Ұйымдастырылған оқу қызметінің
№ 20 технологиялық картасы
Өткізген:Кузеубаева Ж.Ж.
Өткізу мерзімі: 09.11.2020ж
Топтың жас ерекшілігі: № 10 мектепалды даярлық тобы
Білім беру саласы: «Денсаулык»
Бөлімі: Дене шынықтыру
Тақырыбы: Кедергілерден аттап жүруді және жүгіруді жаттықтыру. 2 мин тоқтаусыз жүгіру . Бадминтон, футбол спорттық ойындардың элементтері. Секірумен ойынды жаттығулар.
Мақсаты: Спорттық ойындарға деген қызығушы-лықтарын қалыптастыру.
Міндеттері: БМ: Балаларды кедергілерден аттап өтіп, жүруді және жүгіруді жаттықтыру;
2 минут тоқтаусыз жүгіру; бадминтон ойынына үйрету; допты бір-біріне аяқ-пен беруді жаттықтыру (футбол эле-менттері); секірумен ойынды жатты-ғуды қайталау.
ДМ: Ептіліктерін, жылдамдықтарын дамыту.
ТМ: Басқа балаларға бөгет жасамай, тап-сырмаларды орындау іскерліктерін тәрбиелеу.
Қолданатын құрал - жабдық: кубик, доп
Сөздік жұмыс: спорт элементері, бадминтон.
Қөптілдік компонент: қимылдар-движение- movement.
Іс-әрекет кезеңдері |
Педагогтың іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
Мотивациялық-қозғаушылық |
Шаттық шеңбері: Күндей жадырап |
Балалар шеңберге тұрып, тәрбиешімен бірге өлең жолдарын қайталап айтады |
Саптізбекте бағытты қалай сақтауды, саптізбектен шығып кетпеуді, өзінің орнын таба білуді көрсетеді. Жалпы дамытушылық жаттығу-ларды орындау үшін үш қатарға бөлінуге нұсқау береді. Таныс жаттығуларды атайды. Жаттығуларды орындау тәсілдерін көрсетеді, көрнекті үлгісін береді. Жаттығуларды орындау тәсілдерін көрсетеді. Жалпы дамыту жаттығулар: 1. Б.қ.Аяқ иық деңгейінде, қол дене бойымен төмен түсірілген.Қолды жан-жақ арқылы көтеру,сілтеу, түсіру.Бастапқы қалыпқа келу. 2. Б.қ.Аяқ табан көлемімен,қол арқа артында,отыру және алақанмен тізеге соғу.Бастапқы қалыпқа келу. 3.Б.қ.Аяқ иық көлемімен,қол белде еңкею, қол саусақтарын еденге тигізу.Бастапқы қалыпқа келу 4. Б.қ.Аяқ иық деңгейінде,қол белде,айнала секіру.Бастапқы қалыпқа келу. Негізгі қимыл түрлерін орындауды ұсынады: 1. Кедергілерден аттап жүруді және жүгіруді жаттықтыру. 2 мин тоқтаусыз жүгіру . 2. Бадминтон, футбол спорттық ойындардың элементтері 3. Секірумен ойынды жаттығулар. Көптілділік компонент: қимылдар-движение- movement. Қозғалмалы ойындар: «Аттар», «Ормандағы аюда» Ойынды аяқтау. Балаларға бір қатарға тұруға нұсқау беру. |
Саптізбекке бір-бірден, сапқа тұру, қатардан өзінің орнын табады. Саптізбекте бір-бірден жүру (бірінен кейін бірі жүреді,бағытты сақтайды, саптізбектен шығып кетпеуге тырысады, «шашырап» жүреді және белгі бойынша саптізбек те өзінің орнын табады). 1.Қолдарын әр-жаққа көтереді, сілтейді, түсіреді. (4-5 рет қайталайды) 2.Қолды артқа ұстап отырады.Алақандарын тізеге соғады. (4-5 рет қайталайды) 3.Қолдары белде,еңкейеді Саусақты еденге тигізеді. (4-5 рет қайталайды) 4.Қолдарын белге қойып, айналып секіру. (4-5 рет қайталайды) Негізгі қимыл түрлерін орындайды. Бірнеше рет қайталайды. Бірнеше рет қайталайды. Бірнеше рет қайталайды. Балалар ойын шарты бойынша ойнайды. Нұсқау бойынша бір қатарға тұарады. |
|
Рефлексиялық-түзетушілік |
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің нәтижесін талдайды. Балаларды мадақтау. Спорттық құрал-жабдықтарды жинауды ұсынады. |
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің нәтижесі бойынша сұрақтарға жауап береді. Спорттық құрал-жабдықтарды жинайды. |
Күтілетін нәтиже:
Біледі: Балалар бір қатарға тұруді.
Игереді: Кедергілерден аттап жүруді
Меңгереді: 2 мин тоқтаусыз жүгіруді.
Ескерту:
Педагогикалық қолдауынамұқтаж болған балалар: