Публикации

RCDO.KZ » Публикации » Мен шырын ішемін

Мен шырын ішемін

ya_socials
Опубликовано:
Автор: Doszhanovaraikhan02 596

Сабақтың тақырыбы:

Мен шырын ішемін.

Күні:

  

Оқу мақсаты:

2.1.1.1ауызша және тыңдау- көруматериалын тыңдау және қарапайым сөйлемдерді түсіну, қайталау

2.1.4.1тыңдаған материалдың мазмұнын түсіну және кейіпкермен оқиғалардың ретін анықтау

2.1.5.1тыңдау-көру материалындағы оқиғаларды түсіну

Жетістік критерийлері

Оқушының төменгі жетістігі (ОТЖ): жаңа сөздерді айта алады, аудармасын біледі.

Оқушының орташа жетістігі (ООЖ): тақырып көлемінде затты қысқа мәтін түрінде сипаттай алады.

Оқушының жоғарғы жетістігі(ОЖЖ): өз бетімен диалог құра алады, қарапайым үлгілер арқылы тілдесімге келе алады.

Жаңа сөздер:

Тәтті, ішу,алма, анар, шырын.

Сабақта қолданылатын материалдар:

Суретті плакаттар,  парақшалар, үлестірме карточкалар,суреттер.

Оқыту әдістері:

Талдау, салыстыру,сұрақ-жауап әдісі, сергіту сәті,қайталау,ізденіс.

Дереккөздері:

Әдістемелік құрал, дидактикалық материалдар, сөздік.

Тапсырмалар: Сабақ барысындағы мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

Тапсырма

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Оқушыға психологиялық ахуал туғызу

Оқушыларға шаттық шеңберінде қол ұстатқызып, 

Үш тілде көршілерімен амандасады.                    /2 мин/

Ауадан қуат алайық,

Алақанға салайық,

Жерден нәр алайық,

Алақанға салайық,

Күннен шуақ алайық.

Алақанға салайық.

Күн шуағын апайларға сыйлайық.

(Алақандарын үрлейді)

сабақты бастайды.            /1мин/

Топқа бөлу:                      /1 мин/

-Кім қандай шырынды жақсы көреді? / алма, анар, апельсин./

-

Отыру ережесі.      /1 мин/

Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл-  күй қалыптастыру (оқушылар смаилик арқылы көңіл-күйлерін көрсетеді).

-       Көңіл-күйлерің қандай? 

/смайликпен көрсету/       /1 мин/

Сабақ мақсатымен таныстыру. 

2.1.1.1ауызша және тыңдау- көруматериалын тыңдау және қарапайым сөйлемдерді түсіну, қайталау

2.1.4.1тыңдаған материалдың мазмұнын түсіну және кейіпкермен оқиғалардың ретін анықтау

2.1.5.1тыңдау-көру материалындағы оқиғаларды түсіну                                 /1 мин/

Барлық оқушы қатысады.

Әркім өз тобына отырады

.

Өткен сабақты тексеру

Түстер туралы ән.         /2 мин/

«ПАЗЛ» әдісі                 /3 мин/

Мақсаты:оқушылармен кері байланыс жасау,өткен тақырыптан алған білімдерін тексеру;

Өткен тақырыпқа қатысты сөздерді естеріне түсіреді, қайталайды.

Смайликтер арқылы бағалау

Үй тапсырмасын тексереді. Кемшіліктерді анықтайды,түзетеді,бағалайды.

Менің көйлегім жаңа.

Оқушылар бірге орындайды.

Тақтадағы оқушы сөзді аударып,тақтаға жапсыруы тиіс. 

Соңында жаңа тақырып суреті пайда болады.

Платье

Синий

Новый 

Старый

Рубашка

Брюки

Тапсырма

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

І қызығушылықты ояту

Мұғалім оқушылардың жаңа сабаққа қызығушылығын ояту мақсатында тақырыпқа қатысты «Ой шақыру.» 

... ШЫРЫН ІШЕМІН.

КІМ?

Сабақтың тақырыбы: Мен шырын ішемін.                          /1мин./

Оқушылар салынған суретке алдыңғы тақырыптармен байланыстыра отырып, сипаттама береді

Топпен жұмыс жасайды.

ІІ. Мағынаны тану

Сөздікпен жұмыс. Мұғалім тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады. Оларды оқиды, оқушыларға қайталатады.

-сөз тіркестерін, сөйлемдер құрастыру.

«Карусель» ойны.  / 5 мин./

/Үш тілде тексеру/

Алма                   Анар

Яблоко              Гранат 

Apple                 Garnet

Тыңдалым,оқылым

Жаңа сөздерді тыңдайды, қайталайды.

Тәтті, ішу,алма, анар, шырын.

Шеңбер жасап, бір-екіге бөлініп, жеміс атаулары мен жаңа сөздерді бекіту.

4. Сергіту сәті. Оқушыларға сергіту жаттығуларын жасау. Оңға түзу тұр, 

Солға түзу тұр. 

Алға бір адым, 

Артқа бір адым. 

Оңға бұрылып, 

Солға бұрылып, 

Жоғары, төмен қарайық, Орнымызды табайық!     /2мин./

Тыңдалым. Айтылым. Оқушылар мұғаліммен бір- ге тақпақты қайталап, дене жаттығуларын жасайды.

2. Мәтінмен жұмыс. 

Тыңдалым. Оқылым. Оқулықтағы мәтінді оқытады, қайталатады.

1-тапсырма.Шашылып жатқан әріптер.Шырын тағы қандай жемістерден жасалады екен, соны тауып көрейік.

1-      топ- үжміз

  1. топ- раан
  2. топ-лмаа              /2 мин./

2- тапсырма. Қажетті суретті жапсыр./алма, анар./

3-тапсырма.Мына сөйлемдерді жалғастыр.

Бұл- алма шырыны.Алма шырыны .../ тәтті/

Оқушылар әріптерден сөздерді құрайды.

3. Оқулықтағы тапсырмалармен жұмыс.

Айтылым. Оқулықта 31 бет.

Біз үзілісте асханаға барамыз. Асханадан шырын ішеміз. Маған алма шырыны ұнайды. Алма шырыны тәтті. Анар шырыны тәтті емес.

Айтылым. Көп нүктенің орнына қажетті сөзді қойып мәтінді оқиды.

Айтылым. ВИДЕО 

Әли мен Айя 

  • Қандай жемістер туралы айтылған?
  • Олар денсаулыққа пайдалы ма?

Сұхбат әдісі.

  • Сен қандай шырынды жақсы көресің?

Айтылым. Видео бойынша сұраққа жауап береді.

ІІІ. Ой толғаныс

Логикалық ойын «Кім шапшаң?»

Үш алманы бақтағы 

Кірпі алып жинады.

Ең әдемі біреуін

Ақ тиінге сыйлады.

Ыдыстағы алманың

Санап көрші қалғанын?

Топпен жұмыс.

ІV. Бағалау

Формативті бағалау. Мұғалім оқушылардың өзара бағалауы бойынша қорытынды бағаны өзі қояды. Смайликтарды таратады.

Әр топ бір-бірін бағалайды

V. Үйге тапсырмасы

Оқулықтағы 31 бет - мәтін

VI. Рефлексия

Бағдаршам 

Полная версия материала

Наши олимпиады

Русский языкДля 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Казахский языкДля 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ИнформатикаДля 5-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ФизикаДля 7-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Математика (алгебра)Для 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ХимияДля 7-11 классов, 1-2 курсов Открыть
БиологияДля 7-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ГеографияДля 5-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Английский языкДля 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
История КазахстанаДля 5-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Для дошкольниковДля дошкольников от 4 до 6 лет Открыть

Оставить комментарий

Заполните заявку на участие
Язык участия
Обязательное поле (на номере должен быть WhatsApp)
Введен неправильный код
Поле обязательно для заполнения
Добавить еще ученика?
Вы можете внести от 1 до 5 учеников
Поле обязательно для заполнения
Класс / курс *
Поле обязательно для заполнения
Учащиеся дошкольных учреждений
0 класс
1 класс
2 класс
3 класс
4 класс
5 класс
6 класс
7 класс
8 класс
9 класс
10 класс
11 класс
1 курс
2 курс
Предмет1 *
Поле обязательно для заполнения
Будем с буквами дружить (5-6 лет)
600 тенге
Логика для детей 4 лет
600 тенге
Логика для детей 5 лет
600 тенге
Занимательная математика (5 лет)
600 тенге
I love English (5 лет)
600 тенге
Загадки для детей (4-6 лет)
600 тенге
Загадки для детей (7-8 лет)
600 тенге
Тест на развитие речи (5-6 лет)
600 тенге
Тесты на внимание (4-5 лет)
600 тенге
Тесты на внимание (6-7 лет)
600 тенге
Время и возраст (5-6 лет)
600 тенге
Математика для дошкольников (5 лет)
600 тенге
Правила дорожного движения (5-6 лет)
600 тенге
Окружающий мир (4-5 лет)
600 тенге
Веселые цифры (для 4-5 лет)
600 тенге
Братья наши меньшие (для 4-5 лет)
600 тенге
Ищем буквы (для 5 лет)
600 тенге
Веселые загадки (для 4-5 лет)
600 тенге
Логические задачки для первоклассников
600 тенге
Логические задачки для второклассников
600 тенге
Логические задачки для третьеклассников
600 тенге
Логические задачки для четвероклассников
600 тенге
Казахский язык
600 тенге
Русский язык
600 тенге
Английский язык
600 тенге
Математика (алгебра)
600 тенге
Физика
600 тенге
Химия
600 тенге
Биология
600 тенге
Информатика
600 тенге
Познание мира
600 тенге
Добавить еще предмет?
Вы можете выбрать от 1 до 5 предметов
К оплате:
0 тенге.
Внимание! Эти данные будут написаны в грамоте!
Проверьте, верно ли вы написали ФИО участников, название учебного заведения и остальные данные. Данные после участия не меняются
Заявка на участие создана. Сейчас откроется страница оплаты