Жоба практикалық маңызы бар объективті және субъективті жаңалыққа ие жаңа өнімді жасау процесінде оқушылардың жеке басын шығармашылық тұрғыдан өзін-өзі тануға, олардың зияткерлік және математикалық қабілеттерін, ерік-жігер қасиеттерін, шығармашылық ойлауын дамытуға бағытталуы керек.
Жоба бойынша жұмыс мұғалім мен оқушылардың қарым-қатынасын жаңа білім беру парадигмасына аударуға мүмкіндік береді. Мұғалім жаңа ақпарат көзі ғана емес, серіктес және кеңесші болады, оқушылардың іс-әрекетін кеңейту және олардың эмоционалды саласына әсер ету арқылы математика сабақтарының психологиялық климаты өзгеріп, зерттеліп жатқан мәселеге қызығушылық пайда болады және дамиды