Бөлім 3 А бөлімі – Ежелгі Қытай Тақырып: Ежелгі қытайлықтар ғылыми білімдерін қалай пайдаланды |
|
|||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||||||
Оқу мақсаты; | 5.2.4.2 – ғылымдардың (арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын сипаттау | |||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты | Барлық оқушылар: Ежелгі Қытайдағы ғылыми білімдердің дамуын сипаттайды Басым оқушылар: Шаруашылық және ғылыми өзгерістерді салыстырады Жекелеген оқушылар: Ежелгі Қытайдағы ғылыми өнертабыстардың маңызын анықтайды |
|||||||||||||||||||||
Жетістік критерийлері | ||||||||||||||||||||||
Дағдылар | Бағалау критерийлері | |||||||||||||||||||||
Білу және түсіну | Шаруашылық пен саяси өзгерістерді сипаттай алады. | |||||||||||||||||||||
Талдау Анализ |
Шарушылықтың ғылымның дамуы мен пайда болуына тигізген әсерін анықтайды. Белгілі бір уақыттағы әртүрлі елдердің шаруашылығы мен ғылыми дамуын салыстырып, қорытынды жасайды. Ежелгі Қытай ғылымының,шаруашылықтың дамуына тигізген әсерін аңықтау |
|||||||||||||||||||||
Қалыптастыратын құндылықтар | ||||||||||||||||||||||
Өзі-өзіне және айналадағы адамдарға құрмет: Оқушы сыныптастарының пікірлерін сыйлайды және пікірталасқа ат салысады | ||||||||||||||||||||||
Академиялық шындық: Қалыптастырушы бағалау жұмысын орындауда өз біліміне сүйенеді, өзара бағалауда шынайылық танытады. | ||||||||||||||||||||||
Ашықтық: Топтық жұмысты орындау кезінде оқушылар өзара байланысқа түсу арқылы берілген тапсырмадағы мәселені бірігіп шешуге ат салысады. Оқушылар өздері жасаған туындыларын оқу кезінде бір-біріне сын пікірлер айтады. | ||||||||||||||||||||||
Тілдік міндеттер | ||||||||||||||||||||||
Жазылым | Тыңдалым | Айтылым | Оқылым | |||||||||||||||||||
Берілген тапсырмаға қорытынды жазады | Оқушылар мұғалімнің түсіндірмесін тыңдайды. | Жасалған қорытындыларын сыныптастары алдында қорғау барысында өз ойларын еркін жеткізеді. | Берілген мәтінді, тапсырманы түсініп оқиды. | |||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар | Оқытудың тілдік мақсаты: Сабаққа қатысты лексика мен терминология Гупта империясы, ғылым, ғылыми мәлімет, шаруашылық Диалог пен жазбаларға қолданылатын сөздер: Қытайдағы шаруашылықтың дамуы (Египетте) мынадай ғылыми жетістіктерге жеткізді…. Түсбағдар,сейсмограф, инемен емдеу |
|||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Қазақстан тарихы, дүниетану,математика | |||||||||||||||||||||
Алдыңғы білім | Ежелгі Египет, ежелгі Үндістан мәдениеті | |||||||||||||||||||||
Жоспар | ||||||||||||||||||||||
Сабақтың кезеңдері | Сабақта орындалатын іс-әрекеттер | ресурстар | ||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 0-5 |
І Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен шаттық шеңбер құру арқылы оқушылардың арасында татулық атмосферасын құру. Миға шабуыл Конфуции мен Хаммурапидың ұқсастықтары неде? Оқушылармен бірге оқу мақсатын анықтау Проблемалық сұрақ |
Мультимедиялық презентация Дәптер Флипчарт Стикер маркер Кесте Видео |
||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 5-20 |
Топтық жұмыс. 3 топқа бөлінеді. «Математика», «Архитектура», «Шаруашылық» деп топтарға бөлінеді. Әр топ тұсаукесерін ұсынады. Бағалау критериі: - Шаруашылық дамуының ғылымның дамуына тигізген әсерлерін анықтайды - Эстетикалық тұрғыдан безендірілген - Қосымша ақпараттарды пайдаланған - Өзге елдердегі шаруашылық пен ғылымның дамуына толықтай өз пікірін білдіреді Күтілетін нәтиже: Оқушылар ертедегі ғылыми білімнің әр түрлі өркениеттерде дамығанын және олардың әрқайсысы әлемдік ғылым мен мәдениеттің дамуына өзінің маңызды үлесін қосқанын, сонымен қатар, ғылыми білімнің дамуы шаруашылықпен және күнделікті өмірмен тығыз байланысты екендігі туралы қорытындыға келеді. |
|||||||||||||||||||||
21-29 мин 30-39 мин |
Жеке жұмыс.. Шығармашылық тапсырма Суретте берілген құрылғы қалай және қандай принцип бойынша жұмыс істейтінін болжаңдар Дескриптор: Ежелгі Қытай өнертабысы туралы біледі 2. Жұптық жұмыс. 1. Кесте толтыру. Жаттықтыру әдісі «Жады алаңы»
Дескриптор: Ежелгі Қытайдың ғылымдарының тарихи маңызы туралы атайды; Ежелгі Қытайдың өнертабыстарының не үшін қолданылатынын атайды. |
|||||||||||||||||||||
40-43 мин | Пікірталас: Инемен емдеу, сейсмограф, тұсбағдар қоғамға қаншалықты өзгеріс әкелді? |
Мультимедиялық презентация Постер, түсті қарындаштар |
||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы | «Дұрыс бағытқа қадам» әдісі арқылы жүргізіледі | Стикерлер | ||||||||||||||||||||
Бағалау Үйге тапсырма |
Сабақты қорытындылау Қоғам үшін ғылым мен техниканың дамуыының маңызы жөнінде шағын әңгіме құрастыру |
|||||||||||||||||||||
Қосымша ақпарат | ||||||||||||||||||||||
Бөліп оқыту – Көбірек қолдау көрсету үшін сіз не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай күрделі тапсырма бересіз? | Бағалау – Оқушылардың білімін қалай тексересіз? | Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ |
||||||||||||||||||||
Баяу оқушыларға мұғалім тарапынан нұсқаулар беріліп, түрткі сұрақтар қойылады. Жылдамдығы жоғары оқушыға тапсырмалар арнайы күрделеніп беріледі. Қабілеті жоғары оқушылар Ежелгі Қытаймен өнертабыстарының айырмашылықтары мен артықшылықтарын жаза алады |
Оқушыларға жабық және ашық сұрақтар қойылады Мұғалім оқушыларды ауызша бағалайды. Топтық жұмысты оқушылар критерийлер арқылы бағалайды. Жұптық жұмыста оқушылар қандай салада еж.қытайлықтардың ашқан жаңалықтарын қолдануға болады екеніне бағалайды Оқушылардың сызбаларының құрастыруы бағаланады |
Оқушылар жоғарыда келтірілген сілтемелермен жұмыс істей алады. Денсаулық сақтау технологиялары. Сабақ барысында белсенді оқыту әдістерін қолданудан бұрын оқушының көңіл күйлеріне назар аудару |
||||||||||||||||||||
Ой толғау Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары шынайы болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты деген сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз. | |||||||||||||||||||||
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі дүниені атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты) 1: 2: Қандай екі дүние сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізуші еді? (оқытуға және үйренуге қатысты) 1: 2: Осы сабақтың барысында мүмкін барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы қандай ақпаратты білдім? |
||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі | Дескриптор | Ұпай |
Шаруашылық пен саяси өзгерістерді сипаттай алады | Еж. Қытайлықтардың еңгізген шаруашылыққа маңызын біледі | 5 |
Шарушылықтың ғылымның дамуы мен пайда болуына тигізген әсерін анықтайды. Белгілі бір уақыттағы әртүрлі елдердің шаруашылығы мен ғылыми дамуын салыстырып, қорытынды жасайды. |
Ғылымның маңызын көрсете алады Қазіргі Заманда ежелгі мәдениетін үлесіне баға бере алады |
5 |