Ұзақ мерзімді жоспар тарауы: Күні: Сынып: 5 |
Натурал сандар және нөл саны. Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||
Сабақтың тақырыбы |
Арифметикалық амалдардың қасиеттері. Натурал сандарға арифметикалық амалдар қолдану. |
||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
5.1.2.2. Амалдар саны төрттен артық болатын жақшамен және жақшасыз берілген санды өрнектердегі амалдардың орындау ретін анықтау және мәндерін табу. |
||
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар : Амалдардың орындалу тәртібін анықтайды. Оқушылардың басым бөлігі : Жақшасыз және жақшамен берілген санды өрнектегі амалдардың орындалу ретін анықтай алады, мәнін есептейді. Кейбір оқушылар : Жақшаның ішіндегі жақшамен берілген санды өрнектегі амалдардың орындалу ретін анықтап, сәйкесінше мәнін табады. |
||
Ойлау дағдыларының деңгейлері |
Жетістік критерийлері |
||
Білу |
Оқушылар арифметикалық амалдардың қасиеттерін біледі. |
||
Түсіну |
Арифметикалық амалдардың орындалу ретін біле отырып, өрнектің мәнін таба алады. |
||
Қолдану |
Оқушылар арифметикалық амалдардың қасиеттеріне берілген есептерді шығара алады. |
||
Тілдік мақсаттар |
Білім алушылар орындай алады: 1.Амалдардың орындау ретін анықтайды. 2.Амалдарды орындау арқылы мәнін табады. Негізгі сөздер мен тіркестер, термин І-басқыш амалдары (+,-), ІІ-басқыш амалдары (*,:) Диалогқа, жазылымға қажетті тіркестер: Санды өрнектердің мәнін табу үшін...қолданады. |
||
Құндылықтарға баулу |
Тарихтың, мəдениет пен тілдің біртұтастығы. |
||
Пәнаралық байланыс |
Тарих, жаратылыстану |
||
Тақырып бойынша алдыңғы білім |
Оқушылар натурал сандарды оқи да, жаза алады. Оларға арифметикалық амалдарды қолданады. Натурал сандардың маңыздылығын түсінеді. |
||
Тілдік құзыреттілік |
санау |
||
Сабақ барысы |
|||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу. Өткен тақырыпты қайталау. «Мен саған, сен маған» әдісі. Бір оқушы сұрақ қояды, екіншісі жауап береді. Саралау: тапсырма, қарқын Бағалау: жұлдызша арқылы Оқушыларды топқа бөлу (әр түрлі фигуралар арқылы ) І топ «Үшбұрыш» ІІ топ «Төртбұрыш» ІІІ топ «Шеңбер» |
||
Сабақтың ортасы |
«Айналмалы стансы» әдісі ТЖ Оқушыларға парақшада жазылған тапсырмалар беріледі. Әр топ өз тапсырмаларын орындап болғаннан кейін орындарымен ауысып, келесі парақшадағы тапсырманы орындайды. Талқылап келісетінін немесе келіспейтінін (+ ; - ) таңбасымен көрсетеді.Әр топ өзінің алғашқы тапсырмасына қайтып келіп, жауаптарын қорғайды және қойылған сұрақтарға жауап береді. І топқа Жылқы бір жұтым жасағанда 500 см су ішеді. 20 л-ге тең бір күндік норманы ішу үшін жылқы қанша жұтым жасайды? (40) ІІ топқа Қарағай мен шырша Солтүстік Қазақстандағы негізгі қылқанжапырақты ағаштар. Әр 10 ай сайын қарағай 80 см, шырша 20 см өседі. Бір жылда қарағайдың және шыршаның биіктігіне қанша сантиметр қосылады? (24 см) ІІІ топқа Уран қоры бойынша біздің республикамыздың дүниежүзінде 2-ші орында тұр. Бұл –газ қорының алатын орнынан 3 есе жоғары және мұнай қорының алатын орнынан 5 –ке жоғары. Республикамызда дүние жүзі бойынша газ және мұнай қорынан нешінші орында тұр? ( уран – 2орын, газ -6 орын, мұнай -7 орын) Дескриптор:
Саралау: қарқын, жіктеу, диалог және қолдау. Бағалау: дескриптор арқылы топтар өздерін бағалайды. ТЖ «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі Берілген тапсырма бойынша əрбір оқушы жеке жұмыс жасау арқылы өз ойын қорытып, жұп болып пікірлерімен бөліседі және бұл бүкіл топтық талқылауға ұласады. (постер арқылы қорғайды) №1 728· 83 +272 · 83 өрнегінің мәнін табу үшін қай қасиетті қолданған тиімді ? №2 (972 · 4) · 25 өрнегінің мәнін табу үшін қай қасиетті қолданған тиімді ? №3 521 +(479 + 836) өрнегінің мәнін табу үшін қай қасиетті қолданған тиімді ? Саралау: тапсырма, қарқын Бағалау: бас бармақ/өзара бағалау |
||
Сергіту сәті: «мен таптым» ойыны |
|||
Сабақтың соңы |
Ж «Элективті тест» әдісі Берілген тапсырмада дұрыс жауапты белгілейді. №1 73+ 278 · (373 – 3025 : 25) өрнегінің мәні табудағы амалдар реті:
№2 73+ 278 · 373 – 3025 : 25
№3 728· 83 +272 · 83 өрнегінің мәнін табу үшін қай қасиетті қолданған тиімді ?
№4 (972 · 4) · 25 өрнегінің мәнін табу үшін қай қасиетті қолданған тиімді ?
№5 521 +(479 + 836) өрнегінің мәнін табу үшін қай қасиетті қолданған тиімді ?
Жауаптары: 1) 4231; 2) 3412; 3) 5; 4) 2; 5) 1; Саралау: тапсырма, қарқын Бағалау: жұптық бағалау/ ұпай арқылы/ |
А.Е.Әбілқасымова Т.П. Кучер З.Ә.Жұмағұлова Математика Жалпы білім беретін мектептің 5-сыныбына арналған оқулық. (23-28 бет) |
|
Рефлексия
|
|||
Саралау-Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? Сабақ кезеніңде «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісін тапсырмаларды орындау үшін қолданамын. «Мәңгілік ел жалпыұлттық идеясының “Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы” патриоттық тәрбие беру мақсатында : - киіз үйдің реттілігімен мына өрнектің мәнін табуға есептерді қамтыдым. |
Бағалау-Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? Бағалау үшін «жұлдызша», «смайлик», «дескриптор» әдіс-тәсілдерді қолданамын. Толық сабақты қорытындылау үшін «Элективті тест » әдісін пайдаланамын. Мұнда оқушыларға алдын ала А, В, С, Д, Е арқылы белгіленген түстерге сәйкес сары, ақ,көк, қызыл, жасыл стикер таратылады. Әрбір дұрыс жауаптан кейін ұпай арқылы бағалаймын. |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау Оқушылардың сабақ кезеніңде дене қозғалысын қамтитын жаттығуын жасатып және атай отырып сабақ мақсатына жетелейтінін айтқым келеді. |
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз. |
||
Сабақ мақсаттарына сай және оқушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыратындай деңгейлік тапсырмалар құрылған. Барлық оқушылар өз деңгейінде тапсырмаларды орындай алады. Егер орындай алмаған тапсырмаларды топ ішінде талқылап түсіндіреді. Әрбір тапсырмаға жеткілікті уақыт берілген. Тапсырмаларды дұрыс орындау үшін әрбір тапсырмаларға дескрипторлар берілген. Дескрипторларға қарап оқушы есеп шығаруды алгоритммен жүзеге асырады. |
|||
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
|||
Натурал сандарға арифметикалық амалдар қолдану
Полная версия материала