Публикации

RCDO.KZ » Публикации » Сарыарқа (Қазақтың ұсақ шоқысы)

Сарыарқа (Қазақтың ұсақ шоқысы)

ya_socials
Опубликовано:
Автор: Гука02 045
Мұғалімнің аты-жөні: Есмакаева  Гульмира Болатовна
Күні:
Сабақтың тақырыбы: Сарыарқа (Қазақтың  ұсақ  шоқысы)
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Жалпы мақсаты: Сарыарқаның  географиялық орнының ерекшеліктері, геологиялық тарихындағы маңызды өзгерістер туралы білімдерін кеңейту. Оқушылардың өзара қарым-қатынас жасау іскерліктерін қалыптастыру. Тапсырмалар арқылы оқушылардың сөздік қорын молайту,оқушылардың өз идеяларын еркін жеткізуге және сөйлеу дағдыларын дамытуға ықпал жасау.
Нәтиже: Қазақтың ұсақ шоқысы,жер бедері мен пайдалы қазбалары туралы біледі.Дүниетанымы кеңейеді,өз идеяларын еркін жеткізуге тырысады,бір-біріне өзара түсіністікке жетулеріне көмектеседі,бірін-бірі қолдай білуге үйренеді.  
Көрнекілік:   Ресурстық парақтар, тақырыптық  карталар, атлас,  кескін карталар, интерактивті тақта,  бағалау парақтары.
Негізгі идея: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерді қолдана отырып оқушылардың бір-біріне деген сыныптастарынан қолдау таба алатынына сенімділігін арттыру.Өз бетінше оқып үйренуге,өз пайымдауларын жасай алуға дағдыландыру.  Өзін-өзі бағалануы.
Әдіс-тәсіл: Жеке,  диалогтік оқытудағы топтық әңгіме,  «Кезбе тілші» әдісі, «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі, критерий арқылы өзін-өзі бағалау, «Қол шапалақтау» стратегиясы  арқылы топтық өзара бағалау, рефлексия парағы.
Уақыты
2 мин
5 мин  
2 мин
Тұсаукесер
3 мин
Негізгі  бөлім 
20 мин
Қорытынды
7 мин
3 мин
Мұғалім іс-әрекеті:
Сәлемдесу,түгендеу.
І.Ұйымдастыру кезеңі. 
Сыныпта ынтымақтастық ахуалын қалыптастыру.
Сарыарқаның ірі көлдері (Борабай,Қорғалжын,Шортанды) қиындыларын құрастыру арқылы үш топқа топтастыру
Топтық жұмыстағы рөлдерді бақылау
Рөлдер Бақылау нәтижелері Ұсыныс-пікірлер
1.Бағалаушы
2.Тілші
3.Зерттеуші  
4.Турист
5.Жалпы
ІІ.Үй тапсырмасын сұрау.
1. Кестені  толтыру.Физикалық картаны пайдаланып,ұқсастықтары мен айырмашылықтарын табу,
Тұран жазығы Ұқсастығы  Солтүстік қазақ жазығы 
1.
2.
3.
1.
2.
1.
2.
3.
2.
Кластер толтыру. 4 ауданын көрсету.
Солтүстік Қазақ жазығы
 
 Формативті бағалау
«Өзін-өзі» бағалау.
ІІІ.Үй тапсырмасын қорытындылау.
ІV.Миға шабуыл
«Ой қозғау» Құрманғазының күйі «Сарыарқа» тындалымы. 
  • Ендеше, балалар, бұл күйде  қандай географиялық объекті жайында әңгіме болып отыр? 
  • Бүгінгі сабақ немен байланысты болуы мүмкін?
Оқушының жауаптарына қарай мадақтап, ынталандырып отырамын.
V.Жеке  жұмыс.
1. Сарыарқаның географиялық объектілерін картаны  пайдаланып, жазу.
 
 А.  
Сарыарқа 
  
 Б. «Еркін талқылау» әдісі арқылы топтық жұмыстар 
        Мәтін мазмұнын,   идеясын меңгерту мақсатында 3 топқа тапсырмалар беру,постер жасау.
I топ. Зерделеу. Тілші - географ  ғалымдарынан Сарыарқаның жер бедері мен геологиялық құрылысы жайлы  сұхбат алады.
IІ топ. Салыстыру. Зерртеуші- табиғат зоналарды зерттеп, электронды нұсқада дайындау,
III топ.  Анықтау.  Турист - рекреациялық жерлерді  флипчартта  көрсету.
Сергіту сәті: интербелсенді тақтадан көрсетілген бейнефильм арқылы бой жазу
(Макарена).
VI. Рефлексия.
Логикалық кесте.
 
2. Кері байланыс.  
  • Әлі ... дәмін татқым келеді;
  • Әлі де тоймадым, себебі..;
  • Барлық ұсынылған тағамдардан маған ұнағаны ..;
  • ... аса тойдым;
  • .... қорыта алдым;
  • Егер... қоссаңыз жақсы болар еді.
Үйге тапсырма: 
  1. Деңгейлі тапсырма. (А)
  Кескін картаға Сарыарқада  жауын-шашынның ендік және биіктік бойынша таралуын түсір.
  1. Деңгейлі тапсырма. (В)
  Тектоникалық картаны пайдаланып, қандай пайдалы қазбаларға бай екенін, оның геологиялық құрылымына байланысын анықта.
  1. Деңгейлі тапсырма. (С)
   Сарыарқа  өлкесінің экологиялық ахуалына эссе  жаз.
Оқушы іс-әрекеті:
мұғаліммен сәлемдесу;
- кезекшілік қызметін атқару;
- сабаққа зер салу
Оқушылар алдағы  бірлескен жұмысқа  әзірленеді  және  сәйкес жағдайға икемделеді. 
Топ мүшелерін сайлайды. Бағалаушы,тілші,зерттеуші,турист - әркім өз қызметін атқарады.
Оқушылар үй тапсырмасы бойынша кестені, кластерді толтырады.Бір бірін тексереді.
Критерий Дескриптор Ұпай
Үй тапсырмасын тексеру 1 және 2 тапсырмаларын толығымен орындады 3
1 және 2 тапсырмаларын жартылай орындады 2
1ғана тапсырмасын орындады 1
Өткен материалды еске түсіріп, жаңғыртуды  іске асырады. 
Оқушылар өздері орындап болған соң, өздерінің тапсырмасын қасындағы көршісіне оқып, ой бөліседі.
Оқушылар қол шапалақтау арқылы бір-бірін бағалап отырады
Критерий Дескриптор Ұпай
Деректер  арқылы ойын жеткізуі. Нақты деректер келтіре алады, ойы жүйелі. 3
Деректермен жұмыс жасай алады. 2
Деректер бар, толықтыру
ды қажет етеді
1
Жаңа сабақты  зер салып оқиды, мазмұнын түсінеді.  Топтық талқылау жүреді.
Критерий Дескриптор Ұпай
Топтық талдауға қатысуы Өз ойын жеткізеді, идея қосады, дәлелдей алады 3
Өз ойын жеткізеді, дәлелдемелері әлсіз 2
Дәлелдемелері әлсіз 1
Тақырып бойынша маңызды фактілерді   дәптерге жазады. «Ойлан-Жұптас-Бөліс» (Джесси Джентильдің диаграммасы)
Критерий Дескриптор Ұпай
Ойлау жолдарын анықтауы  Барлық фактілер келтіреді 3
Тең жартысы дейін фактілер келтіреді 2
Бір факті келтіре алады 1
Оқушылар кері байланыс парағын толтыру арқылы, сабақта кездескен қиындықтар мен ұсыныстарын, әр түрлі тапсырмалар арқылы  не түйгендерін  көрсетеді.

Наши олимпиады

Русский языкДля 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Казахский языкДля 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ИнформатикаДля 5-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ФизикаДля 7-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Математика (алгебра)Для 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ХимияДля 7-11 классов, 1-2 курсов Открыть
БиологияДля 7-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ГеографияДля 5-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Английский языкДля 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
История КазахстанаДля 5-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Для дошкольниковДля дошкольников от 4 до 6 лет Открыть

Оставить комментарий

Заполните заявку на участие
Язык участия
Обязательное поле (на номере должен быть WhatsApp)
Введен неправильный код
Поле обязательно для заполнения
Добавить еще ученика?
Вы можете внести от 1 до 5 учеников
Поле обязательно для заполнения
Класс / курс *
Поле обязательно для заполнения
Учащиеся дошкольных учреждений
0 класс
1 класс
2 класс
3 класс
4 класс
5 класс
6 класс
7 класс
8 класс
9 класс
10 класс
11 класс
1 курс
2 курс
Предмет1 *
Поле обязательно для заполнения
Будем с буквами дружить (5-6 лет)
600 тенге
Логика для детей 4 лет
600 тенге
Логика для детей 5 лет
600 тенге
Занимательная математика (5 лет)
600 тенге
I love English (5 лет)
600 тенге
Загадки для детей (4-6 лет)
600 тенге
Загадки для детей (7-8 лет)
600 тенге
Тест на развитие речи (5-6 лет)
600 тенге
Тесты на внимание (4-5 лет)
600 тенге
Тесты на внимание (6-7 лет)
600 тенге
Время и возраст (5-6 лет)
600 тенге
Математика для дошкольников (5 лет)
600 тенге
Правила дорожного движения (5-6 лет)
600 тенге
Окружающий мир (4-5 лет)
600 тенге
Веселые цифры (для 4-5 лет)
600 тенге
Братья наши меньшие (для 4-5 лет)
600 тенге
Ищем буквы (для 5 лет)
600 тенге
Веселые загадки (для 4-5 лет)
600 тенге
Логические задачки для первоклассников
600 тенге
Логические задачки для второклассников
600 тенге
Логические задачки для третьеклассников
600 тенге
Логические задачки для четвероклассников
600 тенге
Казахский язык
600 тенге
Русский язык
600 тенге
Английский язык
600 тенге
Математика (алгебра)
600 тенге
Физика
600 тенге
Химия
600 тенге
Биология
600 тенге
Информатика
600 тенге
Познание мира
600 тенге
Добавить еще предмет?
Вы можете выбрать от 1 до 5 предметов
К оплате:
0 тенге.
Внимание! Эти данные будут написаны в грамоте!
Проверьте, верно ли вы написали ФИО участников, название учебного заведения и остальные данные. Данные после участия не меняются
Заявка на участие создана. Сейчас откроется страница оплаты