Әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университетінде «Дінтану сабағын оқыту әдістемесі» «Дінтану» пәніне енгізілген оқу бағдарламасының негізгі бөлімі (профиль «Теориялық және дінтану») ретінде жүзеге асыру тиімді.
Пәнді еңгізудің бағдарламалық мәселелері:
Пәннің жалпы күрделілігі 4 кредит, 144 сағат, оқу жоспары дәрістер қарастырылған (36 сағат, оның ішінде 10 сағат әдісті қолдану) белсенді оқу), практикалық сабақтар (36 сағат, оның ішінде 10 сағат белсенді оқыту әдістерін қолдану) және өзіндік жұмыс студенттерге 72 сағат көлемінде, пән 4 курста 7 семестрде орындалады күндізгі оқыту. Пәнге есеп беру нысаны ретінде есепке жатқызу қарастырылған. «Дінтану сабағын оқыту әдістемесі» курсы аясында студенттер діни білімді оқыту тәжірибесімен танысып, педагогикалық ғылымның қазіргі жетістіктері, қазіргі тәжірибе діни мәдениеттерді оқыту. «Дінтануды оқыту әдістемесі» курсы екіге бөлінеді негізгі бөліктері. Бірінші бөлімде жалпы әдістемелік және дін туралы білім негіздерін оқытудың дүниетанымдық принциптері орта мектеп. «Негіздер» курсы туралы даулар осы жерде талқыланады. Дін мәдениеті» деп аталады және зайырлы жағдайда дін туралы білім берудің мәдени-нормативтік негізін береді күйі. Курстың бірінші бөлімі кіріспе болып табылады және жауап беруге арналған «әдістеме», «оқыту» деген не, неге деген сұрақтарға діни білімді қандай мақсаттармен оқыту керек сияқты ол қандай мақсаттар қоятындығын және қандай мақсаттар қоятындығын біледі. Екінші бөлігі тозады кеңестік және практикалық сипатта және оны қалай жалғастыру керектігін көрсетеді оқу процесі, мүмкіндігінше оның ақылға қонымды құрылымы мен практикасы жүзеге асыру: қандай принциптерге, әдістерге, қайсысына негізделген ұйымдастыру формалары, қандай тәсілдермен, және де қалай керек студенттердің білімі мен үлгерімінің диагнозын қою оқыту. «Дінтану сабағын оқыту әдістемесі» курсын оқыту оқу жоспарында қарастырылған басқа пәндермен байланысты - «Дін тарихы», «Психология және педагогика», «Дін психологиясы», «Дін философиясы». Пәнді оқудың мақсаты – қалыптастыру студенттердің дінтану саласындағы оқу процесін ұйымдастырудағы кәсіби құзіреттілігі; техниканың шеберлігі әр түрлі жастағы және дайындық деңгейіндегі топтармен жұмыс студенттер; студенттерді оқытуға практикалық дайындау діни пәндер мен пәнаралық курстар. Толық ақпарат Kaznu.kz
Міндеттері:
- Студенттердің бастапқы педагогикалық және білім беру қызметі;
- Дінтану саласындағы теориялық білімдерін тереңдету және бекіту оларды нақты педагогикалық міндеттерде қолдану аясы;
Нақты кәсіптік-педагогикалық қалыптасуы дағдылар, соның ішінде: оқу, дамытушылықты анықтау және шешу дағдылары және оқу сабағының тәрбиелік міндеттері, сонымен қатар сабақтан тыс (сыныптан тыс, қосымша) сабақтар.
«Оқыту әдістемесі«Дінтану» тақырыбында студенттерде мыналар қалыптасуы керек алдын ала құзіреттіліктер:
- Діни мәдениеттер тарихын шарлау мүмкіндігі;
- Дін туралы теориялық білім негіздерін білу;
- үлкен көлемдегі ақпаратты жүйелеу мүмкіндігі және т.б.
- оқу және ғылыми мәтіндермен жұмыс жасау дағдыларына ие болу;
Студенттерде осы пәнді оқу нәтижесінде Келесі кәсіби құзыреттер қалыптасады (элементтер) құзіреттіліктер).
Код және тұжырымдама құзіреттіліктер |
Құзыреттілік кезеңдері |
|
ДК -14 қабілеті колдану процесс оқыту философиялық әлеуметтік ғылым және дінтану пәндері жалпы білім беру ұйымдар негізгі білім педагогика салалары және психология; |
Біледі |
діни заңдылықтар және құндылықты сана, әртүрлі формалар рухани тәжірибе және аскетикалық тәжірибенің түрлері |
Жасай алады |
психологиялық-педагогикалық идеялар мен әр түрлі арасындағы байланысты орнату рухани тәжірибе мен аскетикалық тәжірибенің формалары |
|
Қабілетті |
педагогиканың категориялық аппараты және оқыту процесінде психология философиялық, әлеуметтік зерттеулер және діни пәндер |
|
ДК - 15 қабілет Қолдану процесс Оқыту философиялық әлеуметтік ғылым және дінтану пәндері тәрбиелік ұйымдар негізгі білім әдіснамалық бағыттар оқыту дінтану жүйеде пәндер жалпы білім о және кәсіби түзілімдер; |
Біледі |
саладағы бағдарламалар мазмұнының ерекшеліктері |
Жасай алады |
діни және әлеуметтік-гуманитарлық пәндер оқу процесінде қолдану деңгейлі тәсіл |
|
Қабілетті |
әр түрлі салыстырмалы талдау дағдылары оқыту әдістері |
Әл-Фараби атындағы Қазақ
Ұлттық Университетінің оқытушысы
Сарсембаев Р.М.