|
Тексерілді: |
|||||
|
Семинар тақырыбы:`Қазақ тілі сабағында мәтінмен жүргізілетін жұмыс түрлері.` |
Мектеп: КММ №16 ЖОББМ Павлодар облысы,Екібастұз ауданы,Солнечный кенті |
||||
|
Күні: 20/01/2018 ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Темиржанова А.Н. |
||||
|
Әріптестер |
Қатысқандар: Қазақ тілі мен әдебиеті және шетел тілдері ӘБ |
Қатыспағандар: |
|||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
|
Білімділік: әріптестердің жаңа тақырып бойынша алған білімдерін молайту. Сабақ барысында органайзер құруға үйреу. Дамытушылық: әріптестердің атқаратын рөлі туралы айта отырып, әріптестерді сөздік қорларын,сөйлеуге жетелеу.Визуальды жұмысқа жетелеу. Тәрбиелік: амандықпен жүздесу,ынтымақтастыққа тәрбиелеу |
|||
|
Сабақ мақсаттары |
|
Барлық әрітестер орындай алады: |
|||
|
Мәтінмен жұмыс түрлерін біледі.Органайзер түрлерін. Мақта қыз ертегісін біледі. |
|||||
|
Әріптестердің көпшілігі орындай алады: |
|||||
|
Мәтінге органайзер құра алады.Мақта қызды хикая картасына салады. |
|||||
|
Кейбір әрітестер орындай алады: |
|||||
|
Өлең құрастыра алады. |
|||||
|
Тілдік мақсат |
|
Әріптестер орындай алады: |
|||
|
Мәтінге сұрақ,сөздік,диалог тб құрастыра алады |
|||||
|
Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер: |
|||||
|
Сөздіктер графикалық органайзер-графический органайзер;graphical organizer балық- рыба, fish; мәтін-текст,text; хикая-быль,пережитое преключение; byl,adventure балық қанқасы -скелет рыбы;fish bound,skeleton of fish |
|||||
|
Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: |
|||||
|
|
|||||
|
Талқылауға арналған сұрақтар: |
|||||
|
Қазақ тілі сабақтарында мәтінмен жұмыс түрлері не үшін керек? |
|||||
|
Не себепті …. деп ойлайсыз? |
|||||
|
Түсінбеген сұрақтарын жете түсіну үшін |
|||||
Публикации
Наши олимпиады



