Сабақтың қысқа мерзімді жоспары |
|||||||||||||||||||||||||||
Пән: қазақ тілі мен әдебиет Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Астана мәдениет пен өнер ордасы |
Мектеп: «№4 Мектеп-лицейі» КММ |
||||||||||||||||||||||||||
Күні: 19.11.18 |
Мұғалімнің аты-жөні: Есекеева Г.М. |
||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 6м2 |
Қатысқандар саны:13 қатыспағандар:0 |
||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Театр мәдениетін сақтай білеміз бе? |
||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақтақол жеткізілетіноқу мақсаттары (оқу бағдарламысына сілтеме) |
6.1.6.1 –тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде шынайы өмірмен байланыстырып, жауап беру 6.2.3.1 – ауызша мәтіндер құрауда сұраулы, хабарлы лепті және бұйрықты сөйлемдердің интонациялық ерекшелігін ескеріп айту. 6.4.5.1- жазба жұмыстарында сөзге қосымша жалғауда үндестік заңын ескеріп, орфографиялық нормаға сай дұрыс жазу; сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану |
||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаты: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: білім деңгейін көтеру, ұжымдық түрде білім алуға баулу, сөздерді өзара байланыстырып, ойды жүйелеп айту дағдысын қалыптастыру, грамматикалық тақырыптармен ұштастыру. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Тақырыпқа қатысты нақты айтылған шағын хабарламаларды қолдану арқылы көшпелілер өркениеті туралы түсінік алады Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады |
||||||||||||||||||||||||||
Жетістік критерийі |
Оқушының төменгі жетістігі (ОТЖ): тақырыпқа қатысты ақпараттар береді, ауызша сұрақтарға жауап береді. Оқушының орташа жетістігі(ООЖ): Тақырып аясында сыныптастарымен тілдеседі, өз ойын айтады. Оқушының жоғарғы жетістігі (ОЖЖ): тақырыпқа қатысты сыныптастарымен пікір алмасады, полилог құрады, дәлелдейді. |
||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсат |
Пән лексикасы және терминология: алақай, шіркін-ай, тамаша кино,, тамаша театр, қайран, пай -пай, Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер:отты жылдар,қасірет,қайғы,жетім,жоғалған балалық шақ,жас құрбандар. |
||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
Өзіне және өзгелерге құрмет мұғалім мен оқушылардың бір-бірімен амандасуында, сыпайы, ойын ашық білдіріп, тыңдауда, сабақты уақытында бастап, аяқтауда, тапсырмаларды нұсқалық бойынша орындауда. Ашықтық оқушыларға ақпаратты алуда бірдей мүмкіндіктер беруде, өз білімін бағалау мен кері байланыс беруде орын алады. |
||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
||||||||||||||||||||||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Слайдтар көрсету |
||||||||||||||||||||||||||
Тақырып бойынша алалдыңғы білім |
Данышпан, аттылы, баспана, билігін берген. |
||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақта жоспарланған әрекет |
||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі . Психологиялық ахуал 2 минут «Өрмекшінің торы» Сабақты бастамас бұрын, «Өрмекшінің торы» ойынын ойнатамын. Лентаның бір ұшын кез келген балаға лақтырамын, ол тілек айтып келесі оқушыға лақтырады. Лентаның ұшы біткенше, балалар тілектерін айтып болады. Соңында өрмекшінің торы пайда болады. Топтарға бөлу. «Қағаз қиындылар» Бірнеше құттықтау қағаздарын топ құрамындағы оқушылар саны бойынша беске, алтыға жыртып, оларды араластырып, оқушыларға таратып беру керек. Оқушылар қиықтарды құрастырып бүтін сурет шығарады. Сол арқылы топтарға бөлінеді. Үй тапсырмасын тексеру. Кемшіліктерді анықтап, түзету. Ой қозғау стратегиясы: Тақтада тақырыптық суреттер ілініп тұрады. «1.Театр деген не? Сұрақтарға жауап беріп, сабақтың тақырыбына шығады. Оқу мақсаттарымен таныстырып, оқушылармен бірге бағалау критерийлерін ойластырамын. Бес бармақ Жаңа сөздер Оқылым алдындағы тапсырма. «Solo» әдісі бойынша жұптар берілген сурет негізінде сұрақтарға жауап береді, Топпен талқылайды.
|
||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы |
Кім жылдам? Интерактивті тақтадан слайд арқылы «Адасқан әріптерді тап та, мақал құра» деген тапсырма шығады. Адасқан әріптерді орнына қойса «Отан от басынан басталады» деген мақал шығады. Тауып қол көтерген оқушы тақтаға жазады. Сосын сол оқушыға «отан» сөзіне фонетикалық талдау жасатамын. 62 бет, 3-тапсырмана орындау Оқылым тапсырмасы Оқылым мәтіні «Реквием кестесі» бойынша мәтінмен жұмыс
«Екі жұлдыз бір тілек» әдісі бойынша бағалау. |
||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы Бағалау Кері байланыс |
1. Сөздікпен жұмыс. А)Интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады. Оларды оқиды, оқушыларға қайталатады. 2. Мәтіналды жұмыс. А) Оқылым. Оқулықтағы 1-тапсырманы орындатады. Ә) Жазылым. Айтылым. Оқулықтағы 2-тап- сырманы орындатады. 3. Мәтінмен жұмыс. А) Тыңдалым. Оқылым. 4-тапсырманы орындайды. Ә) Жазылым. Дұрыс, сауатты жазуға машық- тандыру үшін 5, 7-тапсырманы орындатады. Б) Айтылым. Дұрыс айтуға, жаңа ақпаратты қабылдауға машықтандыру үшін 6, 8, 10-тап- сырманы орындатады. Оқулықтағы 12-тапсырманы орындатады. Жұптық жұмысты ұйымдастырамын. Оқулықтағы 13-тапсырманы орындатады. Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл.
«Рефлексиялық шеңбер» Оқушылар шеңберге тұрып, төмендегі сұрақтарға жауап береді. Сабақ барысында көңіл-күйіңіз қандай болды? Неліктен? Бүгін не білдіңіз? Сіз үшін не жаңалық болды? Сабаққа қатысуыңызды қалай бағалайсыз? Сабақта қандай қиындықтар туындады? Сабақ аяқталғанда көңіл-күйіңіз қандай? Неліктен? |
||||||||||||||||||||||||||
Дифференциация Саралау – Оқушылардың қабілеттерін қанағаттандыру үшін сабақ бойы әртүрлі деңгейлік тапсырмалар беріледі. 1-тапсырмада қиналған балаларға жетелеген сұрақтар қойылады. 2-тапсырма орташа оқитын оқушылар орындаған уақытта фонетикалық талдау үлгісі көрсетіледі. Дарынды оқушыларға білім деңгейіне қарап, күрделі тапсырмалар беріледі. Үлгі бойынша сұраулы , лепті, хабарлы және бұйрықты сөйлем құрастыру. |
Бағалау Сабақ кезінде оқушылардың оқуын тексеру үшін әртүрлі бағалау әдістері қолданылды. 1-тапсырма «Жапондық бағалау» әдісі тиімді деп ойлаймын, өйткені ол балаларды ыңталандыру үшін қажет.. Бұл бағалау кезінде түсінбеген балаларға топ комектеседі. 2-тапсырмада «Бес бармақ» әдісінде оқушылардың бес бармақтарын көрсету түсініктері бойынша, ұғу деңгейі тексерілді. 3- тапсырмада «Екі жұлдыз бір тілек» әдісі бойыншаБұл бағалауда оқушылар бірін-бірі тыңдап, өз ойларын еркін жеткізеді және тапсырманы қаншалықты дұрыс орындағанын айтады. |
||||||||||||||||||||||||||
Рефлексия Сабақтағы оқу мақсаттары шынайы Бүгін оқушылар Театр өнері туралы білді. Сыныптағы ахуал жағымды болды. |
|||||||||||||||||||||||||||
Публикации
Похожие материалы
Наши олимпиады