Публикации

RCDO.KZ » Публикации » «Топтық жұмыстың әдіс- тәсілдерін жетілдіру»

«Топтық жұмыстың әдіс- тәсілдерін жетілдіру»

ya_socials
Опубликовано:
Автор: Гука03 420


.2014ж

Коучниг сабақтың тақырыбы:

«Топтық жұмыстың әдіс- тәсілдерін жетілдіру» 

Сілтеме

      Мұғалімге арналған нұсқаулық 

Мақсаты:

«Топтық жұмыстың әдіс- тәсілдерін жетілдіру» жолдарын

табу.Мұғалімдерге оқушылардың қабілеттері мен ерекшеліктерін ашуға көмектесу арқылы , олардың өзара қарым-қатынасы , тиімді араласу және проблемаларды шешу дағдыларын дамытуына бағыттау.  Өзінің  тәжірбиесі туралы ойлану. 

Пән   мұғалімдеріне оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер,

оларды оқу мен тәрбие жұмыстарында қалай қолдануға

болатындығы жайлы,ол әдіс-тәсілдердің тиімділігі 

туралы түсінік беру.

Оқыту нәтижесі:

Мұғалімдер түрлі тапсырмалар орындау барысында топтық жұмыстың жаңа әдіс-тәсілдерін жетілдіру жолын табады.  Оқушылармен жұмыс жасау 

тиімділігі жайлы мағлұмат алады,оны өз тәжірибелерінде қолданады.

Негізгі (түйінді)  идеялар:

Топтық жұмыстарды ұйымдастырудың тиімділігін артыруда орындалатын ортасын құру.Оларға қалыпты жұмыс істеу мүмкіндігін жасау.

КОУЧИНГ сабақтың өту барысы:

1.Ұйымдастыру кезеңі:

а)әріптестерді қарсы алу

в)әріптестерді топтарға бөлу

                          БІЛУ

                 ТҮСІНУ 

              ҚОЛДАНУ

             ТАЛДАУ

ЖИНАҚТАУ

          БАҒАЛАУ

Тапсырманың сипаты

Берілген тапсырманы орындаудағы  қолданылған тәсілдер

Мағынаны тану.

Құрметті әріптес!
“Мінсіз мұғалім”,“Мінсіз оқушы”   деген ұғымдарға қандай түсінік бере аласыз?

Неліктен біз осы оқушыларды таңдап отырмыз?

2-тапсырма

Осы топтарға жататын оқушыларыңызды анықтаңыз.

Миға шабуыл немесе ой қозғау:

Топтық жұмыс.

Мұғалімдер өз ойын білдіреді

Сиқырлы қорапша»

Тірек сөздерді қолдану  арқылы «мінсіз» оқушыға сипаттама береді.

Жеке жұмыс. 

Топтық жұмыс.

Өз ойларын флипчартқа түсіру.

Топтық жұмыс 

«мінсіз оқушыға» анықтама беру.

Өз ойларын салыстыру.

  1. тапсырма.

Сіздің ойыңызша

Мінсіз баланың бойында қандай  ерекшеліктер болу керек?

2-тапсырма. 

Мінсіз баланың мінез-құлқындағы ерекшеліктер:

1.Іс-әрекетінің өзіндік стратегиялық ерекшеліктері бар оқушы.

2. Кез келген іс-әрекетті «өзінше орындауы».

3.Кез келген қиын істен жеңілді, жеңілден –қиынды көру ерекшелігімен дараланады.

                  

3- тапсырма. Бейнефильм.

«Менің атым-Қожа»

Қожа қандай бала?

Дарындылықты анықтайтын бақылау сұрақтары  кестені толтыру.

Салыстыру.

Топпен жұмыс.

Сіздің оқушыларыңыздың мінез-құлқында қандай ерекшеліктер байқалады?

 

Мұғалімдер кестені толтырады, Бейнеслайдтағы кестені салыстыру арқылы  Дарындылықты анықтайтын сәйкестікті табады.

Сергіту кезеңі.

Сауалнама сұрақтары

1. Тәртіпті.

2. Үлгерімі әртүрлі.

3. Жинақы.

4. Тәртібі “түсініксіз”.

5. Ұқыпты. 

6. Ситуацияға байланысты көпшілікпен немесе басшымен  келіспей қалады.

7. Үнемі жақсы оқиды. 

8. Сабақ үстінде қолайсыз сұрақтар қояды.

9. Сабақтан себепсіз қалмайды. 

10. Жаңа бастаманы қолдайды.

11. Ортамен тез тіл табысады.

12. Өзіне ұнайтын істі құлшына орындайды.

13. Қабылдауы өте тез.

14. Әзілқой, ашуланшақ.

15. Өз ойын анық жеткізе алады. 

16. Өте әділетті.

Бізге туғаннан берілген дарынөңделмеген алмазға ұқсайды. “Сібір кенінен” алынған мөлдір, қатты тас тәріздес (бірақ алмаз қаншалықты тамаша болса да, маржан тас екеуінің айырмашылығы жер мен көктің айырмашылығындай). Маржан тас деп- ерен еңбекті қажет ететін тегістелген алмазды айтамыз”. 

                               А. Владимиров

3.Рефлексия            

Ой толғау. 

«Менің қиялымдағы мінсіз оқушы»

Эссе жазыңыз.

Сауалнама ережесі бойынша сұрақты мұқият оқып, оқушыңыздың бойындағы

өзіңізге ұнайтын қабілетін «+» белгісімен, ұнамайтын қасиеттерін «-» белгісімен белгілеңіз.

Жеке жұмыс

Сауалнама

«Екі жұлдыз,бір тілек» әдісі бойынша бір-бірінің іс-әрекеттеріне баға беру

Наши олимпиады

Русский языкДля 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Казахский языкДля 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ИнформатикаДля 5-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ФизикаДля 7-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Математика (алгебра)Для 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ХимияДля 7-11 классов, 1-2 курсов Открыть
БиологияДля 7-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ГеографияДля 5-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Английский языкДля 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
История КазахстанаДля 5-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Для дошкольниковДля дошкольников от 4 до 6 лет Открыть

Оставить комментарий

Заполните заявку на участие
Язык участия
Обязательное поле (на номере должен быть WhatsApp)
Введен неправильный код
Поле обязательно для заполнения
Добавить еще ученика?
Вы можете внести от 1 до 5 учеников
Поле обязательно для заполнения
Класс / курс *
Поле обязательно для заполнения
Учащиеся дошкольных учреждений
0 класс
1 класс
2 класс
3 класс
4 класс
5 класс
6 класс
7 класс
8 класс
9 класс
10 класс
11 класс
1 курс
2 курс
Предмет1 *
Поле обязательно для заполнения
Будем с буквами дружить (5-6 лет)
600 тенге
Логика для детей 4 лет
600 тенге
Логика для детей 5 лет
600 тенге
Занимательная математика (5 лет)
600 тенге
I love English (5 лет)
600 тенге
Загадки для детей (4-6 лет)
600 тенге
Загадки для детей (7-8 лет)
600 тенге
Тест на развитие речи (5-6 лет)
600 тенге
Тесты на внимание (4-5 лет)
600 тенге
Тесты на внимание (6-7 лет)
600 тенге
Время и возраст (5-6 лет)
600 тенге
Математика для дошкольников (5 лет)
600 тенге
Правила дорожного движения (5-6 лет)
600 тенге
Окружающий мир (4-5 лет)
600 тенге
Веселые цифры (для 4-5 лет)
600 тенге
Братья наши меньшие (для 4-5 лет)
600 тенге
Ищем буквы (для 5 лет)
600 тенге
Веселые загадки (для 4-5 лет)
600 тенге
Логические задачки для первоклассников
600 тенге
Логические задачки для второклассников
600 тенге
Логические задачки для третьеклассников
600 тенге
Логические задачки для четвероклассников
600 тенге
Казахский язык
600 тенге
Русский язык
600 тенге
Английский язык
600 тенге
Математика (алгебра)
600 тенге
Физика
600 тенге
Химия
600 тенге
Биология
600 тенге
Информатика
600 тенге
Познание мира
600 тенге
Добавить еще предмет?
Вы можете выбрать от 1 до 5 предметов
К оплате:
0 тенге.
Внимание! Эти данные будут написаны в грамоте!
Проверьте, верно ли вы написали ФИО участников, название учебного заведения и остальные данные. Данные после участия не меняются
Заявка на участие создана. Сейчас откроется страница оплаты