Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Сабақтың тақырыбы: Арифметикалық прогрессия |
Мұғалімнің аты- жөні: Пушкин НОМ Кушанова Р.А. Күні: ж |
||||||
СЫНЫП: 9 «ә» |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
|||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты: |
9.2.3.4 сандар тізбектерінің арасынан арифметикалық прогрессияны ажырату; 9.2.3.5 арифметикалық прогрессиялардың n-ші мүшесін есептеу формулаларын, сипаттамалық қасиетін білу және қолдану; |
||||||
Сабақтан күтілетін нәтиже: |
Оқушылар сыни тұрғыдан ойлайды,өз бетінше ізденеді, өз-өздерін ретке келтіре отырып бағалайды, есептерді практикада орындай алады |
||||||
Пәнаралық байланыс: |
Экономика, физика |
||||||
Ресурстар: |
Оқулық, плакат, маркерлер, тақта, стикерлер |
||||||
САБАҚ ЖОСПАРЫ |
|||||||
Сабақ барысы |
Берілетін тапсырмалар және қолданылатын әдістер |
Бағалау критерийі |
|||||
Ұйымдастыру кезеңі 2 минут |
Оқушыларды сапқа тұрғызып, 1-4 дейін санау арқылы топқа бөлу Алтын ереже құру қажеттігі туралы айту. Әр топқа бағалау парағын таратып беру. Фигуралармен бағалау әдісімен бағалау үшін фигуралар таратып беру |
Оқушылар топқа бөлініп, өз топбасшыларын сайлайды. Топ ішінде тәртіп ережелері талданып , сол арқылы сыныптың алтын ережесін құрады. Бағалау парағы арқылы топбасшылар өз топ мүшелерін бағалап отырады. |
Формативті бағалау |
||||
Үй тапсырмасын сұрау 4 минут 1-деңгей: |
Ой қозғау. Сұрақтарға жауап беру. Ең жақсы жауапты бағалау. Сан тізбегі дегеніміз не? Сан тізбегінің жалпы мүшесі деген не? Қандай тізбекті өспелі (кемімелі) деп айтады? Қандай тізбекті бірсарынды тізбек деп атайды? |
Сұрақтарға толық жауап береді. |
|||||
2-деңгей: |
№ 180 |
||||||
3-деңгей: |
№ 184 |
||||||
ЖАҢА САБАҚ 10 минут 1-деңгей (білу, түсіну): |
3-ке бөлгенде қалдығы 1-ге тең натурал сандар тізбегін қарастырайық: 1,4,7,10,13,16,... Бұл тізбектің екінші мүшесінен бастап, әрбір мүшесі өзінің алдындағы көршілес мүшеге 3-ті қосу арқылы алынатынын көреміз. Бұл тізбек арифметикалық прогрессияға мысал болады. |
Арифметикалық прогрессияның n-ші мүшесін табуды үйренеді |
|||||
2-деңгей (қолдану, талдау): |
Егер а1, а2, ..., аn, ... тізбегінің екінші мүшесінен бастап, әрбір мүшесі өзінің алдындағы көршілес мүшеге бірдей тұрақты санды қосқанға тең болса, онда бұл тізбекті арифметикалық прогрессия деп атайды. Басқаша айтқанда, егер кез келген n натурал сан үшін аn+1=аn+d теңдігі орындалса, онда { аn } тізбегін арифметикалық прогрессия деп, ал d санын арифметикалық прогрессияның айырмасы деп атайды. d= аn+1 - аn. аn= а1+(n-1)d |
||||||
3-деңгей (жинақтау, бағалау): |
аn= а1+(n-1)d |
||||||
САБАҚТЫ БЕКІТУ 20 минут 1-деңгей (білу, түсіну): |
Деңгейлік тапсырмалар: № 206 (ауызша). № 207. Арифметикалық прогрессияның алғашқы төрт мүшесін табыңдар. № 208. |
Арифметикалық прогрессияның n-ші мүшесін табады. Формулалар бойынша есептеулер жүргізеді. |
|||||
2-деңгей (қолдану, талдау): |
№ 210. аn-ді табыңдар. |
||||||
3-деңгей (жинақтау, бағалау): |
№ 211. d-ні табыңдар. |
||||||
Үйге тапсырма 1 минут |
1-деңгей : |
Арифметикалық прогрессия тақырыбын оқып, ережені жаттау. |
|||||
2-деңгей : |
№ 209 |
||||||
3-деңгей : |
№ 214 |
||||||
Бағалау 2 минут |
Барлығы 8 ұпай «5» - 7-8 ұпай; «4» - 5-6 ұпай; «3» - 4-3 ұпай; «2» - 3-тен төмен ұпай. |
Суммативті |
|||||
Кері байланыс 1 минут |
Құрылған жетістік критерийлерге сәйкес смайликтер таратылып, кері байланыс беріледі. Сұрақтары бар қорап Кабинетте қорап қойылып, оған оқушылар сабақтың соңында өз сұрақтарын қалдыра алады. Бұл сұрақтар келесі сабақтың басында талқыланады. |
Формативті
|
|||||
Рефлексия |
|||||||
Сабақта жоспарланған іс-әрекеттерді орындауда не тиімді болды? |
|||||||
Сабақта жоспарланған іс-әрекеттерді орындауда не тиімсіз болды? |
|||||||
Келесі сабақта өз жоспарыңызға қандай өзгерістер енгізген болар едіңіз? |
|||||||