Публикации

RCDO.KZ » Публикации » Қазақстан - қызғалдақтың Отаны

Қазақстан - қызғалдақтың Отаны

ya_socials
Опубликовано:
Автор: Толкын Капашовна06 346

"Қазақстан - қызғалдақтың Отаны" тақырыбында қазақ тілі мен әдебиетінен сабақ жоспары (орыс тілді мектептің 5-сыныбы). Алтайбаева Т.К., Қарағанды қаласы №60 ЖББОМ қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі

Сабақ тақырыбы: Қазақ жері – қызғалдақтың Отаны
Оқу мақсаттары: 5.Т1. тақырыпты тірек сөздер арқылы болжау;
                                 5.Ж4. мәліметтерді  жинақтай отырып,  тақырып бойынша постер жасау.
Сабақтың мақсаттары: 
Барлығы: берілген мәтіннен тірек сөздерді табады, тақырыпты болжайды;
Көпшілігі: мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер жасайды;
Кейбірі: жасаған постердегі ақпаратты баяндайды.
Бағалау критерийі: Мәтіннен тірек сөздерді дұрыс таба алады.Постерге қажетті ақпаратты жүйелі жинақтай алады.Өзгелердің алдында постерді түсінікті әрі дәлелді қорғай алады.
Тілдік мақсат: 
Оқушылар орындай алады: берілген тақырыпты тірек сөздер арқылы болжау, мәтіннен мәліметтерді жинақтай отырып, «Қызғалдақ» тақырыбында постер қорғау.
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: кең байтақ, алуан түрлі, өсімдіктер, қызғалдақ, түрі, хош иісті, жұпар, көпжылдық, «Қызыл кітап», қорғау 
Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: Қазақ даласы өсімдіктерге бай, қызғалдақтың Отаны, көпжылдық өсімдік, «Қызыл кітапқа» тіркелген
Талқылауға арналған сұрақтар:
-Қазақстанда қызғалдақ гүлінің неше түрі кездеседі?
-Қызғалдақ қандай өсімдік?
-«Қызыл кітапқа» қызғалдақ гүлінің неше түрі енген?
Не себепті қазақ жері қызғалдақтың Отаны деп ойлайсыз?
Ишара: бас изеу, бас шайқау, жымию, бас бармақ
Құндылықтарға баулу: Зайырлы қоғам мен асқақ рух (отансүйгіштікке, табиғатты қорғауға тәрбиелеу)
Пәнаралық байланыс: жаратылыстану, дүниетану
Алдыңғы оқу: Қазақ жерінің табиғаты туралы өз ойларын айта алады.
Сабақ барысы:
І.Ұйымдастыру кезеңі.
Психологиялық тұрғыда жайлы ахуал орнату. 
Оқушыларды «Пазл құру» әдісімен (қызыл, сары, көк қызғалдақтың суреттері) 3 топқа бөлу.
ІІ.Қызығушылықты ояту
С.«Құпияға толы зат» әдісі.
Оқушыларға қызғалдақ гүлін көрсету, оның не екенін және сабақпен қандай байланысы бар екенін анықтау.
Сабақтың тақырыбын, мақсатарын оқушылармен бірге анықтау, бағалау критерийлерімен таныстыру.
ІІІ. Мәтінмен жұмыс
Мәтіналды жұмыс
1.Көркем шығармамен танысу бойынша Қ.Мырзалиевтың «Табиғат – жаратылыс пернесі» өлеңіне таныстырылым.
Т. 2.Тапсырма «Сөздерді суреттермен сәйкестендір». Әр топқа суреттер менолардың атаулары шатастырылып берілген карточкалар таратылады. Оқушылар топта қай гүлдің атауы қайсы екенін сызып көрсетеді.

  Бәйшешек
Бақбақ 
Раушан
Қызғалдақ

Дескрипторлар: 
-суреттерді таниды;
-негізгі ақпаратты табады;
-гүлдердің суреті мен атауларын сәйкестендіреді.
Кері байланыс
Қ.Б. «Бас бармақ».
С. 3. Сөздікпен жұмыс. Мұғалім оқушыларды жаңа сөздермен таныстырады.
Табиғи байлықтар-природные богатства
Алуан түрлі – разнообразные
Өсімдіктер – растения
Көктемнің белгісі-признак весны
Көпжылдық – многолетний
Кездеседі - встречается
Тіркелген – внесен
С.  4. Мәтінмен жұмыс. Оқушылар мәтінді тізбектеп оқиды. Мәтіннің әр сөйлемін мұғалімнің көмегімен сөздікке сүйене отырып, аударады.
Қазақ жері – қызғалдақтың Отаны
Кең байтақ қазақ даласы табиғи байлықтарға, алуан түрлі өсімдіктерге аса бай. Соның бірі – даланың сәні, көктемнің белгісіндей болған қызғалдақ гүлі. Қызғалдақ гүлінің біздің жерімізде 34 түрі кездеседі. Оның 12-сі тек қазақ жерінде ғана өседі. Осыдан болар, қазақ жерінің «Қызғалдақтың Отаны» аталуы. 
Қызғалдақ гүлі - табиғи таза, көпжылдық өсімдік. Сондықтан олар хош иісті, жұпар иіс шашып тұрады. Біздің жерімізде өсетін қызғалдақтардың 18 түрі «Қызыл кітапқа» енгізілген. Сондықтан оны қорғау – біздің міндетіміз.
(http://kazgazeta.kz/?p=2661 «Қазақстан – қызғалдақтың Отаны» мақаласы (А.Исабеков))
Т. 5.Мәтінсоңы жұмыс. Әр топқа келесі тапсырмалар беріледі:
- мәтінннен тірек сөздерді табу;
- мәтіннің мазмұнын топ болып талқылау;
- топ болып әр топқа берілген мәтінге қатысты сұрақтарға жауап беру:
1-топ: Қазақстанда қызғалдақ гүлінің неше түрі кездеседі?
2-топ: Қызғалдақ қандай өсімдік?
3-топ: «Қызыл кітапқа» қызғалдақ гүлінің неше түрі енген?
Дескрипторлар:
-мәтіннен тірек сөздерді табады;
-мәтіннің мазмұнын сұрақтар арқылы ашады; 
-мәтіннің мазмұнын түсінеді.
Кері байланыс
Қ.Б. «Бас бармақ»
Т. 6.Мәтіндегі мәліметтерді жинақтай отырып, әр топ «Қызғалдақ» тақырыбында постер жасайды. Тапсырманы орындап болғаннан кейін әр топтан 1-2 оқушы ортаға шығып өз постерлерін қорғайды.
Дескрипторлар:
-мәтіндегі негізгі ақпаратты табады;
-нақты ақпаратты жүйелі түрде постерге жинақтайды;
-жинақтаған ақпаратын баяндап береді.
Кері байланыс
Қ.б. «Минуттық шешім»
7. Жазылым. Деңгейлік тапсырмалар орындау. Оқушыларға келесі тапсырмалар беріледі:
1-деңгей
Т. Постердегі тірек сөздерден сөз тіркестерін құрастыр.
2-деңгей
Ж. Сөз тіркестерін пайдала отырып 3 сөйлем құра.
3-деңгей
Ж.Ж. Сөйлемдерді пайдалана отырып тақырыпқа сай 5-6 сөйлемнен тұратын шағын мәтін жаз.
Дескрипторлар:
-сөз тіркестерін дұрыс құрайды;
-сөйлемдер құрғанда сөздердің сөйлемдегі орын тәртібінсақтайды;
-тақырыпқа сай мәтін құрайды.
Кері байланыс
Қ.б. «Оқушылардың шолуы»
Әдіс-тәсіл: «Шеңбер уақыты». Оқушылар шеңбер жасап тұрып, кезекпен, сабақ бойынша естерінде қалған сөздерді бір-бірін қайталамай айтып шығады (оқушыларға микрофон беріледі).
Рефлексия
«Бағдаршам»
Қызыл – менің түсінбеген сұрақтарым бар;
Сары – алған ақпараттарымды әлі де қорытуым керек;
Жасыл – маған мәтіннен тірек сөздерді табу, постер жасау талаптары түсінікті болды.

Полная версия материала

Наши олимпиады

Русский языкДля 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Казахский языкДля 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ИнформатикаДля 5-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ФизикаДля 7-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Математика (алгебра)Для 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ХимияДля 7-11 классов, 1-2 курсов Открыть
БиологияДля 7-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ГеографияДля 5-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Английский языкДля 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
История КазахстанаДля 5-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Для дошкольниковДля дошкольников от 4 до 6 лет Открыть

Оставить комментарий

Заполните заявку на участие
Язык участия
Обязательное поле (на номере должен быть WhatsApp)
Введен неправильный код
Поле обязательно для заполнения
Добавить еще ученика?
Вы можете внести от 1 до 5 учеников
Поле обязательно для заполнения
Класс / курс *
Поле обязательно для заполнения
Учащиеся дошкольных учреждений
0 класс
1 класс
2 класс
3 класс
4 класс
5 класс
6 класс
7 класс
8 класс
9 класс
10 класс
11 класс
1 курс
2 курс
Предмет1 *
Поле обязательно для заполнения
Будем с буквами дружить (5-6 лет)
600 тенге
Логика для детей 4 лет
600 тенге
Логика для детей 5 лет
600 тенге
Занимательная математика (5 лет)
600 тенге
I love English (5 лет)
600 тенге
Загадки для детей (4-6 лет)
600 тенге
Загадки для детей (7-8 лет)
600 тенге
Тест на развитие речи (5-6 лет)
600 тенге
Тесты на внимание (4-5 лет)
600 тенге
Тесты на внимание (6-7 лет)
600 тенге
Время и возраст (5-6 лет)
600 тенге
Математика для дошкольников (5 лет)
600 тенге
Правила дорожного движения (5-6 лет)
600 тенге
Окружающий мир (4-5 лет)
600 тенге
Веселые цифры (для 4-5 лет)
600 тенге
Братья наши меньшие (для 4-5 лет)
600 тенге
Ищем буквы (для 5 лет)
600 тенге
Веселые загадки (для 4-5 лет)
600 тенге
Логические задачки для первоклассников
600 тенге
Логические задачки для второклассников
600 тенге
Логические задачки для третьеклассников
600 тенге
Логические задачки для четвероклассников
600 тенге
Казахский язык
600 тенге
Русский язык
600 тенге
Английский язык
600 тенге
Математика (алгебра)
600 тенге
Физика
600 тенге
Химия
600 тенге
Биология
600 тенге
Информатика
600 тенге
Познание мира
600 тенге
Добавить еще предмет?
Вы можете выбрать от 1 до 5 предметов
К оплате:
0 тенге.
Внимание! Эти данные будут написаны в грамоте!
Проверьте, верно ли вы написали ФИО участников, название учебного заведения и остальные данные. Данные после участия не меняются
Заявка на участие создана. Сейчас откроется страница оплаты