Тақырыбы: Сабақ |
Санның логарифмі. Негізгі тепе-теңдік. Логарифмнің қасиеттері. |
||||||||||||||||||||||||||||||
Күні,айы: |
Мұғалімнің аты-жөні: Дюсембаева Ұ.Р. |
||||||||||||||||||||||||||||||
11 сынып |
Сабаққа қатысқан оқушылар саны: |
Сабаққа қатыспаған оқушылар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
логарифмдер жайлы түсінік бере отырып, есептер шығаруда логарифмнің анықтамасы мен қасиеттерін қолдана білуге үйрету. |
||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаты |
Барлық оқушылар: Логарифм анықтамасын, қасиеттерін біледі |
||||||||||||||||||||||||||||||
Оқушылардың басым бөлігі: Логарифм анықтамасын, қасиеттерін есеп шығарғанда қолдана алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Кейбір оқушылар: Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, өз бетінше еңбектену, белсенділіктерін арттыру, пәнге қызығушылығыг ояту, оқушылардың құзыреттілігін қалыптастыру |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың кезеңдері |
Жоспарланған жұмыс |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы(2-5 минут) |
І.Ұйымдастыру кезеңі: Мақсат пен міндеттің қойылуы Мұғалімнің кіріспе сөзі. Бүгін бізде өзгеше сабақ- іскерлік ойын сабағы. Сіздер бүгін ғылыми-зерттеу институтының төрт түрлі лабораторияларының қызметкерлері боласыздар. (теоретиктер лабораториясы, зерттеушілер лабораториясы, тәжірибелер лабораториясы, мәліметтер лабораториясы) Баршаңызды «Логарифм және оның қасиеттері» тақырыбын талқылау үшін ғылыми кеңестің мәжілісіне қатысуға шақырдық.Біздің сабағымыздың эпиграфы «Логарифмдердің ойлап табылуынан астрономның жұмысы қысқарып, өмірі ұзарды» (француз математигі және астрономы Лаплас) Әр лабораторияның жетекшісі болады, ол өзінің әрбір қызметкерін жұмысына қарай бағалайды және оған қиын сәтте қол ұшын береді. Барлық лабораторияда бағалау парағы бар, сабақтың әр кезеңінде жетекшілер баға қойып отырады. Мәжілістің соңында әр қызметкердің ғылыми-зерттеу институтында істеген жұмысына қарай бағалаймын. Лаборатория жетекшілерін атап өтейін. 1.Теоретиктер лабораториясы. Жетекшісі- 2. Зерттеушілер лабораториясы. Жетекшісі- 3. Тәжірибелер лабораториясы. Жетекшісі- 4. Мәліметтер лабораториясы. Жетекшісі- ІІ.Үй жұмысын тексеру Әр лаборатория жетекшілері өз қызметкерлерінің үй жұмысының қалай орындалғанын мәлімдейді.Үй жұмысының тактада жауаптары көрсетіледі.
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы (6-30 минут) 10 минут |
ІІІ. Өтілген материалдарды еске түсіру мақсатында Миға шабуыл әдісі арқылы сұрақтар қою 1) Негізі а болатын N санының логарифмі деп нені айтады? 2) Негізгі логарифмдік тепе-теңдікті жаз. 3) Натурал логарифм дегеніміз не? 4) Неліктен теріс санның логарифмі анықталмайды? 5) Негізі 10 болатын логарифм қалай аталады? ІV.Логарифмдер эстафетасы V.Формуланы тап. VI. Эксперименттік жұмыс Келесі тапсырмаларды орындау арқылы практикада білімдерімізді көрсетеміз. А) «Қатесін тап», яғни мына шығарылған есептердің қатесін тауып, көрсету керек. Теоретиктер лабораториясы
Зерттеушілер лабораториясы.
Эксперименттер лабораториясы
Мәліметтер лабораториясы
Ә) Денгейлік есептер Тақтаға бір «қызметкер» шығып, есептің шығарылуын көрсетеді. Теоретиктер лабораториясы Зерттеушілер лабораториясы. Эксперименттер лабораториясы Мәліметтер лабораториясы Жеке жұмыс Тест
2) Өрнектің мәнін табыңдар: А) 3 В) 9 С)-9 Д)21 Е)27 3) Есепте: log26-log2() A)5 B)6 C)7 D)8 E)9 4)Есептеңдер: А) 6 В) 4 С)36 Д) жауап жоқ Е) 3 5) Өрнектің мәнін тап: log2log2log3 81?А) 9; В) 5; С) 1; D) 3; Е) 0. Жауаптары:
Рефлексия Қорытындылау және бағалау |
Оқулық Қосымша тапсырма:1.2. |
|||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы( 41-45мин) |
Үйге тапсырма беру Мұғалім сөзі: Сіздер енді бірнеше айда мектеп бітіріп, үлкен өмірге қадам басқалы отырсыздар. Соған қатысты менің сіздерге арнаған кішкене тілегім бар. (әр оқушыға тарату) Жас түлекке тілек ▪Өзіңнің күшіңді екі еселе, үш еселе, ал білім көлемін n-дәрежеге дейін көбейт ▪Сенің жадыңда жастық шақ тұрақты шама болып қалсын ▪Барлық өмір қателіктерінен тек оң түбір шығар ▪Сенің тағдырыңның сындық нүктелерінде min сәтсіздік пен max табыс болсын ▪Жабырқаңқы көңіл-күйді үнемі 0-ге көбейтуге тырыс ▪Миллион үміттен жақсылық күт ▪-∞-ден +∞-ке дейін бақыт ▪Өмір-бұл үлкен есеп кітабы. Тек жауабына көз салуға асықпа ▪ Егер қайғы келсе, онда ол соңғы шегі болып, ал қуаныш шексіз болсын ▪ Өмір дайындаған барлық емтихандарды тек беске тапсыр! |
||||||||||||||||||||||||||||||
Қосымша ақпарат |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Қорытындылау |
Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||||||||||||||||||||
1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе? 2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды? |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсе? 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді? 1. 2. |
Санның логарифмі. Негізгі тепе-теңдік. Логарифмнің қасиеттері.
Полная версия материала