Публикации

RCDO.KZ » Публикации » Өсімдіктер әлемі

Өсімдіктер әлемі

ya_socials
Опубликовано:
Автор: Молдыбаева Асем Жумагельдиновна02 745

Сабақ жоспары №1

Пән: Ғылымға кіріспе

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 1-бөлім:Өсімдік әлемі

Мектеп: 

Күні

Мұғалімнің аты-жөні: 

Сынып

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны: 

Сабақтың тақырыбы

Өсімдік әлемін қалай сақтауға болады

Оқу мақсаты

өсімдіктерге қамқорлық жасаудың маңыздылығын түсіндіру;
өз өлкесінің өсімдік топтарын сипаттау;
қоршаған әлем құбылыстары, үдерістері мен 
нысандарын зерделеуге қажетті жағдайларды 
және зерттеушінің тұлғалық қасиеттерін анықтау.

Сабақтың мақсаттары

2.2.1.7- өсімдіктерге қамқорлық жасаудың маңыздылығын түсіндіру;
2.2.1.5 - өз өлкесінің өсімдік топтарын сипаттау;
2.1.1.1 - қоршаған әлем құбылыстары, үрдістері мен нысандарын зерделеуге қажетті жағдайларды және тұлғалық қасиеттерін анықтау;

Бағалау критерийлері

Білім алушылар:

-          Өсімдік өмірін анықтайды;

-          Табиғаттағы өсімдіктің маңыздылығын түсінеді.

Тілдік мақсат

Оқушылар «өсімдік», «өсімдік өмірі», «өсімдіктің маңыздылығы» сөздерді қатыстыра отырып, сөйлемдер құрайды.  

Құндылықтарды дарыту 

Сымбатты болып өсуінің маңыздылығы жайлы айта келе салауатты өмір салтына тәрбиелеу.  

Алдыңғы білімдер

Оқушылар өсімдіктің өмірі мен  және  қызметін  атап, көрсете біледі (табиғат, топтары, тірі өсімдік, түрлері, т.б.) және табиғаттағы өсімдіктерді ролі, өсуі мен дамуы үшін керек қажеттіліктерін анықтай алады.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері 

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет 

Ресурстар

Сабақтың басы

Артық сөзді тап
1.Емен, мамыргүл, алма ағашы, қарағай.
2.Шырша, сабақ, жапырақ, жеміс.
3.Күрек, теледидар, тырма, суқұйғыш.
Қай сөздер қалды? Оларды бір сөзбен қалай атауға болады?
Қалай ойлайсың, өсімдік не үшін керек?
Сабаққа дайындық
Еркін қозғалуға арналған ойын алаңын, топ 
санына байланысты түрлі түсті фишкаларды, кубикті 
дайындау керек. Алдын ала өсімдіктерге пайда 
келтіретін немесе зиян тигізетін жағдаяттарды 
сипаттайтын/бейнелейтін үлес
тірмелі парақшалар 
жиынтығын әзірлеу керек. Әрбір үлестірмелі 
парақшалардың жоғары оң жақ шетіне пайда немесе 
зиянның бағасын үш баллдық шкаламен жазу керек. 

Сабақтың ортасы

(Т) Шағын топтарға екі затты салыстыруға тапсырма беру. -

 

 
Адам көгалда демалып, гүл теріп, өсімдіктерге зиян тигізетінін 
байқамайды. 
Кейде өсімдіктер тұқым түзіп те үлгермейді. Соның 
салдарынан өсімдіктердің кейбір түрі мүлдем жойылып кетуі мүмкін.
Өсімдіктерге 
қамқорлықпен
қарау қажет. 
Көшет отырғызып, күтіп-
баптаған дұрыс. 
Қурап қалған ағаштарды
уақытында кесіп отыру керек. 
Себебі олар жас ағаштардың өсуіне кедергі жасайды
Кіріспе тапсырма.
Орман мен таулардың 
көрікті жерлерінің суреттерін көрсетіңіз. Атақты 
пейжазист суретшілердің туындыларын пайдалануға 
да болады. Көңіл күйді көтеру үшін релаксацияға 
арналған музыканы қосыңыз. Мүмкіндігінше 
бейнекөріністі пайдаланыңыз. Оқушылардың 
көрсетілімнен нені көргендерін, нені сезінгендерін 
сұраңыз. Оқушылардың білімін саралау мақсатында 
кейбір оқушыларға әңгіме құруға тапсырма беріңіз. 
Артық сөзді тап.
Бұл жұмысты жұппен 
орындаған тиімдірек. Тез және дұрыс орындаған 
оқушыларды мадақтаңыз. Үлгіде көрсетілгендей 
төрт сөзді ұсыныңыз, мысалы:
• емен, мамыргүл, алма ағашы, қарағай;
• шырша, сабақ, жапырақ, жеміс;
• күрек, теледидар, суқұйғыш, тырма.
Оқушылардан әр қатардағы артық сөздерді 
табуды, қалған сөздерді оқып, ортақ сөзбен атауды 
сұраңыз және өсімдіктердің пайдасы жөнінде 
ойланып көрулерін өтініңіз. Оқушылар жауап 
беруге қиналып жатса, «Егер жер бетінен өсімдіктер 
жойылып кетсе, не болар еді?» деген сияқты ашық 
сұрақ қойып көріңіз.
Жауаптар
1. 
Мамыргүл. Ортақ атау – ағаштар.
2. 
Шырша. Ортақ атау — өсімдік бөліктері.
3. 
Теледидар. Ортақ атау – бақша құралдар

Өзара бағалау ( дескриптор бойынша)

Бағалау  СГ 2. Есептердің шығару нәтижелерін көрсету   

Оқытудың мақсаты бойынша.

Бағалау кртитериі

Дескриптор

Кез келген есептерді шығару тәсілдерін мен анықтамаларды пайдаланады 

Қосымша ақпарат көздерін пайдалана отырып   тексереді

Шығарылған есептердің дұрыстығын бақылайды

Тапсырмалардың нәтижесін тексеру

Шығарылған есептердің жақсы үлгілерін көрсетеді

«Адам қаңқасы» көрнекі кестесі; 

қаңқаның жеке бөліктерінің суреттері мен олардың аттары жазылған кесте; 

Сабақтың соңы

Сабақты қорыту:
 
Бағалау. «Бес саусақ» стратегиясы бойынша.

.

Алақанды  бояңдар:
- бас бармақ - суретті талқылауға үйренсең;
- сұқ саусақ- сабақта қызық болса;
- ортаңғы саусақ- сурет бойынша әңгіме құрастыру ұнаса;
- аты жоқ саусақ-сабақта қиын болса;
- кішкентай саусақ- сабақ қызықсыз болса.

Бәрін жақсы түсіндім деген оқушы №1, әлі де сұрақтарым бар деген оқушы №2, ешнәрсе түсінбедім деген оқушы №3 суретті көтеру арқылы сабаққа кері байланыс жасайды.

  

Саралау – оқушыларға қалай  көбірек қолдау көрсетуді  жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? 

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? 

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы 

Оқушыларға жеке көмек пен қолдау көрсету.

Сабақ барысында мадақтау сөздер айту арқылы бағалау. Оқушылардың жауаптарын, іс-әрекеттеріне бақылау жүргізіп, түртіп алу  арқылы бағалау. Кері байланыс беру арқылы бағалау.

Сергіту сәтін өткізу. Белсенді тақтаны тек 3 минут қолдануды жоспарлаймын. 

Полная версия материала

Наши олимпиады

Русский языкДля 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Казахский языкДля 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ИнформатикаДля 5-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ФизикаДля 7-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Математика (алгебра)Для 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ХимияДля 7-11 классов, 1-2 курсов Открыть
БиологияДля 7-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ГеографияДля 5-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Английский языкДля 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
История КазахстанаДля 5-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Для дошкольниковДля дошкольников от 4 до 6 лет Открыть

Оставить комментарий

Заполните заявку на участие
Язык участия
Обязательное поле (на номере должен быть WhatsApp)
Введен неправильный код
Поле обязательно для заполнения
Добавить еще ученика?
Вы можете внести от 1 до 5 учеников
Поле обязательно для заполнения
Возраст / Класс / Курс *
Поле обязательно для заполнения
4 года
5 лет
6 лет
7 лет
1 класс
2 класс
3 класс
4 класс
5 класс
6 класс
7 класс
8 класс
9 класс
10 класс
11 класс
1 курс
2 курс
Предмет1 *
Поле обязательно для заполнения
День единства народа Казахстана (1-2 класс)
700 тенге
День единства народа Казахстана (3-4 класс)
700 тенге
I love English (4-5 лет)
700 тенге
Братья наши меньшие (4-5 лет)
700 тенге
Будем с буквами дружить (5-6 лет)
700 тенге
В мире животных (4 года)
700 тенге
Весёлые загадки (4 года)
700 тенге
Веселые задачки (5 лет)
700 тенге
Весёлые цифры (4-5 лет)
700 тенге
Весёлый счёт (5 лет)
700 тенге
Времена года (4 года)
700 тенге
Время и возраст (6-7 лет)
700 тенге
Вчера, сегодня, завтра (5 лет)
700 тенге
Дни недели и времена года (5 лет)
700 тенге
Загадки для детей (4-5 лет)
700 тенге
Загадки для детей (6-7 лет)
700 тенге
Занимательная математика (6 лет)
700 тенге
Запутанные буквы (5 лет)
700 тенге
Ищем буквы (5-6 лет)
700 тенге
Логические задачки (4 года)
700 тенге
Математика для дошкольников (6 лет)
700 тенге
Математика для малышей (6 лет)
700 тенге
Начинаем читать (6 лет)
700 тенге
Окружающий мир (4-5 лет)
700 тенге
Основы финансовой грамотности (5-6 лет)
700 тенге
Основы финансовой грамотности (1-2 класс)
700 тенге
Основы финансовой грамотности (3-4 класс)
700 тенге
Правила дорожного движения для малышей (4-5 лет)
700 тенге
Пространство и время (4 года)
700 тенге
Пространство и время (6-7 лет)
700 тенге
Развитие речи (4 года)
700 тенге
Развитие речи (5 лет)
700 тенге
Развитие речи (6 лет)
700 тенге
Моя Родина - Казахстан (4-5 лет)
700 тенге
Моя Родина - Казахстан (1-2 класс)
700 тенге
Моя Родина - Казахстан (3-4 класс)
700 тенге
Независимый Казахстан (1-2 класс)
700 тенге
Независимый Казахстан (3-4 класс)
700 тенге
Самый внимательный (5-6 лет)
700 тенге
Строение тела человека (5-6 лет)
700 тенге
Тесты на внимательность (4-5 лет)
700 тенге
Тесты на внимательность (6-7 лет)
700 тенге
Тесты на логику (4 года)
700 тенге
Тесты на логику (5 лет)
700 тенге
Хочу все знать (4 года)
700 тенге
Хочу все знать (5-6 лет)
700 тенге
Цвета на английском (4-5 лет)
700 тенге
Цифры для малышей (4 года)
700 тенге
Часы (6 лет)
700 тенге
Этикет для малышей (4 года)
700 тенге
Логические задачки для первоклассников
700 тенге
Логические задачки для второклассников
700 тенге
Логические задачки для третьеклассников
700 тенге
Логические задачки для четвероклассников
700 тенге
Казахский язык
700 тенге
Русский язык
700 тенге
Английский язык
700 тенге
История Казахстана
700 тенге
Математика
700 тенге
Алгебра
700 тенге
Физика
700 тенге
Химия
700 тенге
Биология
700 тенге
География
700 тенге
Информатика
700 тенге
Познание мира
700 тенге
Естествознание
700 тенге
Цифровая грамотность
700 тенге
Музыка
700 тенге
Поле обязательно для заполнения
Добавить еще предмет?
Вы можете выбрать от 1 до 5 предметов
К оплате:
0 тенге.
Внимание! Эти данные будут написаны в грамоте!
Проверьте, верно ли вы написали ФИО участников, название учебного заведения и остальные данные. Данные после участия не меняются
Заявка на участие создана. Сейчас откроется страница оплаты