Публикации

RCDO.KZ » Публикации » Гүлдің құрылысы. Гүлді өсімдіктердің тозаңдануы

Гүлдің құрылысы. Гүлді өсімдіктердің тозаңдануы

ya_socials
Опубликовано:
Автор: admin04 751

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7.4С

Көбею

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 7

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

 

Сабақ тақырыбы

Гүлдің құрылысы. Гүлді өсімдіктердің тозаңдануы.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

Өздігінен және айқас тозаңданудың салыстырмалы  артықшылықтарын сипаттау

Сабақ мақсаттары

Тұқымды өсімдіктердің көбею мүшесі ретінде гүлдің құрылысын қайталау.

Гүлді өсімдіктердің тозаңдану тәсілдерін зерттеу. Айқас және өздігінен тозаңдану түрлерін салыстыру.

Бағалау критерийлері

Оқушылар гүлдердің негізгі бөліктерін атайды, олардың қызметтерін біледі. Тозаңдану не екендігін және тозаңданудың әртүрлі тәсілдерін біледі. Тозаңдану тәсілдерінің айырмашылықтарын атайды және тозаңдануға өсімдіктердің бейімделгіштігін талдайды. Тозаңданудың әртүрлі  тәсілдеріне өсімдіктердің мысалдарын келтіреді. 

Сабақтың түрі

Жаңа тақырып

Тілдік мақсаттар

 

Оқушылар ... гүлдің негізгі бөліктерін және олардың қызметтерін мен тозаңданудың маңызын ажыратады.

Пәнге қатысты  лексика мен терминология:

өсімдіктердің генеративті мүшелері, гүл,гүлсағақ, гүл табаны, тостағанша, күлте, тозаң, бірүйлі өсімдіктер, екіүйлі өсімдіктер, тозаңдану

Диалог құруға /жазылымға қажетті  сөздер топтамасы:

Өсімдіктің генеративті мүшелері- бұл ......

Гүлдің негізгі бөліктері: ........

Гүлді өсімдіктердің аналық мүшесі ......

Гүлді өсімдіктердің аталық мүшесі ......

Аталық және аналық гүлдері бірге орналасқан өсімдік .......

Өсімдіктің өздігінен тозаңдану белгілері ......

Жәндіктер арқылы тозаңданатын өсімдіктер үшін ......

Құндылықтарды дарыту 

 (АЖ)

Оқушыларға өсімдіктердің көбею мүшесі, гүлдің құрылысы туралы таныстырып және гүл бөліктерінің атқаратын қызметі туралы ұғымдар қалыптастыру; ойынның түрлерін пайдалана отырып, оқушының ойлау қабілетін, белсенділік және есте сақтау шапшаңдық қабілеттерін дамыту; оларға гүлдің құрылысын, гүл бөліктерінің қызметін түсіндіре отырып, гүлсеріктердің бөліктерін айыра білуге, солар арқылы өсімдіктерді анықтауға үйрету, сонымен бірге өсімдіктерді қорғауға, әсемдігін тамашалауға тәрбиелеу.  Ұжымда жұмыс істей алу, сыныптастардың ойын тыңдау, бір-бірін сыйластыққа үйрету.

Пәнаралық байланыстар

Қазақ тілі және әдебиет (үй жұмысын орындағанда)

АКТ қолдану дағдылары

Мәтінмен жұмыс, интербелсенді тақта, ғаламтор ресурстары

Бастапқы білім

 

Оқушылар 6-сынып курсынан гүл құрылысын біледі.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған

кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

 

Ресурстар

Сабақтың басы

0-5 минут

 Ұйымдастыру кезеңі (сабақтың әр кезеңінде оқушылар әрекетінің дифференциация түрлері болады, себебі бұл тақырып 6 сыныпта оқытылды. Қабілеті жоғары оқушыларға күрделі тапсырмаларды ұсынуға болады). «Гүлдің құрылысы» тақырыбына арналған қалыптастырушы бағалау тапсырмасы (сыныппен жұмыс, себебі берілген тақырып 6 сыныпта оқытылды)

 

 

Сабақтың ортасы

 

 

 

 

(Ұ)Көрсетіліммен жұмыс (бірүйлі және екіүйлі өсімдіктер, қосжынысты және даражынысты гүлдер)- негізгі түсініктерді қайталау.

(Ө) Оқушылардан гүлдің сызбасын салуды және тозаңдану сөзінің мағынасын өз сөзімен түсіндіруді сұраңыз.

Проблемалық сұрақ: «Аталық тозаң  қалай аналыққа тасымалданады?». Оқушыларға гүлдің құрылысы бар сызбасын тағы бір рет қарауға  ұсыныс жасаңыз.

«Тозаңдану» деген сөзі нені білдіреді? Тозаңдану – аталық тозаңының аналықтың аузына түсуі. Тозаңдану- бірінші, жеміспен тұқымның түзілуіне қажетті жағдай болып есептеледі. (№1 сызбамен жұмыс)

(Т) Оқушыларға қосымша 2 тапсырылады, топтың ішінде оқып болған соң, мәтінмен жұмыс (инсерт) жасайды, сызба1 толықтырады.

(қосымша 2 құрамында қажетті ақпаратпен қосымша зерттеу үшін арналған ақпараттар берілген)

 

Көрсетілім

 

 

 

 

 

 

 

 

Қосымша 1

Қосымша 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(Ұ) Айқас тозаңдану мен өздігінен тозаңданудың арасындағы айырмашылықты бүкіл сыныппен талдаңыздар, сосын шағын топтармен әр тәсілдің бірнеше артықшылығын атауды сұраңыз.

(ҚБ) Оқушыларды айқас  өздігінен тозаңдану бойынша сызба құрастыруға ұсыныс жасаңыз. Оқышылар сызбаны салыстырады, бағалайды және қателіктерін дұрыстайды.

 

Бағалау критерийі

Дескриптор

1. Гүлдің құрылысы, тозаңдану, өздігінен тозаңдану, айқас тозаңдану туралы алған білімдерін қолданады.

 

 

1.Тозаңдану   үдерісн   біледі.

 2. Гүлдің негізгі  бөліктерін  дұрыс анықтайды.

 3.Определяет   признаки  насекомоопыляемых  растений

4. Бунақденелілер арқылы тозаңданатын   өсімдіктерге   тән белгілерді дұрыс анықтайды

2 Өздігінен тозаңдану мен айқас тозаңдануды сипаттайды.

 

 

 

 

1.Өздігінен, бунақдене   арқылы, жел арқылы  тозаңданудың  белгілерін  жазады

 

2.Дұрыс   мысалдар келтіре  алады.

 

3. Өздігінен тозаңдану мен айқас тозаңданудың кемінде үш  артықшылығын  талдайды және анықтайды.

 

 

1. Айқас тозаңдану мен  өздіген  тозаңданудың үш артықшылығын    анықтайды

2. Айқас тозаңдану мен  өздіген  тозаңданудың  үш кемшілігін     анықтайды

 

 

 (Т/ҚБ) Оқушылар топта айқас тозаңданудың артықшылығы бойынша тізім жасайды. Оқушылар басқа топтың жұмысын бағалайды  және айқас тозаңданудың жалпы артықшылығы бойынша тізім құрайды.

(Ұ) Бекіту.

Барлық сынып айқас және  өздігінен тозаңданудың айырмашылығын талдайды, сосын шағын топта әрбір тәсілдің бірнеше  артықшылықтарын атайды.

 (Ж) Гүлді өсімдіктерде тозаңдану үшін қандай бейімдеушілік кездеседі? (кестені толтырыңыздар)

 

Бунақденелілер арқылы

Жел арқылы

Гүлдері ірі, күлтесі ашық немесе ұсақ гүлшоғырға жиналған. Иісі, шірнеліктер.

Тозаңы ауыр, жабысқақ.

Гүлдері ұсақ. Иісі жоқ. Шірнеліктер жоқ. Аталықтары сыртында салбырап тұрады, тозаңдары құрғақ және көп, гүлдері жапырақтан жоғары орналасқан

   Қорытынды: гүлдердің  сұлулығы- бұл тозаңдануға  бейімделгіштігі. Сонымен бір 40 минутта біз бірге 1793ж.неміс натуралист Шпренгел Конрад жасаған жаңалықты қайталаймыз.

 

Көрсетілім

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы

 

 

 

 

 

 

 

Үйге:  «Өсімдіктердің тозаңдануға таңғажайып  бейімделгіштігі» тақырыбына эссе жазыңдар

Критерийлері:

1.көлемі 150 сөз

2.бір өсімдіктің тозаңдануға бейімделгіштігін сипаттау

3.тозаңдану маңызының қорытындысы

 

Рефлексия.

 

 

Полная версия материала

Наши олимпиады

Русский языкДля 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Казахский языкДля 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ИнформатикаДля 5-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ФизикаДля 7-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Математика (алгебра)Для 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ХимияДля 7-11 классов, 1-2 курсов Открыть
БиологияДля 7-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ГеографияДля 5-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Английский языкДля 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
История КазахстанаДля 5-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Для дошкольниковДля дошкольников от 4 до 6 лет Открыть

Оставить комментарий

Заполните заявку на участие
Язык участия
Обязательное поле (на номере должен быть WhatsApp)
Введен неправильный код
Поле обязательно для заполнения
Добавить еще ученика?
Вы можете внести от 1 до 5 учеников
Поле обязательно для заполнения
Возраст / Класс / Курс *
Поле обязательно для заполнения
4 года
5 лет
6 лет
7 лет
1 класс
2 класс
3 класс
4 класс
5 класс
6 класс
7 класс
8 класс
9 класс
10 класс
11 класс
1 курс
2 курс
Предмет1 *
Поле обязательно для заполнения
I love English (4-5 лет)
600 тенге
Братья наши меньшие (4-5 лет)
600 тенге
Будем с буквами дружить (5-6 лет)
600 тенге
В мире животных (4 года)
600 тенге
Весёлые загадки (4 года)
600 тенге
Веселые задачки (5 лет)
600 тенге
Весёлые цифры (4-5 лет)
600 тенге
Весёлый счёт (5 лет)
600 тенге
Времена года (4 года)
600 тенге
Время и возраст (6-7 лет)
600 тенге
Вчера, сегодня, завтра (5 лет)
600 тенге
Дни недели и времена года (5 лет)
600 тенге
Загадки для детей (4-5 лет)
600 тенге
Загадки для детей (6-7 лет)
600 тенге
Занимательная математика (6 лет)
600 тенге
Запутанные буквы (5 лет)
600 тенге
Ищем буквы (5-6 лет)
600 тенге
Логические задачки (4 года)
600 тенге
Математика для дошкольников (6 лет)
600 тенге
Математика для малышей (6 лет)
600 тенге
Начинаем читать (6 лет)
600 тенге
Окружающий мир (4-5 лет)
600 тенге
Основы финансовой грамотности (5-6 лет)
600 тенге
Основы финансовой грамотности (1-2 класс)
600 тенге
Основы финансовой грамотности (3-4 класс)
600 тенге
Правила дорожного движения для малышей (4-5 лет)
600 тенге
Пространство и время (4 года)
600 тенге
Пространство и время (6-7 лет)
600 тенге
Развитие речи (4 года)
600 тенге
Развитие речи (5 лет)
600 тенге
Развитие речи (6 лет)
600 тенге
Моя Родина - Казахстан (4-5 лет)
600 тенге
Моя Родина - Казахстан (1-2 класс)
600 тенге
Моя Родина - Казахстан (3-4 класс)
600 тенге
Самый внимательный (5-6 лет)
600 тенге
Строение тела человека (5-6 лет)
600 тенге
Тесты на внимательность (4-5 лет)
600 тенге
Тесты на внимательность (6-7 лет)
600 тенге
Тесты на логику (4 года)
600 тенге
Тесты на логику (5 лет)
600 тенге
Хочу все знать (4 года)
600 тенге
Хочу все знать (5-6 лет)
600 тенге
Цвета на английском (4-5 лет)
600 тенге
Цифры для малышей (4 года)
600 тенге
Часы (6 лет)
600 тенге
Этикет для малышей (4 года)
600 тенге
Логические задачки для первоклассников
600 тенге
Логические задачки для второклассников
600 тенге
Логические задачки для третьеклассников
600 тенге
Логические задачки для четвероклассников
600 тенге
Казахский язык
600 тенге
Русский язык
600 тенге
Английский язык
600 тенге
История Казахстана
600 тенге
Математика
600 тенге
Алгебра
600 тенге
Физика
600 тенге
Химия
600 тенге
Биология
600 тенге
География
600 тенге
Информатика
600 тенге
Познание мира
600 тенге
Цифровая грамотность
600 тенге
Поле обязательно для заполнения
Добавить еще предмет?
Вы можете выбрать от 1 до 5 предметов
К оплате:
0 тенге.
Внимание! Эти данные будут написаны в грамоте!
Проверьте, верно ли вы написали ФИО участников, название учебного заведения и остальные данные. Данные после участия не меняются
Заявка на участие создана. Сейчас откроется страница оплаты