.2014ж |
||||
Коучниг сабақтың тақырыбы: |
«Топтық жұмыстың әдіс- тәсілдерін жетілдіру» |
|||
Сілтеме: |
Мұғалімге арналған нұсқаулық |
|||
Мақсаты: |
|
|||
Оқыту нәтижесі: |
Мұғалімдер түрлі тапсырмалар орындау барысында топтық жұмыстың жаңа әдіс-тәсілдерін жетілдіру жолын табады. Оқушылармен жұмыс жасау тиімділігі жайлы мағлұмат алады,оны өз тәжірибелерінде қолданады. |
|||
Негізгі (түйінді) идеялар: |
Топтық жұмыстарды ұйымдастырудың тиімділігін артыруда орындалатын ортасын құру.Оларға қалыпты жұмыс істеу мүмкіндігін жасау. |
|||
КОУЧИНГ сабақтың өту барысы: 1.Ұйымдастыру кезеңі: а)әріптестерді қарсы алу в)әріптестерді топтарға бөлу БІЛУ ТҮСІНУ ҚОЛДАНУ ТАЛДАУ ЖИНАҚТАУ БАҒАЛАУ |
Тапсырманың сипаты |
Берілген тапсырманы орындаудағы қолданылған тәсілдер |
||
Мағынаны тану. Құрметті әріптес! Неліктен біз осы оқушыларды таңдап отырмыз? 2-тапсырма Осы топтарға жататын оқушыларыңызды анықтаңыз. |
Миға шабуыл немесе ой қозғау: Топтық жұмыс. Мұғалімдер өз ойын білдіреді Сиқырлы қорапша» Тірек сөздерді қолдану арқылы «мінсіз» оқушыға сипаттама береді. Жеке жұмыс. Топтық жұмыс. Өз ойларын флипчартқа түсіру. Топтық жұмыс «мінсіз оқушыға» анықтама беру. Өз ойларын салыстыру. |
|||
Сіздің ойыңызша Мінсіз баланың бойында қандай ерекшеліктер болу керек? 2-тапсырма. Мінсіз баланың мінез-құлқындағы ерекшеліктер: 1.Іс-әрекетінің өзіндік стратегиялық ерекшеліктері бар оқушы. 2. Кез келген іс-әрекетті «өзінше орындауы». 3.Кез келген қиын істен жеңілді, жеңілден –қиынды көру ерекшелігімен дараланады.
3- тапсырма. Бейнефильм. «Менің атым-Қожа» Қожа қандай бала? Дарындылықты анықтайтын бақылау сұрақтары кестені толтыру. Салыстыру. |
Топпен жұмыс. Сіздің оқушыларыңыздың мінез-құлқында қандай ерекшеліктер байқалады?
Мұғалімдер кестені толтырады, Бейнеслайдтағы кестені салыстыру арқылы Дарындылықты анықтайтын сәйкестікті табады. |
|||
Сергіту кезеңі. Сауалнама сұрақтары 1. Тәртіпті. 2. Үлгерімі әртүрлі. 3. Жинақы. 4. Тәртібі “түсініксіз”. 5. Ұқыпты. 6. Ситуацияға байланысты көпшілікпен немесе басшымен келіспей қалады. 7. Үнемі жақсы оқиды. 8. Сабақ үстінде қолайсыз сұрақтар қояды. 9. Сабақтан себепсіз қалмайды. 10. Жаңа бастаманы қолдайды. 11. Ортамен тез тіл табысады. 12. Өзіне ұнайтын істі құлшына орындайды. 13. Қабылдауы өте тез. 14. Әзілқой, ашуланшақ. 15. Өз ойын анық жеткізе алады. 16. Өте әділетті. “Бізге туғаннан берілген дарынөңделмеген алмазға ұқсайды. “Сібір кенінен” алынған мөлдір, қатты тас тәріздес (бірақ алмаз қаншалықты тамаша болса да, маржан тас екеуінің айырмашылығы жер мен көктің айырмашылығындай). Маржан тас деп- ерен еңбекті қажет ететін тегістелген алмазды айтамыз”. А. Владимиров 3.Рефлексия Ой толғау. «Менің қиялымдағы мінсіз оқушы» Эссе жазыңыз. |
Сауалнама ережесі бойынша сұрақты мұқият оқып, оқушыңыздың бойындағы өзіңізге ұнайтын қабілетін «+» белгісімен, ұнамайтын қасиеттерін «-» белгісімен белгілеңіз. Жеке жұмыс Сауалнама «Екі жұлдыз,бір тілек» әдісі бойынша бір-бірінің іс-әрекеттеріне баға беру |
|||
Публикации
Наши олимпиады