Білімділік: Үшбұрыштың, трапецияның орта сызығы туралы теоремаға тұжырымдама жасау, есептер шығаруға қолдану, геометриялық фигураларды ажырата білу.
Дамытушылық: Тақырып бойынша негізгі мәселені анықтап, көрсете білу, танымдық – ізденіс қызметін дамыту.
Тәрбиелігі: Өздігінен ізденуге, білім алуға, еңбегінің нәтижесін бағалай білуге үйрету.
Көрнекілігі: интерактивті тақта, кодоскоп, бұрыштық сызғыш.
Сабақтың түрі: жаңа теориялық материалды меңгерту.
Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, жеке, жұптық жұмыс.
Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі
II. Үй тапсырмасын сұрау(сұрақ-жауап)
III. Жаңа теориялық материалды меңгерту
IV. Есептер шығару
V. Бағалау, қорытындылау
VI. Үйге тапсырма беру
Қайталау сұрақтары.