Публикации

RCDO.KZ » Публикации » Өсімдіктер әлемі

Өсімдіктер әлемі

ya_socials
Опубликовано:
Автор: Молдыбаева Асем Жумагельдиновна02 094

Сабақ жоспары №1

Пән: Ғылымға кіріспе

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 1-бөлім:Өсімдік әлемі

Мектеп: 

Күні

Мұғалімнің аты-жөні: 

Сынып

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны: 

Сабақтың тақырыбы

Өсімдік әлемін қалай сақтауға болады

Оқу мақсаты

өсімдіктерге қамқорлық жасаудың маңыздылығын түсіндіру;
өз өлкесінің өсімдік топтарын сипаттау;
қоршаған әлем құбылыстары, үдерістері мен 
нысандарын зерделеуге қажетті жағдайларды 
және зерттеушінің тұлғалық қасиеттерін анықтау.

Сабақтың мақсаттары

2.2.1.7- өсімдіктерге қамқорлық жасаудың маңыздылығын түсіндіру;
2.2.1.5 - өз өлкесінің өсімдік топтарын сипаттау;
2.1.1.1 - қоршаған әлем құбылыстары, үрдістері мен нысандарын зерделеуге қажетті жағдайларды және тұлғалық қасиеттерін анықтау;

Бағалау критерийлері

Білім алушылар:

-          Өсімдік өмірін анықтайды;

-          Табиғаттағы өсімдіктің маңыздылығын түсінеді.

Тілдік мақсат

Оқушылар «өсімдік», «өсімдік өмірі», «өсімдіктің маңыздылығы» сөздерді қатыстыра отырып, сөйлемдер құрайды.  

Құндылықтарды дарыту 

Сымбатты болып өсуінің маңыздылығы жайлы айта келе салауатты өмір салтына тәрбиелеу.  

Алдыңғы білімдер

Оқушылар өсімдіктің өмірі мен  және  қызметін  атап, көрсете біледі (табиғат, топтары, тірі өсімдік, түрлері, т.б.) және табиғаттағы өсімдіктерді ролі, өсуі мен дамуы үшін керек қажеттіліктерін анықтай алады.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері 

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет 

Ресурстар

Сабақтың басы

Артық сөзді тап
1.Емен, мамыргүл, алма ағашы, қарағай.
2.Шырша, сабақ, жапырақ, жеміс.
3.Күрек, теледидар, тырма, суқұйғыш.
Қай сөздер қалды? Оларды бір сөзбен қалай атауға болады?
Қалай ойлайсың, өсімдік не үшін керек?
Сабаққа дайындық
Еркін қозғалуға арналған ойын алаңын, топ 
санына байланысты түрлі түсті фишкаларды, кубикті 
дайындау керек. Алдын ала өсімдіктерге пайда 
келтіретін немесе зиян тигізетін жағдаяттарды 
сипаттайтын/бейнелейтін үлес
тірмелі парақшалар 
жиынтығын әзірлеу керек. Әрбір үлестірмелі 
парақшалардың жоғары оң жақ шетіне пайда немесе 
зиянның бағасын үш баллдық шкаламен жазу керек. 

Сабақтың ортасы

(Т) Шағын топтарға екі затты салыстыруға тапсырма беру. -

 

 
Адам көгалда демалып, гүл теріп, өсімдіктерге зиян тигізетінін 
байқамайды. 
Кейде өсімдіктер тұқым түзіп те үлгермейді. Соның 
салдарынан өсімдіктердің кейбір түрі мүлдем жойылып кетуі мүмкін.
Өсімдіктерге 
қамқорлықпен
қарау қажет. 
Көшет отырғызып, күтіп-
баптаған дұрыс. 
Қурап қалған ағаштарды
уақытында кесіп отыру керек. 
Себебі олар жас ағаштардың өсуіне кедергі жасайды
Кіріспе тапсырма.
Орман мен таулардың 
көрікті жерлерінің суреттерін көрсетіңіз. Атақты 
пейжазист суретшілердің туындыларын пайдалануға 
да болады. Көңіл күйді көтеру үшін релаксацияға 
арналған музыканы қосыңыз. Мүмкіндігінше 
бейнекөріністі пайдаланыңыз. Оқушылардың 
көрсетілімнен нені көргендерін, нені сезінгендерін 
сұраңыз. Оқушылардың білімін саралау мақсатында 
кейбір оқушыларға әңгіме құруға тапсырма беріңіз. 
Артық сөзді тап.
Бұл жұмысты жұппен 
орындаған тиімдірек. Тез және дұрыс орындаған 
оқушыларды мадақтаңыз. Үлгіде көрсетілгендей 
төрт сөзді ұсыныңыз, мысалы:
• емен, мамыргүл, алма ағашы, қарағай;
• шырша, сабақ, жапырақ, жеміс;
• күрек, теледидар, суқұйғыш, тырма.
Оқушылардан әр қатардағы артық сөздерді 
табуды, қалған сөздерді оқып, ортақ сөзбен атауды 
сұраңыз және өсімдіктердің пайдасы жөнінде 
ойланып көрулерін өтініңіз. Оқушылар жауап 
беруге қиналып жатса, «Егер жер бетінен өсімдіктер 
жойылып кетсе, не болар еді?» деген сияқты ашық 
сұрақ қойып көріңіз.
Жауаптар
1. 
Мамыргүл. Ортақ атау – ағаштар.
2. 
Шырша. Ортақ атау — өсімдік бөліктері.
3. 
Теледидар. Ортақ атау – бақша құралдар

Өзара бағалау ( дескриптор бойынша)

Бағалау  СГ 2. Есептердің шығару нәтижелерін көрсету   

Оқытудың мақсаты бойынша.

Бағалау кртитериі

Дескриптор

Кез келген есептерді шығару тәсілдерін мен анықтамаларды пайдаланады 

Қосымша ақпарат көздерін пайдалана отырып   тексереді

Шығарылған есептердің дұрыстығын бақылайды

Тапсырмалардың нәтижесін тексеру

Шығарылған есептердің жақсы үлгілерін көрсетеді

«Адам қаңқасы» көрнекі кестесі; 

қаңқаның жеке бөліктерінің суреттері мен олардың аттары жазылған кесте; 

Сабақтың соңы

Сабақты қорыту:
 
Бағалау. «Бес саусақ» стратегиясы бойынша.

.

Алақанды  бояңдар:
- бас бармақ - суретті талқылауға үйренсең;
- сұқ саусақ- сабақта қызық болса;
- ортаңғы саусақ- сурет бойынша әңгіме құрастыру ұнаса;
- аты жоқ саусақ-сабақта қиын болса;
- кішкентай саусақ- сабақ қызықсыз болса.

Бәрін жақсы түсіндім деген оқушы №1, әлі де сұрақтарым бар деген оқушы №2, ешнәрсе түсінбедім деген оқушы №3 суретті көтеру арқылы сабаққа кері байланыс жасайды.

  

Саралау – оқушыларға қалай  көбірек қолдау көрсетуді  жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? 

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? 

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы 

Оқушыларға жеке көмек пен қолдау көрсету.

Сабақ барысында мадақтау сөздер айту арқылы бағалау. Оқушылардың жауаптарын, іс-әрекеттеріне бақылау жүргізіп, түртіп алу  арқылы бағалау. Кері байланыс беру арқылы бағалау.

Сергіту сәтін өткізу. Белсенді тақтаны тек 3 минут қолдануды жоспарлаймын. 

Полная версия материала

Наши олимпиады

Русский языкДля 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Казахский языкДля 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ИнформатикаДля 5-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ФизикаДля 7-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Математика (алгебра)Для 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ХимияДля 7-11 классов, 1-2 курсов Открыть
БиологияДля 7-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ГеографияДля 5-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Английский языкДля 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
История КазахстанаДля 5-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Для дошкольниковДля дошкольников от 4 до 6 лет Открыть

Оставить комментарий

Заполните заявку на участие
Язык участия
Обязательное поле (на номере должен быть WhatsApp)
Введен неправильный код
Поле обязательно для заполнения
Добавить еще ученика?
Вы можете внести от 1 до 5 учеников
Поле обязательно для заполнения
Класс / курс *
Поле обязательно для заполнения
Учащиеся дошкольных учреждений
0 класс
1 класс
2 класс
3 класс
4 класс
5 класс
6 класс
7 класс
8 класс
9 класс
10 класс
11 класс
1 курс
2 курс
Предмет1 *
Поле обязательно для заполнения
Будем с буквами дружить (5-6 лет)
600 тенге
Логика для детей 4 лет
600 тенге
Логика для детей 5 лет
600 тенге
Занимательная математика (5 лет)
600 тенге
I love English (5 лет)
600 тенге
Загадки для детей (4-6 лет)
600 тенге
Загадки для детей (7-8 лет)
600 тенге
Тест на развитие речи (5-6 лет)
600 тенге
Тесты на внимание (4-5 лет)
600 тенге
Тесты на внимание (6-7 лет)
600 тенге
Время и возраст (5-6 лет)
600 тенге
Математика для дошкольников (5 лет)
600 тенге
Правила дорожного движения (5-6 лет)
600 тенге
Окружающий мир (4-5 лет)
600 тенге
Веселые цифры (для 4-5 лет)
600 тенге
Братья наши меньшие (для 4-5 лет)
600 тенге
Ищем буквы (для 5 лет)
600 тенге
Веселые загадки (для 4-5 лет)
600 тенге
Логические задачки для первоклассников
600 тенге
Логические задачки для второклассников
600 тенге
Логические задачки для третьеклассников
600 тенге
Логические задачки для четвероклассников
600 тенге
Казахский язык
600 тенге
Русский язык
600 тенге
Английский язык
600 тенге
Математика (алгебра)
600 тенге
Физика
600 тенге
Химия
600 тенге
Биология
600 тенге
Информатика
600 тенге
Познание мира
600 тенге
Добавить еще предмет?
Вы можете выбрать от 1 до 5 предметов
К оплате:
0 тенге.
Внимание! Эти данные будут написаны в грамоте!
Проверьте, верно ли вы написали ФИО участников, название учебного заведения и остальные данные. Данные после участия не меняются
Заявка на участие создана. Сейчас откроется страница оплаты