Публикации

RCDO.KZ » Публикации » Санның логарифмі. Негізгі тепе-теңдік. Логарифмнің қасиеттері.

Санның логарифмі. Негізгі тепе-теңдік. Логарифмнің қасиеттері.

ya_socials
Опубликовано:
Автор: ульжан02 554


Тақырыбы: 

Сабақ  

Санның логарифмі. Негізгі тепе-теңдік. Логарифмнің қасиеттері.
.

Күні,айы: 

Мұғалімнің аты-жөні:  Дюсембаева Ұ.Р.

11 сынып

Сабаққа қатысқан оқушылар саны:

Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

логарифмдер жайлы түсінік бере отырып,  есептер шығаруда логарифмнің анықтамасы мен қасиеттерін қолдана білуге үйрету.

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар:

Логарифм анықтамасын, қасиеттерін біледі

Оқушылардың басым бөлігі:

Логарифм анықтамасын, қасиеттерін  есеп шығарғанда қолдана алады. 

Кейбір оқушылар:

Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, өз бетінше еңбектену, белсенділіктерін арттыру, пәнге қызығушылығыг ояту, оқушылардың құзыреттілігін қалыптастыру

                                                                      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері

Жоспарланған жұмыс

Ресурстар

Сабақтың басы(2-5 минут)

І.Ұйымдастыру кезеңі:

Мақсат пен міндеттің қойылуы

Мұғалімнің кіріспе сөзі.

Бүгін бізде өзгеше сабақ- іскерлік ойын сабағы. Сіздер бүгін ғылыми-зерттеу институтының төрт түрлі лабораторияларының қызметкерлері боласыздар. (теоретиктер лабораториясы, зерттеушілер лабораториясы, тәжірибелер лабораториясы, мәліметтер лабораториясы) Баршаңызды «Логарифм және оның қасиеттері» тақырыбын талқылау үшін ғылыми кеңестің мәжілісіне қатысуға шақырдық.Біздің сабағымыздың эпиграфы «Логарифмдердің ойлап табылуынан астрономның жұмысы қысқарып, өмірі ұзарды» (француз математигі және астрономы Лаплас)

Әр лабораторияның жетекшісі болады, ол өзінің әрбір қызметкерін жұмысына қарай бағалайды және оған қиын сәтте қол ұшын береді. Барлық лабораторияда бағалау парағы бар, сабақтың әр кезеңінде жетекшілер баға қойып отырады. Мәжілістің соңында әр қызметкердің ғылыми-зерттеу институтында істеген жұмысына қарай бағалаймын.

Лаборатория жетекшілерін атап өтейін.

1.Теоретиктер лабораториясы. Жетекшісі-

2. Зерттеушілер лабораториясы. Жетекшісі-

3. Тәжірибелер лабораториясы. Жетекшісі-

4. Мәліметтер лабораториясы. Жетекшісі-

ІІ.Үй жұмысын тексеру

Әр лаборатория жетекшілері өз қызметкерлерінің үй жұмысының қалай орындалғанын мәлімдейді.Үй жұмысының тактада жауаптары көрсетіледі.

  

Сабақтың ортасы (6-30 минут)

10 минут

ІІІ. Өтілген материалдарды еске түсіру мақсатында Миға шабуыл әдісі арқылы сұрақтар қою 

1) Негізі а болатын санының логарифмі деп нені айтады? 

2) Негізгі логарифмдік тепе-теңдікті жаз.

3) Натурал логарифм дегеніміз не? 

4) Неліктен теріс санның логарифмі анықталмайды? 

5) Негізі 10 болатын  логарифм қалай аталады? 

ІV.Логарифмдер эстафетасы

V.Формуланы тап.

VI. Эксперименттік жұмыс

Келесі тапсырмаларды орындау арқылы практикада білімдерімізді көрсетеміз. 

А) «Қатесін тап», яғни мына шығарылған есептердің қатесін тауып, көрсету керек.

Теоретиктер лабораториясы

     

Зерттеушілер лабораториясы. 

      

Эксперименттер лабораториясы

          

Мәліметтер лабораториясы 

      

Ә) Денгейлік есептер

Тақтаға бір «қызметкер» шығып, есептің шығарылуын көрсетеді.

Теоретиктер лабораториясы

Зерттеушілер лабораториясы.

Эксперименттер лабораториясы 

Мәліметтер лабораториясы

Жеке жұмыс

Тест

  1. Есепте: lg20+lg5     
  2. A)0  B)1  C)2   D)3   E)4

2) Өрнектің  мәнін  табыңдар:

   А) 3   В) 9  С)-9   Д)21  Е)27

3) Есепте: log26-log2()

A)5  B)6  C)7   D)8   E)9

4)Есептеңдер:

А) 6  В)  4  С)36  Д) жауап жоқ Е)  3

5) Өрнектің мәнін тап: log2log2log3 81?
А) 9;   В) 5;      С) 1;     D) 3;     Е) 0.

Жауаптары:

1

2

3

4

5

С

Е

А

В

С

Рефлексия

Қорытындылау және бағалау

Оқулық

Қосымша тапсырма:1.2.

Сабақтың соңы( 41-45мин)

Үйге тапсырма беру 

Мұғалім сөзі: Сіздер енді бірнеше айда мектеп бітіріп, үлкен өмірге қадам басқалы отырсыздар. Соған қатысты менің сіздерге арнаған кішкене тілегім бар. (әр оқушыға тарату)

Жас түлекке тілек

▪Өзіңнің күшіңді екі еселе, үш еселе, ал білім көлемін n-дәрежеге дейін көбейт

▪Сенің жадыңда жастық шақ тұрақты шама болып қалсын

▪Барлық өмір қателіктерінен тек оң түбір шығар

▪Сенің тағдырыңның сындық нүктелерінде min сәтсіздік пен max табыс болсын

▪Жабырқаңқы көңіл-күйді үнемі 0-ге көбейтуге тырыс

▪Миллион үміттен жақсылық күт

▪-∞-ден +∞-ке дейін бақыт

▪Өмір-бұл үлкен есеп кітабы. Тек жауабына көз салуға асықпа

▪ Егер қайғы келсе, онда ол соңғы шегі болып, ал қуаныш шексіз болсын

▪ Өмір дайындаған барлық емтихандарды тек беске тапсыр!

                                                                Қосымша ақпарат

Қорытындылау

Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз.

1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе?

2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?

Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсе?

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?

1.

2.

Полная версия материала

Наши олимпиады

Русский языкДля 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Казахский языкДля 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ИнформатикаДля 5-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ФизикаДля 7-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Математика (алгебра)Для 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ХимияДля 7-11 классов, 1-2 курсов Открыть
БиологияДля 7-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ГеографияДля 5-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Английский языкДля 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
История КазахстанаДля 5-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Для дошкольниковДля дошкольников от 4 до 6 лет Открыть

Оставить комментарий

Заполните заявку на участие
Язык участия
Обязательное поле (на номере должен быть WhatsApp)
Введен неправильный код
Поле обязательно для заполнения
Добавить еще ученика?
Вы можете внести от 1 до 5 учеников
Поле обязательно для заполнения
Класс / курс *
Поле обязательно для заполнения
Учащиеся дошкольных учреждений
0 класс
1 класс
2 класс
3 класс
4 класс
5 класс
6 класс
7 класс
8 класс
9 класс
10 класс
11 класс
1 курс
2 курс
Предмет1 *
Поле обязательно для заполнения
Будем с буквами дружить (5-6 лет)
600 тенге
Логика для детей 4 лет
600 тенге
Логика для детей 5 лет
600 тенге
Занимательная математика (5 лет)
600 тенге
I love English (5 лет)
600 тенге
Загадки для детей (4-6 лет)
600 тенге
Загадки для детей (7-8 лет)
600 тенге
Тест на развитие речи (5-6 лет)
600 тенге
Тесты на внимание (4-5 лет)
600 тенге
Тесты на внимание (6-7 лет)
600 тенге
Время и возраст (5-6 лет)
600 тенге
Математика для дошкольников (5 лет)
600 тенге
Правила дорожного движения (5-6 лет)
600 тенге
Окружающий мир (4-5 лет)
600 тенге
Веселые цифры (для 4-5 лет)
600 тенге
Братья наши меньшие (для 4-5 лет)
600 тенге
Ищем буквы (для 5 лет)
600 тенге
Веселые загадки (для 4-5 лет)
600 тенге
Логические задачки для первоклассников
600 тенге
Логические задачки для второклассников
600 тенге
Логические задачки для третьеклассников
600 тенге
Логические задачки для четвероклассников
600 тенге
Казахский язык
600 тенге
Русский язык
600 тенге
Английский язык
600 тенге
Математика (алгебра)
600 тенге
Физика
600 тенге
Химия
600 тенге
Биология
600 тенге
Информатика
600 тенге
Познание мира
600 тенге
Добавить еще предмет?
Вы можете выбрать от 1 до 5 предметов
К оплате:
0 тенге.
Внимание! Эти данные будут написаны в грамоте!
Проверьте, верно ли вы написали ФИО участников, название учебного заведения и остальные данные. Данные после участия не меняются
Заявка на участие создана. Сейчас откроется страница оплаты