Балаларды жан-жақты дамыту, олардың барлық кемістіктерін жөндеу,
мектепке дайындаудағы балабақша алдындағы басты мақсат. Сөйлеу- бас
мидін бірнеше бөлігінін бірігіп жұмыс істеу нәтижесі. Артикуляция
мүшелері тек мидан келген бұйрықты орындаушылар. Бұл мақсатты іске
асыру үшін, баланың тілін дамытуға әртүрлі тәсілдер мен әдістерді қолдану
қажет. Қойылған мақсатты нәтижелі етуге қолданылатын тәсілдер:
- Көрнекіліктер /Д\О; суреттер; буындық кестелер; схема; модельдер;
т.б.
-«ЖИНАҚТАУШЫ»-сөйлеу материалдарын безендіру.
/жаңылтпаштар, тақпақтар, жұмбақтар, саусақ гимнастикасы, тыныс
алу жаттығулары, т.б.
Балабақша жасында көрнекілік-бейнелік есте сақтау және есту , суретін
көру арқылы баланың есінде нақты қалады. Соның бірі мнемотехника.
Мнемотехника. Ол балалардың қоршаған орта, табиғат туралы білімін
кеңейтуге, әнгіменің барысын тиімді есте сақтауға, әнгімені айтып беруге
және тіл дамытудағы іс-әрекеттерінің жүйесі.
Мнемотехника- оңай жолдан қиынына қарай құрылады. Жұмысты ең
оңай мнемоквадраттан бастап, жай ғана мнеможолдарға өтіп, сосын
мнемокестеге өту қажет.
Мнемокестенің мазмұны - ол графикалық немесе жартылай
графикалық ертегі кейіпкерінің бейнесінің табиғат құбылысының кейбір іс-
әрекетінің басты мазмұнды әнгіменің сюжеті.
Ең бастысы - көрнекілік схема, бейнелеген суретіміз балаға түсінікті
болуды жеткізу.
Схема - мнемокесте балалардың тілін дамытудағы дидактикалық құрал
болып табылады.
Мнемотехника - балалардың тілін дамыту үшін табысты әдіс
Полная версия материала