Химия сабағында жаңа АКТ технологияларды қолдану жайлы мәлімет
Жобалық технологияны енгізу кезінде нақты өнім жасалады, бұл көбінесе студенттердің бірлескен жұмысы мен ой-пікірлерінің нәтижесі болып табылады, бұл студенттердің жоба бойынша жұмыс нәтижесінде сәттілік пен өзін-өзі тану жағдайын бастан кешіруіне байланысты оларға қанағат әкеледі. Жобалық технология мәдени-тарихи феноменнің ерекшеліктеріне ие бола отырып, мектептегі білім мазмұнын игеруде, жаңа білім мен іс-әрекет тәсілдерін қолдану мен игеруде құндылықты қайта қарастыруға, диалогқа жағдай жасайды.
Отандық мектепте қолданылатын бұл технология әлемдік педагогикада түбегейлі жаңа емес. Ол 20-шы жылдары пайда болды. Жобалық технология проблемалар әдісі, жобалар әдісі деп аталды және білім берудегі гуманистік бағыт идеяларымен байланысты болды. Бұл технологияның негізгі идеяларын Дж. Дьюи және оның шәкірті В. Кил-Патрик. Бұл ғалымдар оқыту оқушылардың жеке қызығушылығына сәйкес тиісті іс-әрекетке бағытталуы керек деп санайды. Оқу процесінің негізгі дидактикалық бірлігі, олардың пікірінше, нақты өмірден алынған және оқушылар үшін жеке маңызды мәселе болып табылады.