Публикации

RCDO.KZ » Публикации » Ең көп қолданыстағы желілер

Ең көп қолданыстағы желілер

ya_socials
Опубликовано:
Автор: AjnabekovaZHB03 517

Мектеп:

«Жалпы білім беретін №16 лингвистикалық бағыттағы орта мектебі» КММ

Күні:

21.01.2019ж

Мұғалімнің аты-жөні:

Жумажанова Куралай Мараткызы

Пән/Сынып:

 Қазақ тілі , 7 В

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

 

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

 -бөлім: Ғаламтор және әлеуеттік желілер          

Сабақтың тақырыбы:

45. Ең көп қолданыстағы желілер

Осы мақсатта қол жеткізілген оқу мақсаттары:

7.1.3.1 Т/А.тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата білу

7.3.5.1 Ж. Жетекші сұрақтар арқылы негізгі және қосымша ақпаратты айту білдіретін дағдыларын дамыта отырып, жинақы мәтін жазу

7.4.4.1 етістіктің есімше, көсемше, тұйық етістік,  шақ, рай түрлерін тілдесім барысында қолдану;

Сабақтың мақсаты:

1. Тақырыпқа сай ұсынылған материалдардың тақырыбын, мазмұнын, тілдік ерекшелігін танып, факті мен көзқарастарын ажырату

2. Жетекші сұрақтар арқылы тақырыптың негізгі және қосымша ақпаратты анықтап, жинақы мәтін жаза алу

3. Етістіктің есімше, көсемше, тұйық етістік, шақ, рай түрлерін тілдесім барысында қолдана алу

Бағалау критерийлері:

Ø  «Ең көп қолданыстағы желілер» тақырыбына ұсынылған мәтіндердің тақырыбын, мазмұнын, тілдік ерекшелігін салыстырады;

Ø  Жетекші сұрақтар арқылы пікір алмасып, негізгі және қосымша ақпаратты анықтайды;

Ø  Талапқа сай жинақы мәтін жазады;

Ø  Етістіктің түрлері мен шақ категориясын  ажыратып, тілдесім кезінде пайдаланады.

Тілдік мақсаттар

Пәнге қатысты сөздік қор мен термин: әлеуметтік желілер, ғаламтор, шақ категориясы, факт

Диалог пен жазу үшін қолданылатын тіркестер: «Меніңше, ... тапсырманы толық орындады/орындай алмады, себебі ол ... жасады/жасамады».

Құндылықтарға баулу

-          Қарым қатынас жасау

-          Өзгелердің көзқарасына құрметпен қарау

-          Өмір бойы оқуға дайын болу

-          Зайырлы қоғам және жоғары руханият

Құндылықтарға баулу топтық, жұптық жұмыстарға бағытталаған тапсырмалар арқылы іске асырылады

Пәнаралық байланыс

Сабақта АКТ арқылы пайдалану информатика, тыңдалым материалдары арқылы әдебиет  пәндерімен байланыстыру

Алдыңғы білім

«Әлеуметтік желілер» Оқушылар бұған дейінгі әлеуметтік желілер туралы тақырыппен танысып, ол жайлы  пікірлерін тұжырымдай алады. Бұл білім оқушыларға тақырыпты нақтылауға  көмектесе алады.

Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтың басы

– 15мин.

 

Ұйымдастыру кезеңі Сәлемдесу.

Психологиялық ахуал «Үздік номинация» әдісі арқылы жүргізіледі.

- Барлығымыз өзімізді еркін сезінеміз! Барлықтарыңызға қазіргі қолданыстағы әлеуметтік желілердің бірқатары таратылып берілді. Осы желілердің ішінен үздік номинацияға лайық желіні ерекшелегім келіп тұр. Ол үшін  сіз үшін лайық әлеуметтік желінің бірін көтеріңіз.  

Топқа бөлу 

Аталған үздік үш желі бойынша топқа бөліну

 (І топ «Watsapp», ІІ топ  «VK», ІІІ топ «Инстаграмм» )

 

Сынып ортасы

 

Үздік номинация


 


Үй жұмысы

«4 сөйлем»  әдісі

«Әлемді алаңдатқан әлеуметтік желілер»

Пікір: Менің ойымша...................

Дәлел:

Мысалы:.........................

Қорытынды: Сонымен,.................

дәптер

Жаңа тақырып

Бүгінгі күнді, тақырыпты жазу.

Ең көп қолданыстағы желілер (мұғалім алғы сөзі) мақсатымен таныстыру

Дәптер,тақта

 

 

 

 

 

 

 

 

ТЖ. 2-тапсырма «Модельдеу » әдісі.

Тақырыпқа қатысты бейнебаян тыңдайды

Тақырыпты моделдеу арқылы Рөлдік ойыны ұсынылады.

І топқа Оқушы мен мұғалім. «Мен үшін желі пайдалы, өзімді желісіз елестете алмаймын......»

ІІ топқа  Журналист пен  жазушы сұхбаты «Мен жастардың желіде ертеден кещке дейін отыруына қарсымын, өйткені....»

ІІІ топқа Психолог пен ата ана әңгімесі. «Баламның желіге көп шықпауына қандай кеңес алсам болады....»

Критерийі

-          Бейнебаянды тыңдайды

-          Топтарда берілген тақырып арқылы дайындалады

-          Рөлдік ойын қояды

-          Тақырыпты ашады

Дескрипторы

-          Бейнебаянды түсінеді

-          Топтарда талқыға сала біледі

-          Актерлік шеберлік көрсетеді

-          Тақырыпты ашып, жеткізе алады

ҚБ. Тапсырма аяқталған соң, жауаптары тыңдалып, «Шапалақ» әдісімен жүргізіледі.

Сабақтың ортасы 20мин

 

 

 

ТЖ.  1-тапсырма «Факт немесе пікір » әдісі.

Топтарға бірнеше факт пен пікірлер таратылады. Оқушылар топтарында талдап, ортаға бір немесе үш оқушы шығып ойларымен бөліседі. Шешімді бір оқушы шығарады

Критерийі

-          Факт мен пікірлерді іріктейді

-          Топтарда талдайды

-          Бірнеше оқушы ойларын оратаға салады

-          Шешім шығарады

Дескрипторы

-          Факт мен пікірлерді ажырата алады

-          Топтарда талдай алады

-          Бірнеше оқушы ойларын дәлелдей алады

-          Шешім айта алады

ҚБ. Тапсырма аяқталған соң, жауаптары тыңдалып, «Шапалақ» әдісімен жүргізіледі.

Рөлдік ойын

 

 

 

Қалыптастырушы бағалау

«Бес бармақ »

 

«Егер де мен»  әдісі.

Іріктелген тірек сөздерді пайдалана отырып, жоспар құру және жинақы мәтін жазу

Критерийі

-Тақырыпқа сай жоспар құрады;

-Жинақы мәтінін жазады.

Дескрипторы

-Тақырыпқа сай жоспар құра алады;

-Жинақы мәтінін жазу талабына сүйене біледі.

Күй «Хафиз»

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы – 5 мин.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бағалау

 

Үйге тапсырма

Сабақты түйіндей келе, ең көп қолданылады әлеуметтік желіні және одан кейінгі желілерді анықтап, қызықты мәлімдемемен бөлісуге болады. (слайд)

 

Оқушылар рефлексиясы

Бүгін мен жаңадан не үйрендім?

      Қандай қиындық болды, оны жеңе алдым ба?

      Бүгін кімге көмектесе алдым?

      Сабақтан алған әсерім?

      Менің көңіл күйім?

Кері байланыс. 

 

Суретте берілген әлеуметтік желілер жайында келер шақта салыстырмалы мәтін жасаңдар

 

Бес тармақты гүлдер суреті

 


Полная версия материала

Наши олимпиады

Русский языкДля 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Казахский языкДля 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ИнформатикаДля 5-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ФизикаДля 7-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Математика (алгебра)Для 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ХимияДля 7-11 классов, 1-2 курсов Открыть
БиологияДля 7-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ГеографияДля 5-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Английский языкДля 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
История КазахстанаДля 5-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Для дошкольниковДля дошкольников от 4 до 6 лет Открыть

Оставить комментарий

Заполните заявку на участие
Язык участия
Обязательное поле (на номере должен быть WhatsApp)
Введен неправильный код
Поле обязательно для заполнения
Добавить еще ученика?
Вы можете внести от 1 до 5 учеников
Поле обязательно для заполнения
Класс / курс *
Поле обязательно для заполнения
Учащиеся дошкольных учреждений
0 класс
1 класс
2 класс
3 класс
4 класс
5 класс
6 класс
7 класс
8 класс
9 класс
10 класс
11 класс
1 курс
2 курс
Предмет1 *
Поле обязательно для заполнения
Будем с буквами дружить (5-6 лет)
600 тенге
Логика для детей 4 лет
600 тенге
Логика для детей 5 лет
600 тенге
Занимательная математика (5 лет)
600 тенге
I love English (5 лет)
600 тенге
Загадки для детей (4-6 лет)
600 тенге
Загадки для детей (7-8 лет)
600 тенге
Тест на развитие речи (5-6 лет)
600 тенге
Тесты на внимание (4-5 лет)
600 тенге
Тесты на внимание (6-7 лет)
600 тенге
Время и возраст (5-6 лет)
600 тенге
Математика для дошкольников (5 лет)
600 тенге
Правила дорожного движения (5-6 лет)
600 тенге
Окружающий мир (4-5 лет)
600 тенге
Веселые цифры (для 4-5 лет)
600 тенге
Братья наши меньшие (для 4-5 лет)
600 тенге
Ищем буквы (для 5 лет)
600 тенге
Веселые загадки (для 4-5 лет)
600 тенге
Логические задачки для первоклассников
600 тенге
Логические задачки для второклассников
600 тенге
Логические задачки для третьеклассников
600 тенге
Логические задачки для четвероклассников
600 тенге
Казахский язык
600 тенге
Русский язык
600 тенге
Английский язык
600 тенге
Математика (алгебра)
600 тенге
Физика
600 тенге
Химия
600 тенге
Биология
600 тенге
Информатика
600 тенге
Познание мира
600 тенге
Добавить еще предмет?
Вы можете выбрать от 1 до 5 предметов
К оплате:
0 тенге.
Внимание! Эти данные будут написаны в грамоте!
Проверьте, верно ли вы написали ФИО участников, название учебного заведения и остальные данные. Данные после участия не меняются
Заявка на участие создана. Сейчас откроется страница оплаты