Бүгінгі таңда білім беру саласында педагогикалық процестің барлық аспектілер маңызды өзгерістерге ие болуда. Оқушының жеке қызығушылығы білім беру процесінде шешуші фактор болып табылады. Ұстаз ретінде мен жоспарланған нәтижеге жету үшін оқу үрдісінде қандай технологияларды қолдану керектігін, ағылшын тілін тиімді үйретудің дұрыс жолдарын білуім керек. Басты міндеттердің бірі - оқыту мен тәрбиелеудің заманауи технологияларын игеру арқылы мұғалімнің педагогикалық шеберлігін арттыру.
Кез-келген жаңа технологияны игеру арқылы мұғалімнің жаңа педагогикалық ойлауы басталады: методологиялық тілдің анықтығы, құрылымы, әдіснамада дыбыстық стандарттың пайда болуы. Сабақта жаңа педагогикалық технологияларды қолдана отырып, ағылшын тілін оқыту процесін жаңа қырынан қарастыруға және жақсы нәтижеге қол жеткізе отырып, тұлғаны қалыптастырудың психологиялық механизмдерін игеруге болатындығына көз жеткіздім. Ағылшын тілі сабақтарын өткізу кезінде оқу процесінің тиімділігін арттыру үшін жас ерекшеліктерін ескере отырып түрлі әдістерді қолдану қажеті.
Оқушылардыңқызығушылықтарын, бейімділіктерін, тілдік дайындық деңгейлерін ескере отырып жұмысқа қатысуға мүмкіндік беретін әдіс – ойын. Ойын сипатындағы жаттығулар оқушыларды жаңа тәжірибелермен байытады, сөздікті белсендіреді, дамытушы функцияны орындайды және шаршауды жеңеді. Олардың мақсаты, мазмұны, ұйымдастыру және жүргізу әдістері әр түрлі болуы мүмкін. Олардың көмегімен кез-келген тапсырманы шешуге болады (грамматикалық, лексикалық дағдыларды жетілдіру және т.б.) немесе тапсырмалардың жиынтығы: сөйлеу дағдысын қалыптастыру, байқау, зейін, шығармашылық қабілеттерін дамыту және т.б. Кейбір ойындарды оқушыларжеке-жеке, басқалары ұжыммен ойнайды. Әр ойын ойнау жаттығуы кемінде 10-12 минут жаттығу уақытын қажет етеді. Жеке және тыныш ойындарды сабақтың кез келген уақытында орындауға болады, ұжымдық ойындар сабақтың соңында өткізіледі, өйткені оларда бәсекеге қабілеттілік элементі айқын болғандықтан, олар ұтқырлықты қажет етеді. Бірдей жаттығуды жаттығудың әртүрлі кезеңдерінде қолдануға болады. Сонымен бірге ойынның тілдік мазмұны, оны ұйымдастыру және өткізу тәсілі өзгереді.
Оқу процесін жетілдірудің кең мүмкіндіктері рөлдік ойындарды пайдалануға мүмкіндік береді. Рөлдік ойын - бұл адамдардың нақты практикалық іс-әрекеті қатысушыларының шартты түрде көбеюі, нақты қарым-қатынас жасау үшін жағдай туғызатыны белгілі. Мұндағы оқытудың тиімділігі негізінен мотивацияның жарылуына, пәнге деген қызығушылықтың артуына байланысты. Рөлдік ойынды жаттығудың бастапқы кезеңінде де, дамыған кезде де қолдануға болады. Ол әрдайым ауызша және вербальды емес тәсілдермен құрылған жағдайды ұсынады: графикалық, графикалық, монологиялық / диалогтық мәтін және т.б. Жағдай іс-әрекеттің шарттарын көрсетеді, орындалатын әрекеттерді және шешілуі керек тапсырманы сипаттайды. Жағдайда серіктестердің әлеуметтік қатынастары туралы ақпарат беру керек. Рөл сипаттамасы рөлдік картада берілген. Рөлге ену үшін оқушыларға уақыт беру керек. Рөлдерді таратамын, бірақ оларды оқушылардың өздері таңдай алады. Бұл топтың ерекшеліктеріне және оқушылардыңжеке ерекшеліктеріне, сондай-ақ олардың шет тілін меңгеру деңгейіне байланысты. Мысалы, мен «Танысу» рөлдік ойынын қолданамын:
Үлгі диалог:
- Hello!
- Hello! What is your name?
- My name is Jill.
- What is your name?
- My name is Ann.
- Can you dance?
- Yes, I can.
-Yes, I can.
- Bye, Jill.
- Bye, Ann.
Ойын нәтижелерін талқылауды жақсы жақтардан бастаймыз, содан кейін кемшіліктерге көшеміз.
Сонымен қатар жобалау әдістемесі орта буын және жоғары сыныпта оқитын оқушылар үшін өте тиімді әдіс болып табылады. Жоба әдісі белсенді тәуелсіз ойлауды дамытуға және оны білімді есте сақтауға және көбейтуге ғана емес, оны іс жүзінде қолдана білуге бағытталған. Жоба бойынша жұмыста олар бірлесіп жұмыс істеуді үйренеді және ынтымақтастыққа оқыту өзара көмекке, оларға деген ынта мен ықыласты қалыптастыруға, оқушылардың шығармашылық қабілеттері мен белсенділіктерін қалыптастыруға ықпал етеді. Есте сақтау керек: жобаның негізін құрайтын мәселені шешу үшін студенттер белгілі бір зияткерлік, шығармашылық және коммуникативтік дағдыларға ие болуы керек. Оларға мәтінмен жұмыс істеу, ақпаратты талдау, жалпылау, қорытынды жасау, түрлі анықтамалық материалдармен жұмыс істеу қабілеті кіреді. Шығармашылық дағдыларға мыналар жатады: «пікірталас, әңгімелесушіні тыңдау және тыңдау, өз көзқарасын қорғай білу және ойды қысқа тұжырымдау қабілеті. Осылайша, жобалық әдісті сауатты пайдалану едәуір дайындықты қажет етеді, ол біріктірілген оқыту жүйесінде жүзеге асырылады және бұл студенттердің жоба бойынша жұмысынан бұрын болуы міндетті емес. Мұндай жұмыстар үздіксіз жүргізілуі керек.
Бірінші кезеңде мен жобаның жұмыс жоспарын жасаймын және оның сөйлеу деңгейін қамтамасыз ететін коммуникативті жаттығулар жүйесі туралы ойлаймын. Студенттер проблемалық мәселелерді талқылауға көшпес бұрын белсенді тақырыптық лексика мен грамматиканы білуі керек. Сіз оқулықтан немесе оқытушы ұсынған «етістің қажетті грамматикалық формасын жасаңыз», «осы сөйлемнің теріс нұсқасын атаңыз», «Сөйлемдерді орыс тілінен ағылшын тіліне аударыңыз» және т.б. сияқты грамматикалық жаттығуларды мұқият ойластыру керек. Бірінші сабақта анықталуы, тұжырымдалуы қажет жасырын мәселені ұсынамын. Жетекші сұрақтар көмектеседі. Сонымен қатар, мен жігіттерді жетекші сұрақтармен алдын-ала айтқан жоспардың нүктелеріне келтіруге тырысамын
Екінші кезең (2-8 сабақтар) тілдік және сөйлеу дағдыларын қамтамасыз етеді. Осыған орай мен жоба бойынша кезең-кезеңмен жұмыс жүргізіп жатырмын. Оқулықтағы мәтіндер сөйлеу және зерттеушілік дағдыларды дамыту үшін маңызды негіз болады. Талқыланатын мәселелер аясында лингвистикалық және сөйлеу дағдыларын қалыптастыру жұмыстарымен қатар олардың стратегиялары мен топтық қарым-қатынас тактикасын үйрету қажет. Мұнда коммуникативті сөйлеу штамптарын мақсатты түрде оқыту өте маңызды. Бастапқыда балалар өз пікірлерін айтуды үйренеді. Бұл жағдайда кликтер: менің ойымша, меніңше, т.с.с. қолданылады. Содан кейін, қорытынды талқылау үшін келісу фразалары (Ия, мен солай деп ойлаймын. Дұрыс. Бұл рас.) Және келіспеушілік (Кешіріңіз, мен олай емес деп ойлаймын. Сіз қателесесіз деп қорқамын.) Және айтылған сөздерді жалпылау (жалпы. Жалпы). ) Осы сөйлеу кликтерін қолдануға үйрету әр түрлі жаттығулардағы екінші сабақты бірден бастайды. Сіз студенттерге коммуникативті фразаларды қолдана отырып, шағын диалог құруды ұсына аласыз. Іс-әрекеттің бұл түрінде, балалар жаңа кликтерді есте сақтап қана қоймайды, сөздік қорын да дамытып қана қоймайды, сонымен қатар ойлардың жүйелі логикалық көрсетілімін үйренеді.
Үшінші кезең - жобаларды қорғау және талқылау. Әр топ өз жобасын сыныпта алдын ала талқыланған жоспарға сәйкес қорғайды. Жобалар таныстырылғаннан кейін мұғалімнің алдын-ала ойластыруы керек жалпы талқылау өткізіледі. Мен балалардың сөздерін талдаймын, лексиканың қалай меңгерілгенін, грамматикалық құрылымдарды дұрыс қолдана алғандығын, жауаптарын бағалаймын. Маңызды сәт - бұл ауруды жою. Пікірталас кезінде оқушылардың белсенділігін қолдау және ынталандыру үшін және олардың әрқайсысының жұмысқа қатысуын объективті түрде бағалай білу үшін мұғалім студенттерді ынталандырудың әртүрлі тәсілдерін қолдана алады. Сонымен, сабақ барысында студенттер белсенді лексиканы, коммуникативті кликтерді қолдана отырып, жақсы сұрақ немесе жауап үшін ұпай жинай алады. Сабақтың соңында ұпайлар жинақталады және осы нәтижелер бойынша бағалар қойылады.
Публикации
Похожие материалы
Наши олимпиады