Орта білім беру ұйымының педагогінің қысқа мерзімді сабақ жоспары
Сабақтың тақырыбы:Базарлық
Бөлім: |
Мәдени мұра |
||||||||
Оқытушының аты-жөні: |
Режабова Ж.Н. |
||||||||
Күні: |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||||
Сынып: 4 «б» |
|||||||||
Оқыту мақсаттары |
4.1.1.1 анық айтылған сөзді тыңдап, қысқаша жазба (тірек сөздер) жасау және нақтылау мақсатында сұрақтар құру 4.4.5.2 сөзге қосымшалар жалғау кезінде үндестік заңын сақтау |
||||||||
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: анық айтылған сөзді тыңдап, қысқаша жазба (тірек сөздер) жасайды Көптеген оқушы: анық айтылған сөзді тыңдап, қысқаша жазба (тірек сөздер) жасау және нақтылау мақсатында сұрақтар құрайды Кейбір оқушылар: сөзге қосымшалар жалғау кезінде үндестік заңын сақтайды. |
||||||||
Жоспар |
|||||||||
Сабақтың кезеңі / уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||
Сабақтың басы 5 минут Сабақтың ортасы 25 минут |
«Ассоциация» әдісі арқылы сабақтың тақырыбын болжау. 1.Базарлық дегеніміз не? Жаңа сөз үйренейік! Ірімшік-сыр Қамзол-камзол,мужская и женская одежда без воротника и рукавов, удлиненный жилет Қаймақ-сметана Табу-находить, обнаруживать; найти. Көрсетейік және айтайық! 1-тапсырма.
Есте сақтайық!
Оқиық! 2-тапсырма. Көп нүктенің орнына тиісті қосымшаны қойып оқы. Нұрәлі мен Кемел ата-әжесі...( -нан –нен) мол базарлық алып келді. – Атам...( -нан-нен) сыйға домбыра алдым, қараңыз, – деп мақтанды Кемел. – Менің әжем... (-нан-нен) сыйға алған тақиям қалай? Өте сәнді ме? – деп мақтанды Нұрәлі. – Бізге ештеңе жоқ па? – деп анасы балалар....( -дан –ден) сұрады. – Әжем. ... (-нан, -нен) сізге базарлық бар. Қоржыннан алыңыз. Оларды қала...( -дан –ден) табу қиын. Мінеки, айран, ірімшік, құрт, қаймақ, бауырсақ, – деді Кемел қуанып. – Әке, сіз торсық...( -тан –тен) қымыз құйып ішіңіз,–деді Нұрәлі. Ата-аналары балаларына риза болды. – Балаларым, сендерге көп рақмет, бақытты болыңдар, – деп алғыс айтты әкелері. – Балаларым....(-нан –нен) айналдым, мұндай балаларды әлем...( -нан –нен) таппайсың,-деді аналары. Оқиық және жауап берейік! 3-тапсырма. Мәтінді қайтадан түсініп оқы. Сұрақтарға жауап бер.
Ойланайық! 4-тапсырма. Үлгі бойынша сөйлем құрап жаз. Үлгі: Атамнан белдік алдым. Ол өте сәнді. Әженен құрт алдым. Ол өте дәмді. |
Шаттық шеңберіндегі өлеңді айтады Сабақ мақсатымен танысады Сабақтың тақырыбын болжайды Жаңа сөздерді қайталайды, дәптерлеріне жазып алады . Есте сақтайық! Ережені қайталап жаттайды 2-тапсырманы оқиды Сұрақтарға жауап береді Үлгі бойынша сөйлем құрайды 3-тапсырма. Қарамен жазылған сөздерге сұрақ қояды. 1) Мен қаладан (Қайдан?) келдім. 2) Анамнан (Кімнен?) сәлемдеме алдым. 3) Қымыздан (Неден?) құйып іштім. |
ҚБ «Қол соғу»
|
АКТ суреттер оқулық сөздік дәптер суреттер |
|||||
Сабақтың соңы |
Үйге тапсырма: 6-тапсырма 86 бет Рефлексия. «Қол соғу» әдісі |