Сабақтың тақырыбы |
Жобарыс пен түлкі (Ертегі) |
Мұғалімнің есімі: |
Бөлім: |
Дені саудың – жаны сау |
|
СЫНЫП: 2 «А» |
Сабақ: |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: Көңіл сұрауды білемін. |
Мұғалімнің аты-жөні: Күні: |
|||||||||
СЫНЫП: 2 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
||||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
2.1.3.1 - шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне (бастапқы бөліміне) сүйеніп, оқиғаның соңын болжау 2.2.7.1 - мұғалімнің көмегімен шығармадағы көркемдегіш құралдарды (теңеу, кейіптеу) табу 2.3.3.1 - шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегімен сурет, каллиграмма, аппликация, фотосуреттер арқылы ұсыну |
|||||||||
Сабақтың оқыту мақсаттары: |
2.6. Кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалау |
|||||||||
Күтілетін нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: мәтінді оқиды, түсінеді, бағалауға қатысады, кейіпкерлердің іс-әрекетіне баға береді, рөлге бөліп оқиды. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: тақырыпты болжайды, қажетті ақпаратты тауып оқиды, алған әсерімен бөліседі.Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: ой толғауын әсерлі, шынайы әңгімелеп жеткізе алады.Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
|||||||||
Құндылық |
Жеке және топта тиімді жұмыс жасай алу |
|||||||||
Пәнаралық байланыс |
Қазақ тілі, сурет |
|||||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Интербелсенді тақта |
|||||||||
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
|||||||||
Алдыңғы білім |
Мен істейтін жұмыс бар |
|||||||||
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. алты қалпақ, бағалау парағы |
|||||||||
Әдіс-тәсілдер |
«Көрші» тренинг, «Стоп кадр» әдісі, «ДЖИГСО» әдісі, «Бес жолды өлең», «Фишбоун» әдісі, диалог құру, кубизм стратегиясы, «Алты қалпақ» әдісі, кері байланыс ,сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік, рефлексия-«Алты қалпақ» әдісі, кері байланыс БЛОБ ағашы |
|||||||||
Сабақтың жоспары |
||||||||||
Жоспарланғануақыт |
Жоспарланған жұмыс түрлері : |
Ресурстар |
||||||||
Сабақтың басы 2 минут 3 минут |
1. Оқушылар шеңбер болып тұрады -Балалар көңіл-күйлеріңіз қалай? Тамаша! -Сабаққа дайындықтарыңыз қалай? -Керемет! -Ендеше сабағымызды бастайық! -Бастайық! |
Оқушылар шеңбер болып тұрады |
||||||||
2. Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Көрші» тренинг Мақсаты: әрбір қатысушының сол топтың бір мүшесі екендігін сезінуі, бір-біріне жылылық сыйлау. Нұсқаулық: Көршіңді оң жақтан құшақта, Көршіңді сол жақтан құшақта. Оң жақтағы көршіңе бір жымиып, Сол жақтағы көршіңе бір жымиып, Бүгінгі сабақ барысы, Біз үлкен отбасы. |
«Көрші» тренинг (Көршілер қимыл – қозғалыстар арқылы жаттығуды жасайды) |
|||||||||
3. Топтарға бөлу. (4 топ) Кір жаятын жіпте аңдардың суреттері ілінеді, таңдап алған аңдар арқылы топқа бөлінеді І топ: түлкі ІІ топ: жолбарыс ІІІ топ: қасқыр ІҮ топ: қоян 4. Топ ережесімен таныстыру - Топта бір-бірін тыңдау, сыйлау - Тәртіпсіздік көрсетпеу - Мұғалімді мұқият тыңдау - Топта бір-біріне көмектесу - Қол көтеріп жауап беру - Өкпешіл, ашушаң болмау - Тапсырмаларға ойланып, нақты жауап беру - Дауыс көтеріп сөйлемеу |
Оқушылар кір жаятын жіптен өздеріне ұнайтын аңдардың суретін алып, түріне сай топтарға бөлінеді |
|||||||||
5. Бағалау парақшасымен таныстыру |
Бағалау парақша |
|||||||||
3 минут |
6. Үй жұмысын сұрау. Қыста тағы қандай еңбек түрлері бар? (шағын шығарма жазу) |
Топтан 1,2 оқушыдан үй жұмысын сұрау |
||||||||
Білу және түсіну 2 минут |
Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. Әр түрлі ертегілердің суреттерін көрсету және бір атауын сұрау. Тақырыпқа байланысты аңдар туралы жұмбақтар жасыру ЖҰМБАҚТАР ШЕШУ(әр топқа бірнеше жұмбақтар беріледі) 1. Сайқымазақ қулығы бар, Барған жерде ұрлығы бар. (Түлкі) 2. Бір аң бар қайраты көп, болған күшті Басынан өткізеді әрбір істі. (Арыстан) 3. Кілемнің түрлеріндей жүндері бар, Айбаты жан шыдамас үндері бар. (Жолбарыс) 4. Қорыққанда жел аяқ, Отырғанда томардай-ақ (Қоян) Олай болса бүгінгі сабақтың тақырыбы: Көңіл сұрауды білемін Жолбарыс пен түлкі ертегісімен танысамыз Дәптерлеріңізді ашып бүгінгі күннің жады мен тақырыпты жаздыру «ОЙ ҚОЗҒАУ» Халық шығармалары дегеніміз не? 1. шешендік сөздер 2. өтірік өлеңдер 3. жырлар 4. жұмбақ 5. мақал-мәтелдер 6. жаңылтпаштар 7. ертегілер -Жарайсыңдар, балалар! -Ендеше ертегі дегеніміз не? Оқушылар жауабы: Ертегі – халық ауыз әдебиетінің атадан балаға ауыз екі сөйлеумен жеткен әдеби өнердің бірі. Ол мынадай түрге бөлінеді. Тірек сызба Көңіл сұрауды білемін. Жобарыс пен түлкі (Ертегі) Орман ішіне саяхат Қызығушылығын ояту Жолбарыс ПЕН түлкі суреттері |
Суретпен жұмыс Жұмбақтар жазылған парақшалар Тірек-сызба |
||||||||
Қолдану 10 минут Талдау |
Тыңдалым: аудиомен тыңдалады. Оқылым: Оқулықпен жұмыс Айтылым: «Стоп кадр» әдісі арқылы оқушыларды тізбектеп оқыту ДЖИГСО әдісі бойынша жаңа тақырыпты меңгереді 1. ертегіні оқып, әр топтан бір оқушы екінші топқа барып түсіндіреді, екінші топ мұқият тыңдайды. 2. Жобарыс пен түлкіні сипаттап беріңдер. |
Оқулық, қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер |
||||||||
Сергіту сәті 2 минут 3 минут Жинақтау 10 минут |
Сергіту сәті: Допты дұрыс қағып ал да, жауап бер "үш тілде сөйлеу" сөздерді үш тілде айтады 1. түлкі-лиса- 2. жолбарыс-тигр- 3.қоян-заяц- 4.қасқыр-волк 5.арыстан- 6. аю-медведь 7. піл-слон 8. борсық- 9. ертегі-сказка- 10. жануар- Жазылым: Жеке жұмыс «Бес жолды өлең» құрастыру 1-жолда 1 сөз ғана беріледі (1 зат есім) 2-жолда тақырыпты 2 сөзбен сипаттау (2 сын есім) 3-жолға тақырыпқа қатысты 3 қимыл атауын жазу (3 етістік) 4-жолға 4 сөзден тұратын сөйлем жаз (Бір мағыналас сөз) 5-жолға тақырыппен мәндес 1 сөз синоним эаз. (Бір мәндес сөз) Ит, түлкі, ертегі, жылқы 1. Ертегі Топпен жұмыс: «Фишбоун» әдісі Ертегіге жоспар құру Диалог құру: Ертегіні сахналау қай топқа немесе кімдерге бұйырады, жеріби суыру Кубизм стратегиясы: Викториналық сұрақтарға жауап беру 1. «Жолбарыс пен түлкі» ертегісіндегі түлкіге сипаттама беріңіз 2. Жолбарыс қандай жануар? 3. «Жолбарыс пен түлкі» ертегісі қандай ертегі түріне жатады? 4. Жолбарыс қалай алданып қалды? 5. Науқас адамның көңілін қай уақытта сұрамайды? 6. Науқас адамға не апарасың? Қандай жылы сөздер айтасың? Жетістік критерийі - үй жұмысын сұрау-1 - суретпен жұмыс жасай алады-1 - диалог құра алады-1 - рөлге бөліп, мәнерлеп оқи алады-1 - қасқыр мен түлкіні сипаттай алады-1 - ДЖИГСО әдісін қолдана алады-1 - Бес жолды өлең құрастыра алады-1 - Халық шығармаларының атауларын біледі-1 - жолбарысты сипаттай алады-1 - түлкіні сипаттай алады-1 - сөздерді үш тілде айта алады-1 - ертегіге жоспар құра алады-1 - сұрақтарға толық жауап бере алады-1 |
Доп арқылы, «үш тілде сөйлеу» сөздерді үш тілде айтады |
||||||||
Сабақтың соңы Бағалау 2 минут |
Қол соғу және күлегіштер арқылы бағаланады |
Күлегіштер |
||||||||
Рефлексия «Алты қалпақ» әдісі Кері байланыс БЛОБ ағашы 3 минут |
БЛОБ ағашы Сабақтың тақырыбы:_____________________________________ Сабақтан кейінгі жетістік деңгейің қай суретке сәйкес келеді, белгіле. Себебін айтып көр__________________________________________ _________________________________________________ Күні_________________________ |
Кері байланыс парағы. «Алты қалпақ» әдісі |
||||||||
Үйге тапсырма: «Еркін әңгіме» әдісі, 25-беттегі 7-тапсырма, хрестоматия оқулығындағы 10-бет, Көңіл сұрай барғанда мазмұндау |
||||||||||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағыбайланыс |
||||||||
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
||||||||||