Публикации

RCDO.KZ » Публикации » Педагог мәртебесін көтеру-жаңашыл мұғалімді қалыптастырудың бастауы

Педагог мәртебесін көтеру-жаңашыл мұғалімді қалыптастырудың бастауы

ya_socials
Опубликовано:
Автор: admin01 544

Құрметті,әріптестер! Мен бүгінгі«Педагог мәртебесін көтеру-жаңашыл мұғалімді қалыптастырудың бастауы» атты өзімнің пікіріммен бөліскім келеді. Бүгінгі таңда тәрбие беру үрдісі, үлкен жауапкершілікті талап етеді. Себебі жас ұрпақты тәрбиелеу жолы өте ауыр. Мен балабақшада жұмыс жасағаныма он жыл болды.Мен үшін балғын балалармен жұмыс жасау үлкен бақыт. Ең алдымен менің көкейімде жүген бірден бір сұрақ «жаңа заман тәрбиешісі деген кім?» жаңа заман тәрбиеші бұл- бойында адамгершілік пен ықыласқа толы сезімі, өнері,өз бойындағы парасттылықты сіңіре білетін,шыдамды ақылды, жауапкершілікті сезіне білетін әр баланың жан дүниесіне үңіле білетін сауатты маман , бағдарламаны және әдістемелік шараларды анықтай білетін білімді жан деп ойлаймын. Жаңа заман педагогі дегеніміз үнемі ізденіс үстінде өз білімін жетілдіріп отыратын,жаңа әдіс жолдарын пайдалануға құштар және жақсы жетілген педагогикалық тәжірибені өз ісіне еңгізе білетін шебер адамды айтамыз. Атақты ұлы педагог Амонашвили «тәрбиеші бұл-өзге адамның дамып жетілуін өз жауапкершілігіне алатын кәсіби адам»деп атап өткен. Біз ата-аналармен бірге балаларды тәрбиелей отыра еліміздің болашағын құрамыз. Әр бала жылылықты,қайырымдылықты күтеді.Мұндай сезім болмаса бала қатал болып өседі. Адамзат адамды жаратады бірақ, оған әр қилы сана-сезім береді. Барлық адамның бойында мұндай қасиеттер бола бермейді. 
Шынымды айтсам, жұмыстан шаршап келгенімді сезінемін. Алайда балғын балапандардың,мөлдір таза көздері мен бұлақтай таза жүздерін көргенде барлық шаршағанымды ұмытамын. Себебі осы балдырғандар әлемінің бақшасына бір бойласам,шырмалып шыққым келмейді. Балалар- өмірдің гүлі. Олар нәзік те пәк болып өседі. Сол гүлдің өсіп өніуі үшін тәрбиешінің ыстық алақаны мен бұлақтай суаратын мейрімін талап етеді. Тәрбиеші - «Бала жанының бағбаны» деп бекер айтпаса керек. Біз қандай тәлім-тәрбие берсек, олар сол тәрбиемен өсіп өнеді.
Әр баланың ақ қағаздай жан дүниесіне үңіліп, оған дұрыс өрнек салып парақтай білуіміз қажет деп ойлаймын. «Не ексең соны орасың » демей ме дана халқымыз. Мен осы балғындардың адал да парасатты ұрпақ болу жолында жұмыс жасап жатырмын. Әр баланың мінез-құлқы әр түрлі. Тәрбиеші де әр баланың бойындағы әр қилы құбылысқа дайын болуы керек. Баланың мектепке дайындығын балабақша мен мектептегі әдіс-тәсілдерді ұштастыру арқылы жүзеге асыру – басты мақсатым.Осындай тынымсыз еңбектің жемісін көру үшін, тәрбиешінің бойынан – жігерлілік пен еңбекқорлықты қажет ететінін айқын аңғардым. Әрине, әрбір тірлікте де жігерлі еңбек етпей айтарлықтай нәтижеге жету мүмкін емес. Ал тәрбиешіде бұл қасиеттердің түп негізі жауапкершілікте дер едім. Қолыңдағы баланың, адамның, тағдырын шешуден артық жауапкершілік бар ма?! Тәрбиешінің жұмысын дәрігермен салыстырамын. Емші адам бойындағы ауру-сырқатпен алысса, тәрбиеші оның ойындағы надандықпен күреседі. Осы ауыр жауапкершілікті қабылдаған тәрбиеші күндіз-түні тыным таппасы анық. Тәрбиеші жігері оның бала санасына «мол суымен сабырлы аққан кең арналы өзендей» таси құйылған білімі мен дана тәрбиесінен көрінеді. Өз алдыма қойған мақсатым мынадай:
1. Тәрбиеленушілерге қоршаған ортаны зерттеп, тануға жағдай жасау;
2. Жеке дара тәрбиесін қалыптастыру;
3. Қызығушылығын қолдап өз бетімен білім алуына әрекет жасау;
4. Әр баланы жеке даралау арқылы дамыту;
5. Отбасымен байланысты күшейту;
6. Жаңа технологиялар арқылы баланың ой-өрісін дамыту;
7. Театр арқылы тәрбиеленушілердің сана-сезімін,қимылын дамыту;
Тәрбиеші ретінде осы мақсаттарыма жету жолында аянбай еңбек етемін. Абай атамыздың мына бір дана сөзімен ойымды түйіндегім келіп тұр. «Сенде бір кірпіш дүниеге, кетігін тап та бар қалаң».Сондықтан бала жүрегіне жылылық ұялатып, қабілетімен дарынын ашу әр тәрбиешінің алдына қойылған ең басты міндеті деп түсіндім. Саналы да ,тәрбиелі ұрпақ тәрбиелейік!

Эссе «Педагог мәртебесін көтеру-жаңашыл мұғалімді қалыптастырудың бастауы»

Құрметті,әріптестер! Мен бүгінгі«Педагог мәртебесін көтеру-жаңашыл мұғалімді қалыптастырудың бастауы» атты өзімнің пікіріммен бөліскім келеді. Бүгінгі таңда тәрбие беру үрдісі, үлкен жауапкершілікті талап етеді. Себебі жас ұрпақты тәрбиелеу жолы өте ауыр. Мен балабақшада жұмыс жасағаныма он жыл болды.Мен үшін балғын балалармен жұмыс жасау үлкен бақыт. Ең алдымен менің көкейімде жүген бірден бір сұрақ «жаңа заман тәрбиешісі деген кім?» жаңа заман тәрбиеші бұл- бойында адамгершілік пен ықыласқа толы сезімі, өнері,өз бойындағы парасттылықты сіңіре білетін,шыдамды ақылды, жауапкершілікті сезіне білетін әр баланың жан дүниесіне үңіле білетін сауатты маман , бағдарламаны және әдістемелік шараларды анықтай білетін білімді жан деп ойлаймын. Жаңа заман педагогі дегеніміз үнемі ізденіс үстінде өз білімін жетілдіріп отыратын,жаңа әдіс жолдарын пайдалануға құштар және жақсы жетілген педагогикалық тәжірибені өз ісіне еңгізе білетін шебер адамды айтамыз. Атақты ұлы педагог Амонашвили «тәрбиеші бұл-өзге адамның дамып жетілуін өз жауапкершілігіне алатын кәсіби адам»деп атап өткен. Біз ата-аналармен бірге балаларды тәрбиелей отыра еліміздің болашағын құрамыз. Әр бала жылылықты,қайырымдылықты күтеді.Мұндай сезім болмаса бала қатал болып өседі. Адамзат адамды жаратады бірақ, оған әр қилы сана-сезім береді. Барлық адамның бойында мұндай қасиеттер бола бермейді. 
Шынымды айтсам, жұмыстан шаршап келгенімді сезінемін. Алайда балғын балапандардың,мөлдір таза көздері мен бұлақтай таза жүздерін көргенде барлық шаршағанымды ұмытамын. Себебі осы балдырғандар әлемінің бақшасына бір бойласам,шырмалып шыққым келмейді. Балалар- өмірдің гүлі. Олар нәзік те пәк болып өседі. Сол гүлдің өсіп өніуі үшін тәрбиешінің ыстық алақаны мен бұлақтай суаратын мейрімін талап етеді. Тәрбиеші - «Бала жанының бағбаны» деп бекер айтпаса керек. Біз қандай тәлім-тәрбие берсек, олар сол тәрбиемен өсіп өнеді.
Әр баланың ақ қағаздай жан дүниесіне үңіліп, оған дұрыс өрнек салып парақтай білуіміз қажет деп ойлаймын. «Не ексең соны орасың » демей ме дана халқымыз. Мен осы балғындардың адал да парасатты ұрпақ болу жолында жұмыс жасап жатырмын. Әр баланың мінез-құлқы әр түрлі. Тәрбиеші де әр баланың бойындағы әр қилы құбылысқа дайын болуы керек. Баланың мектепке дайындығын балабақша мен мектептегі әдіс-тәсілдерді ұштастыру арқылы жүзеге асыру – басты мақсатым.Осындай тынымсыз еңбектің жемісін көру үшін, тәрбиешінің бойынан – жігерлілік пен еңбекқорлықты қажет ететінін айқын аңғардым. Әрине, әрбір тірлікте де жігерлі еңбек етпей айтарлықтай нәтижеге жету мүмкін емес. Ал тәрбиешіде бұл қасиеттердің түп негізі жауапкершілікте дер едім. Қолыңдағы баланың, адамның, тағдырын шешуден артық жауапкершілік бар ма?! Тәрбиешінің жұмысын дәрігермен салыстырамын. Емші адам бойындағы ауру-сырқатпен алысса, тәрбиеші оның ойындағы надандықпен күреседі. Осы ауыр жауапкершілікті қабылдаған тәрбиеші күндіз-түні тыным таппасы анық. Тәрбиеші жігері оның бала санасына «мол суымен сабырлы аққан кең арналы өзендей» таси құйылған білімі мен дана тәрбиесінен көрінеді. Өз алдыма қойған мақсатым мынадай:
1. Тәрбиеленушілерге қоршаған ортаны зерттеп, тануға жағдай жасау;
2. Жеке дара тәрбиесін қалыптастыру;
3. Қызығушылығын қолдап өз бетімен білім алуына әрекет жасау;
4. Әр баланы жеке даралау арқылы дамыту;
5. Отбасымен байланысты күшейту;
6. Жаңа технологиялар арқылы баланың ой-өрісін дамыту;
7. Театр арқылы тәрбиеленушілердің сана-сезімін,қимылын дамыту;
Тәрбиеші ретінде осы мақсаттарыма жету жолында аянбай еңбек етемін. Абай атамыздың мына бір дана сөзімен ойымды түйіндегім келіп тұр. «Сенде бір кірпіш дүниеге, кетігін тап та бар қалаң».Сондықтан бала жүрегіне жылылық ұялатып, қабілетімен дарынын ашу әр тәрбиешінің алдына қойылған ең басты міндеті деп түсіндім. Саналы да ,тәрбиелі ұрпақ тәрбиелейік!

Эссе «Педагог мәртебесін көтеру-жаңашыл мұғалімді қалыптастырудың бастауы»

Құрметті,әріптестер! Мен бүгінгі«Педагог мәртебесін көтеру-жаңашыл мұғалімді қалыптастырудың бастауы» атты өзімнің пікіріммен бөліскім келеді. Бүгінгі таңда тәрбие беру үрдісі, үлкен жауапкершілікті талап етеді. Себебі жас ұрпақты тәрбиелеу жолы өте ауыр. Мен балабақшада жұмыс жасағаныма он жыл болды.Мен үшін балғын балалармен жұмыс жасау үлкен бақыт. Ең алдымен менің көкейімде жүген бірден бір сұрақ «жаңа заман тәрбиешісі деген кім?» жаңа заман тәрбиеші бұл- бойында адамгершілік пен ықыласқа толы сезімі, өнері,өз бойындағы парасттылықты сіңіре білетін,шыдамды ақылды, жауапкершілікті сезіне білетін әр баланың жан дүниесіне үңіле білетін сауатты маман , бағдарламаны және әдістемелік шараларды анықтай білетін білімді жан деп ойлаймын. Жаңа заман педагогі дегеніміз үнемі ізденіс үстінде өз білімін жетілдіріп отыратын,жаңа әдіс жолдарын пайдалануға құштар және жақсы жетілген педагогикалық тәжірибені өз ісіне еңгізе білетін шебер адамды айтамыз. Атақты ұлы педагог Амонашвили «тәрбиеші бұл-өзге адамның дамып жетілуін өз жауапкершілігіне алатын кәсіби адам»деп атап өткен. Біз ата-аналармен бірге балаларды тәрбиелей отыра еліміздің болашағын құрамыз. Әр бала жылылықты,қайырымдылықты күтеді.Мұндай сезім болмаса бала қатал болып өседі. Адамзат адамды жаратады бірақ, оған әр қилы сана-сезім береді. Барлық адамның бойында мұндай қасиеттер бола бермейді. 
Шынымды айтсам, жұмыстан шаршап келгенімді сезінемін. Алайда балғын балапандардың,мөлдір таза көздері мен бұлақтай таза жүздерін көргенде барлық шаршағанымды ұмытамын. Себебі осы балдырғандар әлемінің бақшасына бір бойласам,шырмалып шыққым келмейді. Балалар- өмірдің гүлі. Олар нәзік те пәк болып өседі. Сол гүлдің өсіп өніуі үшін тәрбиешінің ыстық алақаны мен бұлақтай суаратын мейрімін талап етеді. Тәрбиеші - «Бала жанының бағбаны» деп бекер айтпаса керек. Біз қандай тәлім-тәрбие берсек, олар сол тәрбиемен өсіп өнеді.
Әр баланың ақ қағаздай жан дүниесіне үңіліп, оған дұрыс өрнек салып парақтай білуіміз қажет деп ойлаймын. «Не ексең соны орасың » демей ме дана халқымыз. Мен осы балғындардың адал да парасатты ұрпақ болу жолында жұмыс жасап жатырмын. Әр баланың мінез-құлқы әр түрлі. Тәрбиеші де әр баланың бойындағы әр қилы құбылысқа дайын болуы керек. Баланың мектепке дайындығын балабақша мен мектептегі әдіс-тәсілдерді ұштастыру арқылы жүзеге асыру – басты мақсатым.Осындай тынымсыз еңбектің жемісін көру үшін, тәрбиешінің бойынан – жігерлілік пен еңбекқорлықты қажет ететінін айқын аңғардым. Әрине, әрбір тірлікте де жігерлі еңбек етпей айтарлықтай нәтижеге жету мүмкін емес. Ал тәрбиешіде бұл қасиеттердің түп негізі жауапкершілікте дер едім. Қолыңдағы баланың, адамның, тағдырын шешуден артық жауапкершілік бар ма?! Тәрбиешінің жұмысын дәрігермен салыстырамын. Емші адам бойындағы ауру-сырқатпен алысса, тәрбиеші оның ойындағы надандықпен күреседі. Осы ауыр жауапкершілікті қабылдаған тәрбиеші күндіз-түні тыным таппасы анық. Тәрбиеші жігері оның бала санасына «мол суымен сабырлы аққан кең арналы өзендей» таси құйылған білімі мен дана тәрбиесінен көрінеді. Өз алдыма қойған мақсатым мынадай:
1. Тәрбиеленушілерге қоршаған ортаны зерттеп, тануға жағдай жасау;
2. Жеке дара тәрбиесін қалыптастыру;
3. Қызығушылығын қолдап өз бетімен білім алуына әрекет жасау;
4. Әр баланы жеке даралау арқылы дамыту;
5. Отбасымен байланысты күшейту;
6. Жаңа технологиялар арқылы баланың ой-өрісін дамыту;
7. Театр арқылы тәрбиеленушілердің сана-сезімін,қимылын дамыту;
Тәрбиеші ретінде осы мақсаттарыма жету жолында аянбай еңбек етемін. Абай атамыздың мына бір дана сөзімен ойымды түйіндегім келіп тұр. «Сенде бір кірпіш дүниеге, кетігін тап та бар қалаң».Сондықтан бала жүрегіне жылылық ұялатып, қабілетімен дарынын ашу әр тәрбиешінің алдына қойылған ең басты міндеті деп түсіндім. Саналы да ,тәрбиелі ұрпақ тәрбиелейік!

Наши олимпиады

Русский языкДля 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Казахский языкДля 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ИнформатикаДля 5-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ФизикаДля 7-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Математика (алгебра)Для 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ХимияДля 7-11 классов, 1-2 курсов Открыть
БиологияДля 7-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ГеографияДля 5-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Английский языкДля 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
История КазахстанаДля 5-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Для дошкольниковДля дошкольников от 4 до 6 лет Открыть

Оставить комментарий

Заполните заявку на участие
Язык участия
Обязательное поле (на номере должен быть WhatsApp)
Введен неправильный код
Поле обязательно для заполнения
Добавить еще ученика?
Вы можете внести от 1 до 5 учеников
Поле обязательно для заполнения
Класс / курс *
Поле обязательно для заполнения
Учащиеся дошкольных учреждений
0 класс
1 класс
2 класс
3 класс
4 класс
5 класс
6 класс
7 класс
8 класс
9 класс
10 класс
11 класс
1 курс
2 курс
Предмет1 *
Поле обязательно для заполнения
Будем с буквами дружить (5-6 лет)
600 тенге
Логика для детей 4 лет
600 тенге
Логика для детей 5 лет
600 тенге
Занимательная математика (5 лет)
600 тенге
I love English (5 лет)
600 тенге
Загадки для детей (4-6 лет)
600 тенге
Загадки для детей (7-8 лет)
600 тенге
Тест на развитие речи (5-6 лет)
600 тенге
Тесты на внимание (4-5 лет)
600 тенге
Тесты на внимание (6-7 лет)
600 тенге
Время и возраст (5-6 лет)
600 тенге
Математика для дошкольников (5 лет)
600 тенге
Правила дорожного движения (5-6 лет)
600 тенге
Окружающий мир (4-5 лет)
600 тенге
Веселые цифры (для 4-5 лет)
600 тенге
Братья наши меньшие (для 4-5 лет)
600 тенге
Ищем буквы (для 5 лет)
600 тенге
Веселые загадки (для 4-5 лет)
600 тенге
Логические задачки для первоклассников
600 тенге
Логические задачки для второклассников
600 тенге
Логические задачки для третьеклассников
600 тенге
Логические задачки для четвероклассников
600 тенге
Казахский язык
600 тенге
Русский язык
600 тенге
Английский язык
600 тенге
Математика (алгебра)
600 тенге
Физика
600 тенге
Химия
600 тенге
Биология
600 тенге
Информатика
600 тенге
Познание мира
600 тенге
Добавить еще предмет?
Вы можете выбрать от 1 до 5 предметов
К оплате:
0 тенге.
Внимание! Эти данные будут написаны в грамоте!
Проверьте, верно ли вы написали ФИО участников, название учебного заведения и остальные данные. Данные после участия не меняются
Заявка на участие создана. Сейчас откроется страница оплаты