Білім беру саласы: Әлеуметтік орта
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: Өзін-өзі тану.
Тақырыбы: Жақсылыққа жақсылық
Мақсаты: «Жақсылық» ұғымдары туралы түсінік беру.и
Дамытушылығы: Үлкендермен достармен сыйластық қарым-қатынас мәдениетін дамыту.
Тәрбиелігі: Достықты қадірлей білуге үйрету, адамгершілікке тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілі: көрсету,әңгімелеу, дәйексөз, сұрақ-жауап,дәптермен жұмыс, қорытындылау.
Көрнекі құралдар: тақырыпқа сай суреттер, видео-ролик.
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
Мотивациялық қозғаушы
Ізденушілік-ұйымдастырушылық
Рефл-коррекциялаушы |
Cәлемеметсіздер ме, құрметті қонақтар!Бүгінгі « Қарлығаш» тобының «Жақсылыққа жақсылық» атты ашық оқу іс-әрекетіне қош келдіңіздер!Балалар залға әуенмен кіреді. Шаттық шеңбер Балалар сәлеметсіздер ме? Мен сендерді көргеніме қуаныштымын. Достарым көп бақшада Көңілдіміз бақшада Достықты біз сүйеміз Бірге күліп жүреміз.
Әңгімелеу. Балалар өткен оқу қызметінде қандай аялдаманы өтілді -Достар қандай болу керек. Балалар біз бүгінгі оқу қызметінде жақсылық жасау туралы әңгімелесеміз. Жақсылық жасау дегеніміз адамдарға, айналаға, табиғатқа, құстарға жақсылық жасау керек. Біреуге жақсылық жасап, әрқашан қол ұшын беріп көмектессең өзіңе мол бақыт , қуаныш болып оралады.
Балалар бізде тапсырмалар бар, бәріміз бірге орындайық. Слайд арқылы ұяшықтар таңдап тапсырмалар беріледі.
1-тапсырма «Жақсылыққа жақсылық деген сөзді қалай түсінесіздер
2- тапсырма Дәйексөздер мен тақпақтар
3-тапсырма «Тыныштық сәті орындалады. Балалар денелеріңді түзу ұстап, бастарыңды жоғары көтеріп ыңғайланып отырып, көзімізді жұмамыз. Ауаны терең жұтып еркін тыныс алыңдар. Өздеріңнің тыныс алуларынды бақылап,бақытқа, махабатпен тыныштыққа толы таза, шипалы ауаны тұла бойларыңызға сезіңіздер. Біреуге жақсылық жасап, қол ұшын беріп көмектессеңдер, сол жақсылық өзіңе мол бақыт, қуаныш болып оралады. Жақсылық ұмытылмайды.
Сергіту сәті Балалар бейне көрініс арқылы қимылмен жасайды.
4-тапсырма Шығармашылық жұмыс.
Қорытындылау. Өзін-өзі тану арқылы жан дүниеміз байып, рухани құнды қасиеттерді танып білдік. Адамдар мен жағымды қарым-қатынас жасауды үйрендік. Адамдарға игі істер, еңбек, достық, татулық адам бойындағы адамгершілік қасиеттер екенін білдік. Біз енді өзімізді, отбасымызды, достарымызды, табиғатымызды ,Отанымызды сүйіп, аялап,қамқор болып, жақсылық жасай білуге үйрендік.
Жүректен-жүрекке «Біз тәртіпті баламыз» әні
|
Балалар әдемі болып қатармен кіреді.
Сәлеметсіздерме
Шаттық шеңбер жасалады. Балалар шеңберге тұрып, қимылмен айтады.
Достық аялдамасы.
Тату, адал, қамқор,мейірімді
Видео –ролик көрсетіледі.
1.Жақсылық көрсен біреуден Мен қандаймын деп ойла Жамандық көрсен біреуден Мен қандаймын деп ойла.
2.Жақсылық ұмытылмайды Жақсылық жасау-жақсы адамның ісі
3.Әдеп сақтап қашанда Әрбір адал адамға Жасасаң бір жақсылық Қайтарады сағанда.
4.Жақсылықтан үйреніп, Боламыз біз жақсы адам. Жамандықтан жиреніп, Үлгі аламыз жақсыдан.
Балалар тыныштық сәтін орындайды.
Балалар жұмыс жасайды.
Балалар мадақталады.
Балалар қолдарынан ұстап ән айтады. |
Күтілетін нәтиже:
Біледі: Жақсылық ұғымдарына түс беру.
Игереді: Жақсылық-адамдықтың белгісі.
Меңгереді: Жақсылық ұмытылмайды.