| Пәні: | Әдебиеттік оқу | Мектеп:КММ № 101 мектеп-лицейі | |||
| Күні: | 24.12.2019ж. | Мұғалімніңаты-жөні: Сакенова динара Болатовна | |||
| Сынып | 3 «Б» | Қатысқаноқушылар саны:36 | Қатыспағаноқушылар саны:36 | ||
| Сабақтың тақырыбы | А.С. Пушкин «Қысқы кеш» өлеңі, М. Иманжанов «Қысқы кеш» әңгімесі | ||||
| Сабақнегізделгеноқумақсаты | Ақын мен жазушының еңбектерін салыстыра отырып,табиғатжайында түсінік алады. Оқушылар түсінгенін байланыстырып дұрыс баяндауға, ой қорыта білуге төселеді. |
||||
| Сабақмақсаттары | Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Өлең мен әңгімені оқи біледі, авторларды таниды, шығармалардың ерекшеліктерін біледі. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Шығармаларға талдау жасап, ажырата алады. Оқушылардың кейбіреулерімынаныорындайалады: Шығармаларды түрлендіре шығармашылық тапсырмаларды орындайды. |
||||
| Тілдікмақсат | Оқушыларорындайалады: Нақтытақырыпқа арналған сөздік қор ментерминология: сабан, кешеу, лашық, сыңсу |
||||
| Ресурстар | Оқулық, тақта, АКТ, А4 парағы, бағалау тақтасы | ||||
| Әдіс –тәсілдер | «Миға шабуыл», «Айналмалы бекет» ,«ДЖИГСО» ,«5 жолды өлең» әдістері | ||||
| Пәнаралық байланыс | Бейнелеу, дүниетану, музыка | ||||
| Алдыңғы оқу | «Қар астындағы ұялар» әңгімесі | ||||
| Сабақтың жоспары | |||||
| Сабақ барысы және жоспарланғануақыт | Берілген тапсырмалар және қолданылатын әдістер «Мина», «Айналмалы бекет», «Джигсо» |
Бағалау критерий лері және жұмыс түрлері |
|||
| І. Ұйымдас тыру кезеңі 3 минут |
.І.Психологиялық ахуал қалыптастыру: .Әрбір оқушы өз бойындағы жақсы қасиетін айтады. - Көңіл күйлерің қалай? - Сабаққа дайындықтарың қалай? - Ынталарың ше? Суреттермен топқа бірігеді |
Бір –біріне жылы лебіз білдіре отырып, жағымды ахуал туындайды. | |||
| ІІ. Үй тапсырмасын сұрау. Деңгейлік тапсырма лар 1- деңгей (Білу,түсіну) 10минут |
І. « Мина » әдісі бойынша сұрақ-жауап алу |
Дұрыс жауаптарға деңгейлік тапсырмалар 1 балл қойылады Топтық жұмыс. |
|||
| 2- деңгей (қолдану.талдау) |
ІІ. Жоспар бойынша әңгімелеу: Қыстың аязды күні. Аңшының демалуы. Қар астындағы жылу |
2 балл Жұппен жұмыс |
|||
| 3- деңгей (жинақтау,бағалау) | ІІІ. «Қыстағы құс пен аңдардың тіршілігі» эссе жазу | 3 балл Жеке жұмыс |
|||
| Жаңа сабақ 5 минут |
«ДЖИГСО» әдісі арқылы жаңа сабақты меңгереді. А.С.Пушкин «Қысқы кеш» өлеңі, М. Иманжанов «Қысқы кеш» әңгімесі. Ақын мен жазушы туралы мәлімет беру. |
||||
| Сабақты бекіту 15 минут
|
Ақын мен жазушының шығармалары туралы мәнерлеп оқып, мазмұнын түсінеді, біледі. Сөздікпен жұмыс жасайды: Сабан – кепкен шөп Лашық - кішкене аласа үй Кешеу- кеш қалған Сыңсуымен –жылаған дыбыс «Ассоцация әдісі» боран сөзіне қатысты теңеу сөздерді жазу |
Дұрыс жауаптарға 1 балл Топтық жұмыс |
|||
| 2- деңгей (қолдану,талдау) | «Айналмалы бекет» әдісі арқылы екі шығарманы салыстырады. | Дұрыс жауаптарға 2 балл Топтық жұмыс |
|||
| 3 – деңгей (жинақтау,бағалау) |
Шығармаға сүйене отырып,әр топта жатқан суреттер жиынтығынан өлең мазмұнына байланысты таңдап желімдейді | Дұрыс жауапқа 3 балл Топпен жұмыс |
|||
| Үйге тапсырма 5 минут 1 –деңгей (білу, түсіну) |
«Қысқы кеш» өлеңінің екі шумағын жаттау | Тапсырманы орындағандарға «3» қойылады | |||
| 2 –деңгей (қолдану,талдау) | Әңгімені оқып,баяндап беру | Тапсырманы орындағандарға «4» қойылады |
|||
| 3 - деңгей (Шығармашалыққа, ғылыми зерттеушілікке бағытталған) |
.«Қыстағы ауыл тіршілігі» эссе жазып келу. | Тапсырманы орындағандарға «5» қойылады | |||
| Бағалау 1 минут |
3-5 балл жинағанға «3» қойылады 6-8 балл жинағанға «4» қойылады 9-10 балл жинағанға «5» қойылады |
||||
| Кері байланыс 3 минут |
Сабақтан қандай әсер алдым? Сабақта не үйрендім? Не білгім келеді? |
||||
| рефлексия | |||||
| Сабақтың мақсаты мен сабақта | |||||
| жоспарланған іс-әрекеттерді орындауда не тиімді болды? | |||||
| Сабақтың мақсаты мен сабақта жоспарланған іс-әрекеттерді орындауда не тиімсіз болды? | |||||
| Келесі сабақта өз жоспарыңызға | |||||
| қандай өзгерістер енгізген болар едіңіз? | |||||
Публикации
Наши олимпиады



