Наши контакты:
+7(777) 970-85-15
» » XVIII ғас. басына дейінгі қазақ-орыс қарым-қатынастарының тарихы

XVIII ғас. басына дейінгі қазақ-орыс қарым-қатынастарының тарихы

18 октябрь 2019
62
0

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

8.1В  XVIII ғасырдағы Қазақ хандығы

Мектеп: 

Ж.Жабаев атындағы №234 мектеп

Мұғалімнің аты-жөні: Жолдыбаева Ләззәт Тілеужанқызы

Сынып: 8

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

XVIII ғас. басына дейінгі қазақ-орыс қарым-қатынастарының тарихы  (1-сабақ)

Зерттеу сұрағы: Неліктен Ресей Қазақстанды Азияға шығудың «кілті мен қақпасы» деп санады

Оқу мақсаттары  

8.3.1.2 Қазақ хандығының ішкі саяси жағдайын талдау

Сабақтың мақсаты

Барлығы: Қазақ хандығының ішкі саяси жағдайын сипаттайды

Көпшілігі: Қазақ хандығының жағдайын әлсіреткен ішкі факторларды анықтайды

Кейбірі: Біртұтас халық жасағын ұйымдастырушы Тәуке ханның рөлін бағалайды

Ойлау дағдылары

Талдау 

Бағалау критерийі

Қазақ хандығының XVIII ғасырдың басына дейінгі ішкі саяси жағдайын түсіндіреді

Тілдік

мақсаттар

Оқушылар қазақ-орыс қарым-қатнасындағы ішкі саяси  жағдайларды саралайды.

Негізгі ұғымдар: Сепаратизм,империя,отар, «Жеті жарғы», «Алтын ғасыр»

Диалогке арналған сөз тіркестері:

Жеті жарғыдан өзге қазақ қоғамында қандай  заңдар жинағы болды?

Халық аңыздарында  Тәуке ханның билігі неліктен  «Алтын ғасыр»деп аталды,себебі:

XVIII ғасырда Қазақ қоғамында сепаратизм күшейді,өйткені:

Жазылымға арнаған тапсырма: семантикалық кесте, карта,

Тарихи концепт

Интерпретация

Құндылықтарға баулу

Патриотизм, өз елі үшін мақтаныш, ұлттық сана-сезім, тәуелсіздік

Пәнаралық байланыс

Дүние жүзі тарихы, Әдебиет, География

Тақырып бойынша алдыңғы білім

ХVІІІ ғасырдың басында қазақ халқын аса ауыр зардаптарға душар еткен Отан соғысы туралы біледі

Сабақ жоспары

Жоспарланған

кезеңдері

Жоспарланған  жаттығу

түрлері

Ресурстар

Басталуы

1 мин

1 мин

3  мин

2 мин

Ұйымдастыру кезеңі (сәлемдесу, ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру)

Топтастыру: 1-топ - «Қасым хан»;  2-топ: «Есім хан» 

3-топ «Тәуке хан»

(Ж) «Қарлы  кесек» әдісі «ХҮ-ХҮІІ ғғ Қазақ хандары»

(Ұ) «Миға шабуыл» 

1.ХҮІІІ ғасырда қазақ жеріне көз тіккен қандай  мемлекеттерді білесіздер? 

2. Қазақ жерімен көршілес мемлекеттерді атаңыздар?

(М) Жаңа  сабаққа кіріспе, сабақ мақсаттарын айқындау

Қима суреттер

Интерактивті тақта

Ортасы

15 мин

5  мин

        8  мин

(Т) «Мозаика» әдісі - мәтін...

1-топ Тәуке хан тұсындағы Қазақ хандығының ішкі жағдайы

2-топ. Тәуке хан тұсындағы қазақ-орыс қатынасы                    3-топ. Қазақ хандығы мен Ресейдің ішкі саяси жағдайын салыстыру 

ҚБ «Алақан-жұдырық» 

(Ж) «Сократ шеңбері» 

Оқушылар ішкі және сыртқы шеңберлерге тұрады да ішкі шеңбердегілер сыртқы шеңбердегілерге тақырып ойынша өз түсінгенін айтады.Сыртқы шеңбер алған алған мәліметтерін екі адамнан кейінгі адамға жеткізеді.

ҚБ «Мадақтау сэндвичі»  - жұптық бағалау

(Ж) Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма

«Кеңейтілген тапсырма» 

  1. Семантикалық кесте

2. «Орнын тап»- кескін картамен жұмыс

Тәуке хан тұсындағы Қазақ хандығының аумағын белгілеу

ҚБ «Өзін - өзі бағалау»

Мәтін , оқулық

ҚБ парағы парағы

Дескриптор 

Аяқталуы

3-мин

1 мин

Кері байланыс «Шолиер» табақшасы

Бағалау критерийлері:

«Сабақ өте ұнады, толық түсіндім» - жасыл

«Сабақ ұнады, түсіндім, 1-2 сұрағым бар» - сары

«Сабақ қиындық келтірді, түсінбедім» -қызыл

Үй тапсырмасы: Тәуке ханның тарихта алатын орны туралы ізденіп келу

Сабақты қорытындылауҚазақ қоғамында сеператизмнің күшеюіне не әсер етті?

«Шолиер» табақшасы

Қалыптастырушы бағалау парағы

Тақырып

XVIII ғас. басына дейінгі қазақ-орыс қарым-қатынастарының тарихы (1-сабақ)

Оқу мақсаты

8.3.1.2 Қазақ хандығының ішкі саяси жағдайын талдау

Ойлау дағдылары ның деңгейі

Талдау

Бағалау критерийі

Қазақ хандығының XVIII ғасырдың I жартысына дейінгі  ішкі саяси жағдайын түсіндіреді

Семантикалық кесте «Ия/Жоқ»

Тақырып

иә

жоқ

«Жеті жарғы» заңдар жинағы 5 бөлімнен тұрады.

Хан ордасы Түркістан болды

1680 - 1715 жж Қайып хан билік құрды. 

«Қонтайшы» - Жоңғар билеушісінің лаузымы

«Отар»  дегеніміз - Тәуелсіз мемлекет

Бағалау критерийі

Дескриптор

Қазақ хандығының XVIII ғасырдың I жартысындағы ішкі саяси жағдайын түсіндіреді

  1. «Жеті жарғы» заңдар жинағының  5 бөлімі бар екенін айтады
  2. Хан ордасы Түркістан болғанын біледі
  3. Қайып ханның билік құрған жылын ажыратады
  4. «Қонтайшы» сөзінің анықтамасын біледі
  5. «Отар»  сөзінің анықтамасын біледі

Тақырып

XVIII ғас. басына дейінгі қазақ-орыс қарым-қатынастарының тарихы (1-сабақ)

Оқу мақсаты

8.3.1.2 Қазақ хандығының ішкі саяси жағдайын талдау

Ойлау дағдылары ның деңгейі

Талдау

Бағалау критериі

Тәуке хан тұсындағы Қазақ хандығының аумағын белгілейді

«Орнын тап» - кескін картамен жұмыс

Бағалау критерийі

Дескриптор

Тәуке хан тұсындағы Қазақ хандығының аумағын белгілейді

Тәуке хан тұсындағы Қазақ хандығының аумағын картадан анықтап,табады

Қазақ хандығының аумағын картада белгілейді

Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Пәнаралық байланыс

Құндылықтарға баулу

Үлгерімі төмен оқушыларға үлестірме материал тарату арқылы қолдау көрсетуге болады, ал барынша үлгеретіндерге метакогнитивті сұрақ қою арқылы олардың білімдерін кеңейту қажет. 

Сабақта бағалаудың формативті түрі қолданылады. Жеке жұмыстар барысында жылдам жауап бергеніне қарай,дұрыс орындағанына қарай  смайлик тұсында көрсеткіші көрсетіледі. Топтық жұмыстарды дескриптор арқылы бағалаймыз.Сонымен қатар сабақ соңында оқушы өзінің бүгінгі сабақтан алған ойын рефлексивті бейне арқылы мұғалімге жазып қалдырып кетеді. 

Сабақта топтық жұмыс істеу және  нәтижелерді басқа оқушылармен ауқымды пікірталас жүргізуарқылы талқылау өзге пікірді құрметтеу мен коммуникативті дағдыларды дамытуға мүмкіндік береді. Оқушылар бақылауының негізінде жатқан қағидаттарды түсіндіруде сыни тұрғыдан ойлау қасиетінің көптеген мүмкіндіктері бар. 

  

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме?

Егер оқушылар оқу мақсаты на жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба?  

Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма, неліктен?

Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1: 

2:

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?


Топ портфолио преподавателей
Войти через: