Публикации

RCDO.KZ » Публикации » Жеміс-жидектер

Жеміс-жидектер

ya_socials
Опубликовано:
Автор: Koregenkyzy Ardak01 421

                                                                                      № 76 жалпы білімберетін мектептің

қазақ тілі пәнінің мұғалімі:

Көрегенқызы Ардақ 

Сынып: 6 «Е»

Сабақтың тақырыбы: Жеміс-жидектер

Сабақтың мақсаттары:

Білімділік: оқушылардың сабаққа қызығушылығын оятып, белсенділіктерін арттыру, өздері білетін жеміс-жидек атауларын пайдалана отырып, оны жаңа сөздермен толықтыру;  ойын элементтерін пайдалана отырып, күнделікті тұрмыста қолдана білу.

Дамытушылық: тапсырма орындауда оқушылырдың логикалық ойлау және шығармашылық талдау қабілеттерін дамыту.

Тәрбиелік: тілге деген қызығушылықты  арттыру, тиянақтылыққа, ынталыққа, ұқыптылыққа және дербестікке тәрбиелеу.

Сабақтың әдіс–тәсілдері: топпен жұмыс, пікір алмасу, шығармашылық жұмыс, әңгімелесу

Оқыту нәтижесі:

  • оқушылар жан-жақты ойланады, ізденеді;
  • топпен, жұппен жұмыс жүргізгенде ұйымшылдықпен, бірлесе отырып жұмыс істеуге үйренеді.
  • өзін – өзі тани білуге және жеке тұлға болып қалыптасуға әрекеттенеді.

Түйінді идеялар:  өздерінің оқуға қабілетті екендігіне сенімді   оқушылар материалды тез әрі жақсы игереді. Олар ойларын оңай жинақтайды, терең ойланады. 

Сабақтың барысы

  • 1-әрекет.Ұйымдастыру кезеңі:   (2 минут)
  • Сәлеметсіздер ме, балалар! Бүгінгі сабағымыздыбастаймыз.
  • сыныптың психалогиялық ахуалын қалыптастыру: «Шаттық шеңберін» құрғызып бір-біріне есімдерінің бас әріптерін қатыстырыптілектер айтады. Мысалы: Жәнібек- жақсы бала,  Максим- мықты оқушы, Лера-лайықты оқушы, Аделья-адал қыз. Евгения-ерікті қыз, Инабат- -ибалы қыз, Жантемір-жан досым, Ильхам-инабатты бала, Данил-дарынды бала

2-әрекет.  Үй тапсырмасын тексеру кезеңі (1, 3-модульдер) ( 3 минут)

Түйіндесу әдістеріне байланысты сызған сызбаларын оқушылар бір-бірінің жұмыстарын алдыларына берілген бағалау парағы бойынша бағалап шығады. «Менің бақшам» тақырыбына әңгіме жазу. Суретін салып келу. 

Аты- жөні

Тапсырма орындалмаған

(2 балл)

Қателері 4 тен артық

(3 балл)

Қателері 1-3 дейін

(4 балл)

Қате жоқ. Ой шашыраңқы

(5 балл)

Қате жоқ. Негізгі ой жазылған

(6 балл)

«5» 6 балл

«4» 5 балл

«3» 4балл

«3» 3 балл

«2» 2 балл

2 – әрекет. Жаңа сабақ  (1, 2, 3, 4, 5, 6, 7-модульдер)  (4 минут)

Қызығушылығын ояту. Ой қозғау. Өткен сабақтарды қайталау мақсатында оқушылар слайдта гиперсілтемемен жасалынған сұрақтарға жауап береді. (1, 2, 3 -модульдер). (Слайдтан бақтың суретін көрсетемін)

Сұрақтары:

1.Бұл не?

2.  Кімнің үйінде бақ бар?

3. Бақта не өседі?

4. Жеміс-жидектерді атаңдар?

Өткен сабақтарды қайталай отырып жаңа сабаққа көшу

Балалар осы тесті шешу арқылы сұрақтардың астында жасырын тұрған суретті ашады. Өз ойларын айту арқылы тақырыпты ашады (дұрыс айтасыңдар, бүгінгі жаңа тақырыбымыз «Жеміс-жидектер»). (1, 2, 3 -модульдер):

Жабдықтар: АКТ

3-әрекет. Топқа бөлу. (3 минут)

Енді оқушыларды өздері атаған жемістері бойынша топқа бөлемін. Үйден себетке салынған алма, мандарин, алмұрт алып келемін, себеттен өздеріне ұнаған жемістерді алу арқылы топқа бөлемін. 

1-топ.  «Алмалар» тобы

2-топ.«Мандариндер» тобы

3 топ.«Алмұрттар» тобы

4- әрекет. 3 минут

Мағынаны ажырату.«Дұрыс, бұрыс»кестесі.  Топқа тапсырма ортақ, бірақ әр топ мүшелері бірге кестені толтырады.

Сұрақтар

Дұрыс

Бұрыс

  1. Жеміс-жидекте дәрумен аз

  1. Жеміс-жидек далада өседі

  1. Жеміс-жидекте дәрілік қасиет жоқ.

  1. Сәбіз бақшада өседі

  1. Қарбыздың дәмі ащы болады

  1. Құлпынай қышқыл дәмді жидек

  1. Қазақстанда өсімдік өспейді

  1. Тамыр өсімдікті қорекпен қамтамасыз етеді

әр топтан бір оқушы шығып дұрыс емес жерін ашық айтып, қорғайды.

5– әрекет.Жаңа сөздермен жұмыс. (1, 4, 6,7-модульдер). (4 минут)

Жаңа сөздер 

Пайдалы – полезно                    жетілу – развиваться, закаляться 

Дәрумен – витамин                    дені сау- здоровый 

Күн шуағы – луч солнце

Дәрілік қасиет – лечебное свойство

 

Интербелсенді тақтадан жаңа сөздерді көрсетіп, оқып, бірге қайталатамын. Енді осы жаңа сөздердің ішінен сендерге таныс емес сөздермен әр топ сөз тіркесін құратырады.  Дәптерлеріне орындайды.   

6-әрекет.Сергіту сәті. «Ағашта – жерде»(2 минут)

Жеке жұмыс: Жүргізуші бала

- алма, шие, өрік – балалар қолдарын көтереді.

- қияр, пияз, сәбіз – балалар қолдарын түсіріп отырады

бау – бақшада өседі!

7-әрекет.(4 минут)

Мәтінмен жұмыс. Мәтінді тақтадан бірінші мұғалім оқиды, оқушылар тізбекпен оқып шығады. Енді осы мәтіннен жаңа сөздерді тауып, атап шығады. (1, 2, 4 , 6,7-модульдер)          

8- әрекет.(5 минут)

Ой толғаныс.Мәтінді байланыстыра отырып «Көршіңді әңгімелеп бер!» (1, 2, 3-модульдер). Топта жұппен жұмыс. «Алма», «Мандарин», «Алмұрт»топтарына  тапсырма ортақ. 

  • Сендер қандай жеміс-жидектерді ұнатасыңдар?
  • Сен ұнатқан жемістеріңде қандай дәрумендер бар?
  • Соны флипчарт бетіне түсіріп, топ мүшелері жайлы мәлімет бересіңдер.
  • Жабдықтары:  А4 формат, түрлі- түсті қарындаштар.

9-әрекет.Сабақты бекіту. Шығармашылық жұмыс.   (5 минут)

Бірнеше жеміс-жидектердің суретін таратып беріп, осы жеміс-жидектерден не дайындауға болады? Флипчартқа дайындау әдісін жазады.

1-топ.  «Алмалар» тобына – шиенің суреті  

2-топ.   «Мандариндер» тобына – алманың суреті

3 топ.    «Алмұрттар» тобына – өріктің суреті 

Дайындау әдісі

 10-әрекет. Бағалау парақшалары арқылы өзін-өзі бағалайды. (4 минут)

Өзін-өзі бағалау

Аты-жөні: ----------------------------------------

Мен не білемін! 

Өте жақсы

жақсы

орташа

нашар

1

Жеміс-жидектердің атауларын білемін

2

Жаңа сөздерді меңгердім

3

Сөздерді қалай есте сақтау керек екенін білемін

4

Мәтіннен түсінгенімді айта аламын

5

Мәтін бойынша сұрақтарға жауап бере аламын

6

Жеміс-жидектердің пайдасын білемін

11-әрекет. Үй тапсырмасы: (2 минут)

  • Әр топ жеміс-жидектерге 5 жұмбақ құрастырып келеді. 
  • 12-әрекет. Рефлексия. (4 минут)
  • Сабақ не туралы болды?
  • Бүгін сабақ сендерге ұнады ма?
  • Бүгінгі сабақтың соңында қандай сезімде болдың?

(смайликтер арқылы көңіл – күйін білдіру)

Наши олимпиады

Русский языкДля 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Казахский языкДля 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ИнформатикаДля 5-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ФизикаДля 7-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Математика (алгебра)Для 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ХимияДля 7-11 классов, 1-2 курсов Открыть
БиологияДля 7-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ГеографияДля 5-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Английский языкДля 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
История КазахстанаДля 5-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Для дошкольниковДля дошкольников от 4 до 6 лет Открыть

Оставить комментарий

Заполните заявку на участие
Язык участия
Обязательное поле (на номере должен быть WhatsApp)
Введен неправильный код
Поле обязательно для заполнения
Добавить еще ученика?
Вы можете внести от 1 до 5 учеников
Поле обязательно для заполнения
Класс / курс *
Поле обязательно для заполнения
Учащиеся дошкольных учреждений
0 класс
1 класс
2 класс
3 класс
4 класс
5 класс
6 класс
7 класс
8 класс
9 класс
10 класс
11 класс
1 курс
2 курс
Предмет1 *
Поле обязательно для заполнения
Будем с буквами дружить (5-6 лет)
600 тенге
Логика для детей 4 лет
600 тенге
Логика для детей 5 лет
600 тенге
Занимательная математика (5 лет)
600 тенге
I love English (5 лет)
600 тенге
Загадки для детей (4-6 лет)
600 тенге
Загадки для детей (7-8 лет)
600 тенге
Тест на развитие речи (5-6 лет)
600 тенге
Тесты на внимание (4-5 лет)
600 тенге
Тесты на внимание (6-7 лет)
600 тенге
Время и возраст (5-6 лет)
600 тенге
Математика для дошкольников (5 лет)
600 тенге
Правила дорожного движения (5-6 лет)
600 тенге
Окружающий мир (4-5 лет)
600 тенге
Веселые цифры (для 4-5 лет)
600 тенге
Братья наши меньшие (для 4-5 лет)
600 тенге
Ищем буквы (для 5 лет)
600 тенге
Веселые загадки (для 4-5 лет)
600 тенге
Логические задачки для первоклассников
600 тенге
Логические задачки для второклассников
600 тенге
Логические задачки для третьеклассников
600 тенге
Логические задачки для четвероклассников
600 тенге
Казахский язык
600 тенге
Русский язык
600 тенге
Английский язык
600 тенге
Математика (алгебра)
600 тенге
Физика
600 тенге
Химия
600 тенге
Биология
600 тенге
Информатика
600 тенге
Познание мира
600 тенге
Добавить еще предмет?
Вы можете выбрать от 1 до 5 предметов
К оплате:
0 тенге.
Внимание! Эти данные будут написаны в грамоте!
Проверьте, верно ли вы написали ФИО участников, название учебного заведения и остальные данные. Данные после участия не меняются
Заявка на участие создана. Сейчас откроется страница оплаты