CАБАҚ: Қазақ тілі мен әдебиеті «Ғажайып планета – жанды планета» |
Мектеп: СҚО, Мамлют ауданы,Новомихайловка орта мектебі |
|||||||||||||
Күні: 20.09.2019 |
Мұғалімнің аты-жөні: Тулепбергенова Карлығаш Сабыржанқызы |
|||||||||||||
СЫНЫП: 8 |
Қатысқандар: 12 |
Қатыспағандар: 0 |
||||||||||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
8.Т1. Мәтіннің мазмұны бойынша дайындалған сұрақтардың жауабына болжам жасау, тыңдай отырып салыстыру 8.Ж4. Тақырып бойынша мәліметтерді жинақтап, эссе жазуда тиімді қолдану. |
|||||||||||||
Барлық оқушылар орындай алады:
Қарапайым сұрақтар құрастырады ті. |
||||||||||||||
Оқушылардың басым көпшілігі орындай алады:
|
||||||||||||||
Кейбір оқушылар орындай алады:
|
||||||||||||||
Жетістік критерийлері |
|
|||||||||||||
Тілдік мақсат |
мәтінді мазмұндайды, болжам жасайды, мәліметтерді салыстырады, жинақтайды, таныс емес сөздердің мағынасын анықтайды. |
|||||||||||||
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: |
||||||||||||||
ғажайып құбылыс, тағылымдама, биогравитациялық заң, космостық тәулік |
||||||||||||||
Алдыңғы оқу: |
ғажайып, планета сөздерінің мағынасын түсіндірмелі сөздіктен табу |
|||||||||||||
Жоспар: |
||||||||||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||
Басы 1 мин 1 мин 2 мин |
Ұйымдастыру кезеңі: -Амандасу, түгендеу. «Күн көзі» әдісі бойынша психологиялық тренинг: (бір – біріне жылы сөздер айту) Мақсаты: бір – біріне деген сүйіспеншілік ортасын орнату, жақсы көңіл –күй сыйлау. «Суреттер» әдісі бойынша топқа бөлу. Мақсаты: оқушылар аспан денелері туралы суреттерді жинастырып, топ құрады.
Аспан денелері: күн, ай, жұлдыз. 1- топ «Күн», 2- топ «Ай», 3-топ «Жұлдыз» болып бөлінеді |
|||||||||||||
3 минут |
Ширату жаттығулары «Суреттер сөйлейді» әдісі арқылы интербелсенді тақтадан аспан денелері, ғарыш суреттерін тамашалап өз ойларымен бөліседі. Мақсаты: Оқушылардың назарын сабаққа аудару, суреттер арқылы сабақ мақсатымен таныстыру |
|||||||||||||
Ортасы 6 минут |
1-тапсырма: мәтінді тыңдай отыра тірек сөздердің көмегімен тақырыпқа болжам жасау/ «Болжау» әдісі (жұптық жұмыс) БО: мәтінге қажетті тірек сөздер бойынша өз болжамдарымен бөлісу, мысалмен дәлелдеу. ОББ: мәтіннің мазмұнын түсініп, болжамды ойларын мысалмен білдіру КБ: мәтін мазмұнына сәйкес сұрақтарға болжам жасайды. Қ /Б: «Сұрақ қою, қайта сұрақ қою» әдісі (өзара бағалау)
|
Оқулық, суреттер, сөздіктер, энциклопедия, қима қағаздар,сәйкестендіру, жаттығу жұмыстары. |
||||||||||||
7 минут |
2-тапсырма: жауаптарға болжам жасап, тыңдай отыра салыстыру/«Кілт сөздер» әдісі (жеке жұмыс) БО: таныс емес сөздердің көмегімен өз болжамдары туралы әңгімелеу; ОББ: берілген сөйлемдерден сәйкестіктер мен үйлесімсіздікті табады . КБ: мәтінмен танысу барысында өз болжамы мен берілген «түпнұсқаны» салыстырады. Қ/Б: «Минуттық қағаз» әдісі (өзін-өзі бағалау) |
Жаңа сөздер, кесте, мәтін |
||||||||||||
8 минут |
3-тапсырма: тақырып бойынша мәліметтерді жүйелеу/ «Буклет» әдісі (топтық жұмыс) БО: тақырыптың мазмұны бойынша мәліметтерді анықтайды, буклетке түсіреді ОББ: мәтіндегі негізгі ойды рет-ретімен жүйелейді, буклетке жазу арқылы түсіндіреді КБ: мәтінге қосымша ақпараттарды табады, буклетке жазады Қ/Б: «Жұлдызша» әдісі (топаралық бағалау)
|
|||||||||||||
9 минут 1 минут |
4-тапсырма: мәтін желісі бойынша эссе жазу/«Еркін әңгіме» әдісі (жұптық жұмыс) БО: мәліметтерді тиімді пайдаланып, эссе жазады. ОББ: мәтін бойынша жинақталған мәліметтерді еркін қолданады. КО: мәтін желісі бойынша еркін сұхбатқа түседі Қ/Б : «Жетон» |
|||||||||||||
Соңы 2 минут |
Рефлексия: «Жетістік ағашы» Жасыл алма – түсіндім. Сары алма – орташа Қызыл – түсінбедім. |
|||||||||||||
Қосымша ақпарат |
||||||||||||||
Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс –Денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі). |
||||||||||||
|
Қ /Б: «Сұрақ қою, қайта сұрақ қою» әдісі – оқушылар сұраққа жауап береді, өзі дайындаған сұрағын қояды (өзара бағалау); Қ/Б: «Минуттық қағаз» әдісі – оқушы негізгі, ең маңызды мәліметті есіне түсіріп 1 минутта жазады (өзін-өзі бағалау); «Жұлдызша» әдісі – оқушылар берілген тапсырманы орындауда келесі топтың жеткен жетістіктерін бағалайды (топтық бағалау); «Жетон» әдісі - оқушылар еркін сұхбатқа түсу арқылы бір – бірін бағалайды (өзара бағалау) Рефлексия: «Жетістік ағашы» Жасыл алма – түсіндім. Сары алма – орташа Қызыл – түсінбедім |
Астрономия, физика - пәндерімен байланыстыра отыра астрономиялық денелер арасындағы байланыс туралы мәліметтермен танысады: ғарыш денелері арасындағы табиғи қозғалыстың жүзеге асуы жайлы мағлұматтарды біледі әр адамның жер планетасындағы тіршілікті сақтап қалудағы рөлін туған жерге деген сүйіспеншіліктері артады. |
||||||||||||
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? |
Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||||||
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты) 1: 2: Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім? 1: 2: |
Ғажайып планета-жаңды планета
Полная версия материала