Публикации

RCDO.KZ » Публикации » ҚМЖ "Әңгіме кейіпкері Бойтұмардың символикалық мәні"

ҚМЖ "Әңгіме кейіпкері Бойтұмардың символикалық мәні"

ya_socials
Опубликовано:
Автор: AjnabekovaZHB02 118

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР

Тақырып:       Әңгіме кейіпкері  Бойтұмардың символикалық мәні

Мектеп: №16

Күні 19.03.17

Қатысушының саны -20

Қатыспағаны-

Пән: Әдебиет

Мұғалімнің аты-жөні   Смаханова М.Ж

 

Сынып:

Оқытумақсаты:

Жазушы  шығармасындағы  кейіпкер табиғатын  таниды, бойтұмардың символдық мәнін ашады

Күтілетін нәтижелер:

 

Барлығы:Әңгіме кейіпкерлеріне  талдау жасай алады

Көпшілігі:Әңгімедегі негізгі ойды анықтай алады.

Кейбіреулері:Шығармашылық жұмыстар жасап, өмірмен байланыстыра алады

Тілдік мақсат:

Мақал-мәтелдер –

Көнерген сөздер –

Көркемдегіш сөздер – теңеу, эпитет,

Тақырып –

Идея -

Алдынғы (бұрынғы) оқыту

Қ.Жұмаділов. «Қаздар қайтып барады» әңгімесі

Блум таксономиясы бойынша тапсырма сипаттары

 

 

 

 

 

 

 

Кіріспе

Ұйымдастыру кезеңі

Сыныппен сәлемдесу

Психологиялық ахуал

 

Топқа бөліну

Қазақтың бойтұмар түрлері арқылы топқа бөлу.

«Алтын ережені еске түсіреді

Топ басшысына бағалау парағын ұсынады

 

Амандасады

Оқушылар дөңгеленіп тұрып, наурыз мерекесіне байланысты жақсы тілектер айтады.

Топқа бөлінеді

Алтын ереже талаптарын еске түсіреді

Топ басшыларын сайлайды

 

 

 

Бағалау парағын топ басшысына ұсыну

Кіріспе

 

Үй тапсырмасын тексеру

 

  Эссе «Туған жер - алтын бесігім»

Мақал мәтелдердің мағынасын ашу

Қалыптастырушы бағалау

Бағалау  парағы

Негізгі бөлім

 

Бүгінгі күн мен тақырыпты жазып қойыңыздар

Сабақтың мақсатын айту

Жазушы  шығармасының көркемдік ерекшелігін таниды, өткен сабақта алынған білімді пысықтаймыз.

Бүгінгі сабақта  «Қарт асқан асулар» кезеңдері бойынша тапсырма орындаймыз

Дәптерлерін ашып жазады

Кезеңдер слайды

Дәптерлер

 

«Күргейтас» кезеңі

Мағынаны тану

Бойтұмар тобы: 

Қабдеш Жұмаділов

            Кім?.........себебі.....

            Кім?.........себебі.....

            Кім?.........себебі.....

Кім?............себебі

 

Тұмарша тобы:«Қаздар қайтып барады»

             Тақырыбы

            Идеясы   

            Сюжеті 

            Жанры 

           Тәрбиелігі:

 

Алқа  тобы:

Қарттың бойындағы адами қасиетті аш

Менің ойымша қарт.... Себебі..... Мысалы.... Сондықтан......

Қалыптастырушы

Бойтұмар беру

 

 

 

«Тарбағатай »  кезеңі

Топтық тапсырма. Әр топқа жеке сұрақ беріледі (топ басшысы жауап береді)

 

Бойтұмар тобы:  Қарт кісі қайда келе жатыр? Арман-тілегі не?

Тұмарша тобы:  «Я, Құдай, егер бар болатын болсаң, сүйегімді жат өлкеде қалдырма, ең соңғы тілегім ғой....»  деген қарттың сөзіндегі «жат өлке» деген сөз тіркесін қалай түсінесіздер?

Алқа  тобы: Қарт шекпенін асықпай шешіп, көйлегінің түймесін ағытып, мойынындағы нені алды? Ол не? Ол туралы не білеміз?

Мұғалім сөзі (Бойтұмар туралы мұғалім айту. Суретін көрсету)

Қалыптастырушы

Бойтұмар беру

 

Суреттер

 

«САРЫШОҚЫ »  кезеңі

Берілген тапсырмалар арқылы постермен жұмыс

Бойтұмар тобы:  Әңгіме бойынша жоспар құрып, мазмұнын ашады.

Жоспары

1.

2.

3.

4.

5.

6.

Тұмарша тобы:« Менің өлкем» тақырыбына сурет салу

 

Алқа  тобы:

Байланысын тап

Өткен шақ

Осы шақ

Келер шақ           

 

 

 

 

Бойтұмар беру

 

Постерлер, маркер, стикерлер

 

 

«Қабырға –Базарым, қалың ел - назарым » кезеңі

 

 

Сұрақтар:

Кейіпкер табиғаты -20: Қарт жас кезінде қандай қазақтың ұлттық ойындарын ойнағанын еске алды? (көкпар, ақсүйек, бәйге)

Кейіпкер табиғаты -30: Кейіпкер әккі көкжалдан қалай құтылды? (Дыбысын білдірмей келе жатқан көкжалды көре сала, қасында жатқан келідей тасты төмен қарай домалатып жіберді. Салдыр гүлдір домалаған таспен қасқыр құздан құлап кетті.)

Кейіпкер табиғаты -40: Түрмеде 1 жыл жатқанда қартқа  қандай айып тағылды? (біріншісі – шекара бойына жақын барып қайтыпсың Сондағы мақсатың не?, екіншісі – сенде тығулы жатқан мылтық бар, соны өкіметке тапсыруың керек)

Сөз мәйегі- 20: “Өлмегенге өлі балық кездеседі”, “Түз несібесі- тәңірден” деген мәтелдердің мазмұны неде? (Тіршілік иесіне кез келген қолайлы сәтті береді)

Сөз мәйегі- 30:  Бейне сұрақ    Осы бейнесұрақты тыңдай отырып ондағы көнерген сөздерді тап

 (бір уыс малта, бес-алты құрт, саптыаяқ, торсық болды)

Сөз мәйегі- 40: Әңгімедегі теңеу, эпитеттерді ата

(сірі шоқай,қас дұшпан, қара мылтық, қара домбыра, көңірсіген дымқыл топырақ, қайсар қарағайлар- эпитеттер.

Теңеулер – Шоқайы киіздей ұйысып, бұрауы кеткен домбырадай, келідей,қу томардай, аузымен жем тасыған қарлығаштай, жармағын картаға салған құмаршыдай,жалғыз қылдың үстінде тұрғандай, Айнабұлақтың суындай, торғын шымылдықтай)

Таулы өлкеде – 20: Әңгімеде кездесетін жер-су аттарыната.(Етікші, Тарбағатай, Күргейтас, Тентек-Халдай, Айнабұлақ, Арғанаты, Көкшілік, Нұра)

 

Таулы өлкеде – 30: Әңгіменің табиғатын суреттеген пейзажды  ата

(Тау іші. Иен жайлау. Ұшқан құс, жүгірген аңнан өзге  тіршілік белгісі білінбейді. Аспан да жер де сұп-сұрғылт. Жапырақтар сарғайып, өсімдік атаулы күзгі ызғырық желге елбеңдей бас ұрып, тәубеге келген сопыдай күбірлейді.)

 

Таулы өлкеде – 40: Жат елден туған жерімізге оралған қандастарымыздың бірі, өнер адамы  кім? (Шұғыла Сапарғалиқызы)

Ұпайлық суреттер мен

бойтұмар беру

 

Суреттер, бойтұмарлар

 

«Айнабұлақ» кезеңі

Тұрақты тіркестің мағынасын аш

Бойтұмар  тобы:

Титығы құру –
Таңдай жібітіп, талшық қып келе жатқаны –
Қан қақсау –
Тұмарша тобы:

Бармағын шайнау –
Тілі аузына сыймау –
Ет жүрегі езілу –

Алқа  тобы:
Тіксініп қалды –

Көзі шырадай жану -
Өзегі тала қоймаған –

Барлығына дәптерге жазады

Бойтұмар беру

 

Дәптер

 

«Туған өлке» кезеңі

Актив студио тапсырмасын орындаймыз

 

 

 

-Туған жерге қатысты қандай ән білеміз?

 

Актив студио тапсырмасын орындайды Осы шығарманың жағымды және жағымсыз тұстарын ашып қорытындылаңыздар

жағымды        жағымсыз

 

 


Г.Оразымбетованың «Туған өлке» әнімен аяқтайды

Бойтұмар беру

 

Интербелсенді тақта, флипчарт

үнтаспа

Қорытынды

Мұғалім:Қасиеті сіңген туған жерін жат елде жүріп бір сәт те ұмыта алмай туған жерге оралған қандастарымыз қаншама! Мұстафа Шоқай, Мұртаза Бұлытай, Майра Мұхамедқызы, Шұғыла Сапарғалиқызы, Қанат Ислам т.б. сынды қандастарымыз туған еліне келіп еңбек етуде.

 

 

 

 

Үй жұмысын беру

Бойтұмар тобы: Әңгіме желісі бойынша сөзжұмбақ дайындау

Тұмарша тобы: Туған жерге деген сағыныш өлең арнау

Алқа тобы:    Әңгімені өзге жазушының туған жерге арналған  шығармасымен салыстыру

 

 

Рефлексия

Бүгінгі сабақтан нені үйрендік?

Не қиын болды?

Қандай ұсыныс тілек айтасың?

Еркін микрафон

 

микрофон

Бағалау

Топбасшысы жиналған бойтұмар саны  бойынша ең жоғары ұпай жинаған

Топ басшысы қорытынды айтады

Бойтұмарларды ұпайларды есептеу

ұпайлар


Полная версия материала

Наши олимпиады

Русский языкДля 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Казахский языкДля 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ИнформатикаДля 5-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ФизикаДля 7-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Математика (алгебра)Для 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ХимияДля 7-11 классов, 1-2 курсов Открыть
БиологияДля 7-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ГеографияДля 5-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Английский языкДля 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
История КазахстанаДля 5-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Для дошкольниковДля дошкольников от 4 до 6 лет Открыть

Оставить комментарий

Заполните заявку на участие
Язык участия
Обязательное поле (на номере должен быть WhatsApp)
Введен неправильный код
Поле обязательно для заполнения
Добавить еще ученика?
Вы можете внести от 1 до 5 учеников
Поле обязательно для заполнения
Возраст / Класс / Курс *
Поле обязательно для заполнения
4 года
5 лет
6 лет
7 лет
1 класс
2 класс
3 класс
4 класс
5 класс
6 класс
7 класс
8 класс
9 класс
10 класс
11 класс
1 курс
2 курс
Предмет1 *
Поле обязательно для заполнения
I love English (4-5 лет)
600 тенге
Братья наши меньшие (4-5 лет)
600 тенге
Будем с буквами дружить (5-6 лет)
600 тенге
В мире животных (4 года)
600 тенге
Весёлые загадки (4 года)
600 тенге
Веселые задачки (5 лет)
600 тенге
Весёлые цифры (4-5 лет)
600 тенге
Весёлый счёт (5 лет)
600 тенге
Времена года (4 года)
600 тенге
Время и возраст (6-7 лет)
600 тенге
Вчера, сегодня, завтра (5 лет)
600 тенге
Дни недели и времена года (5 лет)
600 тенге
Загадки для детей (4-5 лет)
600 тенге
Загадки для детей (6-7 лет)
600 тенге
Занимательная математика (6 лет)
600 тенге
Запутанные буквы (5 лет)
600 тенге
Ищем буквы (5-6 лет)
600 тенге
Логические задачки (4 года)
600 тенге
Математика для дошкольников (6 лет)
600 тенге
Математика для малышей (6 лет)
600 тенге
Начинаем читать (6 лет)
600 тенге
Окружающий мир (4-5 лет)
600 тенге
Основы финансовой грамотности (5-6 лет)
600 тенге
Основы финансовой грамотности (1-2 класс)
600 тенге
Основы финансовой грамотности (3-4 класс)
600 тенге
Правила дорожного движения для малышей (4-5 лет)
600 тенге
Пространство и время (4 года)
600 тенге
Пространство и время (6-7 лет)
600 тенге
Развитие речи (4 года)
600 тенге
Развитие речи (5 лет)
600 тенге
Развитие речи (6 лет)
600 тенге
Моя Родина - Казахстан (4-5 лет)
600 тенге
Моя Родина - Казахстан (1-2 класс)
600 тенге
Моя Родина - Казахстан (3-4 класс)
600 тенге
Самый внимательный (5-6 лет)
600 тенге
Строение тела человека (5-6 лет)
600 тенге
Тесты на внимательность (4-5 лет)
600 тенге
Тесты на внимательность (6-7 лет)
600 тенге
Тесты на логику (4 года)
600 тенге
Тесты на логику (5 лет)
600 тенге
Хочу все знать (4 года)
600 тенге
Хочу все знать (5-6 лет)
600 тенге
Цвета на английском (4-5 лет)
600 тенге
Цифры для малышей (4 года)
600 тенге
Часы (6 лет)
600 тенге
Этикет для малышей (4 года)
600 тенге
Логические задачки для первоклассников
600 тенге
Логические задачки для второклассников
600 тенге
Логические задачки для третьеклассников
600 тенге
Логические задачки для четвероклассников
600 тенге
Казахский язык
600 тенге
Русский язык
600 тенге
Английский язык
600 тенге
История Казахстана
600 тенге
Математика
600 тенге
Алгебра
600 тенге
Физика
600 тенге
Химия
600 тенге
Биология
600 тенге
География
600 тенге
Информатика
600 тенге
Познание мира
600 тенге
Цифровая грамотность
600 тенге
Поле обязательно для заполнения
Добавить еще предмет?
Вы можете выбрать от 1 до 5 предметов
К оплате:
0 тенге.
Внимание! Эти данные будут написаны в грамоте!
Проверьте, верно ли вы написали ФИО участников, название учебного заведения и остальные данные. Данные после участия не меняются
Заявка на участие создана. Сейчас откроется страница оплаты