Қысқа мерзімді жоспар
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 6.3А Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу |
Мектеп: Подстепный қазақ ЖОББМ | ||||||||
Күні: 29.01.2019 жыл | Мұғалімнің аты-жөні: Марат А.С | ||||||||
Сынып: 6а | Қатысқандарсаны: 20 | Қатыспағандар саны: - | |||||||
Сабақ Тақырыбы |
Теңдеулер көмегімен мәтінді есептерді шығару | ||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 6.5.1.6 мәтінді есептерді сызықтық теңдеулерді құру арқылы шығару; | ||||||||
Сабақ мақсаттары |
Оқушылар:
|
||||||||
Бағалау критерийлері |
Оқушылар:
|
||||||||
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар:
|
||||||||
Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:
|
|||||||||
Құндылықтарды дарыту |
- Қазақстандық патриоттық және азаматтық жауапкершілікке баулу; ынтымақтастыққа, бірін-бірі сыйлауға, сыни тұрғыдан ойлауға қалыптастыру
|
||||||||
Пәнаралық байланыстар |
Қазақ әдебиет, тарих, бейнелеу өнері | ||||||||
Бастапқы білім |
Амалдарды орындауда белгісіз компоненттерді табу ережелерін білу. Теңдеулерді шеше алу. | ||||||||
Сабақ барысы | |||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар | |||||||
Сабақтың басы (3 мин) |
Ұйымдастыру. Амандасу. Оқушылардың көңіл күйлерін біліп, психологиялық ахуал тудыру. Миға шабуыл әдісі арқылы сұрақтар қою. Өткен сабақта мәтінді есептерді сызықтық теңдеулер құру арқылы шығаруды қарастырдық. -Балалар, сендер мәтінді есептер- дегенді қалай түсінесіңдер? - Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеуді шешудің қандай әдістерін білесіңдер? - Бүгінгі сабақта нені үйренеміз -деп ойлайсындар? Сұраққа жауап берген оқушылар ынталандыру мақсатында мадақтау сөздермен бағаланып отырады. Оқушылар өздері тақырыпты ашып, мақсаттарын анықтайды. |
Презентация | |||||||
18 мин | Топтық жұмыс Геометриялық фигуралар арқылы топқа бөлу. Бірнеше геометриялық фигураларды араластырып оқушыларға таратылып беріледі. Бірдей фигураларды алған оқушылар топтасады. 1-топ: Моторлы қайықтың меншікті жылдамдығы 16 км/сағ. Оның өзен ағысы бойымен жылдамдығы өзен ағысына қарсы жылдамдығынан 6 км/сағ-ка артық. Өзен ағысының жылдамдығын табыңдар. Шешуі. Моторлы қайықтың өзен ағысы бойымен жылдамдығы (16 + х) км/сағ ,өзен ағысына қарсы жылдамдығы (16 - х) км/сағ-ка тең.Есептің шарты бойынша (16 + х) - (16 - х) = 6 теңдеуі шығады. Сонда, 16 + х - 16 + х = 6 немесе 2х = 6 немесе х = 3. өзен ағысының жылдамдығы 3 км/сағ. 2-топ: Кітапханада ағылшын, француз және неміс тілінде кітаптар бар. Ағылшын тіліндегі кітаптар барлық шет тіліндегі кітаптардың 40% - ін, француз тіліндегілер ағылшын тіліндегінің 75% құрайды, ал қалған 210 кітап – неміс тіліндегілер. Кітапханада шет тілінде неше кітап бар? Шешуі: 0,4x+0,3x+210=x 0,7x+210=x x-0,7x=210 0,3x=210 x=700 Жауабы: шет тілінде 700 кітап бар 3-топ: Әкесі екі баласына 700 м2 жерді мұраға қалдырды. Кіші ұлының еншісі үлкен ұлының еншісінің ¾ бөлігіндей болса, онда үлкен ұлдың еншісіне қанша жер тиді? Шешуі: 3/4x+x=700 7/4x=700 x=700*4/7 x=400 Жауабы: үлкен ұлдың еншісі 400 м2 Дескриптор: Білім алушы - есептің шартына байланысты математикалық моделін құрады; - теңдеуді құрастырады; - өзінің құрған теңдеуінің түбірін табады; - есептің жауабын негіздейді. |
Презентация Қосымша 1 Презентация |
|||||||
2 мин | Сергіту сәті «Мейірімді сөздер» ойыны. Сендер бүгін қызықты көп нәрсені білдіңдер деп ойлаймын. Балалар да үлкендерде өздерің мақтағанды ұнатады. Осыған байланысты мен сендерге бір ойынды ұсынамын, бұл ойын барысында сендер бір-біріңе көптеген жақсы сөздер және мақтаулар айтасыңдар. Қане жұп болып тұра қояйық. |
||||||||
10 мин | Жұптық жұмыс Деңгейлік тапсырмалар беріледі. Шахмат. С деңгейінің тапсырмалары Бірінші жүйектегі бүлдірген түптерінің саны екінші жүйектегі бүлдірген түптерінің санынан 2,5 есе артық.Бірінші жүйектен 12 түп бүлдіргенді алып, екінші жүйекке отырғызғанда, екі жүйектегі бүлдірген түптерінің саны бірдей болды.Алғашқыда екінші жүйекте неше түп бүлдірген болды? Шешуі: 2,5х-12=х+12 Жауабы: х=16 және 40 бүлдірген. Тоғызқұмалақ, В деңгейінің тапсырмалары Ағаш дайындау жұмысына үш бригада қатысты. Бірінші бригадада барлық жұмысшылар санының 36% - і, ал екінші бригадада біріншіге қарағанда 72 адам артық болды. Қалған 124 жұмысшы үшінші бригадада еді. Үш бригадада барлығы неше жұмысшы бар? Шешуі: 0,36x+0,36x+72+124=x 0,72x+196=x x-0,72x=196 0,28x=196 x=700 ДОМИНО, А деңгейінің тапсырмалары Бірінші бидонда екіншіге қарағанда 3 есе артық сүт бар. Бірінші бидоннан алып екіншіге 20 л сүт құйса, онда бидондардағы сүт мөлшері бірдей болады. Әрбір бидонда қанша сүт болған? Шешуі: 1-бидонда - 3х 2-бидонда - х 3х - 20 =x+20 3x-x=20+20 2x=40 x=40:2 x=20 Жауабы: 1-бидонда 3*20=60 л, 2-бидонда 20 л сүт бар Дескриптор: Білім алушы - есептің шартына байланысты математикалық моделін құрады; - теңдеуді құрастырады; - өзінің құрған теңдеуінің түбірін табады; - есептің жауабын негіздейді. |
Қосымша 2 |
|||||||
5 мин | Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары 1-тапсырма Қандайда бір берілген санды 4-ке кемітіп, шыққан санның үштен бірі мен үш еселенген бастапқы санның жартысының айырмасы 5-ке тең болса, бастапқы санды табыңыз. 2-тапсырма Автобус пен жеңіл машина арақашықтығы 604 км болатын екі қаладан бір мезетте қарама-қарсы шығып, 4 сағаттан соң кездесті. Егер жеңіл машинаның жылдамдығы автобустың жылдамдығынан 17 км/сағ артық болса, автобустың жылдамдығын табыңыз. Дескриптор: Білім алушы - есептің шартына байланысты математикалық моделін құрады; - теңдеуді құрастырады; - өзінің құрған теңдеуінің түбірін табады; - есептің жауабын негіздейді. |
Қосымша 3 | |||||||
Сабақтың соңы 2мин |
Үйге тапсырма: №924 – есеп. Рефлесия: Кері байланыс «Нысана» Сары түсті шеңбер «бұл тақырып маған өте қызық болды...» Қызыл түсті шеңбер «маған бәрі түсінікті!» Көк түсті шеңбер «маған көмек қажет» |
Оқулық: «Математика» 6 сынып (2-бөлім), авторлары: Т.А. Алдамұратова, Қ.С. Байшоланова, Е.С. Байшоланов «Атамұра» 2018 | |||||||
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы. АКТ-мен байланыстар |
|||||||
Саралау тапсырмалары жұптық жұмыстарда беріледі. Жұптық жұмыста қабілеті жоғары оқушылар өз жолдастарына көмек жұмыстарын ұйымдастырады. | Бағалау сабақтың барлық бөлімінде жүреді, ауызша жауап берген оқушыларды мадақтау. Тапсырманы дұрыс орындаған оқушыларды смайликтермен мадақтау | Оқушылармен сергіту сәті жүргізіледі. | |||||||