Публикации

RCDO.KZ » Публикации » Тұмар туралы аңыз

Тұмар туралы аңыз

ya_socials
Опубликовано:
Автор: zhekenovazhuldyz02 632

Қысқа мерзімді сабақ  жоспары

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

Төрт түлік мал мен егіншілік-елдің берекесі

Мектеп:№ 29 ЖОББМ КММ

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Кабдылкаримова Куралай Жомартовна

Сынып: 7 А

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Төрт түлік мал мен егіншілік-елдің берекесі тақырыбы бойынша нәтиже сабақ

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.О 6. Тақырып бойынша деректер қолдана отырып мәтінде көрсетілген мәселеге өз ойын дәлелдеп жеткізу.

7. Ж 4. Тақырып бойынша мәліметтерді жинақтап, презентация түрінде ұсыну

7.ТБ 1.7  Септеулік шылаулардың қызметін білу,ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады:

Төрт түлік мал мен егіншілік-елдің берекесі мәтіні бойынша деректерді қолдана отырып мәтінде көрсетілген мәселеге өз ойын дәлелдеп жеткізеді.

Төрт түлік мал мен егіншілік-елдің берекесі мәтінінен мәліметтерді жинақтап, презентация түрінде ұсынады, презентацияда септеулік шылауларды қолданып, ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолданады.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

«Төрт түлік мал» тақырыбына синквейн дайындай алады.

Кейбір оқушылар орындай алады:

РАФТ тәсілі бойынша адамдарға төрт түлік пен егіншіліктің пайдасы туралы хат жазады.

Бағалау критерийі

  • Аңызды түсінеді, тақырыбы мен негізгі ойды анықтайды.
  • аңыздан мәліметтерді жинақтайды, тақырып бойынша "Уақыт тізбегін" толтырады,  сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтай отырып, жай сөйлем құрастырады.
  • Аңыздан есімдіктерді табады, есімдік түрлерін ажырата алады.
  • Тұмар (Томирис) туралы аңызынан кейіпкерлердің іс – қимылдарын сипаттай алады.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар орындай алады:

Негізгі ойды анықтайды, мәліметтерді жинақтайды, "Уақыт тізбегі" сызбаны толтырады, сөздердің орын тәртібін сақтай отырып жай сөйлем құрастырады.

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

Патшайым, көпір, жаушы, шегіну, тұтқындау, шайқас, жаушы, шегіну, айқас алаңы, көз көріп, құлақ естімеген, сарбаздар

Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

Ұлын тұтқындайды, қанға құмар, сусының қанғанша, көз кқру, құлақ есту, көпір салу, жаулап алу, шегіну.

Талқылауға арналған сұрақтар:

  • Тұмар (Томирис) туралы аңыз мазмұны қандай?
  • Тұмар бұл әрекеті дұрыс болды ма?
  • Сен Тұмардың орнына болсаң не істер едің?
  • Біз сақтарды неге ержүрек адамдар дейміз?
  • Есімдік дегеніміз не?
  • Есімдіктер қалай жіктеледі?

Не себепті ..... деп ойлайсыз?

Не себепті Тұмар мен Кир шайқасты?

Құндылықтарға баулу

«Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының "Қоғамыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік, келісім" тармағы.

Оқушыларды халықтың достық пен келісім дәстүрін, бірлік пен бейбітшілігін сақтауға тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыс

Тариз, география

Алдыңғы оқу

Тұмар туралы аңызды біледі 

Жоспар

Сабақтағы жоспарланған 

кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар 

Сабақтың 

басы (8 минут)

1 минут

5 минут

1 минут

1 минут

Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

Топтарға бөлу ( Интербелсенді тақта бойынша 3 топқа бөлінеді).

Өткен тақырыпты қайталау

(Сұрақ жауап әдісі) 

  1. Есімдік дегеніміз не?
  2. Есімдік мағынасына қарай қалай жіктеледі?
  3. Жіктеу есімдігіне қандай есімдіктер жатады?
  4. Сілтеу есімдігіне қандай есімдіктер жатады?
  5. Сұрау есімдігіне қандай есімдіктер жатады?
  6. Көшпенділер дегеніміз кімдер?
  7. Көшпенділер қандай шаруашылықпен айналысқан?
  8. Көшпенділер неге байланысты көшкен?
  9. Сақтар қандай адамдар болған?
  10. Неге біз сақтарды ержүрек адамдар дейміз?
  11. Сақтардың патшайымы кім?
  12. Тұмар туралы не білесің?

Миға шабуыл. Тақырыпты болжау. ("Суретке қара" әдісі) Интербелсенді тақтадан сурет беріледі.

Сабақ мақсатымен, бағалау критерийлерімен танысады.

Сурет

Сабақтың ортасы (25 минут)

3 минут

15 минут

7 минут

1 - тапсырма Ж. Т.Ж.
Оқулықтағы Тұмар (Томирис) туралы аңызды оқиды, тақырыбы мен негізгі ойды анықтайды. Оқылған мәтін бойынша «Уақыт тізбегі» әдісімен сызба – кестесін толтырады, қорғайды.

Мәтіннен есімдіктерді тауып түрін ажыратады (көпшілік оқушылар).

Дескриптор:

  • Тұмар туралы аңызды оқиды, түсінеді.
  • Сызба кестені толтыра отырып негізгі ойды анықтайды.
  • Сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтай отырып топтар қорғайды.
  • Мәтіннен есімдіктерді тауып түрлерін ажыратады (көпшілік оқушылар)

ҚБ. Топтар бірін - бірі "Еі жұлдыз бір тілек" бағалайды.

2 - тапсырма Т.Ж. 

Оқыған аңыз бойынша, оқулықтан мәліметтерді жинақтай отырып, сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтап, мәтін бойынша екі сұрақтар құрастырады. Топпен алмасып жауап береді. Тұмар мен Кирдің іс – қимылдарын сипаттай алады (кейбір оқушылар).

Дескриптор: 

  • Оқыған аңыз бойынша сұрақтар құрастыр.
  • Топ бойынша жауап беріңдер.
  • Тұмар мен Кирдің іс – қимылдары сипаттай алады.

ҚБ. Топтар бірін бірі "Бағдаршам" бойынша бағалайды.

Оқулық

А3 қағазы

Сабақтың 

соңы (7 минут)

4 минут

3 минут

3 - тапсырма Т.Ж.

"Менің ойым" әдісі арқылы әр топ Тумардың орнында не істер едім деген сұраққа жауап береді.

Рефлексия "Бес саусақ"

1. Өзімді қалай сезіндім? Маған ұнады ма?

2. Басқаларға көмегім тиді ма?

3. Бүгін көңіл күйім қандай болды?

4. Бүгінгі сабақ ұнады ма?

5. Бүгін не үйрендім?

Үлестірме қағаз

Қосымша мәлімет

Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс – денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі)

Барлық оқушылар:

Сабақ бойынша рефлексия

  • Сабақ мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма, қолжетімді болды ма?
  • Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқу мақсатына қол жеткізбеген болса неліктен деп ойлайсыз?
  • Сабақ қалай және қандай деңгейде өтті?
  • Жоспарланған саралау дұрыс іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)
  • Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба?
  • Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма, неліктен?
  • Осы жоспарға қандай өзгеріс енгіземін және неге?

Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты):

1.

2.

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1.

2.

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?

Полная версия материала

Наши олимпиады

Русский языкДля 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Казахский языкДля 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ИнформатикаДля 5-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ФизикаДля 7-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Математика (алгебра)Для 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ХимияДля 7-11 классов, 1-2 курсов Открыть
БиологияДля 7-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ГеографияДля 5-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Английский языкДля 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
История КазахстанаДля 5-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Для дошкольниковДля дошкольников от 4 до 6 лет Открыть

Оставить комментарий

Заполните заявку на участие
Язык участия
Обязательное поле (на номере должен быть WhatsApp)
Введен неправильный код
Поле обязательно для заполнения
Добавить еще ученика?
Вы можете внести от 1 до 5 учеников
Поле обязательно для заполнения
Возраст / Класс / Курс *
Поле обязательно для заполнения
4 года
5 лет
6 лет
7 лет
1 класс
2 класс
3 класс
4 класс
5 класс
6 класс
7 класс
8 класс
9 класс
10 класс
11 класс
1 курс
2 курс
Предмет1 *
Поле обязательно для заполнения
I love English (4-5 лет)
600 тенге
Братья наши меньшие (4-5 лет)
600 тенге
Будем с буквами дружить (5-6 лет)
600 тенге
В мире животных (4 года)
600 тенге
Весёлые загадки (4 года)
600 тенге
Веселые задачки (5 лет)
600 тенге
Весёлые цифры (4-5 лет)
600 тенге
Весёлый счёт (5 лет)
600 тенге
Времена года (4 года)
600 тенге
Время и возраст (6-7 лет)
600 тенге
Вчера, сегодня, завтра (5 лет)
600 тенге
Дни недели и времена года (5 лет)
600 тенге
Загадки для детей (4-5 лет)
600 тенге
Загадки для детей (6-7 лет)
600 тенге
Занимательная математика (6 лет)
600 тенге
Запутанные буквы (5 лет)
600 тенге
Ищем буквы (5-6 лет)
600 тенге
Логические задачки (4 года)
600 тенге
Математика для дошкольников (6 лет)
600 тенге
Математика для малышей (6 лет)
600 тенге
Начинаем читать (6 лет)
600 тенге
Окружающий мир (4-5 лет)
600 тенге
Основы финансовой грамотности (5-6 лет)
600 тенге
Основы финансовой грамотности (1-2 класс)
600 тенге
Основы финансовой грамотности (3-4 класс)
600 тенге
Правила дорожного движения для малышей (4-5 лет)
600 тенге
Пространство и время (4 года)
600 тенге
Пространство и время (6-7 лет)
600 тенге
Развитие речи (4 года)
600 тенге
Развитие речи (5 лет)
600 тенге
Развитие речи (6 лет)
600 тенге
Моя Родина - Казахстан (4-5 лет)
600 тенге
Моя Родина - Казахстан (1-2 класс)
600 тенге
Моя Родина - Казахстан (3-4 класс)
600 тенге
Самый внимательный (5-6 лет)
600 тенге
Строение тела человека (5-6 лет)
600 тенге
Тесты на внимательность (4-5 лет)
600 тенге
Тесты на внимательность (6-7 лет)
600 тенге
Тесты на логику (4 года)
600 тенге
Тесты на логику (5 лет)
600 тенге
Хочу все знать (4 года)
600 тенге
Хочу все знать (5-6 лет)
600 тенге
Цвета на английском (4-5 лет)
600 тенге
Цифры для малышей (4 года)
600 тенге
Часы (6 лет)
600 тенге
Этикет для малышей (4 года)
600 тенге
Логические задачки для первоклассников
600 тенге
Логические задачки для второклассников
600 тенге
Логические задачки для третьеклассников
600 тенге
Логические задачки для четвероклассников
600 тенге
Казахский язык
600 тенге
Русский язык
600 тенге
Английский язык
600 тенге
История Казахстана
600 тенге
Математика
600 тенге
Алгебра
600 тенге
Физика
600 тенге
Химия
600 тенге
Биология
600 тенге
География
600 тенге
Информатика
600 тенге
Познание мира
600 тенге
Цифровая грамотность
600 тенге
Поле обязательно для заполнения
Добавить еще предмет?
Вы можете выбрать от 1 до 5 предметов
К оплате:
0 тенге.
Внимание! Эти данные будут написаны в грамоте!
Проверьте, верно ли вы написали ФИО участников, название учебного заведения и остальные данные. Данные после участия не меняются
Заявка на участие создана. Сейчас откроется страница оплаты