Ү-ҮК-ӘК-06-1.4-04
Сабақ жоспары №31
Зертханалық жұмыс №15
Курс 1 топ 9-1-РЭС-16
Пән Информатика
Оқытушының Т.Ә.А. Айдарова Дариға Достайқызы
- Сабақтың тақырыбы: Суреттерді орнату мен редакциялау
- Сабақтың түрі және тұрпаты: Шеберлік пен машықты қалыптастыру сабағының кезеңдері
- Сабақтың мақсаты: Студенттерді Corel Draw графикалық бағдарламасы бойынша алған теориялық білімдерін дамыта отырып, жұмыс істеу мүмкіншіліктерін тәжірибе жүзінде қолдана білуге үйрету;
Міндеттері:
- Білімділік: Corel DRAW векторлық графика бағдарламасында түрлі суреттерді графикалық бейнелерді өңдеу құралдарын пайдалану арқылы салу мен өңдеуді меңгеру;
- Тәрбиелік: Жаңа заманауи ақпараттық технологияларды меңгеруге бағыттау арқылы өз мамандықтарын сүюге, ұжымшылдыққа, ұқыптылыққа үйрету;
- Дамытушылық: Студенттердің векторлық графикалық редактормен жұмыс істеу принцптерін меңгеру арқылы теориялық білімін, ой-өрісін, шапшаң ойлау қабілетін дамытуға, шығармашылықпен жұмыс істеуге дағдыландыруға әрекет жасау;
- Күтілетін нәтижелері:
5.1. Студенттер түсінуі тиіс: Corel DRAW векторлық графика бағдарламасында обьектілер салуда обьектілерді пайдалану және оларды бояу, құрал-саймандар тақтасымен жұмыс жасау принциптері туралы
5.2. Cтуденттердің құндылық бағдары болуы Corel DRAW бағдарламасында жұмыс жасаудың маңызы, ұжымдасып жұмыс жасау туралы
5.3. Студенттер жасай біледі: Corel DRAW бағдарламасында жұмыс жасау ерекшеліктері мен принцптері туралы білімдерін қорытындылап, сараптама жасап, оны жалпылай білуді, бағдарлама мүмкіншіліктерін практика жүзінде қолдануды, суреттерді салуды және өңдеуді
Сабақ барысы
Сабақ кезеңдері (түрі мен тұрпатына байланысты) |
Сабақтың жүргізу уақыты |
Оқытушының басқарушылық іс-әрекеті |
Әрбір кезеңдегі студенттердің іс-әрекеті |
Сабақтың әр кезеңінің құралдары |
1. Ұйымдастыру кезеңі 2. Тіреулі білімдері мен біліктіліктерін жаңғыртып түзеу 3. Сабақтың негізгі бөлігі: 3.1. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау
3.2. Шығармашылық жаттығулар 4. Білімді бекіту 5.Сабақ қорытындысын келтіру 5.1. Білімді бағалау 5.2. Үйге тапсырма |
1-3 мин 5-7 мин 6-8 мин 5-7 мин 30-35 мин 10 мин 10 мин 5 мин 2 мин 2 мин |
1.1. Студенттермен сәлемдесу, сабаққа қатысуларын тексеру, сабаққа дайындықтарын, назарларын сабаққа аудару. 2.1.«Пәндік диктант» Топты жұптастыру арқылы екі топқа бөлу. Сол бөлінген бойынша екі нұсқалы диктантты таратамын. Берілген бес сұрақтың бесеуіне дұрыс жауап берілсе сәйкесінше бес балдық жүйемен бағаланатынын ескерту. Соңынан алмасу арқылы тексеруге және бағалауға беру. Қосымша 1. 2.2.«Жұптас, ойлан, бөліс» ойыны Бұл ойында алдынғы кезеңде жұптасқан студенттерге қарсы топтағы студенттерге бірге ойлана отырып сұрақ дайындайды және қарсы топтың сұрақтарына жауап беретінін ескерту. 3.1. Сабақтың тақырыбын, мақсатын және жоспарын хабарлау. Шығармашылық жұмыстарды студенттер жұптаса орындалатыны туралы ескерту. Студенттерге жаңа тақырып бойынша білімдерін толықтырып, шығармашылық жұмыстарына жаңа бағыт беріледі. Тақырып бойынша материалдар әдістемелік нұсқаудан алу керектігі туралы ескертіледі. Қосымша 2. 3.2.Оқытушы студенттерге жаңа тақырыпты меңгеру мақсатында тапсырмалар береді. Тапсырмалар слайда жасырылған ұялардан алуды ұсыну. Тапсырманың дұрыс орындалуын қадағалау. Қосымша 3. 3.2.Студенттер шығармашылық жұмыстарын тыңдалу тәртібімен таныстырылады. Жобалық жұмыстарын тыңдап, талданады. Орындалған жұмыстарды компьютер арқылы көрсету. Әр жұмыс бойынша қорытындысын шығару. E learning APS бағдарламасы арқылы алған білімдерін тексеру. Үш түрлі тапсырма түрін орындауға нұсқау беру, онда компьютерлік графика мен Corel DRAW бағдарламасы бойынша тапсырмаларды атап көрсету. «Ойлаудың алты қалпағы» ойыны: Студенттерге бүгінгі сабақты қалпақтың түсін таңдау арқылы талдайды, ішкі ойларын білдіру үшін ойын ережесін таныстыру. Студенттерге бірін бірі қарсы топтар бойынша бағалауды ұсыну. Үйге шығармашылық жұмыстарын толықтыру. Дәптерлеріне конспект толықтыру және әдістемелік нұсқаудағы бақылау сұрақтарына жауап беру. |
1.1. Сәлемдесу, топ басшысының студенттердің сабаққа қатысуы туралы ақпараты. Студенттер диктантты мұқият оқып, жауап беруге тырысады. Сонымен қатар, бірін бірі бағалайды. Студенттер өз жұбымен біріге отырып ойланып бір сұрақ дайындайды, сұраққа жауап береді. 3.1.Назарларын оқытушыға аударады. Дәптерге күнді, тақырыпты жазады. Студенттер оқытушы түсіндіретін жаңа тақырыппен танысады. Студенттер дәптерлеріне қысқаша конспект жасайды. 3.1. Студенттер слайдта ұяшықтарда жасырылған тапсырмаларды кезекпен таңдайды, сол тапсырмаларды компьютерге, ноутбукке екеуара бірлесіп отырып жұмыстарды орындайды. 3.2.Орындап біткен студенттер тақтаға шығып өз жобаларын қорғайды. Тапсырмаларды мұқият орындап тапсыру. Студенттер бүгінгі сабақтан алған әсерлерін білдіреді. Бағаларын тыңдау. Дәптерлеріне жазып алу |
Апталық есеп парағы, топ журналы, тақта Тақта, проектор, таратпа қағаздар, слайд. Слайд Ортақ желіге қосылған компьютерлер, ноутбуктер, интернет желісі Компьютер, ноутбук, дәптер, тақта, Corel DRAW бағдарламасы Компьютер, ноутбук, тақта, E learning APS бағдарламасы Қалам, слайд Топ жураналы Дәптер Әдістемелік нұсқау Қалам |