Публикации

RCDO.KZ » Публикации » Италия

Италия

ya_socials
Опубликовано:
Автор: Гука02 115
Мұғалімнің аты-жөні: Есмакаева  Гульмира Болатовна
Күні:
Сабақтың тақырыбы: Италия 
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Мақсаты: Білімділік: Италияның әлеуметтік- экономикалық  дамуына салыстырмалы түрде сипаттама беріп, 1848-1849 жылдардағы революцияның мақсаттарымен қорытындыларын ашып көрсету. 
Дамытушылық: Италияның бірігу жолдарын және ерекшелігіін нақты деректермен түсіндіру, оқушының ойлау қабілетін дамыту.
Тәрбиелік: Елді біріктіру барысында үлкен еңбек сіңірген саяси қайраткерлердің тұлғасына құрмет сезімдерін қалыптастыру
Нәтиже: Оқушылар  біледі:
Революция  орталықтарын  (А);
Революция басшыларын   (А);
1848-1849 ж. негізгі  кезеңдерін  (А);
Оқушылар  істей  алады:
Картадан  Италияның 19 ғас  революция орталықтарын  және маңызды    шайқас  жерлерін  көрсетеді (В);
«Италияның бірігуіне дайындық» атты  хронологиялық  кестені жасай алады (В);
Австриямен  соғыс  себептерін  анықтай  алады  (В);
Революцияның тарихи  маңызын  анықтай  алады (В);
Германия мен Италияның экономикалық  және саяси дамуын  салыстыра  алады (С);
Революционерлерге, патша  өкілдеріне өз көзқарасын  білдіре  алады (С)
Көрнекілік:   Ресурстық парақтар, тақырыптық  карталар, интерактивті тақта,  бағалау парақтары.
Негізгі идея: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерді қолдана отырып оқушылардың бір-біріне деген сыныптастарынан қолдау таба алатынына сенімділігін арттыру.Өз бетінше оқып үйренуге,өз пайымдауларын жасай алуға дағдыландыру.  Өзін-өзі бағалануы.
Әдіс-тәсіл: Жеке,  диалогтік оқытудағы топтық әңгіме,  «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі, критерий арқылы өзін-өзі бағалау, «Бағдаршам» стратегиясы  арқылы топтық өзара бағалау, рефлексия парағы.



Кезеңдері Уақыты  Мұғалімнің іс-әрекеті  Оқушылардың іс-әрекеті  Бағалау  Ресурс, құрал-жабдықтар  
1.Ұйымдастыру  кезеңі  3 мин 1.Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу      1.Кезекшілер сабақта жоқ оқушыларды  атайды
2.Психологиялық  ахуал
3. Топқа  бөлу
2. Бағалаушыларды тағайындау
3. Революционер, патша өкілі, нейтралитет
2. Үй тапсырмасын тексеру “Қызығушылықты ояту”


Білу  
6 мин №1 тапсырма. Тест «Германия» - Джой класс Тапсырманы  орындайды Қосымша  №1
Бағалаушы есептеп ортаға салады 
Тапсырмасы бар парақшалар, АКТ, бағалау парақшасы
№2 тапсырма. Презентация, 3 тұлға, сипаттау, қорытындылау Тапсырманы  орындайды
3.Жаңа  тақырыпқа  өту  кезеңі 2 мин 1.Топқа  бөлу. Қиындыларда «Революционер, патша өкілі, халық» сөздері  жазылады.
2. Проблемалы  сұрақ 
1.Қиындылардағы сөздерді тандап, топқа  бөлінеді.
2. Өз пікірлерін ортаға салады
Қиындылар, АКТ
3.Сабақтың мақсатын анықтауға шақырады 3. Сабақтың мақсатына шығады
4.Жаңа  сабақ
Жинақтау. Бағалау 
Қолдану. Талдау
Түсіну
22 мин Деңгейлік   тапсырмалар  ұсынады.
6, 7 тапсырмаларды бағалау, қорытындылау
1.Нәтижелерін  ұсынады.                  (С деңгейіндегі оқушылар ) Ұпайлар арқылы   бағалайды
Қосымша №2
АКТ, постер,оқулық,презентация
2.
4,5 тапсырмаларды салыстыру
2.Салыстырады   және айырмашылықтарын   көрсете алады.(«В» және  «С» деңгейіндегі оқушы) Кері  байланыс «Бағдаршам»
Қосымша №2
АКТ, постер,оқулық
3. 
1,2,3тапсырмаларды айқындау
Құжатпен жұмыс жасай отырып, сұрақтарға жауап береді.( «А» деңгейіндегі оқушы  құжатты оқып, не жайлы екенін айтады,
«В», «С»  сұрақтарға  жауап  береді.)
Кері   байланыс
смайликтар
АКТ,оқулық
дәптер, құжаттар 
4.Топтастыру:
1топ:Италиядағы  революцияның жағымды, жағымсыз жақтарын анықтайды  
2топ: Италияның бірігуі мен Кавурдың саясатын талдайды
3топ:  Австриямен соғыс және елдің экономикалық,саяси дамуына баға береді.
Оқушылар тапсырманы орындайды, постер жасайды және қорғайды.
Икімдеріне қарай оқушылар сурет салады, әдемі жазады,ойларын түйіндей алады,
қорытындыжасайалады
Кері   байланыс «Бағдаршам» АКТ,оқулық
дәптер құжаттар
постер
стикер
5.Жаңа сабақты  бекіту 3 мин ІІ Виктор Эммануил  саясатынан өз еліне не алар едің? ( функ. сауаттылық)
Критерии бойынша өзін өзі бағалау парағын ұсынады
Қосымша №3
Жана материал    бойынша  қорытынды. 1-2 оқушы ауызша қорытынды  жасайды Қосымша №2
Қосымша №3
Кесте
6.Үй тапсырмасы 2 мин Үйге тапсырма: п.19 мазм; «Журналисттың сұрағы:
Дж. Гарибальди, Камилло Кавур, ІІ Виктор Эммануил  ішкі саясаттарының  қысқаша бағдарламасы».
Үй   тапсырмасын     жазады Дәптер,күнделік
7.Қорытынды   2 мин 1.Рефлексия. 
- Қандай тапсырманы орындау қиындық туғызды?
Түсініксіз мәселелер бар ма?  
2. Кері байланыс.
ü  Әлі ... дәмін татқым келеді;
ü  Әлі де тоймадым, себебі..;
ü  Барлық ұсынылған тағамдардан маған ұнағаны ..;
ü  ... аса тойдым;
ü  .... қорыта алдым;
ü  Егер... қоссаңыз жақсы болар еді.
1-2 оқушы қорытынды жасайды
Барлық оқушылар кері байланысқа жауап береді
Жалпы бағалау Стикерлер

Қосымша №1    Үйтапсырмасы
1. Тест   19ғасырдағы  Германия. (Джой  класс)
1. Герман парламенті.
         А) Риксдаг В) Сейм С) Рада Д) Бундестаг Е) Рейхстаг
2. Германияның бірінші канцлері:
         А) О. фон Бисмарк В) Х.К.Молтьке С) П. фон Гинденбург Д) В. фон Лееб Е) Э Манштейн
3. Герман империясының құрылғаны туралы ..... 18 қаңтарда жарияланды.
         А) 1870 ж В) 1871 жС) 1881 ж Д) 1891 ж Е) 1860 ж
4. Герман империясы одағын құрған монархиялардың саны:
         А) 30 В) 20 С) 22 Д) 15 Е) 48
5. Германияда жергілікті парламент:
         А) Рейхстаг В) Бундестаг С) Бундеслига Д) Ландтаг Е) Риксдаг
6. Германия парламентінің жоғарғы палатасы:
         А) Ландтаг В) Бундестаг С) Риксдаг Д) Бундеслига Е) Бундесрат
7. Герман императоры болуға құқығы бар монарх:
А) Пруссия королі В) Пруссия герцогі С) Бавар кінәзі Д) Эльзас бароны Е) Лотарингия королі
8. Карл Маркс жақтаушылары құрған партия:
А) герман коммунистік партиясы В) герман социал-демократиялық партиясы С) герман либерлдық партиясы Д) герман консерваторлық партиясы Е) герман социалистік партиясы
1. Е 2. А 3. В 4. С 5. Д 6. Е 7. А 8. В
2.  Презентация «Германияның  19 ғасырдағытұлғалары».
Қосымша №2  
1 тапсырмаТүсіну  (айқындау) 
Италия әлеуметтік-экономикалық дамуы.
2 тапсырма: Түсіну Кесте толтыру
1848-1849 жылдардағы революциялар. 

Қашан ? Қайда? Қандай оқиға?

3 тапсырма: Қолдану (суреттеу)
Джузеппе Гарибальди  тарихи портретін суреттеу 
4 тапсырма:Қолдану (қолдана отырып пайдалану)
Картамен  жұмыс.  Қорытынды
5 тапсырма: Талдау
Кавур  саясаты. Отто фон Бисмаркпен салыстыру.
6 тапсырма: Жинақтау(тұжырымдау)
Австриямен  соғыс. Постер.
7 тапсырма: Бағалау (анықтау)
Италияның экономикалық және саяси  дамуы.
Қосымша №3

Оқушының аты жөні Тест орындауы
Үй тапсырмасы
Жаңа тақырыпқа идея қосу,тапсырманы орындау Топты жұмысқа жұмылдыру Жаңа тақырыпты қорғау Барлығы
Оқушының аты жөні Тест орындауы
Үй тапсырмасы
Жаңа тақырыпқа идея қосу,тапсырманы орындау Топты жұмысқа жұмылдыру Жаңа тақырыпты қорғау Барлығы
Оқушының аты жөні Тест орындауы
Үй тапсырмасы
Жаңа тақырыпқа идея қосу,тапсырманы орындау Топты жұмысқа жұмылдыру Жаңа тақырыпты қорғау Барлығы

Барлығы  58 ұпай
«5»  -55-58 ұпай
«4»  -54-50 ұпай
«3»  -49-40
Кесте толтыру
Италияның бірігуі және Италия  мемлекетінің құрылуы

Уақыты  Басты оқиғалары  Қатысушылар, тұлғалар, кейіпкерлер Нәтижесі

3 тапсырма:
 

Наши олимпиады

Русский языкДля 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Казахский языкДля 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ИнформатикаДля 5-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ФизикаДля 7-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Математика (алгебра)Для 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ХимияДля 7-11 классов, 1-2 курсов Открыть
БиологияДля 7-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ГеографияДля 5-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Английский языкДля 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
История КазахстанаДля 5-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Для дошкольниковДля дошкольников от 4 до 6 лет Открыть

Оставить комментарий

Заполните заявку на участие
Язык участия
Обязательное поле (на номере должен быть WhatsApp)
Введен неправильный код
Поле обязательно для заполнения
Добавить еще ученика?
Вы можете внести от 1 до 5 учеников
Поле обязательно для заполнения
Класс / курс *
Поле обязательно для заполнения
Учащиеся дошкольных учреждений
0 класс
1 класс
2 класс
3 класс
4 класс
5 класс
6 класс
7 класс
8 класс
9 класс
10 класс
11 класс
1 курс
2 курс
Предмет1 *
Поле обязательно для заполнения
Будем с буквами дружить (5-6 лет)
600 тенге
Логика для детей 4 лет
600 тенге
Логика для детей 5 лет
600 тенге
Занимательная математика (5 лет)
600 тенге
I love English (5 лет)
600 тенге
Загадки для детей (4-6 лет)
600 тенге
Загадки для детей (7-8 лет)
600 тенге
Тест на развитие речи (5-6 лет)
600 тенге
Тесты на внимание (4-5 лет)
600 тенге
Тесты на внимание (6-7 лет)
600 тенге
Время и возраст (5-6 лет)
600 тенге
Математика для дошкольников (5 лет)
600 тенге
Правила дорожного движения (5-6 лет)
600 тенге
Окружающий мир (4-5 лет)
600 тенге
Веселые цифры (для 4-5 лет)
600 тенге
Братья наши меньшие (для 4-5 лет)
600 тенге
Ищем буквы (для 5 лет)
600 тенге
Веселые загадки (для 4-5 лет)
600 тенге
Логические задачки для первоклассников
600 тенге
Логические задачки для второклассников
600 тенге
Логические задачки для третьеклассников
600 тенге
Логические задачки для четвероклассников
600 тенге
Казахский язык
600 тенге
Русский язык
600 тенге
Английский язык
600 тенге
Математика (алгебра)
600 тенге
Физика
600 тенге
Химия
600 тенге
Биология
600 тенге
Информатика
600 тенге
Познание мира
600 тенге
Добавить еще предмет?
Вы можете выбрать от 1 до 5 предметов
К оплате:
0 тенге.
Внимание! Эти данные будут написаны в грамоте!
Проверьте, верно ли вы написали ФИО участников, название учебного заведения и остальные данные. Данные после участия не меняются
Заявка на участие создана. Сейчас откроется страница оплаты