Публикации

RCDO.KZ » Публикации » Қалқаман Сарин «Тәуелсіздік» өлеңі

Қалқаман Сарин «Тәуелсіздік» өлеңі

ya_socials
Опубликовано:
Автор: Есекеева Гульнар04 201

Мектеп: Рудныйқаласы әкімдігі № 4 мектеп-лицейі”КММ

Күні: 20.11.19

Мұғалімнің есімі: Ecекеева Г.М.

СЫНЫП:7

Сабақ : 

Қатысқандар саны: 

Қатыспағандар

Сабақтың тақырыбы

Қалқаман Сарин «Тәуелсіздік» өлеңі.

Сабақ негізделген оқу

мақсаты (мақсаттары)

7.1.2.1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, ақпараттың өзектілігін анықтау;

7.2.3.1. ауызша мәтіндер құрауда екпін түрлерін сөз және сөйлем ішінде орынды қолданып айту.

7.3.1.1 Кесте, диаграмма сызба, шартты белгілер түрінде берілген ақпаратты түсіну, қолдана білу;

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

Тыңдалым материалының мазмұны негізінде мәтіндегі негізгі  ақпаратқа қатысты сұрақтарға жауап бере алады.

Оқушылардың басым бөлігі:

Мәтін бойынша тірек сөздерді пайдалана отырып, тақырыпқа қатысты мәтін құрай алады..

Кейбір оқушылар:

Мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер жасайды.

Бағалау  критерийі

Білім алушы:

  • Мәтінге сай негізгі ақпаратты анықтайды
  • Шағын диалогке қатысып, сұрақты түсінгендігін көрсетеді.
  • Мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер қорғайды, табылған ақпараттыөз сөзімен жеткізеді.

Тілдік құзіреттілік

кесте, диаграмма, сурет, шартты белгілер,мәтін. Постер жасауға арналған тірек сөздер: Тәуелсіздік, кең-байтақ, ұлт өкілдері, тату, ел, табиғат, Астана

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Әдебиет, қазақ тілі, тарих 

Алдыңғы тақырып

Бұқаралық ақпарат құралдары

Жоспарланған

уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде

жоспарланған жаттығулармен қатар,

ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар

Басталуы  3 минут

Топқа бөлу 2 минут

Психологиялық ахуал қалыптастыру: 

3 мину

«Шаттық шеңбері»

Ортасы   30 минут

Сабақтың алдыңғы білімін тексеру мақсатында «Крестики нолики» тәсілін жүргіземін. Оқылған 9 сөйлеммен келісу, келіспеу жауаптарын тордың ішіне толтырады.

Тақырыпты ашуға арналған сұрақтар

-Біз қай елде тұрамыз?

- Біздің еліміз қандай?

Ендеше бүгінгі біздің сабағымыз «Жырлаймын туған өлкемді» деп аталады және де біз бүгін Қалқаман Сариннің «Тәуелсіздік» өлеңі бойынша жұмыс істейміз.

Топқа бөлу «ПАЗЛ» әдісі  арқылы мына  берілген суреттер арқылы 2 топқа бөлу.

Бүркіт тобыкөгершін тобы

«Суреттер сөйлейді» әдісі

«Концептуалды доңғалақ»  арқылы топтастыру

1 тапсырма

Оқушылардың жаңа сабаққа деген қызығушылығын ояту мақсатында  Қалқаман Сариннің «Тәуелсіздік» өлеңін тыңдайды. Содан кейін өз ойларын тұжырымдайды.

Тыңдалған бейнематериал бойынша өлеңнің негізгі мазмұнын түсініп, және нақты ақпаратты анықтау үшін, өлеңнен өздеріне керекті сөздермен сөз тіркестерін теріп жазып алады.

Өлеңмен жұмыс.

Өлеңмен жұмыс.

Еркіндігім.
Қасиеттім.
Қастерлім.
Өзің барда өзегімде жоқ шер мұң!
Кеше сенің келбетіңді арман ғып,
Боданына бұғауландық басқа елдің.
Бабалардың басын тігіп бәйгеге,
Аналардың жанарына жас бердің!
Уа, Еркіндік,
қош келдің!

Уа, еркіндік!
Құның немен өлшенді?!
Сені көксеп
Боздақтарым өлсе өлді!
Сенсің менің ең ғажайып өлеңім,
Ең шуақты,
Ең шырайлы,
Ең шерлі!
Әр таңыңды сүйіншілеп тұрайын-
Құдай берген ғұмырымда өлшеулі

КБ. (мұғалім тарапынан)

Топтық жұмыс

Тапсырма. Жазып  алған тірек сөздермен «Тәуелсіздік» тақырыбы бойынша шағын әңгіме құрастырады. Құрастырған әңгімелерін  шығып оқиды.

Кері байланыс «Екі жұлдыз,  бір тілек»

Дескриптор 

  Білім алушы

Бағалау критерийі

Балл

Тыңдалған бейнематериал бойынша өлеңнің негізгі мазмұнын түсініп, және нақты ақпаратты анықтау үшін, өлеңнен тірек сөздер мен сөз тіркестерін теріп жазып алады.

Тыңдалған бейнематериал бойынша өлеңнің негізгі мазмұнын түсінеді

2

өлеңнен тірек сөздер мен сөз тіркестерін теріп жазып алады.

1

Нақты ақпаратты анықтайды

2

Барлығы:

5

ЖЖ 2-тапсырма. «Ашық-жабық сұрақ» әдісі арқылы берілген сұрақтарға дұрыс жауап беріп,  «тәуелсіздік» сөзіне постер құрастырады.

Сұрақтар:

  • Қазақстанның рәміздері  қай жылы қабылданды?
  • Қазақстан тәуелсіздігін қай жылы алды?
  • Қазақстанда қандай ұлт өкілдері тұрады?
  • Тәуелсіз өлеңінің авторы кім?

Дескриптор 

  Білім алушы

Бағалау критерийі

Балл

Ашық-жабық сұрақтарына жауап береді. Мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер қорғайды, табылған ақпаратты өз сөзімен жеткізеді.

Сұрақтарға дұрыс жауап береді

1

Мәліметтерді жинақтайды

1

Постер қорғайды

2

Табылған ақпаратты өз сөзімен жеткізеді

1

Барлығы:

5

Кері байланыс « Екі жұлдыз, бір тілек»

Интербелсенді тақта

«Интервью» әдісі

Сергіту сәті 

2 минут

«Көзге арналған жаттығу»

бейнеролик

Аяқталуы   5 минут

Рефлексия

Оқушылар «Блоб ағашы» арқылы өздерінің жетістіктерін бағалайды

Үйге тапсырма: «Тәуелсіздік» тақырыбына эссе жазу

Үш топқа арналған ватман, маркерлер, оқулық.

(Әр топ тапсырмаларын орындап болған соң түсіндіреді, басқа топ мүшелері өз ұсыныстарын стикерге жазып жұмыстың астыңғы жағына жабыстырады.)

Рефлексиялық эссе жазылған парақшалар таратамын. Оқушылар өз топ мүшелерімен бірлесіп жазады.

Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсызСіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал

қандай болды?

Мен жоспарлаған

саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген

уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен

өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгіздім жəне

неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес

келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?

Наши олимпиады

Русский языкДля 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Казахский языкДля 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ИнформатикаДля 5-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ФизикаДля 7-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Математика (алгебра)Для 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ХимияДля 7-11 классов, 1-2 курсов Открыть
БиологияДля 7-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ГеографияДля 5-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Английский языкДля 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
История КазахстанаДля 5-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Для дошкольниковДля дошкольников от 4 до 6 лет Открыть

Оставить комментарий

Заполните заявку на участие
Язык участия
Обязательное поле (на номере должен быть WhatsApp)
Введен неправильный код
Поле обязательно для заполнения
Добавить еще ученика?
Вы можете внести от 1 до 5 учеников
Поле обязательно для заполнения
Возраст / Класс / Курс *
Поле обязательно для заполнения
4 года
5 лет
6 лет
7 лет
1 класс
2 класс
3 класс
4 класс
5 класс
6 класс
7 класс
8 класс
9 класс
10 класс
11 класс
1 курс
2 курс
Предмет1 *
Поле обязательно для заполнения
I love English (4-5 лет)
600 тенге
Братья наши меньшие (4-5 лет)
600 тенге
Будем с буквами дружить (5-6 лет)
600 тенге
В мире животных (4 года)
600 тенге
Весёлые загадки (4 года)
600 тенге
Веселые задачки (5 лет)
600 тенге
Весёлые цифры (4-5 лет)
600 тенге
Весёлый счёт (5 лет)
600 тенге
Времена года (4 года)
600 тенге
Время и возраст (6-7 лет)
600 тенге
Вчера, сегодня, завтра (5 лет)
600 тенге
Дни недели и времена года (5 лет)
600 тенге
Загадки для детей (4-5 лет)
600 тенге
Загадки для детей (6-7 лет)
600 тенге
Занимательная математика (6 лет)
600 тенге
Запутанные буквы (5 лет)
600 тенге
Ищем буквы (5-6 лет)
600 тенге
Логические задачки (4 года)
600 тенге
Математика для дошкольников (6 лет)
600 тенге
Математика для малышей (6 лет)
600 тенге
Начинаем читать (6 лет)
600 тенге
Окружающий мир (4-5 лет)
600 тенге
Основы финансовой грамотности (5-6 лет)
600 тенге
Основы финансовой грамотности (1-2 класс)
600 тенге
Основы финансовой грамотности (3-4 класс)
600 тенге
Правила дорожного движения для малышей (4-5 лет)
600 тенге
Пространство и время (4 года)
600 тенге
Пространство и время (6-7 лет)
600 тенге
Развитие речи (4 года)
600 тенге
Развитие речи (5 лет)
600 тенге
Развитие речи (6 лет)
600 тенге
Моя Родина - Казахстан (4-5 лет)
600 тенге
Моя Родина - Казахстан (1-2 класс)
600 тенге
Моя Родина - Казахстан (3-4 класс)
600 тенге
Самый внимательный (5-6 лет)
600 тенге
Строение тела человека (5-6 лет)
600 тенге
Тесты на внимательность (4-5 лет)
600 тенге
Тесты на внимательность (6-7 лет)
600 тенге
Тесты на логику (4 года)
600 тенге
Тесты на логику (5 лет)
600 тенге
Хочу все знать (4 года)
600 тенге
Хочу все знать (5-6 лет)
600 тенге
Цвета на английском (4-5 лет)
600 тенге
Цифры для малышей (4 года)
600 тенге
Часы (6 лет)
600 тенге
Этикет для малышей (4 года)
600 тенге
Логические задачки для первоклассников
600 тенге
Логические задачки для второклассников
600 тенге
Логические задачки для третьеклассников
600 тенге
Логические задачки для четвероклассников
600 тенге
Казахский язык
600 тенге
Русский язык
600 тенге
Английский язык
600 тенге
История Казахстана
600 тенге
Математика
600 тенге
Алгебра
600 тенге
Физика
600 тенге
Химия
600 тенге
Биология
600 тенге
География
600 тенге
Информатика
600 тенге
Познание мира
600 тенге
Цифровая грамотность
600 тенге
Поле обязательно для заполнения
Добавить еще предмет?
Вы можете выбрать от 1 до 5 предметов
К оплате:
0 тенге.
Внимание! Эти данные будут написаны в грамоте!
Проверьте, верно ли вы написали ФИО участников, название учебного заведения и остальные данные. Данные после участия не меняются
Заявка на участие создана. Сейчас откроется страница оплаты