Публикации

RCDO.KZ » Публикации » Италия

Италия

ya_socials
Опубликовано:
Автор: Гука02 385
Мұғалімнің аты-жөні: Есмакаева  Гульмира Болатовна
Күні:
Сабақтың тақырыбы: Италия 
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Мақсаты: Білімділік: Италияның әлеуметтік- экономикалық  дамуына салыстырмалы түрде сипаттама беріп, 1848-1849 жылдардағы революцияның мақсаттарымен қорытындыларын ашып көрсету. 
Дамытушылық: Италияның бірігу жолдарын және ерекшелігіін нақты деректермен түсіндіру, оқушының ойлау қабілетін дамыту.
Тәрбиелік: Елді біріктіру барысында үлкен еңбек сіңірген саяси қайраткерлердің тұлғасына құрмет сезімдерін қалыптастыру
Нәтиже: Оқушылар  біледі:
Революция  орталықтарын  (А);
Революция басшыларын   (А);
1848-1849 ж. негізгі  кезеңдерін  (А);
Оқушылар  істей  алады:
Картадан  Италияның 19 ғас  революция орталықтарын  және маңызды    шайқас  жерлерін  көрсетеді (В);
«Италияның бірігуіне дайындық» атты  хронологиялық  кестені жасай алады (В);
Австриямен  соғыс  себептерін  анықтай  алады  (В);
Революцияның тарихи  маңызын  анықтай  алады (В);
Германия мен Италияның экономикалық  және саяси дамуын  салыстыра  алады (С);
Революционерлерге, патша  өкілдеріне өз көзқарасын  білдіре  алады (С)
Көрнекілік:   Ресурстық парақтар, тақырыптық  карталар, интерактивті тақта,  бағалау парақтары.
Негізгі идея: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерді қолдана отырып оқушылардың бір-біріне деген сыныптастарынан қолдау таба алатынына сенімділігін арттыру.Өз бетінше оқып үйренуге,өз пайымдауларын жасай алуға дағдыландыру.  Өзін-өзі бағалануы.
Әдіс-тәсіл: Жеке,  диалогтік оқытудағы топтық әңгіме,  «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі, критерий арқылы өзін-өзі бағалау, «Бағдаршам» стратегиясы  арқылы топтық өзара бағалау, рефлексия парағы.



Кезеңдері Уақыты  Мұғалімнің іс-әрекеті  Оқушылардың іс-әрекеті  Бағалау  Ресурс, құрал-жабдықтар  
1.Ұйымдастыру  кезеңі  3 мин 1.Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу      1.Кезекшілер сабақта жоқ оқушыларды  атайды
2.Психологиялық  ахуал
3. Топқа  бөлу
2. Бағалаушыларды тағайындау
3. Революционер, патша өкілі, нейтралитет
2. Үй тапсырмасын тексеру “Қызығушылықты ояту”


Білу  
6 мин №1 тапсырма. Тест «Германия» - Джой класс Тапсырманы  орындайды Қосымша  №1
Бағалаушы есептеп ортаға салады 
Тапсырмасы бар парақшалар, АКТ, бағалау парақшасы
№2 тапсырма. Презентация, 3 тұлға, сипаттау, қорытындылау Тапсырманы  орындайды
3.Жаңа  тақырыпқа  өту  кезеңі 2 мин 1.Топқа  бөлу. Қиындыларда «Революционер, патша өкілі, халық» сөздері  жазылады.
2. Проблемалы  сұрақ 
1.Қиындылардағы сөздерді тандап, топқа  бөлінеді.
2. Өз пікірлерін ортаға салады
Қиындылар, АКТ
3.Сабақтың мақсатын анықтауға шақырады 3. Сабақтың мақсатына шығады
4.Жаңа  сабақ
Жинақтау. Бағалау 
Қолдану. Талдау
Түсіну
22 мин Деңгейлік   тапсырмалар  ұсынады.
6, 7 тапсырмаларды бағалау, қорытындылау
1.Нәтижелерін  ұсынады.                  (С деңгейіндегі оқушылар ) Ұпайлар арқылы   бағалайды
Қосымша №2
АКТ, постер,оқулық,презентация
2.
4,5 тапсырмаларды салыстыру
2.Салыстырады   және айырмашылықтарын   көрсете алады.(«В» және  «С» деңгейіндегі оқушы) Кері  байланыс «Бағдаршам»
Қосымша №2
АКТ, постер,оқулық
3. 
1,2,3тапсырмаларды айқындау
Құжатпен жұмыс жасай отырып, сұрақтарға жауап береді.( «А» деңгейіндегі оқушы  құжатты оқып, не жайлы екенін айтады,
«В», «С»  сұрақтарға  жауап  береді.)
Кері   байланыс
смайликтар
АКТ,оқулық
дәптер, құжаттар 
4.Топтастыру:
1топ:Италиядағы  революцияның жағымды, жағымсыз жақтарын анықтайды  
2топ: Италияның бірігуі мен Кавурдың саясатын талдайды
3топ:  Австриямен соғыс және елдің экономикалық,саяси дамуына баға береді.
Оқушылар тапсырманы орындайды, постер жасайды және қорғайды.
Икімдеріне қарай оқушылар сурет салады, әдемі жазады,ойларын түйіндей алады,
қорытындыжасайалады
Кері   байланыс «Бағдаршам» АКТ,оқулық
дәптер құжаттар
постер
стикер
5.Жаңа сабақты  бекіту 3 мин ІІ Виктор Эммануил  саясатынан өз еліне не алар едің? ( функ. сауаттылық)
Критерии бойынша өзін өзі бағалау парағын ұсынады
Қосымша №3
Жана материал    бойынша  қорытынды. 1-2 оқушы ауызша қорытынды  жасайды Қосымша №2
Қосымша №3
Кесте
6.Үй тапсырмасы 2 мин Үйге тапсырма: п.19 мазм; «Журналисттың сұрағы:
Дж. Гарибальди, Камилло Кавур, ІІ Виктор Эммануил  ішкі саясаттарының  қысқаша бағдарламасы».
Үй   тапсырмасын     жазады Дәптер,күнделік
7.Қорытынды   2 мин 1.Рефлексия. 
- Қандай тапсырманы орындау қиындық туғызды?
Түсініксіз мәселелер бар ма?  
2. Кері байланыс.
ü  Әлі ... дәмін татқым келеді;
ü  Әлі де тоймадым, себебі..;
ü  Барлық ұсынылған тағамдардан маған ұнағаны ..;
ü  ... аса тойдым;
ü  .... қорыта алдым;
ü  Егер... қоссаңыз жақсы болар еді.
1-2 оқушы қорытынды жасайды
Барлық оқушылар кері байланысқа жауап береді
Жалпы бағалау Стикерлер

Қосымша №1    Үйтапсырмасы
1. Тест   19ғасырдағы  Германия. (Джой  класс)
1. Герман парламенті.
         А) Риксдаг В) Сейм С) Рада Д) Бундестаг Е) Рейхстаг
2. Германияның бірінші канцлері:
         А) О. фон Бисмарк В) Х.К.Молтьке С) П. фон Гинденбург Д) В. фон Лееб Е) Э Манштейн
3. Герман империясының құрылғаны туралы ..... 18 қаңтарда жарияланды.
         А) 1870 ж В) 1871 жС) 1881 ж Д) 1891 ж Е) 1860 ж
4. Герман империясы одағын құрған монархиялардың саны:
         А) 30 В) 20 С) 22 Д) 15 Е) 48
5. Германияда жергілікті парламент:
         А) Рейхстаг В) Бундестаг С) Бундеслига Д) Ландтаг Е) Риксдаг
6. Германия парламентінің жоғарғы палатасы:
         А) Ландтаг В) Бундестаг С) Риксдаг Д) Бундеслига Е) Бундесрат
7. Герман императоры болуға құқығы бар монарх:
А) Пруссия королі В) Пруссия герцогі С) Бавар кінәзі Д) Эльзас бароны Е) Лотарингия королі
8. Карл Маркс жақтаушылары құрған партия:
А) герман коммунистік партиясы В) герман социал-демократиялық партиясы С) герман либерлдық партиясы Д) герман консерваторлық партиясы Е) герман социалистік партиясы
1. Е 2. А 3. В 4. С 5. Д 6. Е 7. А 8. В
2.  Презентация «Германияның  19 ғасырдағытұлғалары».
Қосымша №2  
1 тапсырмаТүсіну  (айқындау) 
Италия әлеуметтік-экономикалық дамуы.
2 тапсырма: Түсіну Кесте толтыру
1848-1849 жылдардағы революциялар. 

Қашан ? Қайда? Қандай оқиға?

3 тапсырма: Қолдану (суреттеу)
Джузеппе Гарибальди  тарихи портретін суреттеу 
4 тапсырма:Қолдану (қолдана отырып пайдалану)
Картамен  жұмыс.  Қорытынды
5 тапсырма: Талдау
Кавур  саясаты. Отто фон Бисмаркпен салыстыру.
6 тапсырма: Жинақтау(тұжырымдау)
Австриямен  соғыс. Постер.
7 тапсырма: Бағалау (анықтау)
Италияның экономикалық және саяси  дамуы.
Қосымша №3

Оқушының аты жөні Тест орындауы
Үй тапсырмасы
Жаңа тақырыпқа идея қосу,тапсырманы орындау Топты жұмысқа жұмылдыру Жаңа тақырыпты қорғау Барлығы
Оқушының аты жөні Тест орындауы
Үй тапсырмасы
Жаңа тақырыпқа идея қосу,тапсырманы орындау Топты жұмысқа жұмылдыру Жаңа тақырыпты қорғау Барлығы
Оқушының аты жөні Тест орындауы
Үй тапсырмасы
Жаңа тақырыпқа идея қосу,тапсырманы орындау Топты жұмысқа жұмылдыру Жаңа тақырыпты қорғау Барлығы

Барлығы  58 ұпай
«5»  -55-58 ұпай
«4»  -54-50 ұпай
«3»  -49-40
Кесте толтыру
Италияның бірігуі және Италия  мемлекетінің құрылуы

Уақыты  Басты оқиғалары  Қатысушылар, тұлғалар, кейіпкерлер Нәтижесі

3 тапсырма:
 

Наши олимпиады

Русский языкДля 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Казахский языкДля 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ИнформатикаДля 5-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ФизикаДля 7-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Математика (алгебра)Для 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ХимияДля 7-11 классов, 1-2 курсов Открыть
БиологияДля 7-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ГеографияДля 5-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Английский языкДля 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
История КазахстанаДля 5-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Для дошкольниковДля дошкольников от 4 до 6 лет Открыть

Оставить комментарий

Заполните заявку на участие
Язык участия
Обязательное поле (на номере должен быть WhatsApp)
Введен неправильный код
Поле обязательно для заполнения
Добавить еще ученика?
Вы можете внести от 1 до 5 учеников
Поле обязательно для заполнения
Возраст / Класс / Курс *
Поле обязательно для заполнения
4 года
5 лет
6 лет
7 лет
1 класс
2 класс
3 класс
4 класс
5 класс
6 класс
7 класс
8 класс
9 класс
10 класс
11 класс
1 курс
2 курс
Предмет1 *
Поле обязательно для заполнения
I love English (4-5 лет)
700 тенге
Братья наши меньшие (4-5 лет)
700 тенге
Будем с буквами дружить (5-6 лет)
700 тенге
В мире животных (4 года)
700 тенге
Весёлые загадки (4 года)
700 тенге
Веселые задачки (5 лет)
700 тенге
Весёлые цифры (4-5 лет)
700 тенге
Весёлый счёт (5 лет)
700 тенге
Времена года (4 года)
700 тенге
Время и возраст (6-7 лет)
700 тенге
Вчера, сегодня, завтра (5 лет)
700 тенге
Дни недели и времена года (5 лет)
700 тенге
Загадки для детей (4-5 лет)
700 тенге
Загадки для детей (6-7 лет)
700 тенге
Занимательная математика (6 лет)
700 тенге
Запутанные буквы (5 лет)
700 тенге
Ищем буквы (5-6 лет)
700 тенге
Логические задачки (4 года)
700 тенге
Математика для дошкольников (6 лет)
700 тенге
Математика для малышей (6 лет)
700 тенге
Начинаем читать (6 лет)
700 тенге
Окружающий мир (4-5 лет)
700 тенге
Основы финансовой грамотности (5-6 лет)
700 тенге
Основы финансовой грамотности (1-2 класс)
700 тенге
Основы финансовой грамотности (3-4 класс)
700 тенге
Правила дорожного движения для малышей (4-5 лет)
700 тенге
Пространство и время (4 года)
700 тенге
Пространство и время (6-7 лет)
700 тенге
Развитие речи (4 года)
700 тенге
Развитие речи (5 лет)
700 тенге
Развитие речи (6 лет)
700 тенге
Моя Родина - Казахстан (4-5 лет)
700 тенге
Моя Родина - Казахстан (1-2 класс)
700 тенге
Моя Родина - Казахстан (3-4 класс)
700 тенге
Независимый Казахстан (1-2 класс)
700 тенге
Независимый Казахстан (3-4 класс)
700 тенге
Самый внимательный (5-6 лет)
700 тенге
Строение тела человека (5-6 лет)
700 тенге
Тесты на внимательность (4-5 лет)
700 тенге
Тесты на внимательность (6-7 лет)
700 тенге
Тесты на логику (4 года)
700 тенге
Тесты на логику (5 лет)
700 тенге
Хочу все знать (4 года)
700 тенге
Хочу все знать (5-6 лет)
700 тенге
Цвета на английском (4-5 лет)
700 тенге
Цифры для малышей (4 года)
700 тенге
Часы (6 лет)
700 тенге
Этикет для малышей (4 года)
700 тенге
Логические задачки для первоклассников
700 тенге
Логические задачки для второклассников
700 тенге
Логические задачки для третьеклассников
700 тенге
Логические задачки для четвероклассников
700 тенге
Казахский язык
700 тенге
Русский язык
700 тенге
Английский язык
700 тенге
История Казахстана
700 тенге
Математика
700 тенге
Алгебра
700 тенге
Физика
700 тенге
Химия
700 тенге
Биология
700 тенге
География
700 тенге
Информатика
700 тенге
Познание мира
700 тенге
Естествознание
700 тенге
Цифровая грамотность
700 тенге
Музыка
700 тенге
Поле обязательно для заполнения
Добавить еще предмет?
Вы можете выбрать от 1 до 5 предметов
К оплате:
0 тенге.
Внимание! Эти данные будут написаны в грамоте!
Проверьте, верно ли вы написали ФИО участников, название учебного заведения и остальные данные. Данные после участия не меняются
Заявка на участие создана. Сейчас откроется страница оплаты