Публикации

RCDO.KZ » Публикации » Ауылым - алтын бесігім

Ауылым - алтын бесігім

ya_socials
Опубликовано:
Автор: kazzhanova.orynbasar02 027

Сабақ: қазақ тілі мен әдебиеті «Ауылым – алтын бесігім»

Мектеп: «Новоникольск орта мектебі» КММ 

Күні: 

Мұғалімнің аты-жөні: Казжанова Орынбасар Айдарбековна

Сынып: 6-сынып

Қатысқандар: 

Қатыспағандар: 

Осы сабақ арқылы жүзеге

асатын оқу мақсаттары: 

6.О6. Тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселені шынайы өмірмен байланыстыру. 

6Ж5. Жазба жұмыстарында сөзге қосымша жалғауда үндестік заңын ескеріп, орфографиялық нормаға сай дұрыс жазу; сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану. 

Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар орындай алады:

  • мәтін мазмұнын түсінеді;
  • сөйлемдер арасындағы негізгі сөзді анықтайды;
  • жай сөйлемдер құрастырады.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады: 

  • мәтінде көтерілген негізгі мәселені анықтайды;
  • сөйлем ішінде қосымша жалғанған сөздерді табады;
  • сөздерді орфографиялық нормаға сай жазады;
  • үйренген сөздерін қатыстырып сөйлем құрастырады.

Кейбір оқушылар орындай алады:

  • мәтінде  көтерілген негізгі мәселені шынайы өмірмен байланыстырады;
  • сөз бен қосымша арасындағы үндестік заңын табады, үндестік заңының түрін анықтайды;
  • сөйлем соңына тыныс белгілерін дұрыс қояды;
  • тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, шағын мәтін құрастырады. 

Тілдік мақсат

Оқушылар орындай алады: мәтіндегі негізгі мәселені анықтайды, негізгі мәселені өмірмен байланыстырады, сөздерге қосымшаларды дұрыс жалғайды, үндестік заңын ескереді, тыныс белгілерін орынды қолданады. 

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: өлке, шаттық, қаһарман, қасиетті, шалқып, гауһар, қыр, тау бөктері, қарағайлы беткей

Диалог құруға/ шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:  

Жетістік критерийлері

  • тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдану;
  • мәтінде көтерілген мәселені шынайы өмірмен байланыстыру;
  • сөзге қосымша жалғауда үндестік заңын ескеру, орфографиялық нормаға сай жазу;
  • сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану

Алдыңғы оқу:

Оралхан Бөкей жайлы біледі, «Апамның астауы» әңгімесінің үзіндісімен танысады

Жоспар:

2 минут

1 минут

3 минут

Тренинг: «Ақ тілек» 

Топқа бөлу: түрлі үйдің суреттері бойынша топқа бөлінеді

Үй жұмысы: «Жақсы сұрақ негіздері» 

 

тілектер жазылған шарлар

5 минут

3 минут

5 минут

3 минут

4 минут

3 минут

6 минут

3 минут

1-тапсырма: Мәтінді оқып, мәтіндегі негізгі мәселені  анықтау, өмірмен байланыстыру. «Қорытып жазу» әдісі /оқылым, жазылым жұмысы/ (жеке жұмыс) 

БО: Мәтіннің жалпы мазмұнын анықтайтын 3 сөйлем жазу.

ББ: Мәтінде көтерілген негізгі мәселені анықтайтын 4 сөйлем жазу. 

КО: Негізгі мәселені өмірмен байланыстырып 5 сөйлем құрастыру. 

Ойлау деңгейлері

Бағалау критерийлері

Дескрипторлар

Қолдану

мәтін мазмұнын әңгімелейді

- мәтінде көтерілген негізгі мәселені анықтайды;

- негізгі мәселені өмірмен байланыстырады

ҚБ: «Ашық микрофон» (өзара бағалау)

2-тапсырма: Берілген сөйлемдерді оқып, барлық сөйлемдерді байланыстыратын ортақ сөзді табу. Сөйлем ішінде қосымша жалғанған сөздерді тауып, үндестік заңының түрін анықтау. «Бүктеп жұбыңа бер» әдісі /жазылым жұмысы/ (жұптық жұмыс) 

БО: Сөйлемдерді оқып, ортақ сөзді табу.

ББ: Сөйлем ішінен қосымша жалғанған сөздерді табу.

КО: Қосымша жалғанған сөздерді тауып, үндестік заңының түрін анықтау

                                                  

Ойлау деңгейлері

Бағалау критерийлері

Дескрипторлар

Қолдану

сөйлемдер арасындағы ортақ сөзді анықтайды

- сөйлем ішінде қосымша жалғанған сөздерді табады;

- үндестік заңының түрін анықтайды

ҚБ: «Шахмат» (өзін-өзі бағалау)

3-тапсырма: Берілген сөздерден сөйлемдер құрап, орфографиялық қателерді түзетіп, сөйлем соңына тыныс белгілерін дұрыс қою «Домино» әдісі /жазылым жұмысы/ (топтық жұмыс)

БО: Берілген сөздерден сөйлем құрау.

ББ: Сөйлемдердегі орфографиялық қателерді түзету. 

КО: Тыныс белгілерін дұрыс қою. 

ҚБ: «Сұрақ ілмегі» (өзара бағалау)

                                                                          

4-тапсырма: Тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, шағын мәтін құрастыру. «Менің сөздерім – топтың сөздері» әдісі /оқылым, жазылым жұмысы/ (топтық жұмыс)

БО: Тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, сөз тіркесін құрастыру, мәтінді атау.

ББ: Тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, сөйлемдер құрастыру.

КО: Тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, шағын мәтін құрастыру.

ҚБ: «Шеринг» (өзара бағалау)

мәтін мазмұнын ашатын суреттер

А4 форматты қағаз

3 минут

Кері байланыс: «Шаршылар»

Қосымша ақпарат

Саралау - оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

Бағалау - оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық  байланыс - денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі) 

Барлық оқушыларға:

  • мәтін мазмұны бойынша суреттер беру;
  • ортақ сөзге мағынасы жағынан жақын сөздер беру;
  • сөйлем құру үшін сұрақтар беру;
  • мәтін мазмұнына сәйкес сөздер беру.

Оқушылардың көпшілігіне:

  • негізгі мәселеге сәйкес тірек сөздер беру;
  • қосымшаларға байланысты ережелер үлгісін беру;
  • үлгі беру; 
  • керекті сөздер беру.

Кейбір оқушыларға:

  • негізгі мәселеге сәйкес жағдаят беру;
  • бір мысал көрсету;
  • сызба-кесте беру;
  • мәтін құраудың жолдарын беру.
  • «Ашық микрофон» (өзара бағалау)

      Оқушылар қолдарына микрофон ұстап, тапсырмаға байланысты сұрақ қояды, екінші оқушы жауап береді.

  • «Шахмат» (өзін-өзі бағалау):

Шахмат тақтасының суретін пайдалану арқылы оқушылар бос ақ ұяшықтарға тапсырма бойынша өз ойларын жазады.                             

  • «Сұрақ ілмегі» (өзара бағалау):

Оқушы тапсырманың қай бөлігін түсінбеген, болмаса тапсырма төңірегінде ойландырып жүрген сұрақтарын ашық айтады.

  • «Шеринг» (өзара бағалау): 

Барлығы шеңберде отырады, жүргізуші бастап, кезекпен барлығы тақырып бойынша меңгерген сөздерін айтады. Сөздер қайталанбау керек.

  • «Шаршылар» (сабақ соңындағы кері байланыс):

Сабақ соңында оқушы дәптерге шаршының суретін салады. Егер жұмыс түсініксіз болса, шаршыны қызыл түске бояйды, егер аздап түсінсе – сары түске, тақырыпты жүз пайызға түсінгеніне сенімді болса жасыл түске бояйды. 

География – жер бедеріне қатысты атауларды меңгереді

Рефлексия 

Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?

Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағамдау 

Ең жақсы өткен 2 нәрсе (оқыту мен оқуғы қатысты)

1:

2:

Қандай 2 нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуғы қатысты)?

1:

2:

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?

1:

2:                                                              

Полная версия материала

Наши олимпиады

Русский языкДля 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Казахский языкДля 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ИнформатикаДля 5-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ФизикаДля 7-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Математика (алгебра)Для 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ХимияДля 7-11 классов, 1-2 курсов Открыть
БиологияДля 7-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ГеографияДля 5-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Английский языкДля 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
История КазахстанаДля 5-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Для дошкольниковДля дошкольников от 4 до 6 лет Открыть

Оставить комментарий

Заполните заявку на участие
Язык участия
Обязательное поле (на номере должен быть WhatsApp)
Введен неправильный код
Поле обязательно для заполнения
Добавить еще ученика?
Вы можете внести от 1 до 5 учеников
Поле обязательно для заполнения
Класс / курс *
Поле обязательно для заполнения
Учащиеся дошкольных учреждений
0 класс
1 класс
2 класс
3 класс
4 класс
5 класс
6 класс
7 класс
8 класс
9 класс
10 класс
11 класс
1 курс
2 курс
Предмет1 *
Поле обязательно для заполнения
Будем с буквами дружить (5-6 лет)
600 тенге
Логика для детей 4 лет
600 тенге
Логика для детей 5 лет
600 тенге
Занимательная математика (5 лет)
600 тенге
I love English (5 лет)
600 тенге
Загадки для детей (4-6 лет)
600 тенге
Загадки для детей (7-8 лет)
600 тенге
Тест на развитие речи (5-6 лет)
600 тенге
Тесты на внимание (4-5 лет)
600 тенге
Тесты на внимание (6-7 лет)
600 тенге
Время и возраст (5-6 лет)
600 тенге
Математика для дошкольников (5 лет)
600 тенге
Правила дорожного движения (5-6 лет)
600 тенге
Окружающий мир (4-5 лет)
600 тенге
Веселые цифры (для 4-5 лет)
600 тенге
Братья наши меньшие (для 4-5 лет)
600 тенге
Ищем буквы (для 5 лет)
600 тенге
Веселые загадки (для 4-5 лет)
600 тенге
Логические задачки для первоклассников
600 тенге
Логические задачки для второклассников
600 тенге
Логические задачки для третьеклассников
600 тенге
Логические задачки для четвероклассников
600 тенге
Казахский язык
600 тенге
Русский язык
600 тенге
Английский язык
600 тенге
Математика (алгебра)
600 тенге
Физика
600 тенге
Химия
600 тенге
Биология
600 тенге
Информатика
600 тенге
Познание мира
600 тенге
Добавить еще предмет?
Вы можете выбрать от 1 до 5 предметов
К оплате:
0 тенге.
Внимание! Эти данные будут написаны в грамоте!
Проверьте, верно ли вы написали ФИО участников, название учебного заведения и остальные данные. Данные после участия не меняются
Заявка на участие создана. Сейчас откроется страница оплаты