүкте (.) қойылады. 2.Вагон: Көркем жазу. Сөздер: мектеп,үзіліс.оқушы,кітап 3.Вгон: Мәтінді тыңда. Үзілісте. «Жариялау» әдісі (Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 мину) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді.) Үзілісте сендер не істейсіңдер? Үзіліс не үшін беріледі деп ойлайсың? Ұзіліс кезінде демалуға арналған ережелерді құрастырып көр. |
Оқулық, мәтіндер. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ортасы 10 минут |
Қолдану 3.Вагон:Оқулықпен жұмыс 31 жаттығу 89 бет 4.Вагон.Тақтамен жұмыс. 32 жаттығу 90 бет 5.Вагон: Жұптық жұмыс. Сурет бойынша хабарлы сөйлем жасау. |
Оқулық,қабырғаға ілінген суреттер, маркерлер, |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сергіту сәті 2 минут |
«Қыдырып қайтайық!» би билеу
|
Оқушылар би билеп сергіп қалады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут |
Топтық жұмыс: Хабарлы сөйлемге мысалдар жазу.
Ой қорытыу БББ кестесі
|
Тақырып бойынша түйген білімдерін жазады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау 5 минут Кері байланыс 3 минут |
Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл.
Кері байланыс
|
Кері байланыс кемесі. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Үйге тапсырма: 30. 90-бетте. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы Байланыс |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1:Оқушыларды сабақта әр кезеңінде бағалау. 2:Дарынды және үлгерімі төмен оқушылардың ерекшелігіне көңіл бөлу. Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: Сабақтың нәтижесіне көңіл бөлу. 2:Рефлексия Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
Үзіліс кезінде демалуға арналған ережелерді сақтаймын. Хабарлы сөйлем
Полная версия материала