Ұзақ мерзімді жоспар 5.1В Натурал сандардың бөлінгіштігі |
Талғар ауданы №15 ЖББМ |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Мұғалімнің аты -жөні |
Есмагамбетова Жулдыз Таубаевна |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: 3.05.2019ж |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып 5 |
Қатысқаны 20 |
Қатыспағаны 0 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Натурал сандардың бөлгіштері мен еселіктері. (бекіту сабағы) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың негізделген оқу мақсаты |
5.1.1.5 натурал санның бөлгіштері мен еселіктерінің анықтамасын білу; 5.1.2.8 натурал сандардың бөлгіштерін таба білу; 5.1.2.9 натурал сандардың еселіктерін таба білу; |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаты |
- натурал санның бөлгіштері мен еселектерінің анықтамаларын білу және екі ,үш таңбалы натурал сандардың бөлгіштерін және еселіктерін анықтай алу; -Үш және төрт таңбалы натурал сандардың бөлгіштерін және еселіктерін анықтай алу; - натурал сандардың бөлгіштері мен еселіктеріне қатысты мәтінді есептер шешу. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критериилері: |
Оқушылар: натурал сандардың бөлгіштері мен еселіктерін анықтай алады; екі ,үш ,төрт таңбалы натурал сандарды жай көбейткіштерге жіктеу алгоритмдерін біледі ; натурал сандардың бөлгіштері мен еселіктеріне қатысты мәтінді есептерді шеше алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Натурал сандардың бөлгіштері мен еселіктерінің анықтамаларын айта алады, Лексика мен терминалогия: Натурал сан ,бөлгіш, еселік . Диалогтік айтылым және жазылым: Натурал а санының бөлгіші деп ..... санды айтады.( а саны қалдықсыз бөлінетін натурал сан) 1 саны кез келген натурал санның ... болады.( бөлгіші) Берілген санның ең үлкен бөлгіші сол ... тең.(санның өзіне ) Берілген натуралы санның бөлгіштер жұбының көбейтіндісі сол ... . (санның өзіне тең) Натурал а санының еселігі деп а санына ... натурал санды айтады.(қалдықсыз бөлінетін ) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту |
«Мәңгілік ел»ұлттық идеясының негізінде оқушыларды ұйымшылдыққа өз- ара көмектестікке, жауапткершіліке ,бірін -бірі тыңдауға , өз ойын ашық айтуға дағдыландыру. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пән аралық байланыстар |
Қазақ тілі мен әдебиеті |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
АКТ қолдану дағдылары |
bilimland интернет ресурсы, электронды оқулық |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы оқу/Бастапқы білім |
Натурал сандардың бөлгіштері мен еселіктері |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 2 мин 5 мин |
1.Ұйымдастыру кезеңі 1) Сәлемдесу. 2) Оқушыларды түгендеу. 3) Шаттық шеңбер жасап, атмосфералық ынтымақтастық жағдай қалыптастыру.»Жүректен –жүрекке» ,Бір –біріне жылы тілек айту. 4) Математикалық ұғымдарды қолдану арқылы 4 топқа топқа бөлу. 1 топ »Ноль», 2 топ «Бір саны»,3 топ »Жай сандар» , 4 топ »Құрама сандар». Топ мүшелері топ басшыларын сайлайды. Блум таксиономиясы ,оқушылардың ойлау дағдыларының деңгейі . Білу, түсіну. «Миға шабуыл» стратегиясын қолданып өткен тақырыпты қайталау. «Сұрақ -жауап» әдісі арқылы өткен тақырыпты еске түсіру. 1.Қандай сандар натурал сандар деп аталады? 2.Натурал сандарға мысалар келтіріңдер. 3.Қандай санды берілген натурал а сынының бөлгіші деп атайды? 4.Мысалдар келтіріңдер. 15 санының бөлгіштерін ата 5.Қандай санды берілген натурал а санының еселігі деп атайды? 6.Мысалдар келтір. 7.Берілген натурал 16 санының бөлгіштер жұбын ата. Бағалау : Мадақтау .Ынталандыру .«Жарайсың», «Тамаша» «Керемет» т.б қолдау көрсету арқылы бағалау Мақсаты: оқушылар өткен білімдерін қайталап ,еске түсіреді. Сұрақтардың жауаптарын талқылап, оқушылар мен бірге сабақ мақсатын анықтаймыз. Бүгінгі сабақтың мақсаты натурал сандарадың бөлгіштері мен еселіктерін табуға есептер шығару. Сабақтың тақырыбы: Натурал сандардың бөлгіштері мен еселіктері. »БББ» кестесін беру, сабақ барысында кестенің бастапұы екі көзін ьолырады ,»Білемін», «Білгім келеді» , үшінші тор көзін «Білдім» сабақ соңында толтырады. |
Слайд топ аттары Слайдта сұрақтар көрсетіледі. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 8мин 7 мин 3 мин 5 мин |
Оқушылардың ойлау деңгейі қолдану. Топтық жұмыс . Әр топқа «Жеке жұмыс», 4 тапсырмадан құрылған. Барлық топқа бірдей тапсырма беріледі. Тапсырма 1. А) 0,2,4,6,10,15 және 18, сандарының ішінен 36 санының бөлгіштерін жазыңдар Ә) 6,9,10,15,16 және 29 сандарынан 3 санына еселік сандарды теріп жазыңдар
2-тапсырма. 3, 7, 10, 15, 18, 30, 84 сандарының ішінен: a) 21 санының бөлгіштерін; b) 120 санының бөлгіштерін; c) 3-тің еселіктерін; d) 5-тің еселіктерін анықтаңыз.
Тапсырма 3. 12, 36 және 60 сандарының барлық бөлгіштерін анықтаңыз. Осы сандардың ортақ бөлгіштерін жазып, ішіндегі ең үлкенін көрсетіңіз.
Тапсырма 4 А) а санының бөлгіштері: 1,2,3,5,6,10,15,а Мұндағы а саны қандай сан? .Жауабы: a=30 ә)Х санының еселіктері х,22,33,44,... мұндағы х саны қандай сан? Жауабы :х=11
Саралаудың қарқын әдісі арқылы жүреді ,кейбір оқушылар басқа оқушыларға қарағанда жылдам жұмыс жасайды,яғни шапшаң -тез Білім деңгейлері әр түрлі оқушыларға арналған тапсырмалар. Өз –ара, бір -бірін қолдау арқылы бағалау. 4 тапсырма орындаған оқушыны өзім, 4 тапсырма орындаған 3 тапсырма орындаған оқушының тапсырмасын , 3 тапсырма орындаған оқушы 2 тапсырма орындаған оқушыны, 2 тапсырма орындаған оқушы 1 тапсырма орындаған оқушынға қолдау көрсетеді.Жекелеген оқушыларға жылдамдыққа бағынып, нәтижеге жетуін қадағалаймын. Бағалау : ( +) және (-) әдісі арқылы бағланады. Нәтиже:Бір –біріне көмектеседі,түсіндіреді,алған білімдерін қолдана алады.Алған білімдерін толықтырады, шыңдайды,ізденеді. Кері байланыс: Мұғалім мен оқушы арасында,оқушы мен оқушы арасында. 2 тапсырма: Жұптық жұмыс. №1 үлестірме. 1. тапсырма. Әр бір қорапшаға 12 кг кәмпит салынған. Қорапшаларды ашпай :
«Болады»,»болмайды » сөздерін жазыңдар.
2 тапсырма.1) 54 және 192 сандарының барлық бөлгіштерін жазыңыз. Осы сандардың ортақ бөлгіштерін жазып, ішіндегі ең үлкенін көрсетіңіз.
№2 үлестірме 1 тапсырма. 65 түп ағаш көшеттеріне әр қатардағы көшеттер санынын бірдей етіп ,неше қатарға отырғызуға болады?
2 тапсырма. 1 )126 және 399 сандарының қайсысы 3, 7 және 19 сандарына ортақ еселік бола алады?
»Ойлан ,жұптас,бөліс» стратегиясы арқылы іске асады. Мақсаты. Санның бөлгіші ,еселігін таба білу білімдерін қолдану. Бір-біріне қолдау көрсету. Бағалау: «Бағдаршам» арқылы бағаланады. Кері байланыс: Оқушы мен оқушы, мұғалім мен оқушы . Сергіту сәті. 3-ке еселік сандарды екі қолды алға созу. 2 –ке бөлінгіш сан болса екі қолды жоғары көтеру. 5-ке еселік сан болса қолды белге қою. Еселік сан болмаса белді айналдыру. 1санын айтқанда еркін түсіріп тұру . Екі -үш рет қайталау 4-тапсырма.Мазмұнды сызба.Топтық тапсырма.
Бағалау: топтық бағалау.Топ мүшелері бірлесе отырып өз ойларын ортаға салып, талдайды, жинақтайды.Мазмұнды сызбаға түсіреді. Сағат тілімен мазмұнды сызбаны айналдырып топтар қарсы топтың жұмысын талдап ,бағалайды. Бағалау. «Екі жұлдыз бір тілек» арқылы топтар өз- ара білімдерін бағалайды. 1 топты 2 ші топ,2 топты 3 топ,3 топты 1 топ жұмысын бағалайды. |
Слайд Математикалық дидактикалық материалдар А.Алдамұратова |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5 сынып ,математика 1 бөлім, «Ата мұра» ,2017 жыл Т.А. Алдамұратова 5 сынып математика 1 бөлім, №183 1),№184 1) 75 бет А.Әбылқасымова ,»Ата мұра»,Алматы 2017 ж Оқулықпен жұмыс. №172 есеп Маркер, плакат, үлестірме Математик а1 бөлім ,№173 , 74 бет А.Алдамұратова «Атамұра» 2017 ж |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жинақтау 6 мин |
Ойлау деңгейі жинақтау. Сабақта алған білімдерін жинақтау мақсатында ауызша тапсырмада беріледі.Бұнда барлық оқушы ойланып, ойын анықтап,жинақтап,дәл айту дағдылары қалыптасады. Бағалау : Тапсырма .Ауызша. 1.Қалып кеткен сөйлемді жалғастыр -Натурал а санының бөлгіші деп ..... санды айтады.( а саны қалдықсыз бөлінетін натурал сан) -1 саны кез келген натурал санның ... болады.( бөлгіші). -Берілген санның ең үлкен бөлгіші сол ... тең.(санның өзіне ). -Берілген натуралы санның бөлгіштер жұбының көбейтіндісі сол ... . (санның өзіне тең). -Натурал а санының еселігі деп а санына ... натурал санды айтады.(қалдықсыз бөлінетін ). Бағалау : мадақтау арқылы өзім бағалаймын.(«Тамаша»,»жарайсың») Тапсырама 2.«Кім жылдам?» әдісі арқылы сұрақ –жауап тапсырмалары арқылы оқушылардың ойлау қабілеттері дамиды, алған білімдерін тереңдетеді,математикалық сөйлеу қоры артады, ізденушілік қабілететрі нығайтамын.Ауызша.Слайдта сандар көрсетіледі,оқушылар бір –бірікне қолдау көрсетіп қабілетті жоғары белсенді оқушылар көмектесіп отырады. Математикалық сөздерде кеткен қателерді толықтыруға ықпал жасаймын, жетелеймін. 21 санының бөлгіштерін ата 90 санының бөлгіштерін ата 2 санына еселік сандарды ата 5 ке еселік сандарды ата 21 мен 42 санының ең үлкен ортақ бөлгіштерін ата 5 пен 6 санының ең кіші ортақ еселік болатын саны ата Бағалау: +,- арқылы бағалаймын. Кері байланыс: Мұғалім мен оқушы ,оқушы мен оқушы. |
Слайдта көрсетіледі. Слайд |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Рефлексия 4мин |
Білемін, Білгім келеді, Білдім кестесі.Оқушылар сабақ соңында БББ кестесін толытырады
Кері байланыс. Табыс ағашы. Жапырақтарына стикер іледі, орта, жоғары түсіндім. |
Слайд |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау–оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жаңа тақырыпты нашар түсінетін оқушыларға сабақ барысында жеке көмек жетектеу сұрақ жауап арқылы толықтырып ,қолдау көрсете отырып , оқулықты қалай оқу керек дағдысын қалыптастыруға бағыт көрсете отырып математикалық сауаттылығын арттырамын |
Бағалау критерийлері бойынша оқушылар өз өзін тексереді, жұппен топпен тексереді, бағалайды,»Бағдаршам», «Ынталандырушы бағалау», «Екі жұлдыз ,бір тілек», »пльюс»,»минус» әдісі бағалау түрлерін қолдана отырып оқушылардың оқуға деген қызығушылықтарын дамыттым. |
BilimLand интернет ресурсі қолданылған, қауіпсіздік техникасы сақталды |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталдыма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. Сабақ мақсаты оқу мақсатына байланысты құрылды. Оқу мақсатына жетті.Сабақта белсенді әдіс –т»сілдерді тиімді қолдандым.а уақыт кезеңдері дұрыс қойылды.Сабақта саралаау тапсырмалары болды, А,В,С дейгейіндегі тапсырмаларда оқушылардың алға басқандығы байқалды. А деңейінен В ,С деңгейге көтерілді.Қызығушылқтары артты. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: Психологиялық ахуалды жасау Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік / қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
Сабақ мақсаттына барлық оқушылар жетті. Оқушылар әр түрлі деңгейлі тапсырмаларды орындайды. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Публикации
Наши олимпиады