Наши контакты:
+7(777) 970-85-15
» » Тілімізді құрметтейік

Тілімізді құрметтейік

Пән мұғалімі: Сатаева Әлия 

Тақырыбы: Тілімізді құрметтейік

Мақсаты: Оқушыларға қазақ тілін білудің маңызы жайлы айту, қазақ тілін құрметтире үйрету.
       Қазақ тілі тұралы өлең, тақтақ, нақыл сөздерді оқыту арқылы оқушылардың сөздік қорын молайтып, тіл байлығын дамыту.
      Ертегі арқылы тілін сүюге, тілдің құдіреттерін біире үйрету және патмоттық сезіммен өз тілін құрметтеуге тәрбиелеу.

Жүргізуші: Сәлеметсездерме, құрметті қонақтар оқушылар. Біздің мектебімізде тілтірегіміз соғып турюй жүрегіміз «Атты апталық өтіп жатыр».

Жүргізуші: Осы апталыққа байланысты 4-сыныптардың қатысумен дайындаған «Тілімізді құрметтейік» атты іс-шараны көруге шақырамыз.

Жүргізуші: Біздің туып-өскен жерәміз-Қ.Р. Қазақ хылқы- ержүрек, достыққа адал, берік, бауырмал, қонақжай халық. Қазір Қазақстанда ынтымағы жарасқан 130-дан астам ұлт өкілдері тұрады. Олардың бәрі Қазақстанның көркеюіне, дамуына өз үлестерін  қосуда.

Жүргізуші: Сенің басқа ұлт өкілдерінен достарың бар ма?

Жүргізуші: Иә, менің достарым көп. Соның бірі Глеб, 

  Глеб

  • Мен 4 - сыныпта оқимынМенің достарым көп. Мен жақын досым – Мадина. Мадина мені қазақша сөйлеуге, мен оны орысша сөйлеуге үйретемін. Біз бірге ойнаймыз, татумыз.
  • Мадина сенің досың бар ма?

                 Мадина

  • Досым бар. Ол менің көршім. Оның аты – Ильмурат. Ол ұйгыр. Біз қазақша сөйлесеміз. Сабаққа бірге дайындаламыз.
  • Ильмурат сенің досың бар ма?

                          Ильмурат

  • Иә, менің досым бар. Оның ұлты – кәріс . Оның аты Алина. Алина қазақ балабақшасына барған. Ол қазақ тілін жақсы біледі.

                               Алина

-Менің де басқа ұлт өкілдерінен достарым көп. Біздің көршіміз татарлар. Менің анам ауырғанда көршілерім көмектеседі. Мен Қазақстанда тұратын барлық ұлт өкілдерін сыйлаймын. Себебі, олар бір-бірімен тату- тәтті тұрады.

Жүргізуші: Енді, балалар, осы мерекеге арналған ән-тақпақтарымызды тындайық

Жүргізуші: Ортаға 4 Д, Е сынып оқушыларын шақырамыз.

       Ирина

Менің тілім біреу- ақ

Сөйлейтін де жазатын

Тауып қойған тілеуі – ақ

Қазақ деген өз атын.

         Ильнара

Тілім барда мақтанам

Тілім менің аппақ ән

Бірлігімді бүгінгі

Ана тілім сақтаған .

      Ильмурад

Ана тілім ұраным,

Ана тілім құралым. 

Ана тілім болмаса,

Мықты болмас тұрағым.

          Настя

Ана тілің біліп қой,

Бостандығың, теңдігін.

Ана тілін біліп қой,

Мақтанышым, елдігің.

         Камила

Келе жатқан мәңгіден дара салтым

Мақтанышым елдігім парасатым

Сенсіз тілім, теңі жоқ тіршілігім

Өміріме өң беріп жарасатын.

               Леша

Ана тілді білмесем,

Шат – шадыман жүрмес ем.

Жер бетінде сайрандап,

Қазақ болып жүрмес ем.

            Ислам

Өсірген ой – білімді,

Сүйем туған тілімді .

Мақсат етем әр сөзін,

Мәнін терең білуді.

       Диляра

Ана тілім, дана тілім бақытым,

Қазақ тілін білу менің парызым.

Тілім менің ұмытылмас тірлігім,

Кім біледі тіліміздің тағдырын.

         Әмірәлі

Алаңдатты тіл тығдыры бүгінде.

Сен болмасаң болар ертең күнім не?

Қазақ тілін сүйемін мен жаныммен.

Қазақ болып қалу үшін түбінде.

             Малика

Қазақ тілім бас иемін мен саған

Тілге деген болу керек кең талғам.

Мемлекеттік тілімізді сыйласақ,

Қазақ тілі біздер үшін жаралған.

(Билейді)

Жүргізуші: Халқымыздың тарихында елі үшін, ұрпағының болашағы үшін күрескен билер, хандар бор.

Біз биыл Қазақ хандының құрылғанына 550 жыл толғанын тойлап жатырмыз.

Жүргізуші: Қош келіпсіздер,бабалар!

Үш кемеңгер дүлділім,

Сақтаған ел бірлігін.

Қалың елім пір тұтар,

Қасиетті үш бабам – тілім туралы не айтар?

Эльдар 

Әрбір тілде сөйле әлемді таң қылып,

Ана тілін білмеу қандай заңдылық.

Өсер бабаң, байтақ далаң тұрғанда,

Қазақ тілің жасау керек мәңгілік.

Муслим

Жетер енді, әркімге ермейік,

Қазақ болып құлашты бір сермейік.

Қанға сіңген ана тілің халқым – ау, 

Шұбарлауға ешқашан жол бермейік.

Ильмурад

Қазақ-қазақ болғалы,

Тілі үшін күрес көргені.

Көргені көп тілім,

Мүмкін емес өлмегі.

Жүргізуші: Ана тілі-асыл күні бабамның,

Қуатымсың ақ сүтіндей анамның

Сәби шақтан бесігімде жыр тыңдап,

Туған тілді жаттап өскен баламын.

Жүргізуші:Дурыс айтасын Инабат.Анамыздың ақ сүтінен бойымызға дарыған тілімізді ұмыту-бүкіл ата-бабамызды, тарихымызды ұмыту деген – деп Бауыржан атамыз бекер айтпаған .

Жүргізуші: Тілдің құдіретін білу үшін ертегілер еліне саяхат жасайық.

Жүргізуші: 

  • 4 сынып оқушыларының дайындаған «Тіл туралы» ертегісін көрейік.

Ата: - Сәлеметсіздер ме, балалар!

Балалар: - Амансыз ба, ата!

Ата: - Мен сендерге сұрақ коямын. Жауап бере аласыздар маЖауап берген балаға берер сыйлығым бар .

Балалар: - Сұраңыз, жауап береміз

Ата: - Дүниеде не қатты? 

-  Дүниеде не тәтті?

- Дүниеде не жұмсақ?

1 оқушы: - Дүниеде ең қатты тіл деп ойлаймын, себебі «Қатты айтылған сөз сүйектен өтеді» - деген қазақта мақал бар .

2 оқушы: - Мен де ең жумсағы - тіл деп ойлаймын . «Жылы – жылы сөйлесең жылан інінен шығады» - деген мақал бар қазақта .

3 оқушы: - Мен, ата, ең тәтті де тіл деп ойлаймын . Себебі менің анамның айтқаны, мені айналған сөздеріне ештеңе жетпейді .

Ата: - Балалар, дұрыс айтасыздер .

Ең ащы да – тіл,

Ең тәтті де - тіл,

Ең жұмсақ та – тіл,

Ең қатты да - тіл .

  • Тілдің құдіреттілігі, міне, осында болса керек .

Жүргізуші: -Оқушылар, біз бүгін «Тіл» ертегісінен тілдің құдіретін білдік . Тіл – ғылымның кілті, шындық пен данышпандықтың құралы . Яғни, тілден, ащы сөз де, тәтті сөз де шығады екен .

Жүргізуші: - Ендеше, сөз адамды өлтіре де алады, тірілте де алады екен .

Жүргізуші: Балалар, міне осы өлең – тақпақтарда айтылғандай, өз тілімізді, қадірлеп, оны сүйе білуіміз керек . Тіл бар жерде, ұлт та, елде, жер де, болмақ . Сондықтан әрқайсысымыз өз ұлтымыздың тілін қадірлей білейік .

Жүргізуші: Оқушылар, тіл мен сөз құдіреті туралы тамаша бір ән бар . Ол «Анамның тілі» деп аталады . Осы әдемі әнді тыңдай отырып, тәрбие сағатымызды аяқтайық .

Поделиться в социальных сетях



Материал разместил
  • 0
Koregenkyzy Ardak
Добавил статей 7
Отзывов (0)
Добавить свой отзыв
Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив
Топ портфолио преподавателей
Войти через: