Мақсаты: Ауызша сөйлеуінде бұзушылығы бар балаларды анықтау. Осы мақсатқа жету үшін келесі мақсаттарды шешу керек:
Даярлық, ересек, ортанғы топтардың балаларының дыбысты айтуында, фонематикалық қабылдауы мен талдауында, сөйлеуді граматикалық құруында, байланыстырып сөйлеуінде бұзушылығы бар балаларды анықтау.
Оқушылардың ауызша сөйлеуіндегі жағдайы туралы ақпарат алудың негізгі әдісі болып:
А) балалардың логопедтік тексерісі;
Б) тәрбиешілердің мен ата-аналардың эксперттік сұраныс;
Осы бағыт шеңберінде оқу жылы барысында негіздер пәндер бойынша оқу қызметінің қалыптасу деңгейінің зерттелуі өткізілді.
В) оқушының сөйлеуінде бұзушылығы бар логопед қорытындысын нақтылау жағдайында ата-аналар келісімімен дәрігер-мамандардың тексеруі үшін емдеу-алдын алу мекемесіне немесе психолого-медико-педагогикалық комиссияға жіберіледі.
Балаларлардың логопедиялық диагностикасы келесі бағыттар бойынша өткізіледі:
-дыбысты айту