Сабақ жоспары
«Ақпарат және оны өңдеу» |
Мектеп: |
|||||
Пәні: информатика |
||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||
Сынып: 5 «Ә» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
Сабақ тақырыбы: |
Программалық қамтамасыз ету |
|||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
5.1.2.1 «Программалық қамтамасыз ету» ұғымын түсіндіру |
|||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: Программалық жабдықтамасы туралы біледі. Программалық жабдықтаманың қызметімен танысады. Оқушылардың басым бөлігі: Программалық жабдықтаманың түрлерге бөлінетінін құрылымын, қызметін ажырата алады. Кейбір оқушылар: ОЖ-ні іске қосуды, тапсырмалар тақтасының таңбаларын пайдалануды, қосымшаларға мысал келтіре алады. |
|||||
Тілдік мақсат |
Оқушылар: Программалық жабдықтаманың түрлерін атау. Негізгі сөздер мен тіркестер: ОЖ, ЖПЖ,ҚПЖ,ПЖ, қосымшалар Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер: Қалай ойлайсыңдар, неге ОЖ-нің біреуі кең тараған? Компьютерден басқа қандай құрылғыларда ОЖ бар? Талқылауға арналған тармақтар: 1.Компьютердің программалық жабдықтамасы деген не? 2.ОЖ қашан жүктеледі? 3.Компьютерлеріңде қандай ОЖ орнатылған? 4.Қосымшаларға қандай программа жатады? 5.Программалық жабдықтаманың қандай түрін өздеріңе құруға болады? |
|||||
Бағалау критерийлері |
Программалар қалай сақталатынын анықтайды. Операциялық жүйенің басты қызметін сипаттайды. Программалық қамтамасыз ету қалай жіктелетінін түсінеді. Программаның жұмыс істеу схемасын құрастырады. Арнай мақсаттағы программаларға мысал келтіреді. Жалпы мақсаттағы программалар мен арнайы мақсаттағы программаларды бір - бірімен салыстырады. Сабақ барысында алынған мәліметтерді қайта қарайды. Программалық қамтамасыз етудің жалпы сипаттамасы мен жіктелуін түйіндейді. |
|||||
Құндылықтарды анықтау |
Программалық қамсыздандыру тақырыбын түсіндіре отырып оқушыларды ойлау, есте сақтау және алған білімдерін өмірде қолдануға үйрету . Мәңгілік ел идеясын дамытуға тәрбиелеу. |
|||||
Пәнаралық байланыс |
Ағылшын, математика |
|||||
Алдыңғы тақырып |
Ақпараттың өлшем бірліктері |
|||||
Жоспар |
||||||
Жоспарлаған Уақыт |
Жоспарлаған жаттығулар (төмендегі жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
||||
5 мин
Басталуы 5 минут «Білім шыңы» әдісі арқылы өткенді қайталау
10 минут
10 минут 2 минут
5 минут |
І. Ұйымдастыру кезеңі Шаттық шеңберін құру Сыныпта жағымды психологиялық ахуал орнату мақсатында оқушыларға ортаға шақырып, шаттық шеңберін құрамын. Оқушылар бір – біріне жақсы тілектер тілейді. ІІ. Топқа бөлу The Hat бағдарламасы арқылы оқушыларды 3 топқа бөлемін.
ІІІ. Үй тапсырмасын сұрау. Үй тапсырмасын сұрау үшін «Білім шыңы» ойынын ойнату арқылы арқылы сұрақтар беремін. 3 топ берілген сұрақтардың барлығына дұрыс жауап бергенде ғана білім шыңына шығып, жаңа тақырыбымызға өтеміз
ІҮ. Жаңа сабақ «Кинометафора» әдісі бойынша bilimland.kz сайтынан бейнежазба көрсетемін. Жаңа тақырыпты «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы тақырыпты оқуға тапсырмалар беріледі. «Конверттегі сұрақ» тапсырмасы бойынша постер қорғауды ұсынамын. Қызыл конверт: Жүйелік программалық жабдықтамаға қандай программалар кіреді? Операциялық жүйе деген не? Жүйелік программалық жабдықтаманы қандай қажеттіліктеріңе пайдаланар едіңдер? Жасыл конверт: Қолданбалы жүйелік программалар дегеніміз не? Қолданбалы жүйелік программалар қандай топтарға бөлінеді? Мысалдар келтіріңдер? Қандай қажеттіліктеріңе пайдаланар едіңдер? Сары конверт: Мобильдік телефондарға программалық жабдықтама қажет пе? Ойларыңды дәлелдеңдер. Практикалық жұмыс. Оқулықтың 75-бетіндегі қолдану бөліміндегі берілген анықтамаларды мәтіндік редакторда толықтыру керек.
Терілген мәтіні бар құжатты құпия кодтаңыз Дескриптор:
Қалыптастырушы бағалау V Сергіту сәті. «Біздің топтың жүрегі». Мақсаты: жанашырлық сезімін, сенімділігін дамыту, топ ынтымақтастығын жетілдіру. Нұсқау: А3 форматындағы қағаздан үлкен жүректі қайшымен қиып, қабырғаға жабыстырыңыз. Осыдан кейін әрбіреуіңіз түсті қағаздан кішкентай жүректі қиып, оған топқа арналған тілегін жазады. Осы қабырғаға жапсырылған ақ жүректе өмір жоқ, бірақ қазір әрбіреуің бұл жүрекке өздеріңнің жылы лебіздерің жазылған кішкентай жүректі жапсырып, үлкен жүрекке өмір беріп, тірілтеміз. Бұл топтың жүрегі болады. VI. Сабақты қорытындылау «Тест тапсырмасы» Сабақты пысықтап, бекіту үшін оқушыларға 10 сұрақтан тұратын Eazzy Quizzy бағдарламасында дайындалған «Тест» тапсырмасын аламын.
A) операциялық жүйе B) графикалық редактор C) фотошоп D) драйвер 2. Компьютерге қосылған түрлі құрылғылардың жұмыс істеуі үшін қажетті программа A) Microsoft Word B) ақпарат C) құпия кодтау D) драйвер 3. Операциялық жүйенің мүмкіндіктері A) жадтың, процессордың жұмысын басқарады B) қолданбалы программалардың орындалуын басқарады C) компьютер құрылғыларын басқарады D) Аталған жауаптардың барлығы дұрыс 4. Адам мен компьютер арасындағы қарым – қатынас A) Microsoft Word B) ақпарат C) интерфейс D) драйвер 5. Арнайы программаларға жататындар: A) Microsoft Word B) бухгалтерлік бағдарламалар, медицина саласындағы программалар C) интерфейс D) драйвер 6. Әмбебеп программаларға жататындар: A) мәтіндік редакторлар B) графикалық редакторлар C) электрондық кестелер D) жауаптардың барлығы дұрыс 7. Белгілі бір салада қолданылатын программалар жиыны A) қолданбалы программалар B) әмбебап программалар C) жүйелік программалар D) арнайы программалар 8. Жүйелік программалық жабдықтама A) операциялық жүйе B) драйверлер C) утилиттер D) барлық жауап дұрыс 9. Операциялық жүйе түлері A) Microsoft Word B) photoshop C) paint D) Windows 7, 8, 10 10. Программалық жабдықтама A) Жүйелік программалық жабдықтама B) қосымшалар C) программалау жүйелері D) аталған жауаптардың барлығы дұрыс Қалыптастырушы бағалау. |
The Hat бағдарламасы Үлестірмелер, оқулық, жұмыс дәптері, проектор bilimland.kz сайты Постер Оқулық, маркерлер, плакаттар, стикерлер, үлестірме қағаздар, проектор Смайликтер Стикерлер Eazzy Quizzy бағдарламасы, компьютер, смайликтер |