«АКТ-ны сабақта қолдану»
Мұғалім |
Жаңабай Ляззат Курбангалиқызы |
Шеберлік тақырыбы |
Оқытуды жетілдіру үшін АКТ және сандық жүйелерді қолдану |
Мақсаты |
Мұғалімдердің АКТ мүмкіндіктері туралы білімін кеңейту және оқыту процесінде АКТ-ны мақсатты қолдана білуге үйрету. |
Оқу нәтижелері |
АКТ пайдалану арқылы оқу үдерістерін жақсартуға жағдай жасайтындығын түсінеді; Көрсетілген бағдарлама, сайттарды пайдаланып, сабаққа көрнекілік жасай алады. |
Жаттығулар |
Тапсырмалар, интерактивті тақтамен жұмыс, постер |
Әдіс-тәсіл |
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, АКТ, жеке жұмыс. |
Ресурстар мен жабдықтар |
Парақтар, интерактивті тақта, видеопрезентация,бинго номерлер, Plickers QR кодтары. |
Уақыт |
Іс - әрекеттің түрлері |
Коучтің іс- әрекеті |
Мұғалімдердің іс - әрекеті |
|||
4 мин |
Сергіту «Амандасу» |
Әрекет сөздерді айтады |
Іс әрекеттегі жаттығуларды орындайды |
|||
2 мин |
Жеке жұмыс «Бинго» ойыны үшін номер алу |
Түсіндіреді |
Үш топқа бөлінеді |
|||
5 мин |
Миға шабулы "АКТ - сыз өтетін бір күн" |
Түсіндіре отрып, тыңдайды, кері байланыс береді |
жазады, спикер таныстырады «АКТ - сыз бір күн» |
|||
5 мин |
АКТ туралы кіріспе сөз. (слайд-3) |
АКТ-ны қолданып сабаққа көрнекілік жасау туралы түсінік береді (қосымша-1) |
Коучтың тақырыпқа қатысты кіріспе сөзін тыңдайды, өз көзқарасы мен пікірін ортаға салып қосуы мүмкін. |
|||
5 мин |
Ой толғау. |
"Ох и нелегко" бейне жазбасын көрсетеді. |
Қатысушылар видеоға байланысты өз пікірлерін айтады. |
|||
10 мин |
Тапсырма. Топпен жұмыс. 1-топ Кроссворд 2-топ Пазл "Угадай-ка" 3-топ Выделить слова |
Тапсырманың сұрақтарын таратады. Learningapps.org сайтына тіркелу жолымен таныстырады |
Learningapps.org сайтына тіркеледі. Learningapps.org сайтының көмегімен тапсырманы орындайды. |
|||
10 мин |
Таныстырылым ( әр топтан бір спикерден шығып қорғайды) |
Бақылайды кері байланыс береді |
Мұқияты тыңдайды, рефлесия жүргізеді |
|||
2 мин |
Тапсырманы бағалау |
«Бармақ» әдісі бойынша бағалайды |
||||
5 мин |
Ой толғау. Видео ролик "Все в твоих руках" |
бақылайды |
Жалпы көрген екі көрсетілім бойынша қорытынды жасайды |
|||
5 мин |
Топтың қорытынды ойын айтқызу |
тыңдайды |
Екі топ өздерінің түйген ой қорытындылары-мен бөліседі |
|||
Тұжырым жасау: Барлық нәрсе өз қолымызда. Тек өзіміздің шын қалауымыз бен қызығушылығымыз қажет |
||||||
2 мин. |
Рефлексия:
|
Рефлексияларды жинап алады |
Коучингтан алған әсері туралы жазады. |
Жаңа ақпараттық технологиялар дегеніміз – білім беру ісінде ақпараттарды даярлап, оны білім алушыға беру үрдісі. Бұл үрдісті іске асырудың негізі компьютер болып табылады.
Компьютер – мұғалімнің басты көмекшісі. Ең біріншіден, ол мұғалімнің еңбегін жетілдіреді. Көптеген материалдарды, дайын сабақтарды реттеп сақтауға мүмкіндік береді. Екіншіден, компьютердің арқасында мұғалім әр сабаққа оқушылардың ерекшелігіне қарай және сабақтың мақсатымен міндетін ескере отырып, әртүрлі кеспелер, материалдар дайындай алады. Үшіншіден, сабақтың формаларын түрлендіре алады, яғни көрнекілік, әдістемелік, аудио және бейнематериалдар қолдана алады. Мұндай жұмыс сабақтың әр кезеңінде іске асырылады.
Сонымен бірге, ақпараттық коммуникативтік технология сабаққа дайындалуда қосымша ақпаратты іздеуді кеңейтеді. Интернеттің іздеу жүйесі арқылы қызықты мәліметтер, көрнекіліктер таба аламыз. Сол жағынан да сабаққа дайындалу барысында әдістемелік көмек береді. Компьютер арқылы тұсаукесер сабақтарын, компьютерлік формадағы бақылау сабақтарын дайындауға болады.
Сонда, оқу-жүйесінде ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану мынадай нәтижелерге қол жеткізеді:
– оқушылар электронды оқулықтармен және интернет желісімен жұмыс істей алады;
– оқушының білімі қысқа мерзімде және кез келген уақытта бағаланады;
– орындаған жұмыстарының қателерін бірден көруге мүмкіншілік тудырады;
– интерактивті тақтаны еркін қолданады;
– ақпараттық мәдениетін дамытады;
– сабақта уақыт та үнемделеді;
– оқушылардың коммуникативтік қабілеттері дамиды;
– зерттеу дағдылары дамиды;
– оқушылардың пәнге деген қызығушылықтары артады;
– әрбір оқушының шығармашылық мүмкіндігі ашылады.