Публикации

RCDO.KZ » Публикации » Эргономика ұғымы

Эргономика ұғымы

ya_socials
Опубликовано:
Автор: zhankaabuova02 020

Сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 
«Компьютерлік жүйелер мен желілер»
Мектеп: 217 
Мұғалімнің аты-жөні: Әбуова Жанар
Күні: 11.09.2019 Қатысушылар саны: 
Сынып: 6 В, Г Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы Эргономика ұғымы
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 6.4.1.1 эргономика міндеттерін ойластыру және шешу (жоғары деңгейде жайлы және тиімді болу үшін)
Сабақтың мақсаты Оқушылар: компьютермен жұмыс кезінде өз денсаулықтарын сақтау туралы білетін болады
Бағалау критерийлері
Дағдылары Бағалау критерийлері
Оқушы оқыту мақсатына жетті, егер
Білімі мен түсінігі «Эргономика» терминінің анықтамасын түсіндіре алады
Эргономиканың бұзылу себептері байланысты мәселелерді дербес қалыптастыра алады.
Қолдану Компьютермен жұмыс кезінде эргономикағы байланысты мәселелер шешуін келтіреді.
Тілдік мақсаты Оқушылар:                                                 
Компьютермен жұмыс кезінде қауіпсіздікте болу туралы пікір алмасады
Пәндік лексика мен терминология:
Эргономика, қауіпсіздік, сәйкестік, этикет, жұмыс кеңістігі, қауіпсіздік техникасы. 
Диалог құруға/жазуға қажетті сөздер
Компьютермен қауіпсіз жү\ұмысты ұйымдастыру үшін…
Мен ойлаймын/жорамалдаймын/сенімдімін …
Менің ойымша …
Жеке менің ойым …
Маған келетін болсақ …
Менің көзқарасым бойынша …
Сіз қалай ойлайсыз?
Келісесіз бе / келіспейсіз бе?
Сіздің көзқарасыңыз қандай …?
Жұмыс кеңістігін келесідей ұйымдастырған дұрыс....
Құндылықтарды дарыту Ынтымақтастық: Белсенді қарым- қатынас, өзіндік шешім қабылдауды үйрену, жаңаны тез игеруге дайын болу, өзгенің пікірін құрметтеу және тыңдай білу.
Академиялық адалдық: Жұмыстану барысында бір – бірінің пікірлері мен ерекшеліктерін құрметтеу, жауапкершілік, мақсатқа ұмтылу, академиялық адалдық ұстанымдарын сақтау.
Пәнаралық байланыстар Биология (қаңқа, адам құрылымы), физика (сәуле тарату, электр қуаты) 
Бастапқы білім Информатика кабинетінде өзін қалай ұстау керек, компьютермен жұмыс істеу кезінде қандай ережелерді сақтау қажет. 
Сабақ барысы
Сабақ кезеңдері Сабақта орындалатын іс-әрекеттер  Ресурстар
Сабақтың басы
0-7 мин
Сабақтың ортасы
8-20 мин
21- 36 мин
Ұйымдастыру:
  1. Оқушылармен амандасу;
  2. Оқушылардың көңіл күйлерін, сабаққа дайындығын анықтау;
  3. Сабақ тақырыбы мен мақсаттарды айқындау
Миға шабуыл
Оқушылар өткен сабақтың мақсатына бойынша талқылау:
эргономика міндеттерін ойластыру және шешу
Ойлану кезеңі. Қалыптастырушы бағалау (ауызша)
Оқушылар топка бөлініп Эргономика туралы постер салады. 
Оқушылар қорғауға  қажетті сөздер пайдаланады
Компьютермен қауіпсіз жү\ұмысты ұйымдастыру үшін…
Мен ойлаймын/жорамалдаймын/сенімдімін …
Менің ойымша …
Біздің көзқарасым бойынша …
Сіз қалай ойлайсыз?
Келісесіз бе / келіспейсіз бе?
Жұмыс кеңістігін келесідей ұйымдастырған дұрыс....
Топ жұмыстары сынып алдына ұсынылады, қорғалады. Қалған топтар кері байланыс береді.
Презентация
1.1 қосымшасы
33-36 мин Топтың  мүшелерін бағалау
Топта қандай роль атқарады? Әр мүше қандай лөс қосты?
Сабақтың соңы
37-40 мин
Ой толғау Рефлекcия
- нені білдім, 
- нені үйрендім; 
- нені толық түсінбедім;
«Эргономика ұғымы» қорытындыларды жинақтау.
Презентация.
Слайд 6
Дифференциация – Сіз қандай әдіспен көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Дарынды оқушылар алдына қандай мақсаттар қоюды жоспарлайсыз? Бағалау – оқушылардың материалды ұғыну деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Бағалау әр оқушының орындаған тапсырмалары бойынша жүргізіледі.
Денсаулық және техника қауіпсіздігін сақтау
ЕТ, эргономика кабинеттерінде ТҚ ескерту
Сабақ барысында оқытудың белсенді әдісін пайдалану.


Дифференциация тапсырма түрін таңдауда, нақты оқушыдан күтілген нәтижеде, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқыту материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып таңдауда болуы мүмкін (Гаднер бойынша көптеген интеллектер теориясы). 
Дифференциация сабақтың кез келген кезеңінде уақытты ұтымды пайдалану есебімен болуы мүмкін. .
Бұл бөлімді оқушылардың сабақ барысында үйренгендерін бағалау үшін пайдаланатын әдістерін жазу үшін пайдаланыңыз.  Денсаулық сақтайтын технология..
Шынықтыру минөттері мен белсенді әрекеттер түрлері. 
Сабақ басында қарастырылған оқытудың белсенді әдістері. 
Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы Ережесінің бөлімдері .
  • Тәртіпті, тазалықты, техника қауіпсіздігі ережесін сақтау;
  • Мұғалімнің ұсынысымен жұмыс орнына жайғасу және өз еркімен ауыстырмау;
  • Мұғалім айқындап берген қызмет түрімен ғана айналысу;
  • Экранның ортасынан оқушының көзіне дейінгі қашықтық 60 см. төмен болмауы керек.
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаты/оқыту мақсаты шынайы болды ма? 
Барлық оқушылар оқыту мақсатына жетті ме?
Егер жоқ болса, неге?
Сабақта дифференциация дұрыс жүргізілді ме? 
Сабақтың уақытша кезеңдері көтерілді ме? 
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды және неге?
Бұл бөлімді сабақ барысында оқушылардың ойлануы үшін пайдаланыңыз. Сабағыңыз туралы ең қажетті сұрақтарға сол бағанада жауап беріңіз. 
Жалпы бағалау
Сабақтың қандай екі аспекті жақсы өтті (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақ барысы жақсартуға не мүмкіндік берер еді (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1: 
2:
Сабақ барысында мен сынып туралы, олардың жетістіктері туралы не анықтадым/келесі сабақтарда неге көңіл бөлу керек, жеке оқушылардың қиыншылықтары?
Полная версия материала

Наши олимпиады

Русский языкДля 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Казахский языкДля 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ИнформатикаДля 5-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ФизикаДля 7-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Математика (алгебра)Для 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ХимияДля 7-11 классов, 1-2 курсов Открыть
БиологияДля 7-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ГеографияДля 5-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Английский языкДля 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
История КазахстанаДля 5-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Для дошкольниковДля дошкольников от 4 до 6 лет Открыть

Оставить комментарий

Заполните заявку на участие
Язык участия
Обязательное поле (на номере должен быть WhatsApp)
Введен неправильный код
Поле обязательно для заполнения
Добавить еще ученика?
Вы можете внести от 1 до 5 учеников
Поле обязательно для заполнения
Возраст / Класс / Курс *
Поле обязательно для заполнения
4 года
5 лет
6 лет
7 лет
1 класс
2 класс
3 класс
4 класс
5 класс
6 класс
7 класс
8 класс
9 класс
10 класс
11 класс
1 курс
2 курс
Предмет1 *
Поле обязательно для заполнения
Здравствуй, Новый год! (для детей 4 лет)
600 тенге
Здравствуй, Новый год! (для детей 5-6 лет)
600 тенге
I love English (4-5 лет)
600 тенге
Братья наши меньшие (4-5 лет)
600 тенге
Будем с буквами дружить (5-6 лет)
600 тенге
В мире животных (4 года)
600 тенге
Весёлые загадки (4 года)
600 тенге
Веселые задачки (5 лет)
600 тенге
Весёлые цифры (4-5 лет)
600 тенге
Весёлый счёт (5 лет)
600 тенге
Времена года (4 года)
600 тенге
Время и возраст (6-7 лет)
600 тенге
Вчера, сегодня, завтра (5 лет)
600 тенге
Дни недели и времена года (5 лет)
600 тенге
Загадки для детей (4-5 лет)
600 тенге
Загадки для детей (6-7 лет)
600 тенге
Занимательная математика (6 лет)
600 тенге
Запутанные буквы (5 лет)
600 тенге
Ищем буквы (5-6 лет)
600 тенге
Логические задачки (4 года)
600 тенге
Математика для дошкольников (6 лет)
600 тенге
Математика для малышей (6 лет)
600 тенге
Начинаем читать (6 лет)
600 тенге
Окружающий мир (4-5 лет)
600 тенге
Основы финансовой грамотности (5-6 лет)
600 тенге
Основы финансовой грамотности (1-2 класс)
600 тенге
Основы финансовой грамотности (3-4 класс)
600 тенге
Правила дорожного движения для малышей (4-5 лет)
600 тенге
Пространство и время (4 года)
600 тенге
Пространство и время (6-7 лет)
600 тенге
Развитие речи (4 года)
600 тенге
Развитие речи (5 лет)
600 тенге
Развитие речи (6 лет)
600 тенге
Моя Родина - Казахстан (4-5 лет)
600 тенге
Моя Родина - Казахстан (1-2 класс)
600 тенге
Моя Родина - Казахстан (3-4 класс)
600 тенге
Независимый Казахстан (1-2 класс)
600 тенге
Независимый Казахстан (3-4 класс)
600 тенге
Самый внимательный (5-6 лет)
600 тенге
Строение тела человека (5-6 лет)
600 тенге
Тесты на внимательность (4-5 лет)
600 тенге
Тесты на внимательность (6-7 лет)
600 тенге
Тесты на логику (4 года)
600 тенге
Тесты на логику (5 лет)
600 тенге
Хочу все знать (4 года)
600 тенге
Хочу все знать (5-6 лет)
600 тенге
Цвета на английском (4-5 лет)
600 тенге
Цифры для малышей (4 года)
600 тенге
Часы (6 лет)
600 тенге
Этикет для малышей (4 года)
600 тенге
Логические задачки для первоклассников
600 тенге
Логические задачки для второклассников
600 тенге
Логические задачки для третьеклассников
600 тенге
Логические задачки для четвероклассников
600 тенге
Казахский язык
600 тенге
Русский язык
600 тенге
Английский язык
600 тенге
История Казахстана
600 тенге
Математика
600 тенге
Алгебра
600 тенге
Физика
600 тенге
Химия
600 тенге
Биология
600 тенге
География
600 тенге
Информатика
600 тенге
Познание мира
600 тенге
Цифровая грамотность
600 тенге
Поле обязательно для заполнения
Добавить еще предмет?
Вы можете выбрать от 1 до 5 предметов
К оплате:
0 тенге.
Внимание! Эти данные будут написаны в грамоте!
Проверьте, верно ли вы написали ФИО участников, название учебного заведения и остальные данные. Данные после участия не меняются
Заявка на участие создана. Сейчас откроется страница оплаты