Кіріспе
|
Ұйымдастыру кезеңі
Сыныппен сәлемдесу
Психологиялық ахуал
Топқа бөліну
Қазақтың бойтұмар түрлері арқылы топқа бөлу.
«Алтын ережені еске түсіреді
Топ басшысына бағалау парағын ұсынады
|
Амандасады
Оқушылар дөңгеленіп тұрып, наурыз мерекесіне байланысты жақсы тілектер айтады.
Топқа бөлінеді
Алтын ереже талаптарын еске түсіреді
Топ басшыларын сайлайды
|
Бағалау парағын топ басшысына ұсыну
|
Кіріспе
|
|
«Тарбағатай » кезеңі
Топтық тапсырма. Әр топқа жеке сұрақ беріледі (топ басшысы жауап береді)
|
Бойтұмар тобы: Қарт кісі қайда келе жатыр? Арман-тілегі не?
Тұмарша тобы: «Я, Құдай, егер бар болатын болсаң, сүйегімді жат өлкеде қалдырма, ең соңғы тілегім ғой....» деген қарттың сөзіндегі «жат өлке» деген сөз тіркесін қалай түсінесіздер?
Алқа тобы: Қарт шекпенін асықпай шешіп, көйлегінің түймесін ағытып, мойынындағы нені алды? Ол не? Ол туралы не білеміз?
Мұғалім сөзі (Бойтұмар туралы мұғалім айту. Суретін көрсету)
|
Қалыптастырушы
Бойтұмар беру
|
Суреттер
|
|
«САРЫШОҚЫ » кезеңі
Берілген тапсырмалар арқылы постермен жұмыс
|
Бойтұмар тобы: Әңгіме бойынша жоспар құрып, мазмұнын ашады.
Жоспары
1.
2.
3.
4.
5.
6.
Тұмарша тобы:« Менің өлкем» тақырыбына сурет салу
Алқа тобы:
Байланысын тап
Өткен шақ
|
Осы шақ
|
Келер шақ
|
|
|
|
|
Бойтұмар беру
|
Постерлер, маркер, стикерлер
|
|
«Қабырға –Базарым, қалың ел - назарым » кезеңі
|
Сұрақтар:
Кейіпкер табиғаты -20: Қарт жас кезінде қандай қазақтың ұлттық ойындарын ойнағанын еске алды? (көкпар, ақсүйек, бәйге)
Кейіпкер табиғаты -30: Кейіпкер әккі көкжалдан қалай құтылды? (Дыбысын білдірмей келе жатқан көкжалды көре сала, қасында жатқан келідей тасты төмен қарай домалатып жіберді. Салдыр гүлдір домалаған таспен қасқыр құздан құлап кетті.)
Кейіпкер табиғаты -40: Түрмеде 1 жыл жатқанда қартқа қандай айып тағылды? (біріншісі – шекара бойына жақын барып қайтыпсың Сондағы мақсатың не?, екіншісі – сенде тығулы жатқан мылтық бар, соны өкіметке тапсыруың керек)
Сөз мәйегі- 20: “Өлмегенге өлі балық кездеседі”, “Түз несібесі- тәңірден” деген мәтелдердің мазмұны неде? (Тіршілік иесіне кез келген қолайлы сәтті береді)
Сөз мәйегі- 30: Бейне сұрақ Осы бейнесұрақты тыңдай отырып ондағы көнерген сөздерді тап
(бір уыс малта, бес-алты құрт, саптыаяқ, торсық болды)
Сөз мәйегі- 40: Әңгімедегі теңеу, эпитеттерді ата
(сірі шоқай,қас дұшпан, қара мылтық, қара домбыра, көңірсіген дымқыл топырақ, қайсар қарағайлар- эпитеттер.
Теңеулер – Шоқайы киіздей ұйысып, бұрауы кеткен домбырадай, келідей,қу томардай, аузымен жем тасыған қарлығаштай, жармағын картаға салған құмаршыдай,жалғыз қылдың үстінде тұрғандай, Айнабұлақтың суындай, торғын шымылдықтай)
Таулы өлкеде – 20: Әңгімеде кездесетін жер-су аттарыната.(Етікші, Тарбағатай, Күргейтас, Тентек-Халдай, Айнабұлақ, Арғанаты, Көкшілік, Нұра)
Таулы өлкеде – 30: Әңгіменің табиғатын суреттеген пейзажды ата
(Тау іші. Иен жайлау. Ұшқан құс, жүгірген аңнан өзге тіршілік белгісі білінбейді. Аспан да жер де сұп-сұрғылт. Жапырақтар сарғайып, өсімдік атаулы күзгі ызғырық желге елбеңдей бас ұрып, тәубеге келген сопыдай күбірлейді.)
Таулы өлкеде – 40: Жат елден туған жерімізге оралған қандастарымыздың бірі, өнер адамы кім? (Шұғыла Сапарғалиқызы)
|
Ұпайлық суреттер мен
бойтұмар беру
|
Суреттер, бойтұмарлар
|